Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden! Hier gister een leuke vrije dag gehad, lekker rustig aan gedaan en gewandeld met de hond. Vandaag nog lekker een daggie vrij en ga ik naar een vriendin die 38 weken zwanger is.

Chivay fijn dat alles weer goed was

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Gisteren allemaal een leuke dag gehad? Wij wel. We zijn naar 1 of andere mega kermis geweest en daar was een grote tent bij. Was wel lachen. Wel jammer dat ik na 3 uurtjes staan zoveel pijn had, dat we naar huis zijn gegaan. Die isias ook grrr... Vandaag gaan we even naar de babypark:D Trouwens kheb de verf voor de babykamer binnen zilver metallic of hoe je dat schrijft hahaha. Super leuk!

Chivay dat heb ik ook met 1 van de verloskundigen. Dat is een man en die wil ik veel liever bij de bevalling dan die vrouwen. Ik ben laatst voor het eerst bij hem geweest en hij stelde me veel meer gerust dan die vrouwen zonder dat ik daar echt om gevraagd heb. Trouwens zal even een foto maken van de geboortekaartjes, dan weten jullie een beetje hoe die er uit komen te zien. Er kijkt hier toch niemand die ik ken (dat hoop ik dan hahaha)

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Woow missy&wen ook super mooie echo's..

Ja jeetje de eerste moe al bijna bevallen wat gaat jetijd toch snel!!

Ik vandaag ook vrij manlief niet dus kijken wat ik ga doen..
    Zo maar even wat poetsen in huis..:D

Fijne weekend meiden!

Kusszz

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Fijn dat alles goed was en apart dat ze gewoon op hemelvaartsdag spreekuur hadden.

@Jane Veel plezier bij je vriendin.

@Chantal Ik ben benieuwd naar je geboortekaartje.

Aangezien ik een goede echo had woensdag, heb ik zoals beloofd meteen MvM gebeld. Zij komt rond 13:00 uur langs. Ik ben benieuwd of ik nog een test moet doen na een goede echo. Voor de zekerheid maar even een plasje opvangen. ;)

Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje!

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Missy. Mooie foto's

@Eline. Fijn dat je wat beter slaapt. Heb je nu een andere houding gevonden?

@Chantal. Ik ben ook benieuwd naar jullie geboortekaartje. Wij zijn daar nog niet uit,moeten we nog even goed naar kijken.

Gister op de babykamer de verwarming weer opgehangen. Het weekend nog het schapje boven de kommode ophangen,dan kunnen we alle spulletjes mooi kwijt. De wipstoel is ook binnengekomen,dus die kan ik ook ophalen. Echt leuk om zo met alles voor de baby bezig te zijn.

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia Lijkt me ook erg leuk om met de babykamer en alles erom heen bezig te zijn.

@MvM Ze is net geweest en ik mag meteen beginnen. Ze had alle spullen al bij zich. Ik moest toch nog een testje doen. Zie hier het resultaat:
    Bekijk bijlage 71891

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wat leuk dat je ook meedoet met MvM. Ik vind dat een goede zaak. Mooie test ook! Ik zet de geboortekaartjes in het fotoalbum van mij.

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    wen75 super duidelijkte test!

chantal leuke kaartjes zeg! wij gaan binnenkort even een boek ophalen bij een drukker momenteel hebben wij nog geen namen, ik vindt het heel moeilijk

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Wen goed zeg je test, en dat je meedoet aan mvm.

Chantal ik ga zo even in jouw album spieken.

Chivay fijn dat alles weer goed was bij de verlos.

Wij gaan morgen even naar de drukker, geboortekaartje uitzoeken.
    Hadden wel al 1 op het oog via internet, maar willen toch nog even in die boeken neuzen.

xxx

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2250 Alicia78, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
    @Chantal. Heb je dat gedichtje zelf verzonnen? Ik heb die nog nooit gehoord. En hebben jullie ook voor die namen gekozen?
    Wat ben ik lekker nieuwgierig he:D
    Wij zijn op zoek naar een simpele kaart,met bijv handjes of voetjes erop. Vind het wel lastig,er is zoveel keus.

@Wen75. Het is inderdaad erg leuk om met de babykamer bezig te zijn. Nog even en jullie kunnen ook beginnen. Hebben jullie al ideeen wat je wil gaan doen qua kleur en aankleding?

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @San:
    Lullig hoor die dubbele datum! Hopelijk komen jullie er samen uit. Als je ze er rustig naar vraagt dan zou dat niet echt een probleem moeten zijn. Maar goed, ik ken die mensen natuurlijk niet!!! Succes ermee…

@Girllie:
    Wat fijn dat alles goed is!!! Het verschil in kwaliteit is idd groot. Bij ons zag je een soort boon met armpjes en beentjes. Bij jullie foto is echt wel meer te zien. Leuk hoor!!!

@Missyf:
    Het hartje blijft echt het mooiste om te zien en straks om te kunnen horen!! Fijn dat ook bij jullie het er allemaal goed uitzag!

@Wendy&R:
    Ik vind het ook belachelijk!!! Maar zo schijnt het te gaan in het bedrijfsleven. Op het werk van mijn man is ook een collega zwanger, ik geloof 17 wkn. Zij wil ipv full-time nu drie dagen gaan werken, waarschijnlijk wordt zij er ook uitgewerkt en zij werkt daar al drie jaar! Niet om je de moed in je schoenen te praten hoor, maar zo gaat het nu eenmaal als het om geld gaat!! Bij ons in het onderwijs gaan dat echt veel makkelijker. Misschien moet je je omscholen?????haha!

@Wen75:
    Mooi he? Om je kindje te zien! Wat kun je dan genieten van een paar echofoto’s. Ik kijk er ook regelmatig naar!

@Kwebbel:
    Wat ga jij ook snel zeg….ruim 18 wkn alweer! Succes met de voorbereidingen voor je huwelijk. Ben vandaag bij een kennis gaan kijken die ging trouwen, haalt weer een hoop mooie herinneringen naar boven. Hopelijk wordt jouw dag ook om nooit meer te vergeten!

@Chantal:
    Leuke kaartjes hoor!

Gisteren een heerlijk rustig dagje gehad. We zijn samen lekker naar het bos geweest en daarna lekker uit eten!!!
    Vandaag het (toekomstige) kinderkamertje leeg gehaald. Kan zelf niet veel tillen dus moest manlief helpen, haha het is tenslotte ook zijn kind!:p Het kamertje verven we wit met als extra kleur zacht oranje. Omdat we niet weten wat het wordt moet het nog alle kanten op kunnen. Wordt het een meisje dan kopen we er rood en paars bij en wordt het een jongen dan kopen we er appeltjes groen en blauw bij!
    Heb nu al zin om te beginnen...

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie, ik heb er lang aangedacht om PABO te doen.. maar meot k eerst wat geld hebben.... ik wacht het wel even af hoe het verder gaat.. eerst maar zwanger raken..

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo lady's

ik ben ff te lui om te reageren maar wou jullie allemaal een heel fijn weekend wensen!!!

veel liefs

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    @ Alicia nee dat gedichtje hebben we niet zelf bedacht. Kwam ik ergens tegen op internet haha. En we hebben andere namen in gedachten. Ik vind mijn eigen naam wel mooi, maar niet zo mooi dat ik mijn kind ook zo wil noemen;)

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia Ik heb wel ideeen maar het ligt eraan of het een jongen of een meisje gaat worden. :p

@Chantal Leuke kaartjes hoor!

@Sammie Bij ons staat de laatste echo in de vensterbank in het lijstje dat ik van MvM heb gekregen. Automatisch kijk je er toch elke keer even na.

@MvM Persoonlijk vind ik het meer dan normaal om mee te doen aan MvM. Dat ik nou het geluk heb om spontaan zwanger te worden, helaas zijn er vele vrouwen die niet dat geluk hebben. Helaas in mijn vriendenkring ook 2 die wrs kinderloos zullen blijven.

Fijn weekend allemaal!

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen Meiden

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    goedemorgen meiden,

Ik heb vandaag een test gedaan en kreeg een heeeeeeeeeeeel vaag 2de streepje ( ik heb de kriebels in mijn lijf op het moment!) Ik hoop dat het echt waar is... kan ik het beste de komende dagen met urine testen of zal ik even een paar dagen wachten?

Ik zag um al verschijnen toen het vocht over de test vloeide.... ik was zooo blij ( en zo klaarwakker ineens!) ik zal proberen een foto te plaatsen vandaag ( batt van de camera zijn op ) en denk dat ik toch ook een kruidvat testje ga doen...

liefs

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    WendyenRichard wat spannend!:D:D Ik zou overmorgen weer testen, want je hcg verdubbeld om de dag, dus dan heb je het beste resultaat.

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Had gekunt. Tegenwoordig noemen steeds meer mensen hun kind naar hunzelf. Lijkt mij niet erg handig in een huis twee dezelfde namen,maar goed.

@Wendyenr. Ik vin dhet ook altijd erg lullig als vrouwen vanwege hun zwangerschap geen nieuw contrcat krijgen of ontslaegn worden. Mijn oude baas deed dat ook. Al moet ik zeggen dat ik jouw collega ook niet vrijuit vind gaan. Als je bij je sollicitatie niet verteld dat je zwanger bent en dan bedoel ik als je zover als haar bent, vind ik dat geen basis voor vertrouwen en snap dat de werkgever daar iets mee wil. Als ik jouw andere verhaeln hoor van jouw werkgever. heeft hij niks tegen zwangere vrouwen,dus als ze het had gezegd,had ze waarschijnlijk gewoon een nieuw contract.
    Spannend trouwens voor jullie. Ik leef met jullie mee.

Hier alles oke. Heb nog helemaal niet verteld dat ik mijn eerste yoga les heb gehad. Ik vind het wel allemaal wat zweverig,maar ik wil wel blijven gaan. Die ademhalingen lijken me wel belangrijk voor straks en de partneravond lijkt me heel interessant voor mijn vriend. Mijn fysio heeft het me ook aangeraden vanwege mijn rug,dus ik ga dat maar braaf doen;):D

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Whaaaaaaaa maak me gek....:D Spannend joh, ik duim me suf dat het de streepje duidelijker wordt. Welke test heb je gedaan?

@Jeanetjuh Ik vermoed dat je vandaag weer thuiskomt na een lekker weekje vakantie. Hoe is het geweest? Beetje bijgekomen? En heel belangrijk: Hoe voel je je? Ook voor jou draaien mijn duimen weer blauw.

@Alicia Klinkt wel goed idd de yoga, misschien dat ik er later ook naar ga kijken om het te doen.

Een hele fijne zaterdag allemaal.

Deel Deze Pagina