Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    meiden nog eens een vraagje Luuk heeft altijd enorme koude voetjes snachts en sochtends zou ik hem sokjes aan kunnen doen?

Liefs

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hallo dames, we zijn weer terug van vakantie! Erg leuk gehad en heerlijk weer, iedere dag 35 graden.

Ik zal later terug lezen.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    wat is het rustig hier.

Ik heb nog eens een vraagje hoe zag jullie schema eruit rond de 6 a 7 maanden?

Luuk zijn schema

7.00 fles 180
    10.00 fruit
    11.30 fles 180
    15.00 fles180
    17.00 groente
    19.00 fles 180

Hij drinkt zijn flesse niet allemaal leeg maar nu wilt hij de fles van 19.00 helemaal niet meer. Hoe deden jullie dit? Na het groentje hapje naar bed? En dan later een fles ofzo?

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    buikslapen:
    Roan slaapt tegenwoordig altijd op zijn buik. Heerlijk vindt hij dat! Ik vond het in het begin niet zo'n strak plan maar nu blijft hij lekker zo liggen. En al zouden we hem terugdraaien dan draait hij binnen een minuut weer op zijn buik.

Het aftellen is begonnen...nog even en dan is Roan voorgoed baby-af!

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

het is hier zeker rustig!

@jeanetjuh
    met die flessen vind ik moeilijk want julian kreeg zn eerste fles pas rond 8 uur soms half 9
    maar je kan hem misschien een uurtje uitstellen die fles van 19.00?? en daarna naar bed
    julian krijgt zn laatste fles nu tussen half 8 en 8 uur en dan naar bed
    koude voetjes is eigenlijk heel normaal maar sokjes kan volgens mij altijd hoor, hiij slaapt toch ook in een slaapzak??

@sammie
    ooowwww spannend hoor roan ook bijna dreumes:D
    ik waarschuw je alvast je zal t zwaar krijgen de aankomende week;)

@ingie
    fijn het zo goed gaat met pim!!
    hier ook een buikslaper en ze zijn groot genoeg om zo te slapen als het goed is dus zou hem lekker laten liggen;)

@chantal
    heeeeel herkenbaar!! zit ze niet toevallig in de 11maanden sprong??
    hoort er allemaal bij helaas je kan er weinig aan doen ben ik bang
    ik ga er altijd maar in mee dat is voor mezelf ook het makkelijkste maar dat is voor iedereen anders ntuurlijk;)
    sterkte!

@alicia
    oei lastig zeg van je schoonouders zooo irritant! gewoon blijven zeggen denk??
    mijn schoonouders willen het ook wel is doen maar zetten hem eigenlijk wel meteen terug als ze dat zien
    gelukkig!
    tja het viel niet mee dat volhouden gelukkig heeft mn man het nu een keer vol gehouden jeejj
    en het heeft geholpen want vanacht geen 1x wakker geweest alleen vanmorgen om 6 uur:D

@kwebbel
    valt niet mee he zo koud hier!!
    lekker dat jullie t zo leuk gehad hebben!

nou meiden hier zowaar weer is een nacht geslapen:$ alleen werd julian om 6 uur wakker (mijn man gaat om 6 uur naar zn werk) dus ik leg hem bij me en is heel zn slaapzak nat ook zn romper en een volle luier joh ppff
    kon ik dus dat ventje weer helemaal uit en aankleden vanmorgen om 6 uur:( gelukkig hebben we dan wel weer tot 9 uur geslapen saampies:D
    hopelijk slaapt hij vanacht ook zo goed hij heeft namelijk oorpijn heb ik t idee dus toch maar weer een zetpilletje gegeven
    en morgen even aankijken anders toch maar weer naar mn grote vriend de dokter;)

fijne avond meiden
    liefs

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

We zijn weer terug vakantie.

Wel ff wennen hoor het was daar iedere dag 31 graden!

Ik heb wel ff snel alles gelezen ik zal morgen proberen te reageren.

San thanks for asking!

Liefs

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Pluisje… Wat een lieve foto!

@ Jeanetjuh… Ziet er goed uit de foto’s! Fijn hoor dat je man ook zo opruimerig is ;) Ik ook, (Niet qua strakke inrichting, wel qua opruimen)… maar mijn vriend dus niet haha… dus af en toe wordt ik een beetje gek …. Gelukkig heeft hij het al aardig door ;) )
    Met bijna 7 mnd hadden we dit:
    06.30/07.00 Fles 180ml + 6 schepjes
    10.00/10.30 1 stuks fruit
    10.30/11.00 Fles 180+6
    Tussendoor een broodkorstje
    14.30/15.00 Fles 180+6
    17.30/18.00 150gr groente
    18.30/19.00 Fles 180+6 + 3/4 schepjes bambix fijne granen.
    (Maar rond deze periode was ze wel snachts aan het spoken ;) )

@ Babykwes..
    Oona slaapt in een dunne slaapzak zonder mouwen en een pyjamashirtje. Vandaag toevallig het broekje ook aan gelaten omdat het een koude nacht zou worden.
    Fijn dat de MRI erop zit… ben heel benieuwd over 2 weken.. lijkt me lastig dat wachten!

@ Slapen/deken/slaapzak..
    Ik ga binnenkort maar weer eens proberen of ik oona onder een deken krijg.. haar kamertje is behoorlijk koud in de winter… afgelopen winter lag ze in pyjama, in dikke slaapzak, onder een dikke deken… maar nu heb ik zelfs geen deken meer in haar bedje omdat ze toch altijd alle hoeken ziet…

@ Ingie.. Schrikken zeg van je schoonmoeder!
    Oona slaapt ook op haar buik… laat haar gewoon liggen tegenwoordig.. vond het eerst ook wel spannend maar ze ligt altijd netjes met haar hoofd naar de zijkant.. ik ga wel even kijken of ze niet met haar neus in haar knuffel ligt.

@ Chantal.. Oeh das zwaar! Hopelijk gaat het snel beter.. klinkt idd als een sprongetje..

@ kwebbel.. welkom terug!

@ Sammie… Raar he dat aftellen :D Feest helemaal georganiseerd?

Zo sorry als ik iets of iemand vergeten ben.. ff vluchtig bijgelezen en getikt..

Oona is ook weer flink aan het springen.. hangerig, niet van haar speentje te scheiden ;)
    Denk ook dat er 1 of 2 kiesjes aan zitten te komen.. soms knalrode wangetjes en veel op haar vingers zuigen… Gelukkig slaapt ze de nachten wel heel goed!

Bekijk bijlage 184292
    ;) Oona in tijden van sprongetjes ;) hangen hangen speentje, en rust vinden bij bumba....
    Bekijk bijlage 184293
    Lekker puzzelen

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Ik zou Luuk lekker sokjes aan doen in bed hoor, als hij zulke koude voeten heeft.

Sprongetjes: Jelmer slaapt vooral heel veel als hij in een sprong zit.

Pluisje: Wat een liefje is Noa.

Babykwes: spannend die MRI.

Lovely me: Waar zijn jullie op vakantie geweest? Wij naar Corfu.

Als er nog meiden zijn die jongenskleding zoeken (maat 50 t/m 74), hier is mijn marktplaats-link.
    Marktplaats.nl - Advertenties van Renske uit Tiel

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@kwebbel
    leuke fotos! en wat ligt hij schattig te slapen:D
    leuke uitnodiging ook jeetje jelmer ook alweer bijna een jaar!

@chivay
    wat heerlijk dat oona dan zo lekker bij je komt liggen in zo'n sprong echt genieten zeker??
    ik zat ook al te denken om de deken er weer bij te doen misschien dat hij dan beter slaapt want het is echt weer drama hier ppff
    wou dat julian zo goed sliep snachts;)

@lovely
    valt niet mee dat wennen hier tis echt koud bah:(
    wel een leuke vakantie gehad??

@ingie
    jeetje lees nu van je schoonmoeder schrikken zeg!! sterkte

het is hier weer drama geweest vanacht ik snap er echt helemaal niks meer van
    na een hele nacht bezig geweest om 5 uur toch maar weer bij me gelegd is meneer alweer om 8 uur wakker ppff
    gelukkig ligt hij nu weer n half uurtje te slapen maar weet echt niet wat ik er mee moet, zou het dan toch zijn omdat hij bij ons op de kamer ligt??

fijne dag meiden
    liefs

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Net een hele verhaal gertikt en opeens alles weg,dus ff snel.

@Jeanetjuh. Ik zou hem gewoon sokken aandoen. Doe je zelf ook als je koude voeten hebt,toch.
    Ik zou het precieze schema niet meer weten van Nina,maar volgens mij wa shet vergelijkbaar met die van Chivay.

@Babykwes. Gelukkig dat jouw schoonouder zien dat Julian het niet leuk vind. Die van mij zien dat niet. Ze zien Nina eiegelijk ook te weinig en herkennen het daardoor niet. We blijven het idd maar zeggen,maar heb niet het idee dat het aankomt.
    Oh 6 uur,poeh wat vroeg. gelukkig dat jullie daarna nog lekker hebben kunne liggen. nina doet dat nooit zo,wel jammer eieglijk.

@Kwebbel. Welkom terug. Leuke vakantie gehad. En leuek dingen gedaan of heelrijk bijn het zwembad geluierd?
    Leuke uitnodiging en leuek foto's. Jelmer heeft zich wel vermaakt zo te zien. Wat zit hij braaf in zijn badje zeg. nina was daar al lang uitgeklommen hihi.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Had even een druk weekje, dus ben ff niet hier geweest.
    Net naar cb geweest , weer prikjes ook.
    Kim is 80,5 cm, en 10.8 kilo. Qua lengte zei ze 2,5 cm boven gemiddelde.
    Alles was goed verder.

Kwebbel leuke vak fotos zeg, heerlijk

Babykwes wat lastig dat slapen. Maar heeft ie niet door dat je hem in jullie bed legt vaak?
    Ik zou daar wel bang voor zijn. Hoe gaat het verder met je?

Alicia alles goed bij jullie?

Jeanetjuh hoe is het met jou en luuk?

Chivay weer een sprongetje, hier ook zo nu en dan.
    Dan hangen ze de hele dag om je heen he

xxx

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Babykwes: Pfffff, wat lastig zeg van het slapen. Heb je al eens advies gevraagd bij het cb?

Alicia: Die foto in bad hebben we snel aan het begin gemaakt, hij klom er ook steeds uit ;)
    We hebben vooral lekker geluierd, zijn wel een dagje naar Corfu-stad geweest.

Carpe: Fijn dat Kim zo goed groeit! Wij moeten maandag weer naar cb, ben benieuwd!

Ik heb trouwens donderdag een sollicitatiegesprek, wel iets heel anders, nl. in een schoenenwinkel, maar lijkt me wel leuk werk en vaste uren zodat ik mijn studie-uren ook beter kan plannen.

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh mooie fotos van je huis zeg, is echt mooi geworden.

Kwebbel leuke foto van je uitnodiging, schiet alweer op he
    Altijd leuk weer he naar cb. behalve met prikjes haha
    Succes alvas met het sollicitatiegesprek, spannend

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @carpe
    lange dame die kim ze kan model worden dan:D
    hoop dat ze niet te veel last heeft van de prikjes:(

@slapen
    ik weet echt niet wat er nou steeds is, zaterdagnacht 2 uur bezig geweest hem in zn eigen bed te laten slapen dat is gelukt want hij werd half 8 wakker!
    zondagnacht super geslapen geen 1x wakker geweest en afgelopen nacht weer drama
    hij wordt ook niet altijd wakker als wij naar bed gaan het is meestal in de nacht nou dan liggen wij al lang te slapen
    soms wordt hij wel wakker als wij naar bed gaan maar slaapt dan gelijk weer verder soms niet
    soms wordt hij al wakker voor wij naar bed gaan dus er is echt geen touw aan vast te knopen;)
    het cb zegt dat hij droomt of hij te snel gaat met zn ontwikkeling en dat niet kan verwerken snachts(dat geloof ik niet helemaal)
    ik weet het niet meer

sorry hoor meiden maar misschien hebben jullie tips

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes wat een leuke foto's:D Hoe ging het vliegen? Hadden jullie nog gunstige vliegtijden?

Babykwes kan het ook zijn dat Julian al zo gewend is om bij jullie te slapen, dat je het er moeilijk af krijgt? Het is niet dat ik daar over oordeel of zo, maar weet nog wel dat ik dat absoluut niet wilde, omdat ik dus bang was dat Liz dan altijd bij ons wilde slapen.

Carpe zit Kim dus nog 2.5 centimter boven het gemiddelde. Ik ben wel benieuwd hoeveel Liz er dan boven zit, want die was met het laatste bezoek al 80 cm hahaha. Maar ja papa is ook 1.97 dus ze heeft het van hem. Fijn dat weer alles goed was!

Bah dit weekend ben ik alleen. Mijn man gaat naar de bierfeesten in Munchen met vrienden. Vrijdagavond ga ik lekker ouderwets bij mijn ouders slapen met Liz. Vind ik wel gezellig en zaterdag lekker met mijn moeder de stad in en zondag werken en zondagavond is hij alweer terug.

Deel Deze Pagina