@ Chantal, diarree hebben ze idd erg vaak na een ontwormingskuur. Wel vervelend en zielig voor haar. @ Alicia, wat een super leuk kamertje @ Eline, je schiet idd al goed op heb ook nog nooit van indalings weeen gehoor zo leer je nog eens wat. @ Wen, we gaan morgen rond half 6 weg als mijn vriend klaar is met werken. @ Miekje, ben erg benieuwd hoe je echo was en hoe iedereen reageerde
@Chivay. Ik werk inderdaad in de kinderopvang. Ik heb me vanaf week 8 heel veel ziek moeten melden,doordat ik door de rug ging en i.v.m mijn migraine. Ben toen vrij snel naar de bedrijfsarts geweest. Die wilde dat ik meteen boventallig ging werken en dan zou proberen om elke dag aanwezig te zijn. Nu werk ik nog steeds boventallig. Ze willen mijn collega's sparen,want die kunenn niet mijn hele zwangerschap alles voor mij tillen,want het was al wel snel duidelijk dat ik de hele zwangerschap hier last van zou blijven houden. Nu is er een leidster die mijn 4 dagen werkt en ik ben dan ook extra op de groep. Het UWV vergoed mijn hele salaris aan mijn werkgever dus is mijn werkgever er ook vrij makklijk in en ik kan zo doen wat ik op dat moment kan en evt ook naar huis gaan. Ik baalde hier wel van,maar zie nu dat het een ideale oplossing voor mij,mijn collega's en de groep is.
hee meiden Sammie fijn dat alles goed was bij de verlos Alicia schattig kamertje Chivay, ik merk soms wel dat ze wat lager zit, dat is sinds een week ofzo al. Wendy fijn dat het leuk was op je nieuwe baan. Hier niet zoveel niews verder. ben zondag jarig, en vier dat zaterdagavond voor familie. xxxx
hallo dames, eline: alvast gefeliciteerd!! Miekje: ben benieuwd hoe je echo was? Alicia en Chivay: Ik werk ook in de kinderopvang en heb van de bekkentherapeut te horen gekregen dat ik absoluut niet meer mag bukken en tillen en zo min mogelijk schoonmaakwerkzaamheden, dus ga maandag maar eens met mijn leidinggevende om de tafel hoe we dat gaan oplossen, want ik wil ook niet te veel op mijn collega's afschuiven, waardoor ik al snel eigenwijs ben en het toch doe. Wendyenr: wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt!!! Ik ben vanmorgen op kraamvisite geweest bij een collega, heerlijk zo'n kleintje in mijn armen, hij viel bij mij in slaap dus heb m lekker een poosje kunnen vasthouden want hij sliep heel licht, dus moest m maar vasthouden
@ Wenrich, leuk dat je baan leuk is @ Sammie, fijn dat je echo weer goed was, en dat je moeder ook heeft mee kunnen genieten. @ Kwebbel, altijd leuk he zo'n kleintje. Nog even en je hebt je eigen ukkie in je armen Zo hier is het huis weer helemaal lekker schoon weer wat dingetjes in gepakt ben er al helemaal klaar voor jammer dat mijn vriend vandaag en morgen nog moet werken Ow ja vandaag toch nog even een ovu test gedaan was die weer wat donkerder dan gister, snap er niks van.
alicia mooi kamertje hoor! miekje hoe was de echo? chantal hier had Lizzy ook vaak last van diaree na de kuur kwebbel heerlijk om zo'n kleintje vast te houden vanavond weer verder met meubels in elkaar zetten, gisteren ff naar ikea/karwei geweest en daarna hadden we geen zin meer om verder te gaan dus vanavond weer aan de slag. foto's komen echt snel
@Jeanetjuh Dan is blijkbaar je eisprong toch nog niet geweest. Is je ei toch later dan je eigenlijk dacht? Bij mij kwam hij de eerste 2 maanden ook later dan ik dacht en afgelopen maand ineens veel eerder. Mijn LF is ook korter dan 14 dagen. Ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen. Geniet ervan! @Miekje Hoe was je echo? En hoe reageerden iedereen? @Chantal Het kan idd van het kuurtje komen, maar hou het wel in de gaten. Als het te lang duurt toch even naar de da, puppies kunnen zo weinig hebben nog. Een heel fijn weekend allemaal! Liefs
@Alicia, mooi kamertje zeg, leuk met die muurschildering ook! De meubels vind ik ook heel mooi. Wij gaan waarschijnlijk voor witte meubels omdat de vloer laminaat is. Maar anders zou dit zeker mijn smaak zijn! @Jeanetjeh, ik denk ook dat je eisprong dan nog niet geweest is.. Bij mij was m'n eisprong ook later dan ik (lichamelijk) dacht! Ik vond het in het begin ook lastig om te zien wat nou de donkerste was. Hij was bij mij ook nooit even donker als de controlestreep. Wel een dag vrij donker en dan de dag erna weer heel licht. Dus dan ging ik ervan uit dat die dag m'n eisprong was. Uiteindelijk heb ik een keer de extra-sensitive besteld en die waren voor mij stukken duidelijker! Succes!! En alvast een hele fijne vakantie!! @Miekje, hoe was de echo heb je goed jullie kleintje kunnen bewonderen? En iedereen vertellen lijkt me zo geweldig! Echt heel knap dat je het zo lang volgehouden hebt hoor! Ik zou het niet kunnen! @Jane, veel succes met de meubels in elkaar zetten! Ben benieuwd hoe jullie kamertje eruit ziet! @All, hier alles nog rustig....
Hoi even gauw berichtje van mij ik ben volgens mij net ongesteld geworden wacht nog even af wat er gebeurt en reageer morgen. groetjes sandra
@ Wen, wat is LF? Maar kan er dan minder dan 14 dagen tussen mijn ei en ongesteldheid zitten? We gaan vanavond nog even klussen maar in de vakantie wordt het erg moeilijk @ Banne, ik ga die extra dan misschien ook maar bestellen. Hoe voel je je? Spannend hoor Dank je wel meiden, komt helemaal goed. Hoop alleen dat het weer nog een beetje mee gaat zitten. Liefs
@ Wen, ow heb gevonden wat LF is. Ik dacht dat er altijd 14 dagen tussen je ei en ongesteldheid zaten maar lees nu dat ook dat kan varieeren. Denk dan dat er bij mij dan een kortere tijd tussen zit en dat ik misschien mijn ei wel wat later heb.
Hey meiden, ff kort berichtje om jullie een fijn weekend te wensen! ik ben erg moe van werk ( komt ook door de hormonen) dus zit niet veel online waarschijnlijk komende week. Woensdag belt de gyn, heb vannochtend bloedgeprikt ( brrr) en dan weet ik of ik een eisprong heb gehad en hoe nu verder, dan zal ik wel ff een berichtje doen! @kirin, nana hoe is het eigenlijk met jullie?
@Jeanetjuh Dat is toch wel fijn om te weten dat je ei anders komt dan dat je dacht. Althans dat vond ik wel, aangezien ik niets van de eisprong merk, vond ik het prettig om te weten wanneer mijn ei nou kwam of niet. Ik hoop dat jullie voldoende geklust hebben, maar dat kan bijna niet anders.
He dames, sorry voor het lange wachten...maar was lange drukke dag! Echo was prima!hartje zien kloppen!alleen lag frummel een beetje in een dotje,dus kon ze m niet goed meten,mag over 2 weken weerecht jammer..... Daarna 2 zw broeken gekocht,echt wat zitten die lekker zeg!Doe m noooit meer uit denk k Toen langs schoonouders,ouders,opa's en oma's.Onze moeders vonden het moederdagkado érg leuk!m'n ma heeft gelijk setje met 1ste kleertjes gekocht...zo lief! Verder was vooral ene opa ontroerd,andere opa zei gelijk hoop dat ikt nog mag meemaken....(en dat hoop ik natuurlijk ook!) Verder m'n vriendinnen en ooms en tantes ingelicht, iedereen vond t echt super om de foto's te zien! Daarom dus lange en vermoeiende dag! vanmiddag lekker dutje gedaan en nu puf voor pc... Vandaag wel nog veel last van darmkrampen gehad....maar ja zat ook stiekem toch in zenuwen hoe iedereen zou reageren.... Sorry voor lange ego bericht,maar wilde dit ook graag met jullie delen! @jeantjuh fijne vakantie!!!Klus ze nog ff vanavond,balen dat je test zo vaag doet, maar je ei is er dan vast nu omdat ie zo donker is.... @wendyrich balen dat je zo moe bent!hoop dat je eisprong hebt gehad!Rust lekker uit!!! Iedereen fijn weekend!moet zelf overdag werken dus zel weer snel om zijn! x miek
He san, Zou fijn zijn als je ongi bent geworden...je hebt er lang genoeg op gewacht!Miss heeft je lijf gewacht tot alles weer in rustig vaarwater was! Hoop op een normale cyclus voor je! liefs miek
Hoi allemaal, Wat een mooie babykamer zag ik langskomen echt mooi. Wendyr fijn dat het werk leuk is heb je nog een plekje voor mij ? Eline alvast van harte gefeliciteerd . HHHMMMM nu weet ik het niet meer. Iemand gaat op vakantie geniet ervan . Verder allemaal fijn weekend xxxjes san
Goedemorgen allemaal! Miekje wat leuk en fijn dat iedereen zo leuk en enthousiast reageerde San ben je nu ongesteld geworden? Eline veel plezier vanavond met de viering van je verjaardag. Dat je maar veel leuke dingen mag krijgen Ik heb al een cadootje voor moederdag gekregen van mijn man omdat ik toch ook al een klein beetje moeder ben. We gaan lekker uit eten over 2 weken. Zo lief van hem
@Miekje Gefeliciteerd met je goede echo en leuk dat iedereen zo leuk reageerden. @san Hoe is het nu met je? En ben je idd ongesteld geworden? @Eline Fijne verjaardag vanavond en dat je maar leuke cadeautjes mag krijgen. @Chantal Wat leuk dat je een moederdagcadeautje hebt gehad. Lekker uiteten, heel lief van je man. Fijne zaterdag!