Goedemorgen allemaal. Vandaag eindelijkw eer eens een zonnetje met het opstaan. Het word wel weer eens tijd voor mooi weer. @WEn75. Ja,lief van haar he. Ik moet zeggen dat ik ook een leuke schoonmoeder heb,ben daar blij mee. @echo. Spannend meiden de eerste echo. Nog maar even wachten.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011 missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid Jeanetjuh - 18 mei - ronde 7- 1e kindje Banne77 - 6 juni - ronde 6 - 1e kindje san84-26 juni-ronde 4-1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Zo heb mijn datum weer aangepast nu mijn banner nog.
@Girllie Veel plezier met je echo morgen, spannend hoor. Hoe gaat het verder met je? @san Ach je hebt gelijk ook, gewoon kijken wanneer het gebeurd. Stiekem hoop ik wel voor je dat je deze maand of volgende maand op roze mag. Ik hoop dat je snel weer een baan mag vinden zodra het kan. @missy Yeeaaahhh nog maar 2 nachtjes slapen... @Alicia Ja echt superlief van je schoonmoeder, daar kan ik best een beetje jaloers op worden. Ik heb geen schoonmoeder meer, zij is bijna 2 jaar geleden onverwachts overleden. Zeker voor mijn vriend is het best moeilijk nu aangezien hij dit niet meer met zijn moeder kan delen. @Kwebbel Jouw trouwdag komt er zeker ook alweer bijna aan? De tijd gaat zo snel. @Ingie Hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter, ik bedoel minder onzeker? Ik ga me nog even nuttig maken hier op werk, hoef tenslotte alleen vandaag en morgen maar. Fijne dag allemaal!
Meiden met eerste echo's wat spannend allemaal, ik weet nog hoe ik daar naar uit keek. Zou leuk zijn als iemand mij gezelschap gaat houden met ook een tweeling
hee meiden, Heb niet alles bijgelezen, ben een beetje brak. Slaap al 2 nachten amper, weet niet hoe het kan. Kan niet lekker meer liggen, en ga zweten enzo. Voel me nu echt een beetje gaar. Een vriendin is vanochtend bevallen van een zoontje met 38.3 weken. Allemaal goed gegaan. Echt leuk. Meiden die een echo hebben veel succes, spannend. xxx
@Wen75. Dat is inderdaad moeilijk voor je vriend. Kan me voorstellen dat hij zijn moeder nu extra mist. Ik heb zelf juist heel erg de behoefte om alles met mijn moeder te delen nu ik zelf moeder word. Heeft hij een goede band met zijn vader? Vraag aan de andere zwangere. Hoe doen jullie het met kleren kopen voor de kleine? Zoals Jane en Eline,jullie zullen ook midden in de zomer bevallen. Kopen jullie vanalles in maat 50, 56 en 62 en hoeveel kopen jullie dan? Het valrt me op dat er niet veel met korte mouwen of korte broek te koop is,eigelijk raar,want in augustus zou dat wel aardig zijn. Ik vind het ebst lastig in te schatten wat we moeten kopen. Ben benieuwd wat jullie allemaal doen.
Eline wat vervelend zeg dat je niet kan slapen, ik moet er soms wel 4 keer uit 's nachts. Het meisje dat onder ligt, ligt lekker tegen mijn blaas te drukken Heb zojuist weer ff een buikfoto gemaakt, is wel weer gegroeid
@Alicia, het gaat wel goed hoor. Gisteren had ik het alweer helemaal gehad met het 'zwanger worden' gebeuren, maar dat is nu wel weer weg! Het is altijd toch wel weer rot als je ongi wordt! Maar ja we moeten gewoon doorgaan.. Grappig dat je jezelf nu ook wel met een jongen ziet! Misschien zegt dat ook wel wat over het kleintje in je buik?? Ik ben zo benieuwd of het bij jou een jongen of een meisje wordt! Ik denk trouwens dat de kleertjes met korte mouw nog wat meer moet komen in de winkels? Maat 50 zou je niet teveel moeten kopen geloof ik want daar zijn ze zo weer uitgegroeid. Maar verder zou ik het echt niet weten.. @Girlie, grappig dat je altijd al een jongen in gedachten hebt! Ik heb dat dus met een meisje. Wel vervelend dat jullie van mening verschillen wat betreft het geslacht willen weten voor de bevalling... Hopelijk vinden jullie een goede oplossing! @San, wat voor werk zoek je eigenlijk, en welke regio? Misschien kunnen we helpen met zoeken?? @Wen75 en missyf, sterkte met wachten! En alvast veel plezeier bij de echo's!! @Eline, wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt.. Waarschijnlijk zijn bij jou de laatste loodjes aangebroken?! @Jane, zoooo jouw buik groeit echt hard!! Mooie buik hoor!
jane, je buik groeit goed zeg, echt een verschil. Alicia ik van iemand van het forum hier een heel pakket met kleertjes overgenomen, zaten 40 stuks in ofzo, maat 56, 62. Van alles wat, dingen met korte mouwtjes, en lange. Alleen al 14 broekjes geloof ik. xxxx
Ik kom ook weer even bijlezen @ Chantal... Ahh wat vervelend voor Senna die diarree.. Hoe is het nu??? Herken wel wat je schrijft over jezelf zien met een meisje Wij konden ons ook het beste een meisje voorstellen, dus onbewust heb je dat beeld! @ Alicia.. Fijn dat je boventallig kan werken zeg! Klinkt echt prettig hoe ze in overleg zijn gegaan!! Ik heb vandaag even gebabbeld met de assistent leidinggevende.. Qua kleding kijk ik vooral naar de mogelijkheid tot laagjes.. Paar rompertjes korte mouw, paar lange mouw, dun vestje... We hebben ook een paar leuke tshirtjes gekregen en gevonden.. En qua maten idd ook weer 50, 56, 62 in huis... Het is idd heel moeilijk zo voor de zomer shoppen! We hebben in ieder geval niet veel dikke dingen, als het toch te koud zou blijken kun je ook een omslagdoek extra gebruiken. Ons geluk is dat vrienden van ons een dochtertje van afgelopen zomer hebben.. mochten we iets te kort komen dan kunnen we daar dingen lenen... @ Kwebbel.. Hoe ging het met het gesprek op je werk?? Ben heel benieuwd! En hoe is het nu met de buikpijn?? Herken wel de harde buiken, maar die doen hier geen of amper pijn.. (heb die ook vooral savonds) @ Miekje... Gefeliciteerd met je goede echo! Wat fijn! @ Jeanetjuh... ghehe je bent al lekker weg! maar hopelijk ben je lekker aan het genieten van je vakantie! @ Sammie... Ohh hoe werkt dat nu met jou zwangerschapsverlof nu dat in de zomervakantie valt?? Krijg je het later terug? of is dat dikke pech???? Hopelijk lukt het die zware laatste weken voor de zomer! @ Missy... haha uitdijen! fotooooo @ Jane... Zoooo dat kamertje ziet er echt goed uit zeg!! Mooi hoor! Hebben jullie een witte vloer, of lijkt dat door de foto? En jeeee wat groeit je buik hard Nu echt elke keer flink verschil je foto's! Leuk! Hoe voelt je buik? Erg zwaar?? @ San... Fijn dat je ong is doorgezet! wel balen dat je een bezoekje moest brengen aan de HAP, hopelijk voel je je snel beter! @ Eline... Nog proficiat met je verjaardag! Leuke dag gehad gisteren? Balen dat je al 2 dagen zo slecht slaapt.. Hopelijk vanacht beter!!! Fijn dat alles goed is gegaan met de bevalling van je vriendin.. Hoe heet haar zoontje? @ Banne... Ahhhh balen, toch op rood... @ Girllie.. Balen dat je zo misselijk bent! Hopelijk is het snel over! Enne dat wordt dus nog even overleggen met het weten van het geslacht Idd lastig als de een t wel weet en de ander niet.. @ Wen.. pff, heftig voor je vriend zeg.. zo'n moederdag, maar ook de zwangerschap.. snap goed dat dat moeilijk is voor je vriend! Nou... 'even' bijlezen was het niet Jullie hebben lekker doorgekletst! Hier gaat alles z'n gangetje.. heb weer een nieuwe groeispurt, en kan echt steeds minder om mijn buik heen Maar, het blijft nog een bescheiden gevalletje... (wel erg handig op t werk!) Bekijk bijlage 71113 Vandaag ook besproken wanneer ik met verlof ga gek hoor.. Komt zo dichtbij al! Nog 6.5 weken ongeveer
Chivay, het laminaat is idd wit met een grijze nerf erdoorheen. Op zich heb ik nog niet veel last van mijn buik, ik merk wel dat het nu gaat groeien want als ik zit heb ik een zeurderig gevoel links langs mijn navel en als ik ga liggen is het weg Mooie wagen trouwens en je buikje groeit ook goed Morgenochtend hebben wij een afspraak bij KDV ik ben benieuwd en morgenavond de eerste les zwangerschapsyoga
@Eline: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Banne: Balen meid, ik hoop echt dat de volgende ronde ook jou een mooie positieve test brengt! @Geslacht: Vanaf het begin van mijn zwangerschap denken we dat we een jongen krijgen (Niet dat dat ergens op gebaseerd is hoor!) Voor die tijd zag ik mezelf altijd met een meisje, grappig! @Alicia: Ik heb pas 2 stelletjes zelf gekocht, maar ik zou er gewoon voor zorgen dat je vanalles wat in huis hebt. Zit je altijd goed! Bij de geboorte krijg je vaak ook veel kleertjes, hihi! Vandaag hebben we de 20wkn echo gehad....was niet echt zenuwachtig maar eenmaal in de auto naar het zkhs begon de spanning toch een beetje toe te nemen. Ik vond het echt een super ervaring, leuk om je kindje van top tot teen te zien. Knap hoeveel ze kunnen zien met de techniek van tegenwoordig. Alles was goed. Er waren geen bijzonderheden, dat is dan weer een hele opluchting
@ Sammie... Ohh hoe werkt dat nu met jou zwangerschapsverlof nu dat in de zomervakantie valt?? Krijg je het later terug? of is dat dikke pech???? Hopelijk lukt het die zware laatste weken voor de zomer! @Chivay: In principe is mijn zomervakantie geen verlof, die gaat pas na de zomervakantie in.....eigenlijk heb ik het super gepland!!!! Van mijn vakantie profiteer ik dus lekker, precies de zwaarste weken ben ik lekker thuis met de voetjes omhoog, haha Moet nu nog 8 wkn tot de vakantie, het aftellen is al een beetje begonnen Jouw buik begint nu ook lekker te groeien, leuk he? Ook heb je een leuke wagen, leuk die stippen. Daar ben ik ook een beetje weg van....Voel je je verder goed?
@Alicia Mijn vriend heeft op zich wel een goede band met zijn vader, hij wil dan ook als de echo goed is woensdag, meteen doorrijden naar zijn vader om het te vertellen. @Jane Wow wat een buik zeg , maar ja zitten er dan ook wel 2 in. @Chivay Mooi buikje hoor. @Sammie Fijn dat je 20-weken echo goed was. Weten jullie nu ook wat het wordt of wilden jullie het niet weten? @Eline Ik hoop dat je snel weer normaal kan slapen zeg, ik snap dat je bekaf bent. @Banne Deze maand, wordt jouw maand. Althans dat hoop ik, dus duimen draaien weer voor. Slaap lekker allemaal alvast!
Hey meiden! Ik ga even proberen te reageren op iedereen, maar dat gaat vast niet lukken. Moet namelijk ongelofelijk bijlezen omdat wij een weekendje weg zijn geweest. Echt lekker weer was het helaas niet, maar we hebben ons wel vermaakt. Aangezien ik nog maar 1 broek had die een beetje lekker zat ben ik meteen afgelopen weekend ook maar aan de positiekleding gegaan. En dan valt het ook ineens wel heel erg op zal morgen ofzo mn eerste buikfoto maar eens gaan maken. Eline, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Miekje: Fijn, zon goede echo en leuke reacties van de familie. En ach jee wat sneu dat je over 2 weken weer moet . @Jane: wat een leuk kamertje zo! Als het hier een meisje gaat worden zal ze ook moeten wennen aan de kleur blauw hoor. Mama vindt namelijk blauw een mooie kleur, dus tja @Banne: jammer hoor, weer geen geluk gehad deze ronde. Ik ga het hier toch maar even bij laten nu Maar eens een poging wagen wat te slapen tijdens mn dienst.
Alicia ik vindt het ook moeilijk om kleertjes te kopen maat laag het voorlopig even bij wat ik al heb. Het is toch zo gekocht als je wat nodig hebt.