Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mieke, ik had nu een tijdelijk baan, maar vorige week een gesprek gehad bij een accountantkantoor, daar zoeken ze een assistent accountant die ze een hbo opl aan willen bieden. Krijg dinsdag een 2de gesprek!!! Jeeej!! meestal is dat afrondend... Ik zag dat jij ook gesoliciteerd had? watvoor werk zoek jij? Valt niet mee nu in deze tijd he?!

Ik ga zometeen de dokter bellen voor advies.. ( hij zal me ondertussen wel een zeikerd vinden!)

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hallo dames,

ben erg druk geweest dus helaas geen tijd gehad om de laptop aan te zetten.

@ nbroen: ik heb de eerste weken ook flinke krampen gehad, maar volgens mijn vk is dat niet erg en betekent dat ook echt niet dat je een miskraam krijgt. Dus niet te veel zorgen maken, zolang je geen bloed met stolsels verliest is er niks aan de hand.

@ jane: mooie echo's weer en morgen mag je alweer kijken, super zeg!

@ chivay:wat gaaf dat je de kleine al voelt!

@ eline: hoop dat jij ook snel je prinsesje gaat voelen.

@ jeanetjuh: balen van je ongi :(

@ wendyenr: spannend, een nieuwe baan. Hoop dat de gyn je kan helpen en dat je dan eindelijk verder kunt!

eeeeuuuuhhhh.....verder ben ik alweer vergeten wat ik allemaal gelezen heb....

vanmiddag om kwart voor 5 heb ik de echo en zou vandaag werken tot half 5. Maar ben onverwacht een dagje extra vrij, dus de tijd gaat wel wat langzamer haha.....maar nog maar 7 uurtjes.
    Hoop zo dat alles goed is, maar vind het wel heel eng hoor.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, succes vanmiddag he.:D

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kwebbel veel succes he vanmiddag, je zal zien dat het goed is meid.

Ik ben nu ook best zenuwachtig, moet vanavond om 6 uur.

xxxxx

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kwebbel:
    Veel succes vanavond, ik snap dat je het allemaal spannend vindt. Deze keer zie je de kleine gezond en wel in je buik zitten! Geniet ervan meid!

@Eline:
    Jij ook veel succes vanavond. Mijn vriendin vond de 20wkn echo ook heel spannend, alles is vast goed! Nog 1 weekje, dan ga je trouwen! Tjonge wat gaat de tijd toch snel!:D

@Jane:
    Mooie plaatjes hoor! Wat zeggen de artsen over dat tussenschotje? Komt dat vaker voor bij een tweeling en is het risico dat ze aan elkaar groeien groot of minimaal? Kan me voorstellen dat dit nog spannender is dan normaal, en dat is al spannend!

Hier een saaie dag. Ik heb dan wel vakantie maar zit nu te werken achter m'n laptop. Moet een visiestuk schrijven voor mijn opleiding maar ik heb totaal geen inspiratie!!!!!!:(

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Gaaaaaaaaaaaaaaap ... zo... wij tweetjes zijn ook weer wakker ;)

Heerlijk uitgeslapen, en vandaag een beetje rondrommelen in huis... Lekker zo'n dagje vrij tussendoor!

@ Jane... Ben heel benieuwd.. hoop dat het lukt vanavond..

@ Kwebbel... Spannend.. Veel succes vanavond!

@ Eline.. Ook al spannend :) Veel succes!
    Jammer dat jij je kleine meid nog niet voelt.. hebben ze vertelt hoeveel langer dat gemiddeld is met een voorliggende placenta?

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Iemand vroeg hoe het was !
    Hier gaat het zijn gangetje lees wel mee iedere dag maar vind het even moeilijk om op iedereen te reageren .
    Nog steeds geen ongi te bekennen en werk wil ook niet vlotten en nog steeds het gemis.
    Dus in 1 woord kl*te.

Groetjes san

8. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Hey Meid!

Geeft niks hoor!! Dat is wel een goeie tip van je!! Zit nu ook lekker aan een vitamine drankje, uuh wel uit een pak gigi;)

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heel veel sterkte San, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Dikke knuffel van mij

10. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Hey Chivay,

Het gaat gelukkig al wel weer wat beter!

Wat leuk dat je naar een concert bent geweest, naar wat voor iets?

11. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    @ Sammie, het was de griep..pfff wat kan je je dan ziek voelen zeg pff (ben normaal niet iemand die om een scheet thuis blijft)

Heb jij 2 maart je 1e echo? Spannend zeg

@jane, mooie echo's zeg!!

12. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    @ Jeanetjuh!
    Meid ik hoop ook dat dit je laatste ongi ronde is!!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    chivay, ze zeggen bij de 1 e dat je het normaal tussen de 18 en 22 weken voelt, en met voorliggende placenta kan het nog een weekje langer duren. Dus ik moet misschien nog even geduld hebben.
    Ach als alles straks maar goed is met de kleine uk ben ik allang blij.

xxxxxx

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Sammie het komt maar 4 % voor van alle tweelingen die geboren worden dus maar heel weinig. Ik houd daarom nog steeds hoop dat ze misschien morgen of later toch nog een tussenschot zien. Het kan ook zijn dat het heel dun is en gewoon nog niet op de echo te zien is.

Kwebbel veel succes straks, ik ben benieuwd naar de foto als je die meekrijgt.

Eline jij ook veel succes, 20 weken echo lijkt mij ook super spannend

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Mooie foto's. Misschien een rare vraag,maar jij vertelde dat ze misschien aan elkaar kunnen zitten omdat dat tussenschot mist. Maar is ht niet zo dat als ze nu 'los' zijn,ze dat ook blijven. Je kunt toch niet zomaar aan elkaar gaan 'plakken' ? ik heb geen idee hoor.

@Kwebbel. Spannend. Ik hoop dat alles goed is. We horen het vanavond wel.

@Eline. Snpa dat je het spannend vind,zou ik ook hebben. Het kindje word natuurlijk helemaal nagekeken,maar heb vertrouwen in de goede afloop. Ze doet het rpima tot zover toch.

@San. Wat balen,hoopte dat het wat beter met je zou gaan. Snap dat het gemis er nog is,dat zal ook nog wel een tijd zo blijven en uiteindelijk zal het een plekje bij jou krijgen. Heeft de tijd nodig. Als het niet lukt om te cshrijven,lkun je inderdaad lekker meelezen en we zien wel wanneer je weer behoefte hebt om wat te zeggen. Sterkte.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    #196 Jane1983, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
    Alicia het is zeker uitgesloten dat het geen siamese tweelingen zijn, ze zijn los van elkaar en kunnen ook niet meer aan elkaar groeien, maar dat was al zeker bij de 9/10 weken echo

Het is wel zo dat als ze in een vruchtzak zitten zo een siamese kan ontstaan, maar dan gaat er iets mis tijdens de deling en dat is bij ons niet het geval. Want dan hadden we het weg laten halen helaas

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    kwebbel hoe is het gegaan meid...

eline jij bent vast ook al bij de echo, laat je weten hoe het was...

verder ff snel berichtje van mij....
    wou toch even laten weten dat ik vandaag op controle ben geweest en alles weer goed was.... bloeddruk blijft ongeveer hetzelfde....dus als het over 2 weken nog zo is komt er een langere tijd tussen...

ook hebben we het hartje gehoord... heel leuk

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
  19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes en Eline hoe is de echo gegaan? Vandaag begrafenis van mijn opa gehad, was erg emotioneel:( Morgen weer werken en heb er helemaal niets geen zin aan. Vind het momenteel niet meer zo leuk op mijn werk en ben eigenlijk op zoek naar iets anders....maar ja vind nu maar eens een groot contract. Mamavan4 wat een mooie echo! Je kunt het kindje echt al goed zien. Ik vind het echt zo'n wonder dat je kindje zo snel groeit:)

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hallo dames,

het hartje klopt!!!!

maar het is nu al een eigenwijs ding, wilde zich niet laten zien. uitwendig kregen we geen mooie foto, we zagen wel mooi het hartje kloppen, maar toch ook nog even inwendig gekeken. Wel weer een mooie hartslag te zien, maar het wilde zich niet goed op de foto laten vastleggen.
    Zal kijken of ik een foto van mn bewogen echofoto kan maken.

Deel Deze Pagina