@ Banne, Wat zou dat fijn voor je zijn dat emily maar 1 dag naar het kdv hoeft. Ik was ook enorm opgelucht toen Luuk niet meer hoefde ik vind het persoonlijk niks maar dat kwam ook omdat het gewoon niet lekker ging met Luuk nu past mijn moeder een dag op en een vriendin die past 1 dag bij ons thuis op en mijn man is een dag thuis dus is echt heerlijk voor ons en Luuk. Wat goed dat je er nu 1 armpje uit kunt laten dan kun je over een weekje ofzo eens allebei de handjes gaan proberen. Ow ja heel herkenbaar trouwens dat je Emily snachts hebt weggelegd ik heb dat toen ook gedaan en kwam er toen achter dat we alle drie veel rustiger sliepen en heb het toen maar zo gelaten maar begrijp je gevoel helemaal je moet er zelf aan toe zijn. IK heb ook al op internet gekeken maar dat staat hij jammer genoeg niet tussen ga er nu 1 bestellen bij h&m en ook een skipakje. Liefs
Wendy fijn dat het met Jenz weer wat beter gaat Kan me voorstellen dat het ontzettend zwaar moet zijn en dat je de bui alweer ziet hangen als je met bijvoeding begint. Gelukkig gaat het met jezelf ook weer wat beter Jeanetjuh wat jammer van dat jasje. Heb ik soms ook en dan baal ik als een stekker. Vind je iets mooi en dan is de maat er niet grrr...... Chivay drie dagen achter elkaar is wel zwaar he. Ik heb dat om de week drie dagen achter elkaar. Ben dan ook erg moe op de laatste dag. Vandaag een late dienst dat vind ik wel fijn. Mooi geen oppas nodig en het scheelt geld en ik verdien ook nog eens wat meer Banne kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om je meisje te moeten missen als je weer aan het werk bent. Vaak als je eenmaal weer aan het werk bent weet je niet meer anders. Wat goed dat ze nu al met 1 handje los kan En wat fijn dat je schoonmoeder 2 dagen wil oppasse. Mijn moeder past 1 dag in de week op en dan scheelt me al rond de 100 euro in de maand. Alicia wat een mooi houten huisje. Hier is de schommel ook helemaal favoriet. Hoe harder hoe beter En idd het ene kind loopt eerder het andere kind praat eerder. Ik heb wel eens gelezen dat ze het nooit tegelijk doen, omdat hun hersenen dat niet kunnen verwerken ofzo. Vraagje aan jullie allemaal. Slapen jullie kindjes s'morgens ook nog zo lang? Liz slaapt vaak nog 1.5 uur en tussen de middag vaak ook nog 1.5 uur. Maakt mij niets uit hoor vind dat af en toe nog wel fijn. Maar was gewoon benieuwd Hier slaapt ze gelukkig de nachten weer door. Ze slaapt de klok weer rond. Denk dat ze toch in de 11 maanden sprong zat.
Jane: Dat klopt wel dat late lopers vroege praters zijn. De kleine van mijn vriendin is van juni en loopt nog niet, maar hij kletst alles al na terwijl Roan nog 1 moet worden en al een paar stapjes los heeft gelopen. Roan praat alleen nog niet zoveel (op papa, mama, poep en klok na) San: Speel je ook volleybal? Ik ook. Speel je recreatief of echt competitie? Wij spelen recreatief, we hebben gisteren onze eerste wedstrijd gehad. Mijn conditie was nog ver te zoeken! Wendy: Fijn dat het weer even wat beter gaat. Neem lekker tijd voor jezelf! Wat een mooi manneke is Jenz. Banne: Dat werken zal wel weer even tegenvallen 4 dagen is best veel vind ik. Aan de andere kant is het ook heerlijk om even niet in de luiers te zitten (al doen we dat met liefde) Wat fijn dat je schoonmoeder op wil passen. Kan je goed met haar? Het is toch wat vertrouwder niet? Chantal: Roan slaapt ook nog in de ochtend. Soms een uur maar het kan ook zomaar 2 uur zijn. En dan slaapt hij smiddag sok weer. Ik ben ook aan het kijken naar een leuke winterjas voor Roan ..veel te veel keus! Moet binnenkort echt de knoop doorhakken!
@ Sammie, ja idd kan daar echt van balen. Wilde er eigenlijk 1 van noppies maar zag geen leuke toen zag ik deze dus bij prenatal en is die er niet. Maar ga er nu 1 bij h&m bestellen en ook meteen een skipak is best makkelijk denk ik. @ Chantal, volgens mij is dat nog best normaal doet ze nog 2 slaapjes of 3? En ik zou er maar van genieten haha. Luuk sliep echt nog heel erg veel maar merk dat hij het echt gehalveerd heeft.
@Wen. Fijn dat het weer wat betr gaat. Hopelijk houdt Jenz dit nu zo vast. Ik vind het knap hoe je je er doorheen slaat. jullie hebben best een pittige tijd achter de rug en jij dan nog extra de hormonen van de zwnagerschjap erbij,niet niks allemaal. hopleijk gaat het vanaf nu alleen maar beter. En Jenz alweer 9 maanden,gaat hard he. @Banne. Oh laatset weekje. Poeh ook weer snel gegaan he. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om weer ana hetw erk te gaan. Maar dat je schoonmoeder wil gaan oppassen is wel helemaal super. dat scheelt inderdaad veel geld. En dat je dan een dag midner kan gaan werken,helemaal geweldig zeg. Dat husije was geen bouwpakket. Mijn vreind had de laatste tijd veel husijes bekeken en wij wilden graag een mix van twee huisjes. ID heeft hij toen zelf uitbedacht en berekend hoe hoog en lang alles dan moest zijn. De planken koop je gewoon bij de bouwmarkt en zaag je op maat. Een hele klus,maar ik ben wel erg trots op hem. Er stond mij wel iets van bij dat je binnen een bepaalde tijd het geld terug kreeg maar ik wist het niet zeker. Dus maar het zekere voor het onzekere genomen en het zo gedaan,anders waren ze daar niet meer ingetrapt,al wa shet ons goed recht om het jasje terug te brengen. @Jeanetjuh. Heeft de Hema geen leuk jasje? Ik vidn dat die altidj wel erg leuke jongenskleren heeft. @Chantal Nina slaapyt hier om 10 uur en 15 uur en beide keren 1,5 uur,soms 2 uur. Ze is lichamelijk ook altijd heel actief en heeft haar slaap dus ook echt nodig.
hee meiden Wow wat slapen jullie ukkies lang. Kim snachts zon 10,5 a 11 uur, en dan overdag nog maar 1 keer 1,5 a 2 uur. En kim is ook heel actief. Zeker weinig slaap nodig Alicia mooi zeg is het huisje, echt prachtig. Leuk voor haar Banne fijn maar 1 dag naar het kdv, lijkt me ook prettiger Late lopers vroege praters, Kim doet allebij eigenlijk, ze kan al zoveel woorden, en zegt alles na ook. San fijn dat de zwemmers goed zijn, nu maar hopen dat je snel ongi wordt, en aan de clomid kan jeanetjuh balen van het jasje, ik heb dat ook zovaak, niet leuk Wen fijn dat jens weer beter in zijn ritme zit zeg. En alweer 9 maanden dat gaat snel he. Hier vandaag ongesteld geworden, op dag 28. Dacht op dacht 14 ook eisprong te hebben gevoeld, en had dat vorige cyclus ook. Toch het idee dat er toen wat is misgegaan eigenlijk. iig, mijn cyclusduur is normaal gelukkig. Straks avonddienst,en dan 2 dagen vrij Knuffel voo iedereen xxx
Hey meiden, Hier gaat alles prima, noa slaapt nu lekker. Ik had even het consulatiebureau gebeld. En even overlegt over het slapen van noa, omdat ze zoveel gaapt. Maar baby´s willen ook meer op zijn bij de mensen, dus slapen dan gewoon minder. Zolang ze goed eet, poept plast en slaapt is er niks aan de hand. Dus ben heel blij dat het toch wel goed gaat! san@ ik hoop wel voor je dat je sneller zwanger ben als ik was met clomid hoor! Ik heb er bijna 1 jaar overgedaan, eerst met 50 mg wat maar 1 keer aan sloeg en daarna niet meer. En daarna met 100 mg was het de vierde ronde zwanger. Dus hoop dat jij gewoon met 50 mg toe kan! banne@ noa slaapt vanaf dag 1 al op haar eigen kamertje. En vanaf zaterdag heb ik zelfs de babyfoon ook nog uit snachts, waardoor ik beter slaap, en noa nog maar 1 keer komt snachts! Dus twee vliegen in 1 klap. Misschien is dat ook wel wat voor je, eigen kamertje en de babyfoon uit. Als ze huilt word jij echt wel wakker hoor, dat is gewoon je moederinstinkt. Natuurlijk is het weer een stukje wat je los moet laten van je kleine meid, maar het is ook een beetje voor je zelf. wendy@ wat een lieve foto´s van je kleine vent! Echt een droppie. Gelukkig gaat het iets beter, en met jou ook! Doe wel nog rustig aan hoor, en geef het de tijd allemaal. knuffel liefs van pluisje
Even tijd vrij gemaakt om te reageren. Moet nog even aan het nieuwe ritme wennen nu ik weer aan het werk ben. @wen, fijn dat het met Jenz goed gaat en 5 tanden in zo'n korte tijd. @banne, fijn dat Emily maar 1 keer naar het KDV hoeft, dat scheelt echt veel in de kosten. Geniet nog maar even van het laatste weekje vrij. Ik ben nu al weer aan het werk en het went wel heel erg snel moet ik zeggen. Als of ik niet weg geweest ben. Hier gaat alles prima. Gisteren gestart met hypoallergene voeding van een ander merk. Ik denk dat ze wel even moest wennen aan de smaak, maar vandaag heeft ze de flesjes weer goed leeg gedronken. Ik ben sinds zaterdag echt actief bezig met het afvallen, via het benfit programma bij ons op de sportschool. Ik ben bijna elke dag met de fiets (bijjna 10km) naar mijn werk gegaan en volgens mij gaat het de goede kant op. Morgen ga ik eens kijken of het zumba wat voor mij is. Fijne avond allemaal en hopelijk heb ik snel weer tijd en energie om weer hier te reageren.
Hoi meiden, Wendy mooie foto,s van jenz. Jane fijn dat je zo geniet van je kleine prinsesjes. Banne dat is mooi dat je schoonmoeder op wil passen maar ik dacht dat hun op curacou? Woonden. Sammie ja ik volleybal nu 2 jaar en recreatief wij hebben vrijdag weer een wedstrijd. Hiervoor heb ik altijd op korfbal gezeten maar op advies van de huisarts mocht dat niet meer. Zulay hoe is het met jullie goede vakantie gehad? Heb trouwens het gevoel dat er steeds minder meiden komen hier hoe gaat het met hun? Jeanetjuh al een winterjas gescoord. Chivay niet te druk maken he. Pluisje ik hoop ook dat de 50 mg aanslaat maar net zo snel zwanger worden als jou wil al niet meer wij zijn nu bijna 2 jaar van de pil af. Groetjes san
@Chivay, volgende meeting lijkt me een goed plan voor de kan! Ik ga ook eens kijken bij de Zeeman! @Jeanetjeh, balen zeg van dat jasje! Je gaat al bij H&M bestellen maar anders wil ik ook best hier nog even voor je kijken hoor.. Het is wel een erg leuk jasje Vannacht voor het eerst proberen, maar wel met babyfoon. haha @Sammie, ik ga nu eerst 4 weken 5 dagen werken. Ik zie er niet zo tegenop om te gaan werken al vind ik 40 uur nu wek veel. Maar goed mijn man is thuis dat scheelt! Dan hoef ik thuis niet veel te doen. Maar mijn meisje missen de hele dag zie ik wel tegenop. Ik kan heel goed met mijn schoonmoeder en vind het fijn dat ze dit wil doen. 1 dag kdv vind ik ook wel te doen. Ik wil die plek ook niet opgeven. @Alicia, het is heel snel gegaan! Ik heb totaal niet het idee dat ik 20 weken thuis heb gezeten! Nou, je vriend mag echt trots zijn. Goed zeg dat hij dat zo zelf uitgedacht heeft! Groot gelijk dat je het zo hebt aangepakt met het jasje! Ik heb het weleens met laarzen bij de Bijenkorf gedaan. @Carpe, wat fijn dat je cyclusduur weer normaal is! @Mereli, Wat goed zeg dat je bent gestart met afvallen! En elke dag 10 km fietsen naar je werk, ik doe het je niet na. Fijn dat je alweer aardig gewend bent op je werk. Het lijkt me heel raar om weer te moeten werken na 20 weken... haha Hoeveel drinkt Rosalie nu op een dag? @San, ja mijn schoonmoeder is al met pensioen en woont in Nederland en soms gaat ze maanden achter elkaar naar Curacao. Maar ze komt binnenkort voor langere tijd weer terug naar Nederland. Dus dat komt voor ons mooi uit!
Goeiemorgen! Emily slaapt nog steeds.... Ze is wel een beetje aan het wakker worden maar als ze goed geslapen heeft dan duurt dat vaak even. En ze heeft hartstikke goed geslapen vannacht op haar eigen kamer! Ik heb haar helemaal niet gehoord. Ik had wel de babyfoon aan. Ik denk dat het een combinatie is geweest van dingen. Ik heb haar gisteren overdag wat minder laten slapen per keer. Gisteravond hebben we nog gewandeld en daarna is ze in bad gegaan. En ik heb haar om half 11 de fles gegeven met een kleinere speen. Ze krijgt nu meestal de speen voor 3+ maar dat gaat eigenlijk soms nog te hard. Dan krijgt ze voor mijn gevoel ook heel veel lucht binnen. En daar krijgt ze 's nachts dan weer last van (krampjes). Ik hoop in ieder geval dat ze dit doorzet! Heerlijk Vandaag komt mijn schoonzus even langs. Gezellig! En morgen heb ik een gesprek met een werving en selectiebureau. Ik ben benieuwd! Ze hadden wel een leuke (helaas fulltime) functie... Fijne dag iedereen!
@San. dat idee heb ik ook. al snap ik het ook wel. De meeste zijn weer druk aan hetw erk en hebben een of meerdere kindjes en het huishouden erbij. dat valt niet mee,dus kan me voorstellen dat je dan wat minder heir komt. Hoe gaat het met jou? @Carpe. Weer ongi geworden,balen. Hou je het een beetje bij wanneer je eisprong is of laten jullie het op z'n geloop? @banne. Wat fijn dat je schoonmoeder naar Nederland komt. Maar blijft ze dan hier of gaat ze binnenkort weer terug,want dan zit jij toch weer met de oppas? @Jeanetjuh. Kun je Prenatal niet dat jasje bij een andere filiaal laten vandaan halen? Ze hebben dat ook eens voor mij met een zwangerschapsbroek gedaan. je kunt hem dan gewoon in je 'eigen' winkel ophalen. @Mereli. Wat goed van je dat je zo aan het sporten bent. Hoe veel wiul je kwijt? Wat een raar meiden he. 's Ochtends is het fris en daan kmot de zon er weer door maar waait het de hele tijd. ik weet niet wat ik Nina moet aantrekken. Heb de neiging om haar te warm aan het kleden.
@ Banne, dat is heel erg lief van je. Ik heb nu een jasje bij de h&m besteld mocht dat niks zijn dan graag. @ Alicia, dat was allemaal te moeilijk :x
@Banne, fijn dat Emily zo goed geslapen heeft op haar eigen kamer. Rosalie slaapt al een hele poos op haar eigen kamer, bij elk geluidje die ze maakte zat ik rechtop in mijn bed en kwam zo niet goed aan mijn nachtrust. Rosalie krijgt nu 4 voedingen van 180+6. Is eigenlijk te weinig maar omdat ze niet wakker te krijgen is 's avonds voor haar laatste flesje heb ik het zo met het cb afgesproken, omdat ze wel goed groeit. 3 van de 4 flesje drinkt ze helemaal leeg en 1 laat ze meestal een beetje staan. @Alicia, ik wil ongeveer 22 kilo afvallen. Ik moet meer bewegen. Ik hou niet zo van sporten eigenlijk. Ga daarom zo veel mogelijk op de fiets naar mijn werk. We hebben een douche op werk, dat is wel fijn, zeker met die wind van laatst (had tegenwind de heen weg), pff dat was trappen en dan is het wel fijn als je even kan douchen. Ik had vandaag een wat mindere dag op mijn werk. Had zo'n zin om met Rosalie te tutten en te kroelen. Komt vast omdat ik haar al voor de derde dag achtereen niet veel gezien heb. Morgen wordt ik eindelijk gebeld door het zh wanneer Veerle wordt opgenomen. Ik had van de week gebeld of ze al wat wisten bleek dat de arts de papieren voor de opname niet hadden ingevuld. Nu maar hopen dat ze morgen wel bellen. Heb net gesport en ga nu maar even douchen en dan lekker vroeg mijn bed in ben best wel moe.
hey dames @ san hoe is het eigenlijk met je knie? en wanneer kan je gaan testen? @ carpe jammer dat je toch ongesteld ben geworden. @ wendy aaah jenz 5 tanden hier gaat het ook zo snel. leuke foto's. @ alicia leuk dat nina zoekspelletjes doet. @ jeanetjuh jullie gaan toch binnenkort naar turkije, mijn moeder heeft een winterjas daar vandaan meegenomen. misschien zie je daar ook wel wat leuks. @ ego hier is het al een tijdje een drama op een luier om te doen of aan te kleden. jovi leg niet stil. ow en in bad gaan ook zo leuk ik moet gewoon een regenjas aan doen hahahha ( doe ik niet hoor ) voor de rest zo erg druk overal zich optrekken en aan de hand willen lopen. slapen doet hij eigenlijk nooit s'middags wel is een tukje. nou meiden slaap lekker allemaal en ik zal proberen om weer op iedereen te reageren
Hoi lief dat je er naar vraagt het gaat eigenlijk boven verwachting kan weer gewoon over hobbels lopen en rennen zonder nadenken. Sporten gaat ook goed zonder brace dus dat gaat goed alleen kan niet meer op mijn knie zitten zeg maar.en mijn been is anders hoe ga ik dit uitleggen uuuhm het lijkt gevoelloos maar als ik er wat tegen aan krijg dan doet het heeeeeel zeer ( ben geen pieper) en blauwe plekken blijven lang zitten. Testen kan ik pas volgende ronde wanneer dat is weet ik nog niet moet mijn ongi afwachten en mag dan met clomid beginnen.
Hoi meiden, Mama van veerle mag ik vragen wat er gaat gebeuren met veerle heb het gemist volgens mij? Missyf ooo die jovi alles nat maken in bad. En wat vervelend dat hij weinig slaapt. Alicia dus jij mise ze ook! Vind het altijd leuk om te lezenn hoe de rkleintjes het doen. Snap ook wel dat iedereen druk is ben ik zelf ook maar dan zonder een kleine. Carpe o jammer weer ongi maar er zit wel egelmaat in of niet. Kwebbel hoe is het met jullie? Sorry als ik iemand ben vergeten. Groetjes san
@San, Veerle is te klein, en uit een clonidine test is gebleken dat ze te weinig groeihormonen aanmaakt. Er wordt nu gezocht naar een oorzaak waarom ze te weinig groeihormoon aanmaakt, dat kan een niet goed functionerende hypofyse zijn of een tumor. Ze wordt nu opgenomen voor allerlei bloedtesten om te zien of de hypofyse goed functioneerd. Ik heb zojuist gehoord dat Veerle volgende week vrijdag wordt opgenomen.
Even snel bijgelezen.... carpe: balen die ongi!!! wel fijn dat een normale cyclus hebt. Mereli: Spannend allemaal hoor! Klinkt heftig allemaal...fijn dat ze volgende week al kan worden opgenomen. Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid. Niks aan...als er wat met je kids aan de hand is! Sterkte!