Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chivay, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes, slaaptips tja hier ook af en toe flink drama maar dan vooral overdag. Ik denk wel dat Julian veel rustiger zu liggen op zijn eigen kamer. Waarom ligt hij nog bij jullie?

@ kwebbel, wat een leuke foto's :) heb je nog tips voor het vliegen? En hoe hebben jullie water meegenomen?

@ chivay, wat een lieve foto's

Luuk heeft enorm veel last van zijn tandjes heb vandaag dentinox gehaald.

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Het vliegen ging heel goed, heen vlogen we om 5.05, erg vroeg dus. Hij heeft toen de hele vlucht geslapen.
    Terug vlogen we om 9.50 en heeft hij even geslapen, voor de rest heeft hij gespeeld met zijn boekje en op schoot gestaan om te sjansen met het leuke meisje achter ons.
    Water mag je niet mee nemen het vliegtuig in. Wij hadden diksap in van die kleine reisflesjes gedaan en in zo'n speciale plastic zak. In het vliegtuig aan de stewardess gevraagd of zij zijn beker wilde aanvullen met water.

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even bijgelezen...
    ik zal van de week weer uitgebreid reageren..heb nu echt geen puf!!!

kwebbel en lovely:
    Welkom terug!

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, waar haal je die flesjes? Op internet lees ik wel dat de meeste gewoon water meenemen en dat ze daar dan niks van zeggen.

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh ik had ook zelf water meegenomen, maar moest het wel weg gooien. Toen we de douane door waren had ik een paar flesjes water gekocht. Die mag je wel meenemen. En zo heb je ook nog wat bij je als je aan komt in je vakantieland vooral als het warm is. Wij kwamen s'nachts aan dus er was geen winkel meer open. Was erg blij dat we wat extra flesjes water hadden:) Wanneer gaan jullie op vakantie dan?

Chivay mooie foto's van Oona zeg! Ik kan Liz nooit zo ongemerkt fotograferen. Zodra ze een fototoestel ziet kijkt ze ook.

Ingie wat vreselijk van je schoonmoeder. Hopelijk gaat het niet te snel met haar geheugen.

Zo vandaag een late dienst en dan morgen alweer vrij:D Heerlijk! Fijne dag allemaal.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, wij gaan 6 oktober. Ik ga het ook gewoon proberen en zie het dan daar wel anders koop ik idd wat flesjes. Wij nemen wel een medische verklaring mee voor Luuk want we kunnen hem niks anders geven als zijn eigen flesvoeding.

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Die flesjes kun je bij de drogist kopen.
    Babyvoeding mag je mee nemen in het vliegtuig. En je mag idd flesjes water meenemen die je na de douane hebt gekocht, maar die mogen nog niet geopend zijn!!!

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    He meiden bij gratis en aanbiedingen staat een leuke aanbieding voor een doos jumbo pampers met 30 % korting bij de ah

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb de afgelopen dagen erg druk gehad, met noa bezig houden haha, en kraamvisite savonds. DUs helemaal geen tijd en puf om te reageren hier. Maar denk wel aan jullie hoor!!
    Ben ook alweer druk bezig met het uwv met regelen voor me uitkering. Blijkt dat ik bijna niks ontvang omdat me vriend zoveel verdien, dus daar baal ik wel van. Ik ben alweer aan het solliciteren maar het valt niet mee.
    Maar ja met noa gaat het uitstekend! Ze een vrolijke meid die veel lacht en al probeert geluidjes te maken zo leuk!
    Sorry dat ik effe niet reageer maar heb het nog effe druk, wassen boekhouding doen, noa voeden, jullie kennen het wel.

liefs van pluisje

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Even snel... Ik lees wel regelmatig even bij maar ik heb totaal geen puf om te reageren.
    Deze week weer aan het werk voor het eerst. Pffff.... heb het nu al gehad! Nog 2 dagen volhouden...
    Het voelde al snel weer alsof ik niet was weggeweest.
    Maar wat mis ik mijn meisje zeg!:( Gelukkig heb ik een mooie foto van haar als achtergrond op mijn beeldscherm...

Hopelijk snel weer wat meer energie!
    Tot gauw!

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne kan me voorstellen dat het zwaar is zoveel werken:( Hopelijk kan je binnenkort drie dagen werken.

Pluisje hopelijk vind je snel werk:) Fijn dat het met Noa goed gaat. Hoe gaat het tussen jou en je vriend? Leeft hij zich al wat meer in in jou en Noa?

Nou Liz slaapt de laatste paar dagen weer de hele nacht door en ook nog eens tot zeven uur, maar als ik wil kan ik haar wel tot acht uur laten liggen, want ze speelt leuk in haar bedje:D Natuurlijk zijn we super trots op ons meisje!

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banne:
    Ik kan me voorstellen dat het werken even flink tegenvalt. Je mist je kind enorm…dat had ik ook. Al gaat het werken weer als vanouds!Aan de andere kant ook wel weer lekker om met iets anders bezig te zijn. Nu ben ik er helemaal op ingesteld dat ik op maandag en dinsdag werk. Maar elke dag die extra is vind ik vreselijk.

Chantal:
    Wat fijn dat Liz zo goed slaapt…al mag ik ook niet klagen hoor! Roan slaapt ook keurig de klok rond!

Hier is het al een tijdje een strijd om Roan zijn luier aan te doen of aan te kleden. Hij heeft dit nooit prettig gevonden maar nu wil hij er ook niet meer bij liggen. Eerst gaf ik hem dan een speeltje, toen dat niet meer hielp mocht hij de potjes en flesjes vasthouden maar nu is de trukendoos leeg….iemand een idee?

Er was laatst nog iemand met dit probleem als ik het mij goed herinner…..al een oplossing gevonden?

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Sammie ik kan je er niet mee helpen. Hier hebben we er af en toe ook last van, maar gelukkig helpt afleiden nog.

Wat een lekker weer is het. Vind het altijd fijn als het wat kouder word en dat dan de zon schijnt:D Bah ik kijk rapportage over ongedierte in je huis. Krijg er helemaal de kriebels van bleehhhhhh.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: hier precies hetzelfde probleem, helaas geen tip, hier zijn de trucs ook op helaas.

15. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@banne
    ppff kan me voorstellen dat het zwaar is het werken en helemaal om je kleine meisje te missen!
    hoop dat je snel wat minder kan gaan werken;)

@sammie
    hier ook dat probleem elke dag het gevecht ppff meestal heeft hij er meer last van als hij in een sprong zit
    ook afleiding helpt meestal niet dus kan je niet helpen sorry
    hopelijk gaat het snel over;)

@chantal
    heerlijk dat liz weer goed slaapt!!
    enne zou je niet ff zappen dan haha:D

@pluisje
    fijn dat noa het zo goed doet geniet daar van! hoe gaat het verder thuis??

@jeanetjuh
    jij vroeg toch waarom julian nog bij ons op de kamer sliep?
    de grootste reden omdat hij zo vaak wakker wordt snachts en ik geen energie heb om er steeds uit te moeten.
    maar eerlijk gezegd vind ik het ook fijn hoor om hem dicht bij me te hebben;)

het slapen is hier nog steeds geen touw aan vast te knopen
    zondagnacht super geslapen maandagnacht drama weer en afgelopen nacht weer super geslapen dus ik weet het echt niet meer haha
    zal vast wel weer goed komen hoop ik!
    gelukkig is hij super vrolijk en kletst de oren van mn kop af haha heerlijk!

ojee meneer is alweer wakker dat is raar zal wel gepoept hebben dan;)

fijne dag meiden
    liefs

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, wij hebben dit ook gehad met Luuk en ik ging toen elke keer naar hem toe kreeg toen de tip van Alicia om dit niet te doen en hem gewoon te laten doen dit hebben wij gedaan en het gaat nu super hij wordt nog welleens wakker maar valt dan zelf weer in slaap maar ik denk dat dat makkelijker is als hij wat verder van je weg ligt als op je kamer want je hoort natuurlijk alles en ergert je sneller eraan denk ik.

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Weet iemand hoe het met het kindje van Nbroen gaat?

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, Is er een sprong rond 29 weken? Wij zitten bij mijn ouders is huis en heb het boek hier niet

19. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Banne, ik kan het me heel goed voorstellen dat je je meisje mist na zo'n lange werkweek. Ik ben ook blij dat ik maar 3 dagen werk. Meer dan genoeg. Hopelijk kan jij ook binnenkort 3 dagen werken. Hoe gaat het met solliciteren?

@Babykwes, fijn dat de MRI achter de rug is. Vervelend dat julian zo slecht slaapt. Hopelijk is het een sprongetje en gaat hij snel weer beter slapen.

@sammie, spannend al weer bijna 1 jaar.

Verder weet ik het even niet meer.

Hier erg druk gehad en nog steeds eigenlijk. Afgelopen zondag is Rosalie gedoopt en heb die zaterdag ervoor de hele dag in de keuken gestaan om 2 taarten te maken. Ze zijn heel mooi geworden. Alleen heb ik er zelf niet van kunnen proeven, maar de familie vond ze lekker en mooi, ik kreeg er zelfs applaus voor.
    Rosalie is vandaag wezen wennen op het KDV, ze heeft bijna alleen maar geslapen. Volgende week vrijdag gaat ze 's middags wennen, hopelijk kunnen ze dan een flesje geven.
    Morgen wordt Veerle een dag je opgenomen voor bloedtesten, vind het beste spannend. 10 oktober krijgen we de uitslag en weten we of er ook een MRI gemaakt moet worden of dat ze aan de groeihormonen mag. Heb net even een tijdschrift voor haar gekocht als klein cadeautje in het zh.
    Nu ga ik de was van 2 weken wegwerken.

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Babykwes heb het programma ook niet afgekeken. Krijg alitjd al de kriebels van ratten brrr.....Wel raar dat hij de ene nacht goed slaapt en de andere niet. Vind het ook moeilijk om je advies te geven. Misschien gewoon een keer laten huilen net wat Jeanet zegt? Is wel even hard, maar vaak kun je een kind ook laten wennen, omdat hij eigenlijk al weet als ik huil dan mag ik lekker bij papa en mama in bed. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat het onwijs vermoeiend is als je er iedere keer uit moet of dat je kindje de hele tijd huilt, want dan doe je alsnog geen oog dicht. Maar misschien werkt de tip van Jeanetjuh.

Merili wel spannend dat Veerle weer naar het ziekenhuis moet. Hopelijk heeft ze niets ernstigs. Vind je het soms niet druk met drie kinderen? Succes met het wegwassen van je was. Ik ga maar eens beginnen aan een strijkmand vol met was. Gelukkig vind ik het altijd wel leuk om te doen, dus dat scheelt!

Deel Deze Pagina