@Alicia, ik heb het idee dat de ongi onderweg is... Tenminste vanmiddag dacht ik iets 'verkleuring'() te zien zeg maar, maar nu niks verder. Wel het "ongi-gevoel" wat ik elke maand heb. Dus het komt er vast aan. Je verwacht eigenlijk dat het niet kan maar toch is het altijd wel weer balen.. Voor een meisje lief, voor een jongen nog geen idee!! Haha Op de een of andere manier zie ik mezelf niet met ene jongen?! Altijd het idee gehad dat ik een meisje zou krijgen. Geen idee of het uitkomt... We zullen zien! Haha @Jane, mooie kamer hoor! Staat erg leuk 2 bedjes! Als het goed is zijn er ook hoezen te koop voor de maxi-cosi?? Ik weet niet of het voor die type ook is maar je zou eens kunnen kijken. Maar blauw kan ook goed hoor vind ik, zo'n aanbieding had ik ook niet laten gaan!
San nee dat wist ik idd niet, grappig om te weten Banne ik weet dat die hoezen bestaan maar ik denk dat het er niet mooier op gaat worden dus we laten het hier gewoon bij, de maxi cosi's worden alleen in de auto gebruikt en niet op de wagen
@Banne. Ik hoop dat je het verkeerd hebt en gewoon zwanger bent. Grappig dat je je alleen als moeder van een meisje ziet,ikzelf dacht ook altijd dat ik een meidenmoeder ben,maar moet zeggen dat ik me nu ook met een jongen voor kan stellen. @Jane. Leuke kamer. Wat een apart gezicht zo twee bedjes naast elkaar. Leuk dat ze bij elkaar liggen.
Goedemorgen allemaal! Nou ik heb al een bos bloemen binnen van mijn man met een kaartje " voor mama " Zo lief! Ik zie mijzelf ook met een meisje. Heel raar, maar kijk ook alleen maar naar meisjes spullen. Niet dat ik geen jongetje wil, maar net wat jullie zeggen je ziet je met een meisje. Echt gek is dat
@Jane Leuk kamertje! @san Jeetje meis, schiet allemaal niet erg op dus? Ik hoop dat het met je knie snel beter gaat. Fijne zondag allemaal!
hallo dames, heb niet alles bij kunnen lezen. ik heb mezelf ook altijd als meisjesmoeder gezien en mijn vriend en ik hadden vanaf het begin het gevoel dat dit een meisje zou worden, maar ik begin steeds meer te twijfelen, krijg steeds meer een jongens-gevoel. Echt raar, maar we zullen het vanzelf wel zien. Jane: mooi kamertje! Jeanetjuh: Fijne vakantie! Ik heb al sinds donderdag continu buikpijn, ken deze pijn helemaal niet, het zit in mijn hele onderbuik en mijn buik is ook heel hard, vooral 's avonds en 's nachts. Vind het best wel een beetje eng. Als het morgen nog zo is, bel ik denk ik even de vk. Gisteren zijn we even naar de baby-dump in veenendaal geweest, die hadden acties. We hebben een voedingskussen en een campingbedje gekocht. Het campingbedje zetten we bij mijn ouders voor de dagen dat mijn moeder oppast. Als we zelf weg gaan en we hebben hem nodig halen we hem daar wel op.
He dames. Ben weer ff op t werk ingelogd, vanaf morgen weet iedereen het hier toch,dus lekker makkelijk @jane Leuk kamertje!!schattig die 2 bedjes!en ach blauwe maxi cosy,voor dat geld zou ik t ook gedaan hebben! @kwebbel misschien zijn het harde buiken?Te druk bezig in huis of op t werk???Goed idee om vk te bellen,daar zijn ze voor he @Banne hoop dat snel posi mag testen! @chantal Wat lief van je man!!!Geniet er van! @de rest, Leuk al die ideën voor kamertjes!Goed om zo inspriratie op te doen!Vind vooral t idee van Lief op muur schrijven leuk!!Bij jongen zou je dan Stoer kunnen doen Kan gelukkig nog ff meespieken wat jullie doen! Iedereen fijne zondag! Hoop dat mijn werkmiddag rustig blijft,kan k ff bijslapen,was om 5 uur al wakker,lag te piekeren over werk,was nergens voor nodig achteraf....hormonen! X miek
jane leuk kamertje, schattig. Kwebbel kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt, komt vaker voor bij zwangere, ik had toen ook buikpijn. Gisteren mijn verjaardag gevierd, was heel leuk, wel vermoeiend, lag om 12 uur in bed. mannetje en ik gaan straks pannekoeken eten, vandaag ben ik natuurlijk echt jarig. xxxx
@Eline Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad gisteren, maar kan me voorstellen dat het erg vermoeiend was. Heb je veel voor de kleine meid gehad?
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011 missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje san84- 19 april - ronde 3- 1e kindje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid Jeanetjuh - 18 mei - ronde 7- 1e kindje Banne77 - 6 juni - ronde 6 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Helaas zijn de rode duivels vandaag gearriveerd!
Hallo allemaal, gefeliciteerd met je verjaardag eline. Jane ik zou me er niet zo druk om maken hoor over de blauwe kleur. Nu zelf zou ik voor zwart of grijs gaan. ook geen meiden kleur met eventueel blauw of roze dekentje. Zat alweer te denken dat er al heel veel al aardig ver zijn en al bijna de kleine verwachten leuk hoor. Hier vanmorgen naar de huisartsen post geweest voelde me zo beroerd en dikke handen en voete net of ze verbrand waren. dacht aan tss maar gelukkig was dat het niet een griepje . Ga morgen even mijn datum aanpassen groetjes san
@ jane heel leuk jullie babykamer. @ banne jammer hoor. @ san het zit je niet mee he meid. @ eline gefeliciteerd. @ all ook ik heb steeds het gevoel dat het een meid word. en het behang van lief vind ik zo geweldig
@Banne. Balen dat je ongesteld bent geworden,had het je zo gegunt. Hoe gaat het met je? @Eline. Gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je leuke dingen gekregen? Wat apart he dat meerdere het idee krijgen dat ze een meisje krijgen. Wij hadden voor de zwangerschap het idee dat we een meisje zouden krijgen,maar nu zegt op een na dat we een jongetje krijgen. Daardoor lijken ook wij nu te switchen,al weten we het zelf echt niet. Het belangrijkste is dat hij of zij gezond is. Vandaag op visite bij de moeders geweest voor moederdag en volgend jaar akn ik dan zelf moederdag vieren,heel apart. Van mijn schoonmoeder kreeg ik een bos bloemen voor moederdag,omdat ik al een beetje moeder was. Heel lief van haar.
@Banne Jammer dat je ongi is doorgekomen, ik duim dat ook jij volgende maand op roze mag. @san Beterschap, ik hoop dat je je snel beter voelt. Misschien een vreemde vraag , maar zijn jullie nu wel gewoon bezig om zwanger te worden of wachten jullie tot het met je knie iets beter gaat? @missy Nog 3 nachtjes slapen en dan mogen we voor echo. @Alicia Wat lief van je schoonmoeder zeg. @geslacht Ik heb het idee dat ik een jongetje ga krijgen, bij mijn vmk had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje was. Ik ben benieuwd of mijn voorgevoel uitkomt. Zo deze week lekker maar 2 daagjes werken, dan 5 dagen vrij. Ik heb er echt zin in. Zou eigenlijk 4 daagjes achter elkaar met mijn vriend samen vrij zijn, maar hij moest de vrijdag met de woensdag omdraaien ivm de extra echo dan. Maakt ook niet uit, heb liever dat hij meegaat uiteraard naar de echo. Slaap lekker alvast allemaal.
Goedemorgen allemaal! Iedereen bedankt voor de reacties! Eline nog proficiat met je verjaardag! Banne balen zeg dat je ongie bent geworden
Goedemorgen dames! Banne wat balen dat je ongi bent geworden Hopelijk is het de volgende raak Wendy en Missy spannend jullie hebben bijna de echo San hoe gaat het nu met je alweer een beetje beter te pas? Zometeen even weer een paar uurtjes " werken "
hee hoii meiden.. heb alles wel beetje bij gelezen maar kan niet over al op reageren ..:s eline Van harte met je verjaardag.. Banne Balen meid.. duim voor je.. Hier ochtend misselijk steeds erggg vervelend.. morgen dan eerste echo spannend ben wel beetje zenuachtig voor hoor hihi maar heb er ook wel heel erg zin in ... zag ook wat meiden moeders hier vanaf het begin jongentje gedacht al ver voor mijn zwangerschap manlief denkt meisje dus wie o wie hihi.. maar helaas manlief wil zeker NIET weten wat het word ook al twijfel ik wel of ik het wil weten of niet maar ja kan niet 1 het wel weten en andere niet.. meiden fijne dag vandaag.. kuss