@eline, balen dat ze in stuit ligt... maar bevallen kan best goed gaan hoor! Een vriendin van mij is pas bevallen van een meisje die ook in stuit lag ( 5 ponder) en is niet geknipt, niet gescheurd en binnen 2 uur bevallen.. Draaien lukte bij haar ook niet.. Dank je meiden.. maar ik denk dat het niet veel zou zijn
@ Eline... Ai stuit... Dat maakt het wel even spannend ja.. Gelukkig heeft ze nog even om te draaien! Wat betreft gewicht.. Ik zit nu 1.5 kilo boven mijn begingewicht.. maar inclusief dat wat ik eerst afgevallen ben zou ik nu ongeveer 6 kilo aangekomen... @ Jane... Fijn om te lezen dat jij dat ook hebt 's morgens!.. uh fout verwoord Niet fijn! maar de herkenning is wel prettig... @ Wendy&R... fijn dat de gyn toch het zekere voor het onzekere neemt om bloed te prikken.. Ik duim voor je mee.. maar begrijp ook goed je gereserveerdheid! Spannend... Zo.. ik ga mijn rommel bij elkaar zoeken eerste les zwangerschapscursus zometeen! Fijne avond allemaal!
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011 missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - 6 mei- ronde 2- 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid Jeanetjuh - 18 mei - ronde 7- 1e kindje Banne77 - 6 juni - ronde 6 - 1e kindje san84-26 juni-ronde 4-1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken __________________
Chivay ben benieuwd hoe de zwangerschapscurses was. Netjes je gewicht zeg, super. Jeanetjuh ik ga ook voor jou duimen meid, ik gun het je zo. Ik ga mijn bedje al in, ben erg moe opeens. Tot morgen xxxx
@Alicia: Wij hebben ook een aerosleep met speciaal hoeslakentje met daarover een lakentje met een dekentje. In het ledikantje moeten de babys idd aan het voeteneind liggen. Ik heb dat bij mijn vriendin gezien. Eigenlijk ook wel logisch. @Wendy&R: Ik zou voor de zekerheid ook even contact opnemen met het ziekenhuis voordat je weer aan de hormonen gaat. @Jeanetjuh: Lekker uitgerust? Welkom terug! Gewoon rustig afwachten met testen, zal voor je duimen! @Kirin: Snap het helemaal meid!!! @Ingie: Spannend hoor! Je zult zien .het is zo de 25ste! @Eline: We zullen hopen dat die van jouw nog even veilig in jouw buik blijft zitten! 32 wkn is wel erg vroeg!!!! Tja het kan natuurlijk wel . En stuitligging, wil je niet bang maken maar vaak halen ze deze kindjes ook met een keizersnee. Hopelijk draait ze nog even de goede richting op! @Chivay: Veel plezier op de cursus. Hier vandaag weer aan het werk gegaan. Het is zwaar maar wel te doen. In totaal ben ik ong 5 kg aangekomen, waarvan 3 kg in de laatste weken .Er staat me vast nog wat te wachten, haha!
Chivay ik begrijp je hoor! Idd fijn die herkenning. Ik ben ook benieuwd hoe de cursus was, ik heb morgen mijn eerste les zwangerschapsyoga. Eline ik hoop dat jullie meisje nog gaat draaien Morgen mag ik weer op controle en weer ff spieken naar onze meisjes, ik klaag niet met elke twee weken een echo. Volgende week donderdag de pretecho ik kan niet wachten ben zo benieuwd
@ Sammie, ja heerlijk uitgerust. Morgen alweer mijn laatste vakantie dag. Heb je al foto's van je buik? En hoe is het eigenlijk met jullie huis? Of gaat het verhuizen niet meer door? @ Jane, veel plezier morgen bij de yoga en echo's
@Eline, een stuitligging... Hopelijk voor jou draait ze nog!! Maar belangrijkste is dat ze nog even een paar weken blijft zitten! 32 weken is erg vroeg.. De kleine van mijn schoonzus is gehaald met 31 weken, maar dat is toch wel heel erg klein hoor.. Hij leek wel sprekend op de 3d echo! En is nu een heerlijke gezonde knul van bijna 4! @Chivay, vervelend dat je nog steeds lastig kan eten soms.. Hoe was je 1e les?? @Wenenr, wat een rotsituatie zit je nu in zeg! Sterkte meid! Het wordt tijd voor een beetje positieve energie voor je! @Jeanetjeh, wordt weer spannend voor je! Ik zou wel wachten met testen, je hebt vrij laat je ei gevonden toch?? De duimen draaien hier in ieder geval voor je!! @Jane, hmmm elke 2 weken een echo, vervelend zeg! Geniet weer lekker van je meiden morgen! En veel plezier bij de yoga natuurlijk! Fijne avond allemaal!
@ wenrich ook ik ben hard voor je aan het duimen! @ eline ik hoop dat je kleine meid nog gaat draaien. @ vriendlief had gistere voor mij zwangerschapstaartjes gemaakt plakjes augurk met ham er op en daar boven op weer een augurk een hele bord vol mmmmmm
He dames, ben paar dagen niet online geweest nogal druk gehad(zal ff opsommen) -donderdag 12.00 tot vrijdag 12.00 pup van vriendin te logeren, erg druk met 2 dames die veel spelen,en goed opletten dat ze op tijd naar buiten gaat,vrijdag al om 7uur eruit om ze uit te laten! (echt chantal RESPECT!!!!!!!) - vrijdagmiddag samen met de hond hele middag op bank voor pampus gelegen - zaterdag vrijgezellenfeest gehad van half 7 tot 2 uur 's nachts op geweest(kanoen en solexrijden in breda en ook op stap daar!) - zondag zo gaar als een balletje op de bank gelegen en véél geslapen! Dus vandaar niet veel puf gehad pc te starten... Maar heb weer netjes bij gelezen.. @jeantjuh DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM @wendyrich voor jou ook DUIM DUIM DUIM DUIM voor een goede bloed uitslag!In ieder geval al fijn dat je gyn meedenkt! En wat je man betreft....mannen en vrouwen vol met hormonen gaat niet altijd goed samen(geloof me kan t weten!) Succes ermee!en zeg m maar dat jij t echt niet makkelijk hebt nu!hij voelt lekker niks maar jij alles! @jane en chivay vervelend dat jullie niet lekker kunnen eten, hoop dat t snel beter gaat! @missy lief van je vriend!! @banne hoe is t verder met je??? @Eline m'n schoonzus heeft ook 2x stuitligging gehad, beide keren gedraaid en dat is goed gelukt, dus er is nog hoop! lekker uitrusten! @chivay hoe was de cursus?? zo geloof dat k weer beetje bij ben.... Morgen lekker dagje vrij! Weer s op m'n paard rondje doen, en beetje huis schoonmaken.. En miss nog kleinigheidje voor m''n vriendin zoeken, die moet al m'n gezeur aanhoren terwijl ze zelf ook t liefts toekomstplannen wil maken,maar dat gaat nog niet omdat de vergunning voor schuur/woning schoonouders bouwen nog niet rond is.... Wil ook niet voor zwangere zeurkous worden uit gemaakt..en vind dat ze t wel verdiend Iedereen fijne avond!! x miek
Hallo allemaal, hier even snel een berichtje van mij voordat ik weer lekker ga slapen. Dat is momenteel mijn meest favoriete bezigheid. @Jeanetjuh Mijn duimen draaien zich helemaal blauw voor je! Ik hoop echt dat het raak is dit keer! @Wendy Ook voor jou ga ik duimen (ook al hoop je niet te veel)! @Eline Vervelend dat de kleine meid nog in stuit ligt, ik hoop dat ze toch nog goed draait. @Jane Veel plezier morgen met de echo. @Chivay Hoe was je eerste les? @miekje Geniet van je vrije dag! En toen.... wist ik het niet meer... Sorry als ik iemand vergeten ben. Wij hebben gisteren een drukke dag gehad, 's morgens lekker naar het strand geweest met hoogzwangere stiefzusje en de honden. Daarna verjaardag cq bbq, tja en toen om 19:00 uur was ik het wel helemaal zat. Ik moet morgen nog werken en dan heb ik alweer een week vrij. Lekkerrrrrr, laat het zonnetje maar komen. Slaap lekker allemaal.
Jane veel plezier vandaag met de echo WendyenRichard heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? Hopelijk krijg je goed nieuws Ik heb net even met de babydump gebeld en ipv augustus leveren ze het kamertje eerder Ik wil er niet meer zo lang op wachten vandaar hahaha.
@ Wenrich, weet je al meer? @ Chivay, hoe was de cursus? @ Jane, heb je lekker kunnen ontspannen bij de yoga? En je kleine meiden weer zien schoppen? @ Chantal, leuk dat je het kamertje eerder krijgt. @ Wen, geniet van je vrije week. Met dit weer komt dat wel goed. @ Miekje, geniet van je vrije dag he. @ all, ik vind het erg lief dat jullie allemaal voor me duimen dank je wel. Net even de stad in geweest en leuke zomer jurkjes gekocht krijg ik echt zin in met dit weer Liefs
hey meiden, ik heb vannochtend gebeld, maar ze moesten de uitslagen nog overlegen met de arts.. dus word pas na 13 uur hierover trg gebeld. Ik heb heerlijk geslapen overigens, ik was op de motor naar werk en ging ineens heel hard hagelen hier.. dus was pas om 19.30 thuis van werk, heb gegeten, tv gekeken en lag om half 10 al op bed... Ik was bewusteloos geloof ik hahaha.
@Sammie. Het klinkt inderdaad logisch,maar ik zie zelden dat kleintjes aan het voeteneind liggen. Er is nog een reden voor en dat is dat ze in het begin moeite hebben om zich warm te houden en als ze hoog in bed liggen moeten ze ook veel opp onder hun warm maken en als ze laag liggen,hoeven ze maar een klein stuk op te warmen. @Jane. Ik woon achter arnhem,dus Nijmgen is voor ons een klein stukje. Wij gaan nog wel regelmatig even naar Sanadome. Is ook de enige waar je niet in je naakie hoeft. Daar hou ik niet zo van. @Eline. Ik hoor meerdere vrouwen die gewoon bevallen als hun kindje in stuit ligt,dus hopelijk mag je zo bevallen. Ze kunnen ook nog uitwendig draaien,misschien dat dat lukt bij jullie.
@Chivay. Heo was je eerste les? @@Jeanetjuh. Spannend,je NOD vandaag. Ik hoop zo dat je positieve test in handen krijgt. Hier alles oke. Nog maar 7 weken werken en dan alweer verlof,wat gaat het snel. Gister eindleijk een box gevonden,dus we zijn met het grote spul compleet. Dat is wel een fijn idee. Ik ga er niet van uit,maar stel dat de baby eerder komt,dan moet alles wel klaar zijn. Nu nog wat linnengoed en dan schieten we op
Ik ben vanaf nu klaar met MvM... ze hebben net voor de laatste keer de flessen opgehaald. Nouja, erg veel moeite vond ik het niet. Verder ben ik een beetje duf, omdat ik al een dikke week snotverkouden ben. Vannacht ook heel slecht geslapen daardoor, pffff, vermoeiend al dat hoesten en snotteren, en je hoofd vol snot. Maar ja, zal toch onderhand wel bijna overgaan...
hey meiden, helaas was de bloedtest negatief.. ik heb mijn eerste provera alweer ingenomen... ( lees morgen wel weer bij) liefs