Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben vandaag een beetje verdrietig, maar vraag me niet waarom. Ik zit gewoon erg met me zelf in de knoop. Ben veel aan het piekeren over me werk, relatie, over noa, waardoor ik hoofdpijn krijg. En naja slaap natuurlijk ook niet echt even lekker door een nacht, dus dat vind ik wel eens zwaar. Me moeder vroeg me van het weekend of ik nog wel van me vriend hou, ik was even stil en moest helemaal nadenken. Dit zet me wel aan het denken, raar hoor.En dan vooral als ik nu alleen ben. Nou ja het zit wel goed, geef het effe tijd deze nieuwe sitautie.
    Ik ga straks maar eens een grote wandeling maken met noa, dat doet me wel goed denk ik buitenlucht.

kirin@ ik heb het ook, dat de dagen zolang duren in je eentje. Soms best moeilijk, jij ga straks weer werken. Ik wou dat ik werk had, maar helaas, ben wel weer aan het solliciteren. Geniet lekker van je dag vandaag samen met je vriend.

san@ spannend vandaag de uitslag! We wachten in spanning.

sammie@ wat gaat de tijd snel he, roan alweer jarig bijna. Leuk hoor al die uitnodigingen en een leuke taart! Wordt dus een mooi feestje?

banne@ is je man alweer terug? Of ben je nog alleen met de kleine?

chantal@ leuk hoor kaartjes via het internet bestellen, kun je van alles verzinnen! Opa en oma zullen wel zeggen, dat konden we vroeger niet :p.

liefs van pluisje

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kirin. Heb wel foto's van de dierentuin,maar Nian staat op alle met haar vader erop en die wil liever niet hier met foto staan ,dus die moet ik even voorbij laten gaan.
    Heb wel een foto van Nina's huisje,die zal ik zo even plaatsen.

@Pluisje. kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Je zit ook in een lastige situatie en een situatie die je denk ik van te voren niet had zien aankomen. Poeh,lastig dat je eerst moest nadenken of je nog wel van je vriend houdt,dat is niet zo'n goed teken. Misschien moet je het de komende tijd een beetje voor jezejf op een rijtje zetten en nadenken wat je voor de toekomst wil. En vooral nu ook heel veel genieten van je dochter.

Hier een druk dagje. Vanochtend hebben we het husije van Nina afgemaakt. Alleen moet de glijbaan er nog aan. Die krijgt ze met sinterklaas,we vonden het zo wel even goed qua prijs. Mijn vrien d had de band van zijn auto lek,dus vanmiddag even gewisseld,dus nu een thuiskombandje erop. Ziet er niet uit zo'n klein bandje.
    Ook een mooie stunt met het jasje van Nina. Heb ik vrijdag een jas gekocht en nu staat dat hij vandaag in de aanbeiding is. dat hadden ze ook wel even mogen zeggen. Dus wij naar de winkel. Mijn vriend een uit de schap gepakt en ik de andere teruggebracht. nu hebben wij ook een goedkopere. Meteen 2 shirtjes erbij,dus we hebben al aardig wat kleren voor Nina voor als het weer omslaat.

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Nina helemaal blij in haar schommel, wil er niet meer uit. Ze krijgt voor sinterklaas een glijbaan,die komt naast het trappetje. Aan de achterkant zit schuin een klimwandje.

Bekijk bijlage 182488

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wauw wat een mooi huisje zeg heel leuk gedaan.

Pluisje dit zou ik ook kenbaar maken bij je vriend en is er niet iemand die op hem in kan praten dat dit zo nit kan.

Nou meiden de uitslag gehad vandaag en de zwemmers zijn goed.
    bloed was al wat ze dachten dat ik pcos heb maar gelukkig moet dat met medicijnen verholpen kunnen worden. Dus ben wel heel blij en hoop zo dat ik gauw ongi ben. Dan kunnen we er ook eindelijk voor gaan.

Bedankt allemaal voor jullie steun doet me erg goed.

Groetjes san

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, wat een goed nieuws aan de ene kant en nu hopen dat je snel zwanger bent:)

@ Alicia, geweldig wat een leuk huisje.

Liefs

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia:
    Ja die schommel is echt ideaal. Kan heel wat jaartjes mee. Wij hebben hem van onze buren gekregen. Ze waren de schuur aan het opruimen en hadden deze schommel nog zo goed als nieuw liggen, ze moesten er vanaf….mooi meegenomen toch?
    Wij vinden Ouwehands een super leuk dierenpark. Dat is bij ons om de hoek, zo gezegd. Ze zijn het langzaam aan t opknappen. Wij willen een seizoenskaart aanschaffen. We wonen zo dicht bij dat dat goed te doen is.

Chantal:
    Ik ben benieuwd naar jullie kaartje. Hoe gaat het nu met Liz? Ze is ook bijna jarig! Wat is het jaar omgevlogen hé? Vorig jaar zaten we er heel anders bij!

San:
    Dat is op zich goed nieuws toch? Fijn dat er met de zwemmers niks aan de hand is. Je man zal ook wel opgelucht zijn niet? Hopelijk ben je met wat medicijnen zo zwanger….zal voor je duimen!

Roan heeft vandaag twee stapjes los gelopen….helaas heb ik dat weer gemist. Ik moest werken…ach ben wel trots op hem!

7. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@san
    goh dat is goed nieuws toch? dan gaan we hier maar weer verder duimen dat je snel ong wordt;)

@alicia
    wow wat gaaf zeg dat huisje geloof het gelijk dat ze niet meer uit de schommel wil haha
    slimme actie trouwens met die jasjes:D

@sammie
    woww roan knapperd!!! alleen beetje jammer dat je er niet bij was;)
    ach hij zal het vast nog wel een keer voor jou doen toch:)
    leuke foto ook trouwens van roan wat wordt hij groot zeg!!

@pluis
    het is idd wel wennen natuurlijk de nieuwe situatie maar dat moet wel samen en niet jij alleen
    vind dat je vriend is even heel hard wakker geschud moet worden misschien door familie van hem? lijkt wel heel kinderachtig maar dit kan echt niet!!
    sterkte

hier alles goed julian gister weer over de 39 graden koorts hangerig en huilerig
    hij kwam zomaar steeds op schoot zitten (heeeeerlijk hoor) niks voor hem
    vandaag weer beter zal wel weer een tandje zijn want had vandaag weer een spuitluier heerlijk;)

zo en nu ga ik me even snel misselijk eten aan de chocolade kruidnootjes mmmm
    slechte tijd dit voor mij haha

fijne avond meiden
    liefs

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw Alicia wat een mooi huisje! Wij hebben een hello kitty schommel alleen nog niks waar we hem aan kunnen bevestigen. Wellicht voor volgend jaar ook zo'n soort huisje.

Kirin, ik heb een hele lieve moeder die het ''soms'' niet erg vindt om extra op te passen. Normaal passen beide oma's 1 x per week op en 1 dag kdv. En je hoeft je echt niet te schamen dat je wel weer wilt gaan werken, ik had dat ook heel sterk. Ben zelfs in mijn verlof een dagje komen invallen ;) Soms moet je gewoon even wat anders doen. Ik heb er zelf ook totaal geen moeite mee om ze achter te laten. Het zijn zo makkelijke kindjes, en wellicht komt het ook door de 3,5 week dat we ze in het ziekenhuis hebben moeten achterlaten. Moet wel zeggen dat ik 3 dagen precies goed vindt, ma werken dinsdag thuis genieten, wo en do werken en dan vanaf vrijdag tot zondag met mijn meiden weekend vieren. Dan vindt ik het maandag weer heerlijk om te werken.

Verder deze week weer normaal 24 uur werken ;) en zaterdag lekker een hele dag op stap (hellendoorn) met collega's. Dan mag papa eens ervaren wat ik de hele dag in mijn eentje doe.

Hier begint er iets meer schot in te komen qua ontwikkeling, rollen steeds vaker en Elize begint nu eindelijk de beentjes onder haar buikje te trekken voor het kruipen. Verder kletsen ze ons de oren van het hoofd zeg....ze zeggen ook late lopers zijn vroege praters. Ook zijn ze na het op bed leggen in de avond rustig van 19.00 tot 20.00 uur met elkaar aan het keten en babbelen in bed. Oh meiden ik ben zo aan het genieten, wat is het leven toch prachtig. De tijd dat ik hier niet ben ben ik heerlijk aan het genieten, dus sorry voor mijn mindere aanwezigheid. Ben de schade een beetje aan het inhalen want heb toch eigenlijk te weinig genoten van hun babytijd, maar dat was gewoon zo hectisch en druk en dat vindt ik wel jammer van een tweeling maar nu dubbel alles mogen meemaken maakt veel weer goed. Ze zijn zo verschillend qua karakter, echt onze prinsesjes

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Bedankt voor de leuke reacties op het huisje van Nina. Ik zal het mijn vriend zeggen,want hij is zo trots dat hij dat zelf heeft gemaakt zonder bouwpakket.

@San. Goed nieuws voor je vriend. Balen dat je toch pcos hebt,maar gelukkig dat dat dan wel met medicijne te verhelpen is. Wanneer kunnen jullie er voor gaan? Duurt het lang voor die medicijne werken?

@babykwes. ja wil dat toch wel graag dat gwod kope jasje. Hadden ze me wel mogen zeggen dat die 2 dagen later in de aanbeiding zou komen.
    Ah julian koorts. Wat zielig. Heeft hij vanacht goed geslapen/
    Hoe gat het nu met jou?

@Sammie. Ik vond die dierentuin zelf iets minder. Allemaal wat oud en veel kleine verblijven voor de dieren. Inderdaad zijn ze wel aan het verbouwen. Een kaart zou wel heel leuk zijn voor Roan ja. Wij denken daar ook aan. Alleen voor ons dan voor Arnhem. Wij zijn wat dat betreft wel een mooie dierentuin gewent. In Arnhem zit ook een grote speeltuin bij dus is super voor kidneren. Ze gaan daar nu ook een overdekte speeltuin bij maken heb ik gehoord.

@Jane. Die uitdrukking klopt inderdaad. Heir een snelle loper,maar langzame prater. Nina liep heel snel en is verder ook lichamelijk heel vlot en kan veel. Qua praten kan ik er nog niet veel van maken. Mama,ja,nee een bah zijn de woordjes die ze kan. Ieder kind ontwikkelt zich op zijn eiegn manier en in eiegn tempo en komt bij iedereen goed.
    KAn geod ja zo'n schommel aan het huisje. Je hebt speciale bouwpakketen bij de boewmarkt met een bouwtekening ,allen moet je dan nog hout erbij halen. dat is qua prijs ook het duurste. Je hebt ook hele leuke uitbreidngen bij die huisjes. Zie www.junglegym.nl.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ jane, wat fijn dat je nu zo kan genieten. Doordat Luuk maanden zo gehuild heeft heb ik voor mijn gevoel ook te weinig 'kunnen' genieten daar baal ik soms best van maar probeer nu mijn slag inr te halen:) en jij kan dat nu dubbel met die mooie meisjes van je:D

had gisteren een erg leuk jasje gezien voor luuk bij prenatal is zijn maat er niet meer:x verder zag ik niks leuks. Het is de blauwe die voorop de folder staat. Baal er nog van:(

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hiii All..
    Ik kom ook weer eens even mijn neus laten zien...
    Sorry dat ik er de laatste tijd wat minder ben, en ook minder uitgebreid reageer op iedereen... Hoewel ik nu 4 dagen achtereen vrij ben heb ik wel het idee dat dit werkritme een stuk drukker is..

Oona zit niet helemaal lekker in haar velletje.. Hangerig, kan niet zoveel hebben, enorm verkouden en erg moe al 3 dagen..
    Ze heeft vandaag geslapen van:
    (06.45 wakker) 07.15-09.30 / 10.15-12.00 en nu ligt ze er een half uur in.. Combinatie van een sprong en erg last van die verkoudheid heb ik het idee.... rond sprongen slaapt ze altijd veel meer..

Ik ben hier heel benieuwd wanneer de eerste stapjes komen... Ze stapt heel stevig en snel rond meubels, aan onze hand, stoelen, tafel en haar loopauto.. alles dient als beetje steun ;)

@ San... Wat een goed nieuws.. Fijn! Hopelijk doet de clomid snel zijn werk :D

@ Jane... Wat fijn dat je zo aan het genieten bent! Leuk hè al die nieuwe dingen..

@ Alicia... Geweldig dat huisje! Ikzou ook zo graag een schommel voor Oona willen, helaas vind ik dat niets voor op het balkon.. Nu schommel ik wel eens met haar op schoot hier in de speeltuin..

@ Jeanetjuh.. Oh balen van dat jasje! Ik zoek er ook nog eentje voor Oona.. Heb er eentje van een vriendin over kunnen nemen voor haar, maar wil er nog eentje bij..

Ik ben ook aan het inslaan voor de herfst/winter, en de volgende maat die eraan zit te komen.. Bij de Zeeman hebben ze nu heel leuke maillotjes zonder voetjes... wel vallen ze enorm groot haha.. voor Oona nu maat 62/68 gehaald en nog zijn ze aan de grote kant ;)

Zo.. Ik ga nog even puinruimen.. Net met Oona getekend voor de dag van de leidster... grote pot snoep waar ik een nieuw label op maak waarop Oona getekend heeft..

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Vandaag gaat alles gelukkig weer een stuk beter. Noa slaapt weer in het goede ritme, en als ze wakker is lacht ze. Ik heb vandaag kaartjes gemaakt, toch maar weer eens me oude hobby oppakken. En even niet het huishouden gedaan ( nouja toch nog een wasje erin gedaan hoor).

san@ heel goed nieuws! Hopelijk ben je sneller zwanger dan ik;). En heb je genoeg aan 50mg! Mijn duimen draaien voor jullie!

chivay@ spannend wanneer de eerste stapjes zich aan bied! Word je meisje dan alweer groot he!

jane@ ik zou zeggen lekker genieten van je meiden, en haal mooi die tijd in! Nu kan het nog, voor je het weet zijn ze alweer groot.

alicia@ wat een onwijs leuk huisje! En dan die schommel, de meeste kinderen vinden dat geweldig! Ik wou dat wij meer ruimte hadden in de tuin, maar helaas gaat het niet passen bij ons. Ik ga wel kijken voor zon blauwe schelp, voor een zandbakje. Vind ik ook zo leuk voor kinderen.

Jeanetjuh@ balen van dat jasje. Ik ben ook al aan het kijken voor een winterjasje, maar weet niet zogoed welke maat ze straks heb. Vind dat moeilijk in te schatten.

babykweb@ me vriend is ook wel lief hoor. Maar wakker schudden door zijn familie zit er zeker niet in. Hij heeft geen contact met zijn moeder, en zijn vader is nogal van de oude stempel. Dus nee dat word niks. En mijn familie wil er gewoon niet mee bemoeien, gelijk hebben ze hoor.

noa huilt, ik kom nog wel een keer kijken vandaag.

liefs van pluisje

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Jeanetjuh weet toevallig dat op de site van WE leuke jasjes hebben.

Pluisje hoop eigenlijk dat ik net zo snel als jij zwanger was maar goed geduld is een schone zaak.

Zo ga vanavond weer voor het eerst volleyballen even wat anders.

Fijne avond

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, dank je voor de tip. Maar volgens mij is de WE vanaf maat 86

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja dat zou kunnen zit niet zo in de kinder kleren maar wist dit toevallig van mijn schoonzus.:D
    Heeft kwebbel niet nog een mooie jas die jelmer te klein is?

Groetjes

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hier gaat eindelijk alles weer rustig, *klopt meteen op hout weer af*. Jenz heeft nu alweer 3 nachten doorgeslapen en overdag ook weer iets meer, dus langzaam lijkt zijn ritme terug te komen. Hij heeft in 2,5 week 5 tanden :$ gekregen en we vermoeden dat dit ook iets te veel van het goede was voor hem. Verder krijgt Jenz nog steeds geen bijvoeding, mogen we ook nog niet mee starten van de ka. Eerst moet Jenz weer helemaal rustig zijn en in zijn ritme zijn. Dan starten we weer langzaam met 1 week verse banaan en vervolgens een week verse mango. Kijken hoe hij daarop reageert. Het bloed is enkele dagen na het stoppen van de bijvoeding verdwenen uit zijn ontlasting, dus zowel wij als de ka denkt toch dat het door de bijvoeding komt. Dus wel spannend om straks toch weer wel te beginnen met de bijvoeding. Volgens de ka heeft Jenz nu ineens wel weer koemelkallergie, dus snap er echt niets meer van. Maar goed die conclusie hadden we zelf al getrokken ook al was de ka het er niet mee eens. ;):p
    Ow ja, Jenz is morgen alweer 9 maanden. Pfff nog maar 3 maandjes en dan is het groot feest hier. :D

Met mij gaat het nu ook weer iets beter, moeheid trekt langzaam weg en kan weer een beetje ontspannen. Jenz laat nu papa ook weer toe, dus er valt een last van mijn schouders zodat ik weer wat meer tijd voor mezelf krijg.

Zo nu lekker naar bedje, want morgen is het weer vroeg dag: werk. ;) Ik kom snel even op iedereen reageren.

Liefs Wendy en Jenz

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Zo eindelijk weer even tijd om te reageren...
    Laatste vrije week deze week en vanaf volgende week, 4 weken fulltime aan de slag! Ik zie er echt enorm tegenop... En ik ben benieuwd hoe mijn man het vindt! haha:D
    Maar er is ook goed nieuws! Waarschijnlijk wil mijn schoonmoeder wel 2 dagen op Emily passen! Dat zou betekenen dat ze maar 1 dag naar het kdv hoeft en het scheelt ons natuurlijk ook in de kosten! Hierdoor kan ik makkelijker 3 dagen werken! Jeeeejjj Ben daar zo blij mee!
    Ik had ook een leuke vacature in Arnhem gezien maar helaas is die voor 40 uur. Heb wel gereageerd want je weet maar nooit natuurlijk.

Afgelopen nacht was drama hier... Vanaf half 2 is Emily ieder uur wakker geweest. Ze heeft dan zoveel lucht in haar darmen dat ze er last van krijgt. Heb haar zelfs op haar eigen kamer gelegd... Ik dacht dan hoor ik in ieder geval niet alle geluidjes die ik niet hoef te horen. Misschien toch maar wat vaker gaan doen, haar op haar eigen kamer leggen. Ze slaapt daar prima hoor, dat is het niet. Ik vind het toch wel een stap voor mezelf. Helemaal omdat ik haar de komende tijd al veel zal missen. Haha

@Alicia, wat grappig zeg dat zoekspelletje van Nina! En wat een mooi speelhuisje zeg! WOW! Daar kan je vriend trots op zijn! Hoe heeft hij dat gedaan, zijn het wel kant en klare onderdelen?
    Ik had precies hetzelfde gedaan met het jasje! Je hebt zelfs het recht om terug te gaan als het binnen 8 dagen in de aanbieding komt, alleen weet bijna niemand dat.

@Jeanetjeh, Wat fijn dat Luuk zo goed slaapt! Ik ben deze week begonnen met 1 armpje "vrij" te laten uit de puckababy. Het gaat tot nu toe hartstikke goed!
    Kan je dat jasje niet via internet bestellen?

@Sammie, lekker zeg dat je 2 dagen kan werken. Prachtige foto voor de uitnodiging van Roans eerste verjaardag! En al 2 stapjes los, wat goed!

@San, Hopelijk ben je heel snel ongi en kunnen jullie ook eindelijk starten!

@Wen75, wat een mooie foto's van Jenz! Fijn dat hij weer lekker in zijn ritme komt. Lijkt me moeilijk om weer te moeten beginnen met bijvoeding...

@Jane, lekker zeg dat je nu zo kan genieten van je prinsesjes!

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, wat goed om te horen dat het beter gaat met Jenz en 5 tanden in 2,5 week:$ dat is niet niks he. Hopelijk gaat de bijvoeding de volgende keer wel goed je weet het toch niet he bij Luuk is het ook nog steeds proberen het 1 gaat goed en het andere niet hij kan absoluut niet tegen mango daar krijgt hij enorme diarree van en slijm dus daar zijn we mee gestopt maar banaan, kiwi en peer gaan super goed die meng ik nu ook lekker. Ook het warme eten gaat goed alleen bietjes daar kokhalst hij van haha.
    Fijn dat Jenz papa nu ook weer toelaat dan heb je ook weer eens wat rust en tijd voor jezelf dat is zo belangrijk als het allemaal even niet lekker gaat. Nou werkse vandaag he.
    Ow ja wat een leuke foto's van Jens heerlijk mannetje is het:)

Deel Deze Pagina