Ik laat jullie vanavond weten hoe het is gegaan met hoop ik mooie plaatjes. Chivay ik ben ook afgevallen ik woog 57 en nu 54, mijn eetlust in de avond is nog steeds niet terug helaas. Mooi kamertje hebben jullie trouwens wij gaan binnenkort even spieken bij baby dump. Ik ga zo even poetsen in huis, moet ook gebeuren.
@echo Gefeliciteerd met de goede echo's, dames. Ik ben sinds gisteren ook geveld door de buikgriep. Zit nu wel met mijn stomme kop op werk, maar ga zometeen weer naar huis. Ben bang dat jullie me weinig online zullen zien de komende dagen. Ik hoop in ieder geval dat jullie een leuker weekend hebben dan mij.
ik heb gelukkig nog niet zo'n last van misselijkheid, af en toe een vlaag, maar niet zo erg dat ik moet overgeven..... hoop dat het zo blijft, mn moeder is ook nooit misselijk geweest tijdens haar zwangerschappen.
@ Kwebbel, nu zie ik het wek hoor op de echo en je test van mvm is erg duidelijk @ Jane, veel plezier straks, en hopelijk is alles goed. Kan je idd echt gaan genieten. @ Chivay, super mooie kamer zoiets willen wij ook. En fijn dat je een buikje krijgt
Chivay, Heb de filmpjes bekeken hoor, maar nog nooit van gehoord haha!!Zal vast gezellig zijn geweest
Vervelend Wen, ik weet hoe je je kan voelen!!! Veel beterschap en snel weer beter worden!! Bijna weekend meiden!!
Hoi allemaal, Hier nog steeds bezig met mijn visiestuk, pfff t wil maar niet vlotten!! @ kwebbel; De volgende keer zul je wat meer zien, toch idd al duidelijk te zien dat er iets zit! @ chivay: Mooi kamertje hoor! Lijkt me grappig als je broeken niet meer passen. Dan kan iedereen gaan zien wat voor een mooie buik je krijgt! liefs, Sandra
Kwebbel duidelijke test hoor! Ik heb vanmorgen nog even in buikfoto gemaakt in m'n huispak na het poetsen. Ik plaats die vanavond of vanmiddag even als ik tijd heb
Ben benieuwd jane! Bij mij volgens mij nog weinig te zien, haha, s'avond meer dan s'ochtends! Ach, komt vanzelf!
Wen beterschap, hopenlijk knap je snel op. jane ben benieuwd hoe de nekplooimeting is gegaan Kwebbel een mooie duidelijke test zeg. Voel je je nou wat meer opgelucht? Vanavond gaan we ons trouwringen halen, leuk. xxxx
@ mamavan4... zit je ook al in zwangerschapsbroeken? Of kun je je eigen nog aan?? @ Jane... Ben heel benieuwd hoe t vanavond zal gaan Al een idee hoe jullie met t kamertje gaan doen?? Scheelt dat t 2 jongens of 2 meiden zijn Hoef je niet 2x uitgebreid kleding te kopen! Hopelijk vind je je eetlust snel terug! Ben hem ongeveer 6 wk kwijt geweest maar nu gaat het weer goed... Alleen 'smorgens gaat t nog niet helemaal top.. @ Wen... Balen! Veel beterschap! @ Kwebbel.. Mooie test zeg van MvM... Meteen begonnen ook?? @ Magic haha.. ze zijn ook vrij opbekend.. ooit tegen gekomen op een festivalletje in een heel klein zaaltje.. @ Sammie.. Ondertussen wat inspiratie gevonden voor je visiestuk?? Vind het idd wel erg leuk dat ik nu wat buik krijg Benieuwd wat mijn ouders vanavond zeggen.. of ze verschil zien.. @ Jane.... ben benieuwd naar je buikfoto!! Ga zelf volgende week weer nieuwe maken.. @ Eline... Leuk! ergens al zenuwen voor het trouwen? Hier: Woehoeee weekend! Zo even poetsen, opruimen, even verder met mijn EHBO cursus.. Vanavond komen mijn ouders met Toyke.. Onze kat.. Die komt een weekendje bij ons logeren.. En als het goed gaat komt ze in April 4 weken.. This al een erg oud besje dat niet zo goed tegen stress kan.. vandaar even een probeerweekend
Ja, ben gelijk begonnen met urine opvangen. Moet er alleen wel om denken. heb de opvang kan en bus boven bij het toilet staan. Net toen ik terug kwam van boodschappen doen moest ik heel nodig plassen en dan moet ik er echt om denken dat ik naar boven ren ipv meteen beneden de wc in te rennen.
@Chivay aha vandaar hahaha! Succes met je katje!Hopen dat het goed gaat de logeerparty! Ik net beetje opruimen hier in huis, voel ik me ineens niet goed, kon nog net naar de wc rennen en ja hoor .....bleeeh!!! Hoe lang gaat dit door? Nu voel ik me eigen weer prima eigenlijk vaag zeg!
He dames, wat leuk dat alle echo's goed waren!!Leuk om te zien! @jane en jij krijgt er nu vandaag ook al weer 1,erg leuk zoveel foto's van de beebs! @kwebbel goed dat je met mvm meedoet!Vind het knap dat bijna iedereen dat hier gedaan heeft!Hoop niet het ooit zelf nodig te hebben,maar jullie maken andere dames gelukkig @magic balen dat je moet overgeven,da's echt het vervelendste kwaaltje wat erbij hoort lijkt me.... @chivay succes met het logeer weekend van de kat! @wendyrich spannend zo'n 2de gesprek, en inderdaad wel goed teken!Zelf vandaag gehoord dat m'n gesprek niet overtuigend genoeg was, wist niet goed te vertellen wat functie zou inhouden, ach team blijkt niet zo leuk te zijn dus geef er niks om, zit nu in gezellig leuk team en leuke clienten dus komt wel goed, als ik ooit zwanger ben dan boeit het me nog minder denk k (ben trouwens verpleegkundige, dus als t moet altijd wel werk in te vinden) Hoe is t trouwens met je man wendyrich? @de rest alvast fijn weekend!!! Hier; gister en vandaag s ovu test geprobeerd,heel licht 2de streepje te zien, dus morgen en overmorgen nog s doen, ben erg benieuwd Ben vandaag al weer 11 jaar samen met m'n mannetje, en zondag half jaar getrouwd,gaat echt zo snel! vanavond en zaterdag en zondagavond werken,zal dus niet veel online zijn.... Verder gaat t met m'n opa niet echt lekker, heeft flinke koorts gehad, oorzaak is niet bekend,maar vermoed zelf dat chemo niet aanslaat, hij krijgt volgende wk laatste kuur en daarna ct, daaruit zal verder blijken hoe en wat..... Fijn weekend, en tot snel! x miek
@ Miekje, Sterkte met je opa. @ Chantal, ik had dat gevraagd er zijn hier veel meiden die in de zorg werken. @ Jane, hoe was het? Ben benieuwd. Ik ben nu aan het werk tot 23.00 en dan lekker 3 dagen vrij Liefs
Meiden ik heb super nieuws! Gelijk een tussenschot gevonden in het Radboud en oh wat zijn we blij. Wel raar dat het nu meteen te zien was, zegt dus een hoop tussen het verschil in apparatuur. We hebben echt veel echo's meegekregen, ik denk dat we daar de babykamer later van kunnen behangen. Ik moet namelijk vanaf 16 weken om de twee weken op controle en een echo krijgen dus daar ben ik wel blij mee. Beide kindjes hadden een nekplooi van 1,6mm en alles was verder dik in orde. 10 maart krijg ik de officiele uitslag maar ik ben redelijk gerustgesteld. Alles zit op zijn plek, niertjes, maagjes etc. Hierbij een mooie 4D echo de rest ga ik plaatsen in mijn album voor degenen die ze allemaal willen zien want het zijn er teveel om even hier te plaatsen.
Wat goed nieuws Jane Hier hebben we net weer overgegeven. Mijn man is nu naar mijn moeder om speciale kippensoep op te halen Ik heb net zolang gezeurd totdat hij ging hahaha erg he Maar goed je moet wat over hebben voor je zwangere vrouw. Ik heb ook zoveel zin in de echo. Ik vind het wel onwijs spannend. Als alles maar goed is Nog vier nachtjes....