Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli = zoon Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje Mounia Roosje ? Timon Happybest Ricmar Angelica Afspraken: Yippie 23 -1 2e fm meeting 1e icsi aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 26 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 IUI/IVF/ICSI Yippie icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM
Aaaah het werd idd tijd voor een nieuw topic! Ik ben even een tijdje afwezig geweest ivm miskraam. Yippie veel succes met alles!Broedse! Iedereen een dikke knuff! Mounia
Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli = zoon Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 20-1 Mounia Roosje ? Timon Happybest Ricmar Angelica Afspraken: Yippie 23 -1 2e fm meeting 1e icsi aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 26 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 * Toetje 29 mnd bezig IUI/IVF/ICSI Yippie icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 6 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM
Ik begin er eigenlijk steeds meer van overtuigd te raken dat die pregnyl allang uit mijn lijf moet zijn. Ik heb namelijk al een paar keer eerder te vroeg getest (ik weet het, foei ) en nog nooit is hij positief geweest enik kan me niet voorstellen dat die pregnyl nu ik een dag overtijd ben opeens wel invloed heeft. Ik heb wel een opgeblazen gevoel wat ik altijd voor de menstruatie heb en ook buikpijn, wat echter maar met vlagen optreedt, maar ik heb ook begrepen dat wel meer vrouwen dat hebben als ze zwanger zijn. Al met al begin ik toch steeds meer te geloven dat het eindelijk gelukt is. Ik hoop dat deze positieve houding straks niet keihard afgestraft wordt, maar ik heb er wel vertrouwen in. Geen testen meer voor mij. Als er maandag nog niks is bel ik gewoon het ziekenhuis.
Toetje; ook ik denk dat je wel goede hoop mag hebben hoor! Dat gevoel dat jij omschrijft had ik ook. Van mij alvast voorzichtige felicitaties!
@LizaM, dankjewel Het voelt zo tegenstrijdig, enerzijds ben ik er steeds meer van overtuigd en anderzijds ben ik zo bang dat ik te vroeg juich dat ik gewoon mijn banner niet durf aan te passen, alsof ik daarmee het lot teveel tart Na het weekend zal het wel beter gaan, hoop ik. Hoe gaat het met jullie kleine meid?
yippie; klinkt toch goed dat er al eitjes zitten. Hoop dat er nog velen mogen volgen!!! toetje; wat balen dat je zo in onzekerheid blijft zitten. Maar ik denk dat je idd mag juichen hoor! Ik heb ook een keer eerder getest en deze was negatief. Niks geen pregnyl meer in mijn lichaam dus. En dat was volgens mij op dag 13 na iui. happybest; nou, ik heb hetzelfde gevoel. Aan het begin had ik er echt een heel goed gevoel bij. Maar nu worden m'n borsten al weer slapper en dat was de vorige keren ook steeds zo en dan werd ik ongi. Dus die ongi zal zondag wel weer komen. Wel makkelijk, heb al drie keer een iui gehad op dezelfde dag. En de eerste twee keren op zondag ongi geworden. Dus als ik zondag niet ongi ben dan.... Maar daar geloof ik eigenlijk niet in, helaas!
Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli = zoon Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 20-1 Mounia Roosje ? Timon Happybest Ricmar Angelica Zeehondje 24-01 Afspraken: Yippie 23 -1 2e fm meeting 1e icsi aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 26 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 * Toetje 29 mnd bezig * Zeehondje 32 mnd bezig IUI/IVF/ICSI Yippie icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - iui - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 6 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM
Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli = zoon Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 20-1 Mounia Roosje ? Timon 9 feb Happybest Ricmar Angelica Afspraken: Yippie 23 -1 2e fm meeting 1e icsi Aantal maanden bezig * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon sinds begin 2007 * Happybest 26 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 * Toetje 29 mnd bezig IUI/IVF/ICSI Yippie icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI Bijna aan de beurt!!! Ricmar IUI-D Toetje IUI 6 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl)
Mounia mega dikke knuffel!!!! Ik vindt je een kanjer!!! Toetje ook van mij een voorzichtige felicitatie! Kan toch bijna niet missen? Zeehondje ik hoop het niet!! Ik blijf voor je duimen. Ik zal straks het zh bellen want ik denk dat het nu toch echt voorbij is, ondanks dat het niet veel is.
Zie aan je banner happybest dat je vandaag ongi bent geworden. Ook jij had al het gevoel toch? Dat de ongi eraan zat te komen? Nou, ik hoop dat ik het mis heb over mezelf. Maar ben bang van niet! Sterkte met de volgende iui!
Happybest, hoe is het met je? Balen van je ongi. Dikke knuffel! Zeehondje, hoe is het met jou? Ik hoop zo op roze. Toetje, vertel.... welk nieuws gaat het worden?
Hey lieve meiden, Ik probeer mezelf maar weer een schop onder de komt te geven voor ronde 28. Ben vanmorgen bij gyn geweest en mag niet beginnen met puregon spuiten omdat ik weer eens een volgelopen folikel heb. Ik krijg er zolangzamerhand een punthoofd van.
Happy: dat is wel balen zeg.. en hoe kan dat gebeuren.. Timon: hoes i shet met jou... denk veel aan je.. Toetje: hoe is het daar.. wanneer krijg je duidelijkheid.. Mounia: voor jou een dikke knuffel.. Hier gaat alles goed vanmorgen weer voor een meeting geweest zag er goed uit.. we hebben ongeveer in totaal 8 eitjes groter als 14 mm. de grootste was 18,5. mag maandag weer komen. ze verwachten de punctie 27 of 28 januari.. maar mag ze er niet op vast pinnen.. hah zal ik ook niet doen.. Dus op naar maandag.