Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden..

vannochtend een nega test van kv en van sensitest in mijn handen gehad.. weet nu niet wat ik moet doen..

Als eerst heb ik huilend tegen manlief aangelegen, die was erg lief voor me ook :)
    Welke test moet ik geloven... kan ik beginnen met provera.. moet ik weer die stomme hormonen slikken..?

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Mij hebben ze juist een dekbedje aangeraden, dus vraag me nu wel af wat het beste is?

WendyenRichard lijkt me onzettend onzeker. Ksnap dat je even gehuild hebt. Ik zou ook niet weten wat je nu kunt doen. Je kunt nog 2 dagen wachten en dan een test kopen met zwanger-niet zwanger?

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Chantal, die heb ik in huis.... ga sowieso de gyn bellen morgen en dit verhaal doen..vragen wat ik moet doen ( zal pas eind van de middag horen hoe of wat vrees ik, krijg de assistente en die gaat het overleggen..)

Ik baal hier goed van..

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar ik heb wel steeds meegelezen.....

Wendyenr: Ik wens je sterkte, ik zou het ook niet weten, ik duim in ieder geavl voor je.....

Groetjes,
    Elleke

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wendyenrichard dat is idd balen, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Dikke knuffel

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank je meid.. vandaag maar even afleiding zoeken en morgen met het ziekenhuis bellen...

(op naar ronde 2 clomid..)

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ wendyrich balen meid hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen.
    had het zo voor jullie gehoopt.

@ jeanetjuh wat fijn dat je een leuke vakantie heb gehad.
    hoe gaat het voor de rest met je?

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    weet ik meiden, in elk geval bedankt voor jullie geduim ;)

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad:D Hoe is het met jou? Mag je alweer bijna testen?

10. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies. Ben al een een hele tijd niet online geweest zat nog een beetje met me gezonheid maar ik ga me steeds meer me oude ik voelen gelukkig binnenkort 20 wk echo vind het zo spannend! Nou van de week hebben we de kinderkamer en kinderwagen enzo besteld. We hebben de kinderkamer milano hoogglans wit in het echt is tie mooier dan op de website van babydump en de kinderwagen concord neo echt een stoer ding al zeg ik het zel hihi. Ik begin me kleine spruit ook steeds meer te voelen gisteravond was het weer feest in me buik volgens mij was hij of zij een feestje aan het bouwen zo leuk joh! @ alle dames die zwanger zij gefeliciteerd zijn er weer een hoop bij. @ wenenrich hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent. @ jane echt een hele mooi kamer zeg en wat een mooi buikje heb je toch. @ chantal schattige geboortekaartjes! @ aan de dames die binnenkort mogen testen ik duim vooor jullie! Liefs

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane, Chivay en Chantal. BEdankt voor jullie reactie. Op een kinderdagverblijf mogen we absoluut geen dekbedden gebruiken, omdat baby daar onder kunnen schuiven en dan kunnen stikken. Wij gebruiken dus dekens en we leggen de baby altijd met de voeten tegen het voeteneind aan zodat ze niet naar beneden kunnen schuiven. Ik neem aan dat dat ook voor pasgeboren babys geld,maar ik heb alleen ervaring met babys vanaf 10 weken,vandaar mijn vraag. Als 2 van jullie ook dekens hebben,ga ik die ook eens zoeken. Nog tips waar ze leuke hebben? Ik heb de de Hema gekeken,maar dat is allemaal wat bonter of blauw of roze en dat werkt bij ons niet;)

@Wendyenr. Ik vind het echt ontzettend balen voor jullie. Ik zou inderdaad de gyn bellen morgen. Die kan je wel uitleggen hoe het allemaal werkt. Zou het niet kunnen dat de test kleurt omdat je nu je eisprong hebt? Omdat je zei dat je die niet ahd gehad volgens de gyn. Als dat zo is zou ik voor de zekerheid aan het klussen gaan.

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia ik heb er twee (bruine) van de prenatal en twee lichtroze van baby-dump merk jolein. Die van jolein zijn wel minder dik dan die van prenatal, waren ook ietsje goedkoper.

13. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    wen/rich: Dikke knuffel van mij. En inderdaad morgen de gyn bellen.

Tja ik kan over een paar dagen nog wel een keer testen, maar het zal wel gewoon niet. (ben namelijk niet meer zo positief meer)
    Had gisteren ook even een emo dagje, was erg verdrietig.

En verder lees ik alle postieve verhalen ook wel hoor. Ben allemaal heel blij voor de aanstaande mama's. Maar vind het een beetje moeilijk om te reageren omdat ik natuurlijk zelf ook heel graag wil. maar leef echt met jullie mee hoor!

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wendy wat jammer meid, had het zo gehoopt voor jullie.

Kirin ik snap dat het moelijk is meid, ook om voor ons blij te zijn. je wil zelf zo graag.

Over dekbedjes dekentjes, idd een dekentje en een lakentje. Dekbed mag je pas vanaf een jaar of 2, veels te gevaarlijk.

Ik had gisteren weer last in mijn onderbuik lies, weer een wee achtig gevoel.
    Morgen naar de verlos, ben benieuwd of ze is ingedaald.

Waren vanmorgen bij een vriendin op kraamvisite, 1 week oude baby, oo wat schattig zeg, ik dacht ik wil ook hahaha.

xxxx

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Dank je meiden, heb echt een rotzondag achter de rug.. Hoop dat ik me morgen ff kan concentreren op werk.
    ( had discussie met manlief.. hij gooide me leuk naar mijn hoofd: Ik wil niet lullig doen maar jij kunt geen werk houden..)

Hij wil aankomende 2 weken van s ochtends tot s avonds laat gaan werken van ma t/m zo... dat zie ik niet zo zitten... maar ik mag mijn mening daar blijkbaar niet over geven.

( ik werk trouwens nogsteeds.. :S)

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, wat rot zeg van die testen. En wat lullig dat je vriend zoiets tegen je zegt zou ik niet pikken. Sterkte meid.

@ Kirin, snap goed dat het moeilijk voor je is.

@ Lovelyme, fijn dat het beter met je gaat. Heb geprobeerd om je baby kamer te zoeken maar kan hem niet vinden. Heb je een foto?

@ Ingie, hoe is het met jou?

@ All, vanavond na het eten was ik opeens heel erg moe en wat buikkrampen heb een uur geslapen maar durf nergens meer op te hopen alles lijkt op elkaar dus afwachten ga ook pas vrijdag testen als ik dan nog niet ongi ben.

Liefs

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey jeanetjuh klopt dat je het niet hebt kunnen vinden het was niet bij babydump maar bij babyentiener.nl sorry mijn fout. Ik ga voor je duimen dat je positief test. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en gelukkig gaat het met je moeder ook goed. Liefs

18. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    @Jeanetjuh, Met mij gaat het goed. Heb af en toe last van misselijkheid. En zere borsten. Verder eigenlijk nergens last van. Voel me super goed. Alleen gisteren iets te fanatiek geweest en dat moet ik dan 's avonds bekopen. De 25e eerste echo. Ben zo benieuwd of alles goed is. Hoe is het met jou??? Lekkere vakantie gehad?? Hoop voor je dat het deze ronde raak is voor je. Je had je ei gevonden zag ik.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, fijn dat het goed met je gaat en nog even dan hoor je vast een mooi hartje:)
    Met mij gaat het ook goed, heb idd vorige week zaterdag mijn ei gevonden want zondag was het streepje al lichter.
    Nu is het weer afwachten.

Liefs

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Lovelyme, haha dan is het logisch. Super mooie kamer zoiets willen wij ook. Ik vind zelf babykamer Nick ook erg mooi.

Deel Deze Pagina