Het kan ook zijn dat deze meer HcG nodig heeft. Ik zou eens een Kv 2v5 halen en kijken wat deze doet met ochtendurine.
Wat kosten die van de kruidvat? Ik werk in een apotheek vandaar dat ik ze meestral daar meeneem. (personeelskorting he ) Die van pch zitten per 2 verpakt.
Sorry kwartje viel nogal laat is goedkoper dan die ik via het werk koop die zijn 2 voor 12 euro ofzo. en heb ze dan voor 9 euro. ga daar maar eens kijken.
Wendy ik zie duidelijk een 2e streepje. Kirin ik zou gewoon een test van kruitvat 2 voor vijf doen. Die hebben niet zo heel veel hcg nodig.
pff meiden... net weer een test dr tegenaan gegooit van kv ( 2v5 euro) en die was negatief... zal ik te weinig HCG aanmaken nog/ Het bizarre is gewoon dat de gyn mij zei dat ik geen eisprong heb gehad ( volgens mijn bloeduitslagen)
wendy je bent ZWANGER ! zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag nog meer testjes doen hahhahahahh voor een nog donkerde streep alvast gefeliciteerd meid
Tja, dit zou ik dan toch wel geloven... zeker als je nu ook allerlei negatieve testen hebt. Ik zou er zeker nog niet vanuit gaan dat je nu zwanger bent, het valt dan ook zo tegen als het toch niet zo is. Natuurlijk ga ik flink voor je duimen, maar ik denk stiekem een beetje dat het valse hoop is die je nu hebt. Kan een vaag streepje niet te maken hebben met de medicijnen die je slikt? Fijn hè, weer een zonnetje te zien? Komt mooi uit, morgen gaan we naar de dierentuin, dus kunnen we wel lekker weer gebruiken. Ik denk dat ik gisteren toch echt de kleine heb voelen schoppen
Zo meiden, Wat gebeurt er ineens veel... @Wendy&r: Superspannend joh!!! Een voorzichtige felicitatie van deze kant, hoop dat de testen vanaf morgen allemaal positief mogen zijn! Gun het je zoooo!!!! @Kirin: Ik kan me voorstellen dat je van weer een negatieve test een beetje in de put raakt. Misschien kun je eerder terecht? Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid, ik gun het jou namelijk ook heel erg! @Alicia: Mijn fysiotherapeut zei ook al dat yoga goed voor me zou zijn. idd vanwege mijn rug. Moet het misschien toch maar gaan overwegen, ik vind het namelijk helemaal niks.... De kleine laat regelmatig wel iets van zich horen (of beter gezegd voelen!!) Een paar keer per dag zelfs. Mijn buik beweegt als ie een schopje geeft! Zo'n grappig gevoel...
Wendy ik zou er ook nog even niet vanuit gaan dat je zwanger bent. heb hier op het forum vaak gelezen dat sensitest vals positief geven, zelfs met mannenurine. Ik hoop het natuurlijk wel voor je meid,ik zal duimen. Sammie leuk dat je de kleine goed voelt. Kirin balen zeg een negatieve test Wij hebben vandaag geboortekaartje uitgezocht en besteld, de 28e kan ik de proefdruk halen en de enveloppen, echt leuk. xxxx
@all, dank je meiden, ik ga dr ook niet van uit.. al hoop ik het natuurlijk wel.. zucht moeilijke tijd..
@Wendy Morgenochtend als je wakker wordt, meteen naar de wc rennen en een KV 2v5 testje er tegenaan gooien. Dan zie je het vanzelf... En wat je gyn betreft, die zei dat je geen eisprong had gehad maar dat je wel een test moest doen op dag 30. Dus blijkbaar is het wel mogelijk.
Zooo meiden weer terug van vakantie was opzich een heerlijk weekje. Maar moeder is maandag ochtend uit de caravan gevallen en heeft haar middenvoetsbeentje gebroken dus een dagje ziekenhuis gehad en rolstoel geleend en we hebben er nog het beste van gemaakt maar is best behelpen in een caravan Maar het was verder wel lekker en gezellig Zo gaan we nog even lekker uit eten. Heb alles bij gelezen maar kan niet overal op antwoorden. @ Jane, super mooie kamer!! En je buik groeit echt hard. @ San, wat balen zeg van die bruiloft weet je al of ze hem verzetten? @ Girlie, missy, wen fijn die goede echo's @ Banne, balen zeg van je ongi. @ Wenrich, ga voor je duimen. Vreemd posi en nega testen @ Chivay, ook jij hebt hebt een mooi buikje nu weet ik het niet meer haha ga me klaarmaken om weg te gaan. Liefs
wendyenr ik ga ook voor je duimen dat je morgen een posi test hebt, spannend zeg! jeanetjuh vervelend dat je moeder is gevallen, gelukkig hebben jullie er nog een leuke vakantie van kunnen maken. zwangerschapsyoga, ik had vorige week mijn eerste les moeten hebben maar die is afgebeld om ze migraine had dus as dinsdag dus de eerste les. Ik ben benieuwd
@Jeanetjuh Vervelend dat je moeder gevallen is, maar fijn dat jullie toch een leuke vakantie hebben gehad. Hoe voel je je?
@ Wen&R... Tjeee wat lees ik nu, wat een vreemd gevoel lijkt me dat de arts zegt dat het niet kan, en toch een vage test!.. Spannend zeg!! Ik ga heel hard voor je duimen... @ Jeanetjuh... Goh wat vervelend die val van je moeder! Maar super om te horen dat jullie een fijne week gehad hebben! Voor jou wordt het ook alweer spannend.. Hoe voel je je??? Hier een rustig dagje... Niets gedaan, en zelfs een extra uurtje geslapen vanmiddag.. Had het nodig blijkbaar! Vandaag wel een tijdje met het geboortekaartje gefreubelt.. Mijn broer gaat hem ontwerpen, dus zijn ideetjes & voorbeeldjes gaan zoeken van wat we willen.. Volgende week gaat hij hem maken! We hebben nu ook het tekstje gevonden dat er ws in komt Stukje songtekst met een mooie betekenis! Helaas blijft mijn daggie ook rustig.. Vanavond gaat mijn vriend naar een concert.. dit is de eerste die ik laat schieten ivm met buik Verre van geschikt.. Te veel bass, te veel volume, te veel dansend publiek.. Helaas pindakaas!
@Sammie. Alle fysios schijnen dit te zeggen. Er zit er nog een bij mij in de groep en ook die is voor haar rug naar yoga gestuurd. Ik vind het een beetje vaag iets met bijv een weeendans?? Maar de ademhalindsoefeningen lijken me wel heel nuttig en het oefenen met persen ook,dus ik blijf het wel doen en het is wel gezellig onderling dus dat scheelt. @Wendyenr. Ik denk dat je ook een beetje voorzichtig moet zijn nog. Als je gymn zegt dat je geen eisprong hebt gehad, zou je niet zwanger kunnen zijn. Of er moet iets zijn gebeurt waar ik geen verstand van heb. Ik zou een test met zwanger of biet zwanger kopen en die doen. Ik hoop in ieder geval dat ik het niet goed heb en ga voor jullie duimen. @Jeanetjuh. Welkom terug. Fijn dat je het leuk hebt gehad. @Kirin. Raar van die bloeding. Ik vraag me dan ook af wat dat geweest kan zijn. Als het een innesteling is geweest zou je over 'n paar dagen kunnen testen. Vandaag de wipstoel opgehaald,helemaal leuk. Meteen wat washandjes gekocht en een romper. Nu nog wat beddengoed. Wat kopen jullie voor de bedjes:lakentjes met dekentje erover of zo'n hoes met deken of dekbed erin??
Hier voor de bedjes: Molton om het matras, aerosleep erover, aerosleep hoeslakentje..... & Lakentje/deken om onder te liggen... dekbedje of hoes met dekentje lees vaak dat dat afgeraden wordt??