dames ik heb sensitest in huis.... whaaa heb dr een foto van.. ff kijken hoe je ook alweer moest plaatsen..
en nog 1.. heb wel digitale test van clearblue gedaan en die gaf aan : niet zwanger.. nu heb ik die paar druppels uitgeperst... misschien heeft dat ermee te maken ( zitten dr 3 in de doos)
dat kan dat deze nog "Niet Zwanger" aangeeft aangezien deze best veel HcG nodig heeft. De digitale met indicator heeft minder nodig.
ik heb de digitale gekocht....die gaf dit aan.. maar wat ik al zei.. met een paar uitgeperste druppels.... ( miss te weinig HCG?) Ook zei de gyn dat ik geen eisprong gehad zou hebben... toch raar dit dat he??? Vanavond teste heeft zeker geen zin?
Ik zou proberen te wachten tot morgenochtend wendy, 's avonds is je urine minder geconcentreerd En de digitale heeft inderdaad meer hcg nodig, daar testte ik pas na NOD positief mee.
O dat zou echt heel cool zijn wendy!!! Hier nog steeds niks. Ben ook nog steeds niet opnieuw ongesteld geworden. Misschien moet ik binnenkort ook maar weer eens testen. Hoewel ik aan mijn lichaam helemaal niks voel.
@kirin, misschien naar de gyn hiermee? Meiden bedankt voor jullie steun in elk geval! Zal morgen weer testen, manlief zag ook een streep ( lang leven gmail.. hij is aan t werk) en is nog erg voorzichtig..maar ga zo ff de stad in.. afleiding zoeken.. en vooral niet naar Prenatal liefs liefs
Ik moet van de gyn gewoon even rustig afwachten. Als ik over 2/3 maanden nog steeds niet ongesteld ben, dan mocht ik weer bellen. Ik heb trouwens wel wat geks gehad, zo'n 2 weken geleden. Ik had opeens een soort lichte bloeding die maar 1 dag aanhield. Zou het een inestelingsbloeding geweest zijn? Of het kwam van de seks? Ik durf niet zo goed te testen omdat waarschijnlijk weer teleurgesteld ga worden.
Spannend, het zou een innesteling kunnen zijn. Gewoon testen, meis, anders blijf je ook in onzekerheid zitten. Ook voor jou ga ik duimen voor een mooi 2e streepje.
@kirin, TESTEN!!! ik weet als geen ander hoe het is om in onzekerheid te zitten, zelfs nu heb ik dat.... ( zal de test neit kloppen, zal ik morgen wel testen, als het klopt blijft mijn wondertje dan zitten) als ik jou was zal ik het gewoon proberen, het kan een adertje zijn die gesprongen is tijdens de sex.. maar t kan ook zijn dat het een innestelingsbloeding is geweest meis!!! Nee heb je ja kan je krijgen!
Nou heb een test gedaan. Negatief. Hoewel in het ander venster hoort een verticale streep te staan, maar daar zie ik wel kleurverschil in een horizontale vlek? Kan misschien ook zijn van het doorlopen van de urine. bleeegghhhh
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011 missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - 6 mei- ronde 2- 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid Jeanetjuh - 18 mei - ronde 7- 1e kindje Banne77 - 6 juni - ronde 6 - 1e kindje san84-26 juni-ronde 4-1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken
Heb hem al weggegooid. Inmiddels was het venster weer helemaal wit. Ben nu dus inderdaad een beetje emo. Bah! Ik moet gewoon geen testen meer in huis halen, want als er 1 ligt, ben ik nogal snel geneigd om er 1 te pakken. Tja we wachten gewoon weer door.