@Kwebbel. Oh spannend of je die baan krijgt. En idnerdaad een leuek winkel. Kun je het een beetje met jelmer combineren? En je zult dan wel korting krijgen als jezelf schoene koopt he. @chantal. ik heb nooit knobbels ,ook niet als ik ongi ben. goed dat je het laat nakijken. Als er wel iets is,kun je er maar beter vroeg bij zijn. @Chantla. luk die driewieler. ook handig met zo'n duwstang eraan. @banne. hoe gaat het met jou? Zit je er weer ene beetje in op je werk? @babykwes. Hoe gaat het met jou? Bijna de uitslag he. @Carpe. Heior gaat het prima. Nina wordt nu echt groot en kan steed smeer zelf. Best handig,ik merkl dat ik er minder druk mee ben. Al ben ik wel weer heel druk om haar in de gaten te houen,want ze verzint elke keer wel weer wat anders om uit te halen,haha. Wat een heelrijk dagje. Net lekke rmet Nina buiten gespeeld. nina vindt het geweldig om met de grote kidneren buiten te spelen. Ze rent vrolijk achter ze aan. leuk om te zien.
@chantal, ik heb nooit last van een knobbeltje. Goed dat je het even laat checken en hopelijk is er niets aan de hand. @alicia, het is zeker heerlijk weer. Net met het hele gezin gefietst en mijn man en kinderen hebben een lekker ijsje gegeten bij de ijssalon. @Sammie leuke stoere driewieler. Vandaag weer naar de sportschool geweest. Ik begin het sporten steeds leuker te vinden. Rosalie begint steeds meer te bewegen. Vanmorgen lag ze dwars in haar bedje toen ik haar eruit wilde halen.
@ Chantal... Dat lijkt me wel schrikken.. goed dat je er meteen even naar laat kijken.. Hopelijk gewoon door het moment van je cyclus.. @ Babykwes.. Hoe is het nu?? @ Kwebbel.. Spannend met die baan! Ben benieuwd.. Vandaag gezellig met Oona en vrienden met een dochter van 2 naar Ballorig geweest... de meiden hebben zich opperbest vermaakt! Vooral de trampoline vond Oona briljant mooi... zich neergooien, soort van springen geweldig..
@ Chantal, ik heb ook nooit knobbeltjes. Hopelijk is het gewoon niks maar je kunt het beter even goed laten onderzoeken. En wat houdt die ziekte precies in, heb er nog nooit van gehoord. Pfff... hier is het echt weer drama met het slapen overdag Luuk wil gewoon niet toegeven:x met moeite slaapt hij sochtends 1 uur en smiddags een uur hoop dat het snel weer normaal gaat
Hoi meiden De opa van mijn mannetje is vandaag overleden na een kort ziektebed, toen wij in Spanje waren kregen we het bericht dat hij opgegeven was maar het ging zo hard achteruit afgelopen week en vandaag met iedereen er bij rustig ingeslapen. Een hele zware maar wel bijzondere dag zo met zn allen! Nu lkkr mn bedje in en hopelijk slapen ppff we zijn gebroken Truste meiden Liefs
Babykwes gecondoleerd! Merili fijn dat je het sporten leuk begint te vinden. Scheelt een heleboel! Kwebbel spannend of je aan bent genomen Mijn duimen draaien. Jeanetjuh tietze houd in dat je kraakbeen ontstoken is, maar dat geld alleen voor het bovenlichaam zoals ribben, borstbeen. Het is een soort van reuma. En hypermobiel is dat je de banden, spieren enz overstrekt en dit zelf niet in de gaten hebt. Dames vanmorgen weer gevoelt en nu lijkt het wel of er meerdere bobbeltjes zitten. Ga er dus vanuit dat het komt omdat ik ongesteld word. Ga wel voor de zekerheid morgen even naar de dokter, want wil het natuurlijk wel zeker weten. Ik word er helemaal zenuwachtig van bah. Vandaag komt mijn mannetje gelukkig weer thuis na een weekendje te zijn weg geweest met zijn vrienden
Hee meiden Zo ben weer lang niet geweest, ik ga proberen vaker te komen, sorry. Alicia het wordt steeds wat makkelijker he, vind ik ook. Kim kan zich ook goed vermaken zelf Leuk dat ze met de andere kinderen speelt babykwes gecondoleerd meis Chantal dat is idd schrikken, misschien met je cyclus te maken, heb dat wel is gehoord vlak voor je ongi wordt dat er meer bobbeltjes zitten Jeanetjuh naar dat slapen zeg. Kim had dat ook vaak hoor, van die periodes. Het zijn vaak allemaal fases Kwebbel spannend zeg met de baan, leuk weer even heel wat anders Sammie wow gaaf zeg die driewieler Straks even verder bijlezen xxx
Kirin ik zou het ook aan de ha aangeven, misschien idd reflux of iets Hier alles goed, kim zegt zoveel, en heel duidelijk. Zal is proberen te noemen wat ze allemaal zegt: Koe, haas,aap, schaap, paard, eend, op, af, eten, fles, poes, heet, bad,papa, mama, oma, poep, plas,huis, auto, bank, oorbel,koek, hond. En nog wel meer, maar kan het ff niet bedenken. Ben lekker vrij nu het weekend, heerlijk. xxxx
@Babykwes. Gecondoleerd met jullie verlies. Altijd moeilijk ,ook al is het iemand op leeftijd. Sterkte de komende tijd.
@ Babykwes, gecondoleerd. En sterkte net was Alicia zegt het maakt niet uit hoe oud iemand is het is toch moeilijk. @ Carpe, wat leuk zeg dat Kim zo lekker kletst. Lijkt me echt leuk. Hoe gaat het verder met jou? Ja pfff het zijn idd periodes soms gaat het echt weken goed maar nu gaat het echt al 2 weken zo echt enorm zwaar vind ik het
jeanetjuh ja ken het nog van kim, dan weer wel goed slapen, en dan weer niet. Dat is best pittig dan he. Hier alles goed,steeds nog druk in huis bezig eigenlijk. Alles nog een beetje ordenen enzo, blijft altijd bezig he
hey meiden @all bedankt!!! @kwebbel morgen spannende dag voor je dus! ik duim voor je @jeanetjuh ppff zwaar weer zeg dat luuk niet wil slapen enig idee hoe het komt?? miss sprongetje of tandje of iets? sterkte @chantal ppff best eng die bultjes ik heb er nooit last van maar zou ook idd heel goed door je ong kunnen komen zou ook voor de zekerheid ff bellen morgen! @chivay en alicia met mij gaat het goed hoor merk alleen dat ik steeds moeier wordt maar dat komt ook omdat ik momenteel erg weinig doe dus moet mezelf echt dwingen elke dag te lopen lief dat jullie het vragen! bijna de uitslag volgende week vrijdag ppff duurt echt lang eigenlijk @carpe behoorlijke woordenschat die kim jeetje verder weet ik het niet meer hoor sorry meiden hier gelukkig rustig dagje kunnen houden lekker bij mn ouders geweest en julian heerlijk in de tuin kunnen spelen super het is ook zo mooi weer! slapen gaat ook weer wat beter hier af en toe een paar nachten helemaal super slapen en af en toe weer paar keer wakker snachts maar hij slaapt dan wel lekker tot een uur of 9 dus mag eigenlijk helemaal niet klagen!! verder ben ik nog steeds niet ong vind het heel raar eigenlijk heb ik echt nog nooit gehad altijd super regelmatig op de dag af toen ik met de pil stopte maar nu sinds mn bevalling echt een zooitje daar haha fijne dag meiden liefs
Babykwes dat duurt ook lang voordat je ongi wordt zeg pfff. Spannend volgende week vrijdag de uitslag, dat heeft lang geduurd he. Fijn dat je toch een een lekker weekend had in de tuin, echt lekker weer he
Hey meiden, Ik heb effe uit gebreid bij gelezen, eindelijk effe de tijd genomen voor jullie! kwebbel@ hopelijk ontvang je morgen goed nieuws, spannend meid! chantal@ raar en eng te gelijk die bultjes, is goed dat je even naar de ha gaat. Beter heen voor niks dan 1 keer te laat. Succes. carpe@ lijkt me leuk als noa ook zo gaat praten! Kim wordt ook alweer zon grote meid, geniet er maar lekker van. babykweb@ Gecondeleerd meid. spannend de uitslag moet je nog een hele week wachten. Wel dingen blijven doen hoor anders wordt alles nog zwaarder zeg maar, Buiten lopen is ook heel goed voor je, buitenlucht he. jeanetjuh@ Vervelend dat luuk niet lekker door slaapt. Het breekt toch wel op die slopende nachten, hopelijk gaat het snel beter. Misschien toch een sprongetje. Hier gaat alles prima. Noa slaapt lekker en lacht veel naar ons. Ik geniet nog zeker van haar. Morgen alweer begin van de werkweek, nou heb nog genoeg te doen in huis. Me vriend zou nog even 4 nov vrij vragen, want dan ga ik met moeders en zus naar de kreadoebeurs. Zijn er nog meer mensen hier die er ook elk jaar heen gaan? liefs van pluisje
@ Babykwes.... Gecondoleerd! Wat moeilijk zeg! Veel sterkte de komende periode! @ Chantal... Tietse en hypermobiel.. das een vervelende combi! Ik ben ook behoorlijk hypermobiel (vooral schouders & knieen)... ook heb ik regelmatig last van mijn knieen.. Mijn moeder is ook hypermobiel en ik vermoed Oona ook. Zie jij het bij jou meissie ook?? Mijn moeder heeft nu speciale zooltjes omdat ze altijd pijn heeft met lopen... Ik ben wel bang dat ik er achteraan zal... met mijn knieen dan.. @ Carpe.. Wat leuk zeg dat geklets! Heb je het al op film kunnen krijgen? Oona gaat ook hard met haar communicatie... Woordjes af en toe er weer iets bij... maar ze gaat nu ook gebaren overnemen.. Ik doe ook babygebaren bij Oona (beroeps-tik).... Deze woorden doen we nu: Klaar, eten, slapen, op (gebaar heeft ze zelf verzonnen), thuis/huis, spelen, knuffelen... en wil gaan beginnen met: poes en boek 'op' was haar eerste gebaar... en ze kan nu ook 'slapen' gebaren.
@ babykwes gecondoleerd. @ kwebbel hier ook een mannetje dat overal op klimt. @ chantal ik heb soms bobbeltjes in me borsten als ik ongesteld moet worden. paar jaar geleden zaten er hele grote schijven in en moest borstfoto's laten maken, waren gelukkig ontstoken melkkliertjes. @ carpe wat kan kim al veel zeggen leuk hoor. @ pluisje fijn dat het beter gaat. @ chivay oona ook al zo'n slimme meid. @ sammie leuke 3 wieler. @ jeanetjuh hoop dat luuk snel uit zn sprongetje is en dat zijn tandjes snel doorkomen. wij zijn het weekend wezen fietsen jovi vind het helemaal geweldig. als hij geniet dan geniet ik ook. er zijn 4 hoektandjes wat door gaan komen hij heb er best veel last van echt zielig. voor de rest gaat alles goed hier.
Missyf fijn om te horen dat jij het ook hebt gehad (gelukkig niets ernstigs). Zit het hele weekend al in de zenuwen. Vanmiddag ga ik naar de dokter. Fijn dat het met Jovi ook beter gaat. Hoektandjes die zijn volgens mij niet zo fijn als ze doorkomen. Babykwes spannend hoor wachten op de uitslag en helemaal als je zo lang moet wachten. Hopelijk is de uitslag positief. Fijn dat Julian er weer wat betere nachten tussen heeft zitten Chivay wat goed van Oona dat ze ook gebaren kan nu. Liz praat heelmaal nog niet zoveel. De enige woordjes die ze zegt is mama en papa En lopen doet ze nu ook langs de tafel en de bank. En sinds eergisteren kruipt ze in eens normaal dus echt op de knietjes. Had niet verwacht dat ze dat nog zou doen aangezien ze een echt buikschuifertje was. Hypermobiel ik weet het niet. Heb al wel jaren echt pijnlijke spieren, maar heb nooit geweten dat dat door de hypermobiliteit zou kunnen komen. Ik kan mijn vingers enz niet ver naar achteren buigen hoor vandaar ook dat ik me afvraag of ik wel hypermobiel ben. En vooral ook dat ik er in eens dan last van krijg van de 1 op de andere dag. Ik denk zelf dat ik misschien wel een vorm van reuma heb. Krijg ook overal botten die opzwellen en waar ik echt pijn aan heb, maar als ik op internet kijk daar word je helemaal niet vrolijk van (botkanker enz) dus dat heb ik maar even gelaten voor wat het is Hoe kan ik zien bij Liz dat ze hypermobiel is? Waar moet ik dan op letten?
@Mereli. Lekker he zo fietsen met z'n allen. fietsen de oudste twee al zelf? Moet je zeker goed in de gaten houden dan. En een ijsje is altijd lekker. Wij hebben geir zo'n italiaanse ijssalon,heerlijk vind ik dat. @Carpe. Ik ben ook blij dat Nina andere kinderen leuk vind. Ik vind het belangrijk dat ze leert spelen met anderen en aangeizen zij niet naar een kdv gaat,zoeken wij wel heel bewust kidneren op en als ze 2,5 is gaat ze naar een peuterspeelzaal. Leuk dat kim zo praat. Al een hele woordenschat. Nina kletst me de oren van het hoofd maar kan er nog nisk van maken. Wel weet ze heel geod duidelijk te maken wat ze wil dus volgens mij vind ze het ook wel best zo,ze krijgt toch alles wat ze wil. @babykwes. Lekker zo bij je ouders in de tuin en ook gezellig. hebben jullie zelf ook een tuin? Hoor je vaak vertellen dat je bij je ouders de tuin in gaat. Vreemd nog geen ongi. Ben je misschein veel afgevallen de laatste tijd door alle narigheid? Hopelijk weet je volgende week meer.
Meiden ik geef borstvoeding maar nu heb ik opeens bloedverlies hoe kan dit?? Als je borstvoeding geef kan je toch helemaal niet zo snel ongesteld worden?? Nou heb ik wel vorige week weer een schimmelinfectie gehad en medicijnen voor genomen, maar nu opeens bloedverlies dat klopt toch niet? Ik begrijp er niks van, maar ik wacht het maar even af. Mischien dat jullie iets weten hoe het zit. liefs van pluisje
Pluisje: Ik geef ook borstvoeding en was 7 weken na de bevalling alweer ongesteld hoor, niet alle vrouwen hebben mazzel Jelmer heeft weer prikjes gehad, hij is een echte bikkel, hij gaf geen kik en bleef gewoon vriendelijk naar de verpleegkundige lachen. O, wat was ik trots! Hij weegt nu 11.150 gram en is 80 cm lang!