Wen ik had ook die steekjes toen hoor, hoort er echt bij jeanetjuh, wij klusten vaak 2 keer per dag toen hahaha, en toch gelukt Ik had gisterenavond onder de douchen steken in vagina, en kramp in onderbuik en lies, leken wel weeen, kon moelijk ademen ook, wist niet waar ik het zoeken moest. Las ik net dat indalingsweeen ook zo aanvoelen, en rond 30 weken dat je die krijgt. gaat echt snel alweer 30 weken. xxxx
Je gaat inderdaad snel,alweer 30 weken. Wat gaat de tijd snel. Indalingsweeen? Ik heb dar nog nooit van gehoord. Ik dacht dat het kindje pas veel later ging indalen. Weer wat geleerd vandaag
Hoi Allemaal, Vandaag naar de vk geweest. m'n moeder is meegeweest, helemaal leuk vond ze het. Het hartje klopte luid en duidelijk (haha leek net op een galopperend paard!!!) Het was een mooi bolletje (m'n buik) Blij dat ik de kleine weer heb gehoord! Maandag de 20 wkn echo, ben benieuwd... @Banne: Hopelijk knap je snel weer op. En wie weet????? @wen75: Had jij nou die steekjes? Ik heb ze zelf niet zo heftig gevoeld maar mijn vriendinnen wel!! Volgens mij niks om je zorgen over te maken. Maar snap het wel.... @wen&r: Succes met je nieuwe baan! En je geen zorgen maken als je zwanger mocht raken....Dat weet een baas als je meiden van onze leeftijd aanneemt! En je hoeft het officieel pas later in je zwangerschap kenbaar te maken....zou je op kunnen zoeken! @jeanetjuh: Ik ga zo hard voor je duimen....succes! @Jane: Fijn dat alles goed is met je meiden
@Jeanetjuh 25 Mei pas 1e echo. Dus duurt nog even. Maar lees wel meer dat anderen er ook last van hebben. Mooi dat je je ei gevonden hebt. Hoop dat het voor jou ook raak is deze ronde.
@Eline. Wel interessant om te lezen. Ben erg benieuwd wat je verloskundige zegt de volgende controle. Wanneer moet je weer?
Ik zou nog foto's plaatsen van het kamertje. Bij deze. We moeten de kamer nog wel aankleden,dus is nu nog wat kaal,maar dan hebben jullie een idee. De kast en de kinderwagen Bekijk bijlage 70153
@ Eline... Jeee alweer 30 weken... verbaas me elke keer weer hoe ver jij al bent.. terwijl ik helemaal niet zo ver achter je aan kom Gisteren besefte ik me ineens... over een kleine 11 weken mag ons meissie al komen! bij jou al over 8 weken zelfs! Jeee dat klinkt echt ineens zo dichtbij! Mooi op schema ook je indaling! Ben benieuwd of ik dat ook zo duidelijk ga voelen straks! Merk je het nu ook met lopen en zitten? @ Alicia... Mooi zeg!!! @ Sammie.. Fijn dat alles goed was bij de vk! wat ga jij ook snel zeg.. voor mijn gevoel zo kort geleden dat jij hier liet weten zwanger te zijn! Kamertje... Tja jammer dat we nog niets gehoord hebben.. maar ook niet erg willen de meubeltjes toch pas laten komen als ons logeetje weg is! Komt vanzelf.. en dan kan ik helemaal los met inrichten
@Alicia Wat een leuk kamertje is dat geworden zeg. Ik ben ook gek van Woezel en Pip, heb al verschillende dingen ervan. @Eline Wow 30 weken alweer, gaatg echt hard. @Jeanetjuh Werkse vanavond en dan lekker vakantie. Wanneer gingen jullie weg? @Wendy Hoe was je 1e werkdag? @Sammie Fijn dat alles goed was bij de vk en leuk dat je moeder mee is geweest. @All Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik denk ook dat het bandenpijn is, maar ow dat onzekere is zo moeilijk los te laten. Ik heb sinds vandaag ook pijn in mijn lies en onderrug als ik op sta of begin te lopen. Dat zal ook allemaal wel met die banden te maken hebben, denk ik. Als ik rust, word het ook minder. Op verzoek van de vk wel voor de zekerheid urine ingeleverd. Op het 1e oog geen blaasontsteking, wel dat is te weinig drink. Urine staat nu nog op kweek, dus definitieve uitslag krijg ik morgenochtend. Fijne avond allemaal!
@alicia, wat een schattige kamer zeg!! ( zelf gemaakt die schilderij? sorry als je het eerder hebt gezegd) @ ALL mijn werkdag was super, je word vrijgelaten bij het bedrijf, het enigste nadeel is dat je ook weer niet te hard moet werken daar.. maar goed.. wel leuke collegas, veel mannen en de vrouwen die er zijn zijn zwanger ( 1 is zelfs aangenomen terwijl ze zwanger was) dus ik maak me geen zorgen meer! Verder hier steken in mijn buik/lies/opgeblazen gevoel.. gisteravond geklust dus mocht het mijn ei zijn dan ben ik voorbereid sow meiden k ga ff lekker van mijn avondje genieten...fijne avond meiden
@Chivay: De tijd vliegt echt voorbij....het lijkt of we een paar weken terug de test hebben gedaan, ach, zijn we ook zo weer 20 wkn verder! Kan nu al niet wachten om mijn kleintje te zien en in mijn armen te houden...lekker cliché!!!maar t is wel zo @Jane: Ik weet wel dat het goed zit want ik voel de kleine regelmatig. Toch blijft het een mooi geluid @Wen&r: Eindelijk een baas met gevoel! Hopelijk krijg je het ontzettend naar je zin. Wat is het voor iets dat je gaat doen?
Alicia, Leuk kamertje hoor, Je zou het misschien nog aan kunnen kleden met een hemeltje, knuffels, mandjes in w&p kleurtjes? Je moet vooral doen wat je zelf mooi vindt!
He dames, Ben er weer,afgelopen dagen echt super moe geweest s avonds,dus film gekeken en naar bed gegaan Ben nu echt mega zenuwachtig voor de echo morgen!had ook daardoor flink last van m'n spastische darm...liep echt leeg.... Mag morgen on 9.15 al,dus hoef niet nog langer in spanning te zitten..als alles goed is wil ik ff stad in om positie mode. m'n ma s morgen ochtend ook weg,dus da's wel balen,want wil t haar als eerst vertellen..maar ff zien hoe alles loopt! @wendyrich gefeliciteerd met zo'n leuke baan!!!hoop voor je dat je niet te lang full time hoeft te werken @jeantjuh KLUS ZE!!!!komt vast helemaal goed zo! @kamertjes Wat leuk zien ze er uit,en wat schiet de tijd al op zeg!nog even en we lezen hier de eerste bevallingsverhalen Sorry voor lange ego verhaal...maar zenuwen moet ik echt kwijt! Ik laat jullie morgen zeker weten hoe t was,en hoe iedereen reageerde! Weet niet hoe laat t zal zijn... fijne avond!! x miek
@ Miekje... Succes morgen bij de echo! Veel plezier met lekker gluren! @ Alicia.... Hoe gaat het nu op je werk.. Jij zit ook in de kinderopvang hè?? Maak jij gebruik van extra pauze, en hoe regel jij het met minder tillen e.d? Ik wil ook niet al het zware werk op mijn collega neer laten komen zeg maar..
@Wendyenr. Dank je. Het is geen schilderij maar een muurschildering. hebben we door iemand laten maken. Ik heb namelijk veel last van mijn hoofd en zo hoef ik niet in de verflucht. Fijn dat je nu een goede baas hebt. Hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben. @Sammie. We moeten het nog inrichten verder. We hadden gewacht met kopen van de andere spullen totdat de meubels er waren. We willen anemlijk kijken welke kleuren er mooi bij staan en welke voor een jongen en meisje kunnen. We moeten nog gordijnen,wil wat leuke gekleurde mandjes voor zwitsal producten en inderdaad wat woezel en pip speelgoed en evt schilderijtje op de muur. Dus daar gaan we nu mee bezig.
Miekje veel plezier bij de echo vandaag Alicia leuk he om al die spulletjes te kopen Wendy fijn dat je 1e dag goed is gegaan en dat er zelfs iemand is aangenomen toen ze al zwanger was. Zegt genoeg lijkt me! Wij hebben gisteren een gordijntje en verf uitgezocht voor de babykamer. Wanneer we beginnen met klussen weet ik nog niet, maar zal niet lang meer duren. Jeetje wat een nacht. Om half drie jankte Senna, dus ik eruit, want dat ben ik niet van haar gewent. Was ze aan de diarree. Zo zielig. Kan het zijn door de ontwormingskuur die ze gisteravond gehad heeft (even voor de hondenhouders onder ons?) En nu slaapt ze ook heel veel. Nou ja heb in ieder geval al even mogen proeven van het leven s' nachts waarin we er ook af en toe uit moeten