whahaha ik schrok ook.. zat ik rustig te lezen.. forum plat @banne, eerder beginnen heb ik het niet over gehad, ga toch eens kijken of dat kan.. denk het niet. Ik krijg sowieso reiskostenverg. wat evenveel als een treinabo word.. dus ik denk dat ik de trein ga pakken. Alleen terug vind ik niks ben ik pas om 19 uur thuis...
@Wen1975: Fijn dat de echo al zo duidelijk was! En nu volgende week weer eentje, goh! Geboortekaartje: het lijkt me ook wel leuk om zelf iets te ontwerpen of te maken, maar ik geloof dat het dan niet echt wat gaat worden toch maar gewoon eentje uitzoeken dus. @Jane: goed gespiekt? Wel leuk, zo vaak echos krijgen.. @Kwebbel: hihi winkelen is toch ook al niet goedkoop als je niet zwanger bent. Laat staan als je straks een alsmaar groeiend kind hebt je blijft kopen! @Alicia: Leuk, het kamertje. Fotoooos! @Chantal: ik had geen echo, alleen controle bij de VK. Maar er was nu (na een beetje zoeken door mn vetlaag heen ) wel een hartje te horen, daar was ik eigenlijk toch wel erg blij mee. @Wendyenrichard: je baan klinkt goed, gefeliciteerd!! @Jeanetjuh: Ja, de dodenherdenking, dat zat ik ook te kijken. Was wel even erg spannend. Ik hoorde dat er een man was begonnen met schreeuwen (onwel of iets anders, weet ik niet precies). Daardoor schrokken veel mensen in zijn buurt, vielen er wat hekken om, en schrokken dus nog meer mensen. Achteraf viel het dus gelukkig allemaal mee.
pffff.... 19 uur thuis is niks inderdaad!! Ach eerst maar eens kijken hoe de baan bevalt en kan je altijd een balletje opgooien over werktijden!
@Jeanetjeh, hier geen symptomen, voelt eigenlijk nu al soms of ongi in aantocht is.. Maar ja, net voor de vruchtbare week was ik van de trap gevallen, dus niet geklust. Of er moet er 1-tje toch heeeeeeeeeeeeeeel sterk zijn geweest! hahaha Maar denk het niet hoor.
@ wen wat fijn dat de echo goed is gelukkig maar. @ banne nou wie weet hoor?? dat er een heeeele sterke tussen zat. @ wenrich gefeliciteerd met je nieuwe baan. @ jeanetjuh flink door klussen he @ all dikke knuffel
wen1975 super dat er al een licht hartje te zien was! kwebbel wat balen zeg van yoga, is er niks anders in de buurt? ik begin as dinsdag met zwangerschapsyoga en dat is in de avond van 19.00 tot 20.15 uur. wenr super dat je bent aangenomen jeanetjuh, ik hoop dat het deze maand raak mag zijn, zou wel erg leuk zijn ik ga heel hard duimen sorry dat ik zo laat ben maar we zijn gelijk begonnen met behangen na het eten, mijn ouders hebben geholpen want die zijn goed in patroonbehang. het ziet er echt super mooi uit! morgen gaat vriendlief laminaat leggen en als dat er in ligt maak ik wat foto's. Helaas moet ik morgen werken en kan ik niet helpen Bij de gyn geweest en weer lekker gespiekt naar onze twee meisjes, ze waren allebei goed gegroeid en het vruchtwater was ook goed verdeeld dus weer helemaal blij alleen jammer dat de uitslag van de bloedtest er nog niet was (vijfde ziekte)
Jane gelukkig was alles weer goed. jammer dat de uitslag van die bloedtest er nog niet was zeg. Wendy gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik moet vanmiddag 4 uurtjes werken, vanmorgen bloed laten prikken voor ijzergehalte. Droomde vannacht dat de baby geboren was haha, en dat ik borstvoeding aan het geven was. xxxx
Goedemorgen! @Kwebbel, wat fijn dat alles goed was. Ben benieuwd naar het behangetje! Ik ben gelukkig een dagje vrij vandaag! Manlief niet helaas... Vandaag lekker rustig dagje verder. Beetje studeren, heb 27 mei examen brrrrr, en verder lekker een beetje in huis rommelen.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011 missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Banne77 - 9 mei - ronde 5 - 1e kindje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid Jeanetjuh - 18 mei - ronde 7- 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Zo lijstje weer even opgezocht! Stond erg ver weg, hopelijk heb ik de meest recente?! 17 meiden al zwanger van de 23, dat is toch al een hele goede score!! Komende maanden iedereen op roze!
Dan had je een mooiere droom dan mij, want ik droomde dat mijn man me had verlaten en ik alleen met de baby achter bleef en dat ik toen maar dacht ik ga roken en daardoor was alles verkeerd met de baby pffffff wat een nachtmerrie. Sinds ik zwanger ben heb ik echt de raarste dromen....
Ik ben niet zo schrikkerig wat betreft gisteravond. Dacht inderdaad wel dat er een aanslag zou komen. Zeker na vorig jaar 30-4. Gelukkig dat er niuks was,al vraag ik me af hoe erg het met diegene is die onwel werd,want blijkbaar moet het wel erg zijn als de mensen zo schrikken. Of dat kan zou kunnen komen nu alles net weer opgehaald is op koninginnedag. @Wendy. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Fijn dat je zo snel weer wat hebt. Misschien valt het reizen wel mee en wie weet heb je een collega in de buurt wonen. Ik was op mijn vorige werk ook altijd om 19 uur,mijn vriend zorgde dan dat het eten klaar stond en dan waren we 19:15 uur klaar,is te doen. @Jane. Fijn dat alles goed was met de dames. Altijd weer een opluchting he. Ik blijf altijd iets gespannen voor een controle of echo,heel raar. leuk dat jullie met het kamertje bezig zijn,ben benieuwd. @Eveline. Fijn dat jullie een hartje hebben kunnen horen,toch wel een opluchting lijkt me. Geniet er lekker van. @Banne. Toch spannend je NOD. je weet maar nooit of het raak is. Toch hoor je be de meeste dat ze denken dat het niet raak is en dat ze dan juist wel zwanger zijn of hebben jullie helemaal niet geklust rond je eisprong? @Jeanetjuh. Spannend nu. Hoop dat morgen je test strepen beide even donker zijn en je ei komt. Tip:als die lichter word,moet je gelijk actie ondernemen want dan schijnt ie 'gesprongen' te zijn. @kwebbel. Balen dat er geen plek meer was bij yoga. Misschien nog een andere in de buurt? Ik had hetzelfde en heb nu een andere gevonden en ga volgende week donderdag beginnen. Er zijn ook veel yoga docenten die 's avonds thuis yoga geven in een kleinere groep. @Chantal en Eline. Ik droom ook heel veel nu ik zwanger ben en meestal ook mniet de leukste dromen. Ik heb dat wel meer gehoord,blijkbaar hoort dat erbij. Ik zal snel wat foto's maken van het kamertje en hier plaatsen. Moet ik ff goed voor gaan zitten,ben daar niet zo handig in
@Alicia, weet niet precies wanneer m'n eisprong was.. Maar klussen was ruim voor de mogelijke data dankzij m'n pijnlijke ribbetjes! Dus het moet wel een hele sterke, geduldige zwemmer zijn geweest. Als ik uitga van al mijn cycli ( 25-28 ) dan komt m'n nod uit van 6 mei t/m 9 mei. We wachten rustig af. Als ik 10 mei nog niet ongi ben dan ga ik misschien wel een testje wagen.
Alicia ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van het kamertje! Ik zit nu op het werk en vriendlief is laminaat aan het leggen, jammer dat ik er niet bij kan zijn
@banne, weet jij of er vandaag hier in de buurt iets te doen is? @alicia, ja ik wacht het wel ff af, heb in eerste instantie een contract van 3 maanden ( zwanger worden is misschien niet erg handig op dit moment dan..) en daarna zie ik wel verder !ga niet teveel zeuren gelijk..
Daar ga ik voor. Ik hoop in ieder geval dat er bij jou een heeeel sterk zwemmertje tussen heeft gezeten. @Wendy Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wel jammer dat je zo laat thuis bent. @Jeanetjuh Goed dat er nu een duidelijkere 2e streep was, dan is je ei echt in aantocht. Veel klusplezier! @Jane Fijn dat alles weer goed was met de meiden. @Eline Dat was nog eens een leuke droom... Sorry als ik iemand ben vergeten, maar weet het allemaal even niet meer wie of waar ik op wilde reageren. Fijne dag allemaal!
dromen: heb ik ook zo'n last van. droomde van de week ook al dat ik net bevallen was en dat de ik de kleine aan de borst had. in al mijn dromen is het een meisje trouwens, zou dat wat betekenen???? yoga: heb inmiddels wat anders gevonden! heb nog wel een mailtje gestuurd naar die andere lerares, want volgens haar was ik te laat met opgeven, terwijl ik met 12 weken al een mailtje naar had gestuurd voor meer informatie, waar ik pas 4 weken later reactie op kreeg en toen ik me de dag na dat mailtje aanmeldde zat ze vol. vond het echt raar, is toch niet mijn fout dat zij pas 4 weken later reageert. maar goed, ga nu een cursus zwangerschapsyoga via de thuiszorg doen. wendy: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!! en wat betreft zwanger worden. Je vertelt meestal pas tegen je werkgever dat je zwanger bent als je 12 weken bent, tegen de tijd dat het zo ver is zijn je eerste 3 maanden allang voorbij.
Er zijn volgens mij vanaf nu diverse vliegshows en parachutisten e.d. maar qua muziek weet ik het eigenlijk niet.. Wageningen is the place to be geloof ik wat betreft bevrijdingsfestivals in de buurt!
Wageningen doe ik al sinds mn 14e ieder jaar op 5 mei, is echt een superfestival. Dit jaar voor het eerst niet, red het gewoon niet met mn bekken Bijna iedereen die ik ken gaat wel, komen ook erg goede artiesten vandaag. Je kan alles vinden op de site Home - 4 en 5 Mei Wageningen - powered by Footsteps