kirin ik begrijp je ook helemaal, ik neem je ook echt niks kwalijk als je niet veel post. ik denk dat ik het ook moeilijk zou vinden, nou eigenlijk weet ik dat wel zeker wendr vervelende opmerking van je vriend zeg jeanetjuh ik ga voor je duimen hoor ingie ik hoop op de 25 ste dat je een mooie goede echo hebt
jeetje jeanetjuh dat je al weer bijna kan testen, wat vliegt de tijd zeg. Ik ga voor je duimen meid. xxxx
@ Wen&R... Ahh pff, hoopte zo dat je berichtje anders zou zijn... Balen! Succes bij de gyn weer... @ Kirin... Harstikke begrijpelijk... Jane schrijft het al... zou dat ook voelen als ik die situatie zat! sterkte! Hopelijk kan de gyn snel iets voor je betekenen! Hier een druk weekend achter de rug.. en flink moe nu... Merk dat die vermoeidheid weer steeds sneller om de hoek komt kijken! Vandaag even bij mijn ouders geweest, kwamen gisteren terugvan hun vakantie in Amerika... 3 hele leuke kledingstukjes gekregen Morgen ga ik starten met mijn zwangerschapscursus.. ik ben erg benieuwd!
Morgen meiden, Pff had gisterenavond weer kramp, en raar gevoel in mijn vagina, of er voetje uitkwam, echt raar. Vanmiddag naar de verlos, ben benieuwd. IN het juli bevallingstopic, is er al 1 bevallen met 32 weken, en 2 opgenomen met weeen. Lijkt me erg zo vroeg xxxx
Goeiemorgen allemaal! @ Eline.. Veel succes bij de verloskundige vanmiddag! Ben benieuwd wat ze zegt en of het idd de indalingsweeen zijn! Wat heftig trouwens zeg.. al eentje bevallen en 2 in t zh.. Hopelijk blijft het verder een beet kalm in juli!! (en straks in aug!) Hier gaat het ontbijten weer alles behalve soepeltjes.. Dus maar weer neus dicht en een glas drinkontbijt naar binnen... Bleh... zometeen op mijn werk maar een broodje scoren als het lukt.....
Chivay heb je geen trek? pff daar heb ik geen last van. Ben op 13 kilo nog steeds blijven steken met aankomen, vanaf 21 weken maar 2 kilo aangekomen nog, dus het gaat niet zo hard nu gelukkig. En jullie? xxxx
Jeanetjuh hopelijk heb je snel een positieve test in handen Jane niet zo fijn dat je niet kunt ontbijten Eline dat is idd nog niet zoveel kilo. Ik ben nu 1 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel ik volgende week dinsdag weer ben aangekomen. Hoe minder er aan komt hoe minder er weer af hoeft Chivay succes met je cursus! WendyenRichard wat een k*t opmerking van je vriend Ik heb trouwens geen dekbedje. Was ik wel heel erg van overtuigd. Kheb even mijn moeder gebeld en die zei dat ik geen dekbedje had. Pffff gelukkig. Even een vraagje: Ik heb ontzettend veel last van maagzuur. Heeft iemand tips of oplossingen? En welke tabletten mag ik er voor slikken?
Chantal magzuur heb ik ook gehad. je mag maalox hebben, die had ik van de apotheek. en 1 kilo is helemaal netjes zeg. xxxx
goeiemorge allemaal @ eline het kan indaling zijn, hoop de vk je er meer over kan vertellen. @ jeanetjuh ja je mag alweer bijna testen @ chantal vervelend van je maagzuur. @ chivay ik hoop dat je een broodje naar binnen krijgt. @ wenrich hoe is het nu met je?
@Jeanetjuh. Spannend voor jullie. Ik ga vast duimen. @Wendyenr. Wat een lullige opmerking. Ik zou daar nog eens op terug komen met hem. Jij kunt er tenslotte ook niks aan doen dat de markt nu zo slecht is en nu met je behandeling (een keuze van jullie samen) kan ik me voorstellen dat je je anders dan nornmaal voelt en daar ook anders op reageert. Dus al met al valt het niet mee voor jou. Hij zou extra lief voor je moeten zijn. Sterkte ermee. @Eline. Ik ben nu 6,5 kilo aangekomen. Ik heb vooral 's avonds erg veel zin in eten. Tussendoor eet ik veel fruit en komkommer en drink veel water. Water op aanraden van mijn verloskundige vanwege de hoofdpijn en dat andere vind ik gewoon lekker. Meiden bedankt voor de tips voor de dekens. Gister lekker naar sanadome geweest. Heerlijk ontspannen.
Eline jeetje dat is al vroeg zeg met 32 weken! Succes bij de vlos vandaag, jullie meisje blijft gewoon lekker zitten hoor Chivay vervelend dat je 's morgens niet veel wegkrijgt, ik heb dat ook hoor. Ik drink twee grote glazen melk en eet daarna op het werk een broodje of croissantje. Kilo's valt me niet tegen...ik woog 57 voor de zwangerschap en toen afgevallen tot 53 kilo en vanmorgen woog ik 57,7 kilo dus kan niet echt zeggen dat ik veel ben aangekomen. Maar dat kan nog komen natuurlijk
hey meiden, net bloedgeprikt door mijn test wou de gyn geen risico nemen en ik mag dus morgen bellen voor de uitslag van mijn HCG waarde ( ik hoop niet teveel) maar willen jullie voor mij duimen?
@ wenrich, ik ga voor je duimen!!! @ Eline, vreemd zeg dat je dacht het voetje te voelen. Hoe was het bij de vk? En 32 weken is erg vroeg hopelijk blijft jullie kleine meid gewoon nog even zitten. Vannacht een paar keer wakker geworden van lichte buikkrampen vreemd heb ik nog niet eerder gehad. Liefs
Wendyrichard, ik duim. Ik was net bij de verlos, en ze ligt nog steeds in stuitligging. Ze heeft bij geen enkele controle anders gelegen, ben een beetje bang dat het zo blijft. Ze kunnen tot 36 weken draaien, maar wordt steeds moelijker. pfff xxx
Jeetje Eline een stuit Wendy hier draaien mijn duimen!! Weet iemand waar je leuke zwangerschapsbikini's kunt kopen, want heb net mijn bikini gepast en die past totaal niet meer van boven
Ik las dat ze proberen te draaien, dan krijg je weeenremmers en moet je naar het zh, met 36 weken. Ze moeten dan hartje goed in de gaten houden van baby tijdens draaien. Als het dan nog in stuit ligt kan het wel via gewone bevalling, als het geen groot kindje is, en het op een bepaalde manier ligt in stuit. xxx