Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    half uurtje denk want was laatst in de primark binnen drie kwartier dus ja vlak bij:D

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Effe snel tijd om te reageren, noa slaapt nog half.
    Me moeder is vanochtend weer vertrokken naar huis. Was wel even lekker dat ze er was. De eerste nacht lag ik toch veel wakker, hoorde ik noa en dan hoefde ik niet heen. Vanacht ging ik de eerste keer heen, en me moeder de tweede keer. Maar de tweede keer kwam helemaal niet! Dus ik hoop dat ze het nu gaat volhouden, 1 keer snachts. Heb besloten om voortaan geen babyfoon meer aan te doen snachts, ik hoor noa wel als ze echt huilt. Dat is beter denk ik, dan wordt ik ook niet aldoor wakker. Hebben jullie dat ook??

Ik probeer noa nu ook om de 4 uur te voeden, ipv van 3 uur. Gaat eigenlijk wel heel goed!

ik reageer misschien vanavond of morgen weer op jullie! Fijn weekend en geniet van de zon!

liefs van pluisje

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    o ja babykwes dat is hier vlakbij. Mocht je daar nog is zijn en is langs willen komen, lijkt me gezellig.

xx

Pluisje ik heb altijd de babyfoon aan, ook al ligt ze kamer naast ons.
    Vindt dat zelf een fijner ide

xx

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, wat goed dat Nina dat doet echt leuk.

@ Kwebbel, hele fijne vakantie geniet ervan met z'n drietjes

@ San, balen zeg dat ze je niet gebeld hebben.

@ Carpe, leuk weer nieuwe kleertjes voor Kim en wat goed dat ze zo lekker meeloopt.

@ Pluisje, ik gebruik nooit een telefoon Luuk hoor ik goed huilen haha.

Liefs

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Vandaag toch een beetje mama geweest mijjn schoonzusje was gevallen en moest naar het ziekenhuis gauw de kleine opgehaald hebben lekkker een ijsje gegeten en kinderverjaardag gehad dus dat vond hij geweldig. Zijn moeder had aan hem gevraagd waar wil je heen en hij koos voor mij zo lief.

Nu gaan we spontaan uit eten met mijn mans broer en zus plus aanhang.

Oja en dat de gyn niet heeft gebeld wist ik eigenlijk wel want de afdeling had een feestje wat wij verzorgden moest er eigenlijk bedienen maar ging niet door gelukkig.
    Sorry voor ego berichtje

Groetjes san

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Pluisje fijn dat je weer een beetje bent bijgekomen. En wat goed dat Noa maar 1 keer is gekomen. Hopen dat ze het volhoud:) Ik gebruik alleen een babyfoon als ze in bed ligt en wij beneden zitten, anders hoor ik haar niet. Op de slaapkamer hebben we nog nooit een babyfoon gebruikt. Net wat Jeanetjuh zegt als Liz huilt dan hoor ik het zeker wel:D

Kwebbelsnoes veel plezier maandag als je op vakantie gaat! En veel plezier op dat appelpop (zo heette dat toch?).

Dames ik reageer de volgende keer weer. Ben kapot en ga zo lekker al naar bed:)

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    heb uiteraard alles gelezen, reageer volgende keer meer.
    hier een kindje wat niet wil slapen:(

dames fijn weekend allemaal

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @carpe
    dat kan ik zeker wel een keer doen lijkt me wel leuk! zal het onthouden;)

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Carpe. Heb ik gister ook gedaan een winterjas kopen. Met de zomerjas was ik te laat dus dacht ;dat gebeurt me niet nog 'n keer. Wat heb je gekocht? Wij een grijze,kniemodel en iets uitlopend. Nu nog een das, sjaal en wanten.
    Leuk he dat zelf lopen. Nina loopt ook altijd zelf door de winkel. Ze pakt dan ook uit de schap wwat zij mooit vind. Vervolgens moet ik alles terug zetten,hihi.

@Pluisje. Heerlijk dat je moeder is geweest en dat jij weer uitgerust bnet. Wat vind je vriedn ervan. Mijn vriend zei net dat hij zich kapot zou schamen als zijn schoonmeoder oor mijn kidn zou zorgen.
    HIer geen babyfoon. ik hoef niet elk zuchtje te horen,dan kan ik niet slapen. Als er echt iets is en ze huilt en dan hoor ik haar meteen. Ze ligt naast ons.

@Babykwes. Vreemd van die pijn. juist omdat die cycte in d ebaarmoeder zit. Maar geod,hopelijk kunnen ze er wat mee doen.

@Jeaentjuh. ja is zo leuk. Je kunt nu echt communiceren met haar. vandaag was ik haar slof kwijt. En zei ik tegen haar;waar is je slof. Vind ze hem ook nog eerder dan mij,haha.
    Hoe gaat het slapen van Luuk?

Weltrusten allemaal vast.

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluis:
    Niet bij noa willen zij op zaterdag?!? Als ik dat zo lees dan zou ik echt een hartig woordje met je vriend willen praten…jeetje zeg….hij was er toch ook bij toen Noa werd gemaakt? Lekker verantwoordelijk(maar niet heus) Volgens mij wordt het tijd dat hij een keer een flinke schop onder zijn kont krijgt. Is er geen goede vriend of zo waar hij dingen van aanneemt, zo iemand zou eens op hem in moeten praten.
    Wij hebben de babyfoon op z’n zachts staan…anders hoor ik ook te veel!

Jeanetjuh:
    Roan ziet in zijn slaap ook alle hoeken van zijn bed, haha! In het begin hadden we niet zo’n goed gevoel dat hij op zijn buik wilde slapen, maar nu laten we hem gewoon liggen. Hij ligt dan heel schattig met zijn kontje omhoog!

Alicia:
    Ja, Roan is weer helemaal beter gelukkig. Het was echt de allereerste keer dat hij echt ziek was. Voor ons dus ook weer een momentje…hebben we ook weer meegemaakt!
    Wat leuk dat Nina spulletjes opzoekt! Roan heeft dikke pret met zijn bal. Hij gooit hem zelf een stukje vooruit en kruipt er dan op z’n snelst achteraan!

Werken:
    Ik vind het heerlijk om te werken. Ik werk maar twee dagen in de week en ik moet zeggen dat ik dat ook meer dan genoeg vind. Zolang ik maar meer bij mijn kind ben dan op mijn werk is het voor mij prima zo. Als ik drie dagen moet werken, wat niet veel voorkomt, gaat dat geheel tegen mijn gevoel in. Voor mijn gevoel moet ik dan thuis zijn, maar twee dagen is precies goed.

Babykwes:
    Vervelend zeg, een cyste. Je hebt het wel te voorduren hoor! Nu hou je op oke? Geen narigheden meer!

Chivay:
    Ik heb de aardbeving ook gevoeld. Al kwam ik daar pas de volgende dag achter toen het journaal erop was, haha!

Carpe:
    Gezellig…geniet van jullie daagjes met z’n drieën!

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden spookt het bij jullie ook zo echt allemaal flitsen hier heb het nog niet vaak zo gezien.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, geweldig. Het gaat snachts echt super ik hoor hem nu zelf bijna niet meer ik wordt echt minder vaak wakker. Alleen is het al een paar dagen overdag drama dan slaapt hij over de hele dag maar 3 uur terwijl hij normaal nog wel 8 a 9 uur slaapt maar denk aan een sprongetje.

@ Sammie, haha ja het is gewoon meer mijn gevoel idd maar ben er al rustiger onder.

@ Babykwes, haha en kan julian dan vertellen hoe dat overdag moet:)

Liefs

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. KAn me voorstellen datd e eerste keer ziek voor jullie als oduers ook weer iets is idnerdaad. Je wilt je kind natuurlijk alleen maar gelukkig en zien stralen en ziek zijn lijkt mij verschrikkelijk. gelukkig heeft hij het weer gehad en hopelijk voorlopig niet meer. Miet het afkloppen maar Nina is heir nog nooit ziek geweest,ken de huisarts ook niet. daar ben ik wel heel erg blij mee en hoop dat dat altijd zo blijft.

@San. Fijn dat hij 's nachts nu zo hoed slaapt. Sliep hij overdag nog 8 a 9 uur? Jeetje wayt veel. kan me voorstellen dat hij nu wat minder gaat slapen,hij wordt tenslotte ook ouder en dan word het slapen ook minder. 3 Slaapjes van 1,5 a 2 uur is dan wel normaal.

@San. grappig dat hjij daarover begint, Ik zei gister tegen mijn vriedn;zag jij die flits ook? Maar hij zag niks en daarna heb ik het ook niet meer gezien. Wat was dat dan?

vandaag krijgenw e nog een mooi dagje he. Lekker van genieten allemaal.

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia bij ons was het onweer echt alles was bijna verlich was wel mooi om te zien maar vond het ook wel eng

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ja 3 x 2 uur zou prima zijn voor Luuk maar soms slaapt hij nog wat meer en soms ook minder maar bij minder wordt hij echt huilerig en vervelend.

Liefs

16. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden...
    Na de drukke weken op mijn werk (studiedagen en de voorbereiding op de inspectie die na de herfstvakantie een bezoek aan onze school zal brengen) en alle drukte van het fruitcorso waar ik ook aan mee heb gewerkt (teleurstellend 7de geworden maar meedoen is belangrijker dan winnen!!) ben ik nu bezig met de voorbereidingen van het verjaardagsfeest van Roan.
    Heb zijn uitnodigingen gemaakt bij kaartje2go.nl en slingers en ballonnen besteld. Iemand een idee waar ik een leuke taart kan bestellen? Ik ben namelijk niet zo'n taartenbakker en wil toch wel een speciale taart voor mijn ventje.

Deze foto staat op zijn uitnodiging!

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Bij ons was dat maar een keer,maar mijn vriend had het helemaal niet meegekregen. Morgen de uitslag he.

@Sammie. Ik zou dan naar de hema gaan. Kun je de foto van de uitnodiging op een taart laten drukken. Of anders de bakker.
    Ik zie dat Roan dezelfde schommel als Nina heeft. leuk is die he. En ideaal zoals je al die delen eraf kunt halen.

We zijn vandaag naar Ouwehands dierenpark geweest. Nina keek haar ogen uit. Haar ochtendslaap je heeftz e overgeslagen was te veel ondber de indruk van alle dieren. Op de terug weg in de auto wel geslapen. Kleine dierentuin en wel wat ouder maar voor kidneren wel leuk. We hadden daar twee gratis kaartjes voor dus vandaar.

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Sammie dat heb ik ook gedaan bij kaartje2go:D Leuke kaartjes hebben ze daar he:D Ik zal die van mij binnenkort ook even online zetten. Ik heb een taart van marsepein besteld bij iemand hier in de stad.

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier was ik wanneer de stapel te groot wordt, meestal zijn mijn wasdagen op di en vr want dan ben ik vrij. Maar vooralsnog was ik wanneer het nodig is. Heb best veel kleertjes en rompers dus als ik bijna niks in de kast meer heb liggen doe ik maar een wasje aan ;) Maar in de afgelopen weken weinig schema betreft huishouden aangezien ik bijna 5 dagen heb gewerkt maar voorlopig weer even gas terug. Heb zoveel gewerkt omdat mijn collega een dag geen oppas had en een week later had ze een begravenis. Maar we zijn zo close met elkaar als ik niet kan zou ze het ook voor mij doen.

20. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Hallo dames,

Ik heb nu nog verlof en heb elke dag wel een wasmachine aanstaan. Maar het gaat ook superhard met alle rompers en kleertjes en hydrofiel doeken. Hij spuugt ook vaak zijn kleertjes onder. Hopelijk wordt dat minder als hij wat groter wordt.

Leuke uitnodiging van Roan! Ik zou denk ik een taart via de hema bestellen. Met een leuke foto erop. Of iets wat hij leuk vind. Bumba/woezel en pip? zoiets?

Jane: Heftig 5 dagen werken met die 2 kleine dames. Hoe had je het met de opvang gedaan? Was jouw man veel thuis?

San: Ben benieuwd of je vandaag de uitslag dan krijgt? Hoop op een erg goede uitslag.

Alicia: Heb je oo foto's van ouwehands dierenpark?

Pluisje: fijn dat je moeder had geholpen. Maar jammer dat je vriend zo weinig wil helpen met Noa.

Werken: Ik heb nog verlof tot eind oktober. De 31e moet ik beginnen. Ik heb natuurlijk 16 weken na de bevalling gehad ivb dat ik 6,5 week te vroeg bevallen was. Verder heb ik nog 2 weken vakantie er achter aan. dus totaal 18 weken vrij. Moet eerlijk bekennen, dat als ik nu weer 1 dag in de week zou moeten werken ik het niet eens zo erg zou vinden. Zit veel alleen thuis. Weinig mensen met kleine kinderen in mijn omgeving. Mis wel een beetje het "grote mensen" contact. Denk als ik straks weer begonnen ben. Dat ik 3 dagen wel erg veel vind. ;)

Mijn vriend is vandaag thuis, dus ben al naar de kapper geweest. Boodschappen gedaan. Vanmiddag willen we even naar de babydump.

Verder heb ik eindelijk het 1e fotoboek van Jens gemaakt. Hij is nu besteld!

Fijne dag iedereen.

Deel Deze Pagina