haha eline, dus volgend die theorie zouden wij dan een jongen moeten krijgen.....ben benieuwd! ach, maakt toch niet uit wat het wordt, is allebei leuk!!!
Heb je goed dat je het even afwacht. Je bent nu niet helemaal in de positie om eiden te stellen. Ik zou wel doorgaan met de kinderwens en ondertussen goed je best doen opm het werk. Als je dan zwanger bent en je bevalt goed,zullen ze best meegaan in evt andere uren of minder uren. Een werkgever weet dat een zwangerschap erin zit als hij in vrouw aanneemt tussen de 20 en 40 jaar.
@ Kwebbel... Wat jammer van dat festival! Wij wilde hier in utrecht naar t bevrijdingsfestival.. helaas wordt het ivm de drukte afgeraden.. en zie ik het ook niet zitten om met buik door die drukte te moeten.. Wij houden de berichten in de gaten en gaan misschien vanavond nog ff...
Chivay: kwam op nu.nl een foto tegen van wageningen vanmiddag 14:00, niet normaal zoveel mensen, net een mierenhoop. Dus ben toch wel blij dat ik er niet tussen sta. je hebt zo een elleboogstoot in je buik te pakken.
Idd... Groot gelijk Kwebbel! Hier lijkt het nu wat rustiger volgens de berichten.. Wij gaan even een blik werpen Zijn zo weer thuis als het toch nog te druk blijkt...
@ Jane, fijn dat je echo weer goed was. Jammer dat je bloeduitslag er nog niet was. En is het laminaat mooi? @ Eline, grappig zo'n droom @ Chantal, die van jou was minder Hier vandaag weer een licht streepje zelfde als gisteren misschien wordt hij wel niet donkerder. We klussen gewoon door Liefs
@jeanetjuh, met jullie geklus moet het wel goed komen!!!!! Ik las een verhaal van een meisje met pco die ineens al dr eitjes kwijt was na 1 maandje clomid.. ( misschien dat het lichaam het opgeruimd heeft??) dus ben benieuwt hoe dat bij mij gaat! Morgen bloedprikken en dan word ik volgende week woensdag gebeld door de gyn. Hoop dat ze goed nieuws heeft. Zo niet, zal ik wel trg moeten komen voor medicijnen zal mijn dosis wel omhoog gaan en krijg ik een samenlevingstest ( vlak voor de afspraak klussen, zodat ze kan zien of de zwemmers goed blijven leven)
Jeanetjuh laminaat is zeker mooi geworden! Er moeten nog plinten op maar we zijn gister alvast bezig geweest de kast in elkaar te zetten. Wat een rot karwei. Klopte ook niks van de bouwtekening.
@wendy Spannend, ik ben benieuwd wat de gyn volgende week te melden heeft. @Jeanetjuh Misschien wordt het streepje bij jou idd niet donkerder en is je ei inmiddels geweest of is hij er vandaag. Doe je vandaag voor de zekerheid toch nog een ovutest? @all Sinds gisteren heb ik steekjes achter het schaambeen, dit had ik ook met mijn vmk in januari. Toen had ik alleen wel een ongigevoel erbij, dat heb ik nu niet. Maar ik word er zo onzeker van. Herkennen de zwangere dames dit gevoel ook? Kan het bandenpijn zijn? Fijne dag allemaal!
Heb zelf ook elke keer steekjes. Ben ook bang dat het weer mis zal gaan. Heb verder ook nergens last van. Alleen zere borsten verder helemaal niks. Ik ga werken, allemaal fijne dag vandaag.
hey wen daar heb ik ook last van en heb ook een ongigevoel. maar volgens mij zijn het wel de banden. veel liefs
Hey Wendy dat heb ik ook wel gehad die steekjes bij het schaambeen, dus lijkt me niet dat je er zorgen om hoeft te maken Wendy spannend hoor misschien heb je je ei idd al wel! Blijven klussen zou ik zeggen Zometeen even werken en daarna lekker met de hond het bos in Geweldig om te doen. Fijne dag allemaal.
@ Wen, ja doe vandaag nog wel een ovu test en als er nog een licht streepje is doe ik het morgen ook gewoon nog. We klussen nu gewoon even elke dag ze zeggen wel dat het niet goed is maar wil mijn ei gewoon niet missen en met de om de dag klussen ben ik nu toch ook niet meer zwanger geworden Vervelend dat je je zo onzeker voelt anders moet je gewoon even de vk bellen. @ Ingie, ook vervelend dat jij onzeker bent. Wanneer krijg je je echo? @ Chantal, veel plezier in het bos. Gaat het goed met Senna? @ Jane, ja meubels in elkaar zetten is altijd een ramp. Bij ons klopt het nooit ben erg benieuwd naar jullie eind resultaat. Komen de meisjes bij elkaar op de kamer? Vanavond nog een avondje werken en dan heerlijk vakantie
Met Senna gaat het heel goed. Momenteel zijn we heel erg bezig om haar zindelijk te krijgen. Mensen wat een werk Maar goed we zouden haar voor geen goud meer willen missen, dus dat zegt genoeg
Hier ook steekjes meiden.. dus gok idd op banden?? @ chantal Fijn dat het goed gaat met Senna! @ Jane... Ben heel benieuwd naar het resultaat! Hier is het vandaag precies 10 weken geleden dat we de meubeltjes bestelt hebben... Levertijd 8 tot 10 weken.. maar nog geen nieuws! We wachten even 1 weekje af, en anders maar even in de telefoon klimmen Zouden ze toch nog even in het magazijn laten staan totdat ons kattenlogeetje weer weg is! Hier vandaag lekker een dagje vrij... en die heb ik al bestempeld als rustdag! alleen even stofzuigen, en verder alleen pc, tv, bankhangen Drukke werkdag, en druk weekend voor de boeg.. dus heb t nodig!
wendy1975 ik zou me er niet te druk om maken ik had ook die steekjes jeanetjuh onze meisjes komen idd samen op de kamer chivay wat balen zeg dat jullie meubels er nog niet zijn, bij babypark hadden we het half maart besteld en binnen 3 weken was het al binnen. We hebben het zelf opgehaald chantal heerlijk he lekker wandelen met de hond! het is jammer dat ik deze week 40 uur moeten werken maar anders ga ik ook lekker wandelen met de hond. Succes met zindelijk maken, Lizzy was hier met 2 weken zindelijk maar dat waren ook de weken dat we er echt veel mee bezig zijn geweest en er echt goed op hebben gelet. Als ze een plasje deed gelijk laten schrikken en naar buiten, werkte bij ons super.
@ Chivay, geniet van je vrije dag jammer dat de meubeltjes nog steeds niet binnen zijn. Hier vandaag nog maar een heel licht streepje aanwezig veel lichter dan gisteren dus denk dat ik gister mijn ei heb gehad
@Wendy. Spannend allemaal. Heb je nu geen last meer van bijwerkinghen van de medicijnen? Ben wel benieuwd wat de gyn zegt. @Chivay. Duurt lang dan als je 10 weken moet wachten op de meubels. Wij hebben ze ook van babypark en krgen ze ook al heel snel. Moet er wel bij zeggen datz e daar ook alles maken in de fabriek,dus dat zal wel schelen. Hoop voor jullie dat ze er volgende week zijn. @Jeanetjuh. Spanennd. Goed dat jullie gewoon doorklussen. Ze zeggen inderdaad dat je het beter om d edag kunt doen,maar aan de andere kant, Eline is zo toch ook zwanger geworden,dus het werkt blijkbaar zo ook. Als het streepje lichter word ,heb je inderdaad je ei gehad. Niet bij iedereen word die even donker als het controle streepje,je moet even doorhebben hoe het bij jou werkt. @Wen75. Ik denk ook dat je je niet ongerust moet maken over die steekjes,al snap ik wel dat je dat toch doet na je mk. Er gebeurt nu zo alleen zoveel in je onderbuik dat je heel veel voelt en het allemaal niet kunt plaatsen. dat had ik in ieder geval.