Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen en MIzzy, wat fijn zeg!!

ff een kor tberichtje van mij.. zit nog op werk ( straks weekend..zal ik alles eens ff trg lezen!)

De gyn belde en heeft mijn eisprong niet in mijn bloed kunnen ontdekken, ze zei het is net aan te laag je hormoon waardes.
    Ik moet dus op cd 30 ( zit nu op 20) een zw. test doen en als die negatief is moet ik beginnen met provera en daarna Clomid 100mg.... dus het mindere ervan is de werking... ( stemmingswisselingen, hoofdpijn, moe en buikpijn.. net als nu) en het voordeel is dat ik wel met 2 voetjes op de grond blijf staan en gewoon lekker doorklus :p ik ga dus waarschijnlijk ronde "2" in vanaf volgende week zaterdag.
    Ook met werk komt het iets beter uit.. hoorde dat die meid die zwanger is hier al 4 maanden heen is en niks vertelde bij haar sollicitatie ( toen was ze 3 maanden heen) ze word over 2 maanden ontslagen en dan 3 maanden ww en dan 3 maanden zw. verlof... en dan mag ze terug komen.. vind het SCHANDALIG!!!!!!!!!!!! ze doet haar werk goed.. waarom moet je dr dan zo "naaien".
    Ik heb ook een 3 maanden contract en zou het dus pas moeten vertellen na een evt verlenging..... :) ideaal!

meiden ik lees morgen even bij :) zo weekend houden en lekker luieren vanavond :)

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames die allemaal een echo gehad hebben super dat ze allemaal goed waren en dat jullie allemaal een mooi kloppend hartje hebben gezien:)

Wendy ook fijn dat er nog mogelijkheden voor je hond zijn. Het is inderdaad je geluksdag;)

Jeetje Wendy idd schandalig van die baas. Dan hield ik het nieuws ook wel iets langer voor me.....Hopelijk heb je snel je eisprong.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @missy Woohoo jij ook een goede echo! Van harte gefeliciteerd! :)

@Wendy Idd schandalig van je werkgever zeg, maar ook wel weer lekker dat ze na de bevalling in ieder geval nog een baan heeft. Ik zou ook lekker mijn mondje dichthouden tot na de verlenging. ;)

Fijne avond allemaal!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bekijk bijlage 71547

Zoals beloofd zou ik mijn echo komen showen. Dit is de echo van vorige week dinsdag.

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wendy75, JEEEEEEEJ!!! Wat een goed nieuws allemaal! Vast en zeker your lucky day!:D

@Missyf, JIEHAAA, en nog een goede echo!!

@Girrlie, WOOOOW! en nog 1!

Van harte meiden met jullie goede echo's! Nu allemaal GENIETEN!:D

@Wendyenr, wat een raar gedoe zeg op je werk!! Vind dat altijd zo lullig als werkgevers zo doen! Alles moet zo goedkoop mogelijk. Dus liever iemand ontslaan dan loon doorbetalen tijdens zwangerschapsverlof! Vind 't schandalig! Hopelijk word je wel snel zwanger en heb je net zo'n bescheiden buikje als Chivay, kan je het lekker lang voor je houden! Gnagna! :D

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat een mooie echo's zie ik langskomen.
    Geweldig geniet ervan he.

Zijn we echt alweer 7 maanden onderweg met zijn allen en de eerste gaat al bijna bevallen vind het toch spannend worden hoor .

groetjes san

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    wenr jeetje wat een baas zeg!!! echt schandalig

san ja alweer 7 maanden aan het kletsen hier, en de eerste bevalling komt al bijna in zicht

wen1975 mooie echo's

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @banne, het voordeel is dat ik van mezelf al een klein buikje heb.. dus zal het niet zo snel opvallen denk ik

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

Wat een gave echo's!!!!Wat een fijn gevoel he als die goed zijn;)
    Ik mag volgende wk weer!Omdat manlief dan nog druk met werk is gaat m'n ma mee, had oma ook wel mee willen nemen,maar ja opa krijgt dan net ook belangrijke uitslag...
    ma heeft zelf nooit echo gehad(dat deden ze in die tijd niet,kan je nagaan hoe onzeker moet je dan zijn????zou gek worden!!)
    Dus wordt vast speciaal om dan d'r kleinkind te zien;)

@wendyrich wat een rare baas weer,maar ja ook niet netjes van dat meisje,want officieel moet je t vertellen vanaf 3 maanden, ze mogen je volgens mij niet ontslaan als je zwanger bent,maar zoals jij t beschrijft s ook wel heel krom!
    Hoop voor je dat clomid verhogen goed helpt!en hopelijk heb je t niet zo lang nodig;)

@wen ook fijn dat er voor je hond nog mogelikjheid is!Echt een top dag zo!!!

@jane knap dat je het zo lang probeert vol te houden, des te langer de tijd daarna om van de 2 dames te genieten;)

@san beterschap met je knie,balen dat t nog niet echt op knapt!Veel succes de komende ronde!

@all weer drukke dag op t werk gehad,ben echt kapot nu.....morgen lekker vrij, ga op de pup van m'n vriendin passen, die komt nachtje logeren omdat ze t zo druk heeft met festival organiseren,
    Dus chantal ik weet morgen ook in welk pakket jij zit, vergeet je zo snel als ze eenmaal groot zijn....maar wordt vast gezellig met 2 dames ;)
    Verder gebeurt er hier niet veel, merk dat ik ondanks drukke werk toch weer wat energie terug krijg....profiteert manlief ook een beetje van;)

Iedereen fijne avond, en fijne vrije dag morgen!

x miek

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hallo allemaal,

Ben momenteel wat minder aanwezig omdat ik voor de pc naar zolder moet en 2 trappen op gaat niet zo makkelijk op het moment.

Heb gelukkig op mijn werk goede afspraken kunnen maken zodat ik wat minder belast wordt en heb eventueel de mogelijkheid om vanaf 1 juni een dag minder te gaan werken.
    Moet zeggen dat het ondanks de afspraken niet zo lekker gaat, kan 's nachts bijna niet slapen van de pijn.

Heb net therapie gehad en zij zei ook dat het misschien verstandig zou zijn om die dag minder te pakken.

Iemand vroeg wanneer mijn trouwdag is. 25 juni is het zover, dus het schiet al op.
    25 mei gaan we in ondertrouw.

Met de zwangerschap gaat het ondanks mijn bekken gewoon goed. Voel de kleine veel bewegen, bijna iedere avond wel en soms ook in de ochtend. Lekker gevoel.

Volgende week vrijdag mag ik weer naar de vk en de week daarna alweer de 20-weken echo. Vind het wel erg spannend hoor!

12. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
  13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kwebbel het schiet op je trouwen , spannend hoor.
    En ook je 20 weken echo, lekker.

Missy mooi hoor je echo, echt super meid.

Miek leuk volgende week echo, spannend weer.

Hier redelijk geslapen, wel weer vroeg wakker.

Tot later

xxx

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Missyf mooie echo's hoor!

Kwebbel rustig aan doen hè

Volgende week woensdag sta ik een dag op de Libelle zomerweek in Almere ik hoop dat ik het trek.

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jane ik ga er volgende week heen met mijn schoonmoeder en schoonzus:) Ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd wat ik er van kan verwachten.

Missy mooie echo!:)

Kwebbel we zijn alweer 18 weken:D Gaat snel nu he? Ik voel de baby niet meer iedere dag:( Vorige week voelde ik de baby heel vaak en deze week bijna niet. Maakte me al zorgen, maar na even gespeurd te hebben is het heel normaal. Dinsdag 25 mei hebben we de 20 weken echo. Kan niet meer wachten:D

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Wow wat is het stil hier vandaag, moest even ons topic zoeken...

@missy Mooie echo's!

@Jane Dat is idd best pittig, een volle dag bij Libelle zomerweek staan. Als het niet gaat, dan gaat het niet hoor. Wel aan jezelf en de meisjes blijven denken. ;)

@eline Fijn dat je redelijk hebt geslapen, daar zal je je toch wel iets beter bij voelen denk ik.

@miekje Jij mag volgende week alweer voor echo, leuk hoor. En veel plezier met je logeerpup. :p

@san Wat gaat de tijd hard he? 7 maanden alweer...

Fijne dag allemaal vandaag!

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Als ik het niet meer trek ga ik gewoon eerder naar huis maar eigenlijk voel ik me nu best goed. Het is wel de hele dag staan maar ja af en toe neem ik mijn rust wel. Ik sta met nog twee andere onbekende in de stand van Rotterdam. Ik sta er namens de Pannenkoekenboot en die andere twee staan namens Spido en Rotterdam Marketing.

Chantal dit is het derde jaar dat ik zelf sta in een stand ik ben er verder nog nooit geweest om zelf te shoppen/kijken. Ik ben wel elke keer een rondje gaan lopen wat er allemaal staat maar dan heb je niet echt tijd om uitgebreid te kijken.

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal, ik voelde de baby ook wel is een paar dagen eigenlijk amper, is op die termijn nog heel normaal.
    Sinds een paar weken voel ik haar wel aantal keren per dag.

Heb verder weinig nieuws hier, vanmiddag in zandvoort wat gedronken, warme choc met slagroom, heerlijk.

Fijne avond

xxx

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey allemaal!

Fijne vrije dag gehad??
    Zag een hoop mooie echo's voorbij komen! Echt fijn zoveel goed nieuws... Hoop dat er snel nog een paar dames op roze mogen gaan hier!!

Vandaag eerst naar de vk geweest, had toch ondanks hemelvaart vandaag spreekuur..
    Vk was weer alles goed.. groeit goed, mooi hartje, weer wat vragen kunnen stellen :) & weer een van de andere verloskundige van de praktijk ontmoet.. Jonge meid, beetje hetzelfde type als dat wij zijn.. Dus doe haar maar voor de bevalling haha!

Daarna op visite geweest bij vrienden.. stukje gewandeld.. En nu uitgeblust ff pc-en en tv-en :)

Fijne avond nog allemaal!

Deel Deze Pagina