Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Alles was weer goed met onze beeb:D De baarmoeder lag nu net onder mijn navel en het klopte dus dat ik de baby voelde want naast mijn navel links voel ik beweging:D Verder waren de bloeduitslagen ook goed. Nog drie weekjes en dan de 20 weken echo. Ik heb toch besloten dat ik vanmiddag niet mee ga na de huldiging. Moet een paar uur staan en dat gaat op het moment echt niet:( Ga mooi op pad voor het geboortekaartje. Meiden ik heb zo onwijs veel last van mijn hormonen. Maak om het minste of geringste ruzie met mijn man en irriteer me aan alles en iedereen. Bah helemaal niet fijn. Vanmorgen was ik weer boos op mijn man en later ben ik geknapt. Heb hem uitgelegd dat ik zo veel last van mijn hormonen heb en dat dat soms is dat ik chagi enz ben. Gelukkig begreep hij mij wel en was hij heel lief:) Zo even een ego berichtje;)

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal fijn dat alles weer goed was. Naar dat gekibbel met je man, vervelende hormoontjes.

Ik voel me een beetje somber vandaag, misschien door het weer, en mannetje weer aan het werk, weet nie.
    Heb nergens zin in ook.

xxx

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hier nog steeds geen streepje te bekennen, misschien heb ik wel helemaal geen eisprong:$

@ Wen, ja ging eigenlijk altijd van dag 14 uit. Maar nu ik 2 keer een langere cyclus had dacht ik natuurlijk wel dat hij ook later kon zijn. En jij nog een nachtje slapen:) ben je zenuwachtig?

@ Chantal, fijn dat alles weer goed was bij de vk.

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Chantal,
    Fijn dat alles goed was met je baby. Wij mogen donderdag weer...
    enne, de mannen moeten het allemaal maar met een korreltje zout nemen. :p

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heb te vroeg geroepen na 5 min toch een licht streepje:D

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16

jaaaaa gelukkig meid, dan moeten ze vanaf nu wat donkerder gaan worden. :D
    dus je heb wel snel je ei denk ik.

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ chantal wat fijn dat je echo goed was.

@ eline ik vind het ook niks aan en heb ook nergens zin in :(

@ all ik ben ook zo chago en tja zal wel de hormoontjes zijn :D

ben al vanaf 13.15 een rollade aan het braden me andijvie al op gezet aardappels ook al geschild.
    kan ik gelijk eten als vriendlief thuis komt.;)

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    chantal fijn dat alles goed is

eline hier moet ik vanaf 16 weken ook om de twee weken op controle en elke keer een echo, ik mag morgen weer. Tijd vliegt voorbij zeg, jij bent alweer bijna 30 weken zwanger!

idd een saaie dag vandaag

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat wordt klussen....:D EI IN AANTOCHT!!! :p

En ja nu het bijna morgen is, word ik wel meer zenuwachtig. :) Maar probeer mezelf rustig te houden hoor en ben al meer relaxed dan vorige week.;)

@Chantal Fijn dat alles goed was met de beeb.

@Missy Jij bent dus ook al zo'n engeltje thuis? :D Maar zie dat je nu lekker voor het gekookt hebt dus dat maakt weer wat goed.:p

@Mamanouk Ik hoop echt dat er iets te zien is, maar ja ik kan maar beter tegen mezelf zeggen van niet zodat het niet tegen valt morgen.

Zo dit was even snel een berichtje tijdens werktijd...:):):) Ga nu maar weer snel aan de slag.:p

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh wat fijn dat je test een streepje aangeeft. Nu heb je vast snel je vruchtbare dagen:D:D Dat word klussen;)

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ja idd klussen :D kan nog net voor de vakantie:) fijn dat je wat meer relaxed bent. Hoop dat alles morgen gewoon goed is en je kan gaan genieten:D

Mijn vriend heeft heerlijk gekookt dus we gaan nu lekker eten

Liefs

12. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

wat was er weer veel om bij te lezen....

@jeantjuh Hopelijk snel 2 donkere strepen, en lekker aan de klus;) Geniet er van!

@wendyrich Gave foto!!Snap dat je man snel genoeg had...heeft die van mij ook wel s last van;)

@mamanouk dat inhouden met shoppen lukte omdat ik nu al weet dat ik straks los kan met de positie mode;);)
    Met m'n fiets is t nog helemaal gelukt, gazelle montreaux special edition, ook zeer geschikt om in de toekomst(;) ) kinderzitjes op te doen, dus helemaal prima!

@sammie fijn dat je rustig aan kan doen nu tijdens je vakantie!hoop dat je opknapt!!

@wen succes en veel plezier met je echo morgen!!komt vast helemaal goed!!!ik moet 4 nachtjes slapen......
    Wordt met de dag meer hyper met t idee straks iedereen te kunnen inlichten!!!Heb ook al een compleet plan gemaakt van wie eerst enz....Gelukkig was manlief het met me eens na goede argumenten van mijj kant;)

Morgen weer met m'n opa voor z'n chemo mee, krijgt over paar weken weer scan, hoop dat ie goed heeft aan geslagen,hij was al wel kilo aangekomen, en da's voor m'n opa al heel wat...
    Hoop dat t idee van 2ste achterkleinkind extra moed geeft!
    Nog maar ff geduld hebben...ben gelukkig niet de enige.....

Fijne avond iedereen, ga valckerie kijken!

x miek

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik heb waarschijnlijk weer werk :) vandaag voor een gesprek geweest en mag morgen voor een 2de gesprek bij de directeur komen. Hij zei: om alles af te ronden, je zou donderdag al kunnen beginnen.

JEEJ!

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij! Ik had de laatste tijd weinig tijd om te reageren.. Heb wel beetje meegelezen op m'n werk, maar log daar maar niet in! Dus dan kan ik niet even snel reageren..:(

2 weken geleden ban ik met een grote trap in m'n handen van de zoldertrap gevallen. Ik miste de laatste 5 treden zeg maar.:p
    Erg pijnlijk, manlief niet thuis natuurlijk. Kon nog net naar m'n bed strompelen om even op adem te komen. Daar heb ik dus een paar gekneusde ribben en een enorme blauwe bil aan overgehouden!! Nu nog steeds wel last van. Ik hoorde laatst dat er 6 weken:$ voor de genezing staat!!
    Maar hierdoor was ik 's avonds een wrakje op de bank.. Haha

Ik zal proberen nog zoveel mogelijk te reageren...

@Wen1975, Van harte meid!! Het is je zo gegund! En bijna de 1e echo, spannend! Ik zal voor je duimen dat er toch al iets te zien is!!

@Jeanetjeh, ook best spannend wel hè ovu-testen?! Bij mij was altijd wel een licht 2e streepje te zien, die 2 dagen steeds iets donkerder werd tot bijna gelijk aan de controlestreep. De dag erna werd ie al minder. Ik testte altijd direct na m'n werk, rond 17 uur. Ze zeggen ook dat het beter is om zo'n 3 uur ervoor niets meer te drinken. SUCCES! Hopelijk heb je ze na deze ronde niet meer nodig!:D

@Testen, ik zag een paar hele mooie testen voorbij komen! Allemaal gefeliciteerd!! En genieten hè!

@Buiken, wow wat groeien die buiken!! Heel mooi dames!!

Ik vroeg me af of jullie al over namen hebben nagedacht??:(
    Ben benieuwd of het voor jullie makkelijk is of juist moeilijk, traditie naar 1 van de ouders? Meerdere namen of juist maar 1?

Ik zelf vind 1 naam voor een meisje geweldig maar manlief niet..:( Dus we moeten tegen die tijd maar eens goed op zoek gaan.
    Ik betrap mezelf er soms op dat ik in de aftiteling van een film/programma alle namen bekijk om te zien of er een leuke tussen staat! Hahaha

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! :D

Ik zal proberen weer wat vaker te komen....

Greetz Bianca

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wenrich, dat is goed nieuws!!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

16. Oei ja, namen... ik heb er al wel lichtelijk over nagedacht, maar ik vind het nu alleen nog maar NOG moeilijker, omdat de naam ook nog eens moet passen bij de naam van grote broer Jelle. Andere jongensnamen die we toen hadden verzonnen begonnen ook met een 'J', en 2 jongens waarvan de naam met dezelfde letter begint vind ik al niet handig.
    En de meisjesnaam die we toen hadden uitgekozen, daar heb ik nu twijfels over. De meisjesnaam die ik zou willen, die vindt Sander dan weer niks.... dat wordt nog wat, gelukkig hebben we nog even tijd :p

Morgen mag ik een nieuwe poging wagen bij de VK om het hartje te gaan luisteren. En ik zal wel opdracht krijgen m'n glucose te laten prikken. Bij de zwangerschapsscreening was die namelijk 6,1... net op het randje, en nu zei ze vorige keer al dat ze hem nog eens nuchter wilde laten bepalen. Maar ze vergat de aanvraagbrief mee te geven.

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Wow da's eindelijk goed nieuws! Gefeliciteerd! :)

@Eveline Veel plezier bij de vk morgen, ik hoop dat je het hartje te horen krijgt. Heb jij je echo al gehad? Ben bang dat ik die even gemist heb dan nl. :)

@Banne He getver, da's niet best zeg. :( Er staat idd 6 weken voor, maar gekneusde ribben blijf je vaak nog wel langer last van houden. Ik hoop dat je je snel beter voelt, dikke knuf!

@Jane Jij ook morgen veel plezier met de echo!

@Miekje Sterkte morgen met je opa en ik ga duimen dat de chemo aangeslagen is.

Fijne avond allemaal verder.

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Thanx Wen75!!
    Hmmmm... ik hoop niet dat het langer gaat duren! Wordt er nu al gek van om niet alles te kunnen.. Dacht dat ik vrij lui was, maar nu ik minder kan merk ik pas hoeveel ik eigenlijk toch doe normaal gesproken!:D:p

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Nee, 2 keer dezelfde voorletter zou ik ook niet doen. Alleen maar verwarrend, zelfs als je een meisje zou krijgen!
    Het lijkt me inderdaad best moeilijk een naam te vinden die je allebei leuk vind! DUs bij deze alvast succes de komende tijd! :p

Enne veel plezier morgen bij de VK! Ik hoop voor je dat je een goed glucose gehalte hebt!!!

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #2020 Chivay, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    :) Oehhh Jeanetjuh heeft een streepje gevonden! Leuk leuk!

Enne Wendy&R.. Spannend! Hopelijk lukt het met die baan!

Banne.... Auw, dat klinkt erg pijnlijk!!!

Wij zijn op het moment voor 99% uit de naam.. al een aantal weken.. We houden een kleine slag om de arm voor het geval dat we nog een andere leuke tegen komen... Maar denk het niet meer :) Ik ga er alleen helemaal niets over loslaten gezien hier wel eens iemand meeleest die er nog lekker nix van mag weten :D

Wel heel leuk... Vandaag kreeg ik een smsje van mijn vriend.. die stond op t werk te dagdromen over de naam en had een leuke link met iets gevonden waardoor hij ook weer zo leuk toepasselijk is :)

Verder... Wat een vieze druilerige dag! Tijd voor een zonnetje, want mijn winterjas krijg ik bijna niet meer dicht! Niet handig met dit koude weer! haha

Dit is wel leuk btw:
    www.rainbowbabies.nl/gratisbabymutsje
    ow hihi... je moet wel eerst een geboortekaartje sturen.. maar voor straks dan!

Deel Deze Pagina