Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, ook nogsteeds opzoek naar werk? Watvoor werk zoek je? Misschien kan ik je helpen, uit elke omgeving kom je?

@mieke, wat fijn voor de goed echo en leuk al die reacties!!! Geniet maar lekker meis!

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, super je goede echo lekker genieten meid:D en ook leuk al die fijne reacties.

@ Wen, ja ben er echt super blij mee dat ik nu weet hoe en wat en ja vandaag was die echt net zo donker als de andere streep:D dus denk dat we straks voor we weggaan nog even snel moeten klussen ben ik niet zo van maar goed het is niet anders;) succes met je echo van de week he stuur je me even een pb hoe het was. Want weet niet of ik alles terug kan lezen.

@ Chantal, wat super lief van je vriend idd je bent al een beetje moeder:)

@ Eline, fijne verjaardag

@ San, ben je ongesteld geworden?

@ Wenrich, jammer dat je zo moe bent van je werk en hormonen. Ik hoop op goed nieuws voor je.

Nou meiden ik wens jullie een goede week, Banne succes hoop dat je zwanger bent ga voor je duimen.
    Ik ga de auto inpakken en nog wat dingetjes in huis doen misschien spiek ik nog even hier maar weet het niet zeker.
    Volgende week zaterdag of zondag lees ik wel weer een beetje bij.

Ow ja nog even een fototje van mijn posi ovu test, hij lijkt wazig door de foto maar was net zo donker
    Bekijk bijlage 70583

Liefs

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Miekje. gefeliciteerd met je goede echo. Een fijn moment he.

@Kwebbelsnoes. Lastig met het werk he. Ik vind het superleuk werk,maar het gaat niet echt goed samen met een zwangerschap. Ik ben blij dat de bedrijfsarts bij mij meteen ingreep. Ben benieuwd hoe jullie het gaan oplossen.

@Jeanetjuh. Fijne vakantie.

@Eline. Fijne verjaardag alvast. Je zult inderdaad wel wat leuke dingen voor de kleine krijgen. Ook bijzonder om op moederdag jarig te zijn.

Hier alles oke. Gister twee leuke pakjes gekocht voor de kleine. Wat een schattig spul hebben ze allemaal. Ook een wipstoel besteld,die kan ik volgende week ophalen. Leul,leuk,

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij gaat dat een super leuk en knus kamertje worden voor jullie kleintje. Veel plezier met het aankleden ervan!!!:D
    Ik ben bezig geweest om het kamertje (wat babykamer moet worden) leeg te maken. Het is nu een kamertje waar vanalles en nog wat ligt, haha! Over een tijdje gaan we beginnen met schilderen...ben benieuwd!

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Dat idee had ook al wel inderdaad, dat we aardig op 1 lijn zitten qua smaak en soort spullen! Grappig dat jij dat ook hebt! Als we geen laminaat hadden gehad was het bij ons denk ik ook hout geworden.

Ik (of eigenlijk wij:D) wil zeker het geslacht weten! Gelukkig zitten mijn man en ik op 1 lijn wat dat betreft! Ik wil ook echt gericht kunnen kopen. En ik hou zelf ook wel van roze, dus ik zou bij een meisje de kleur 'lief' op de muur willen, dat is een hele zachte tint roze. Dus ja, ik zal zeker al gaan spieken vanaf 16 weken! haha:D

Jullie nog steeds niet de neiging om op het briefje te kijken?

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk ook met jonge kinderen (kleuters). Alles is laag en moet dus regelmatig bukken. En hoewel ik het probeer te beperken met door de knieën gaan of een krukje erbij pakken, maar je ontkomt er gewoon niet altijd aan. Nu heb ik vakantie en dat kan ik goed merken aan mijn rug. Ik voel het nog wel maar kan rustig gaan liggen als iets te veel is. Ik moet na de vakantie nog een week of 7 werken tot aan de grote vakantie, ik hoop dat ik dat vol kan houden.

Nog twee dagen........dan de 20 wkn echo. Hoop dat alles goed is. Ik ga er wel vanuit. Ben op zich vrij nuchter in die dingen, maar toch schiet het soms even door je hoofd. We hopen toch allemaal op een gezond ukkie.

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanejteh, die test ziet er goed uit!!! jiehaa, je ei komt eraan! Ik zou idd nog even klussen straks.. Komt vast goed deze ronde!! Een hele fijne vakantie en tot volgende week!

@Miekje, Wat fijn dat de echo goed was! Nu lekker in het openbaar:p genieten van je zwangerschap! Leuk hoor!

@Eline, een hele fijne verjaardag alvast! Wist niet meer zeker of ik dat al gedaan had...;)

@San, en heeft de ongi doorgezet??? Ik hop het wel voor je, dan kan je ook weer verder!

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Een hele fijne vakantie en idd toch nog even snel klussen zo hoor. :D Woensdag stuur ik je even een pb.;)

@Banne Hoe voel je je?

10. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo allemaal
    heb weer veel te lezen hahahaha.

@ wenrich wat fijn je nieuwe baan hoop dat je daar lang kan blijven.

@ eline van harte gefeliciteerd.

@ miekje fijn dat je echo goed was, en leuk hoe iedereen reageerde.

@ san ongie?? maar hoe is het voor de rest met je?

@ banne wanneer ga je testen???? hoop dat je een mooie test in handen krijgt.

@ jeanetjuh een heeeeele fijne vakantie en lekker veel klussen meid :D

@ alll ik begin me toch uit te dijen hahahhahaha

veel liefs van mij

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hihi,inderdaad grappig. Op zich zou je met laminaat ook houten meubels kunnen doen,ligt eraan wat voor kleur je hebt.
    Leuk idee om lief op de muur te schilderen. Dan heb je het niet te roze,maar toch een heel leuk accent op de muur. Ook ideeen als het een jongen zou zijn?
    Het is handig dat jullie op een lijn zitten. Bij ons wil de een het niet weten en de ander wel,dan dus maar een compromis;) Alleen bij onze compromis zullen we toch een neutrale kamer moeten maken,maar dat maakt verder ook niet uit.
    Het word spannend voor jullie de komende dagen. Heb je er zelf een idee over?
    Ik ga voor jullie duimen en hoop dat je ongi weg blijft.

Groetjes Alicia

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heb nog even bij gelezen tot hier mijn vriend komt zo al thuis kon wat eerder weg:D gaan we even douchen en dan richting wassenaar mijn ouders zijn er al :D

Liefs

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    zoals beloofd hierbij de foto's van het kamertje waar we de afgelopen twee weken mee bezig zijn geweest! Jullie zullen je wel afvragen waarom we blauwe maxicosi's hebben maar ze hadden in tilburg een aanbieding die we niet konden laten staan. Cabriofix en voetenzak voor 99 euro! dus twee voor 198,00 euro! Voor die 9 maanden dat ze erin zitten moeten ze maar even wennen aan de kleur blauw ;)

Kamertje moet verder nog helemaal aangekleed worden maar dat komt later, er komen sowieso twee hemeltjes maar als de kamer helemaal klaar is post ik nog wat foto's

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    ledikantjes

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog een

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    kast

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    kast open

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    commode

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Jane, dat ziet er mooi uit! gelukkig heb je ruimte genoeg voor twee bedjes.

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ,

Jeanetjuh die test ziet er goed uit .

Jane wat een mooie kamer en blauw dat kan gewoon voor een meisje wist je dat blauw vroeger voor meisjes waren en rood voor jongens.

Hier is de ongi gekomen niet erg maar toch.
    Verder voel ik me zo beroerd als een hond zere armen nek schouders keel slikken doet zeer .
    en met de knie vlot het ook nog niet erg kan hem nog steeds niet strekken en buigen daar zijn ze druk mee bezig om dat los te krijgen en dat is vrij pijnlijk.

Wendyr. Stuur wel een berichtje via hyves.
    x san

Deel Deze Pagina