Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Bij de vk geweest en het zag er goed uit. Moet alleen wel rustig aan doen ivm harde buiken en licht bloedverlies. Ben al een dag minder gaan werken, maar als de harde buiken aanhouden moet ik naar halve dagen.
    Was bijna 2kilo aangekomen sinds de vorige keer, maar dat was niet erg omdat ik daarvoor nog bijna niks was aangekomen.
    Bloeddruk was 110/60, perfect dus.

Mijn moeder was mee, dus die mocht van de vk wel even naar de kleine spieken :D

Hier is onze uk!

Bekijk bijlage 73243

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lovely me... ik zit precies met hetzelfde nu...(bekken, en teveel harde buiken) Alleen wel het voordeel van een meedenkende werkgever..
    Ik zou zeker even een afspraak met de arboarts maken als ik jou was....
    Helaas kan ik niet een versnelling minder hard werken, want dan heb ik mijn collega's er teveel mee... dus als het blijvende klachten zijn zal ik ook richting ziekteverlof moeten.. Zijn nu even alle opties aan het overwegen...

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Heb je inmiddels alweer getest of wanneer zou je dat willen gaan doen? Hoe voel je je verder?

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Lovely me, je moet echt een afspraak maken bij de bedrijfsartas hoor, en het advies van je verlos opvolgen.
    Ik werk ook vanaf 22 weken 4 uurtjes per dag maar.

Kwebbel fijn dat alles verder goed gaat, jij ook rustig aan he. Mooie echo en mooi buikje.

Jeanetjuh, ben ook benieuwd of je nog gaat testen.

xxxx

6. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heeii meiden ..

Lees wel altijd mee hoor maar erg weinig tijd om te reageren ..
    wilde jullie even goed weekend wensen ..
    Maandag even bij baby dump spieken :D of is het te vroeg dan ben ik 12 weken en 1dag:D

Fijn weekend meiden ..

Jeanetje spannend!! duimduim!!

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    girllie: lekker gaan kijken hoor bij de baby-dump, is toch niks leuker dan neuzen naar leuke spulletjes!!!!

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, mooie echo :D fijn dat alles goed is. En gewoon nog wat minder gaan werken dan he.

@ Wen, nee niet meer getest. Had vanmorgen weer wat buik en rugpijn dus dacht zal wel ongi worden maar tot nu toe nog niks en ook geen pijn meer denk dat ik zondag morgen weer een testje doe.

@ Girlie, hoe gaat het met je? Lekker gaan kijken idd:)

Liefs

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nana, weet je al wat?

11. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ga zeker rusyig aam doen. Woensdag kan ik een afspraak maken bij de arbo en heb op me werk aan geheven dat ik echt rustig aan moet gaan doen! Daar leken ze nu wel begrip voor te hebben dus als ik di.dag weer ga werken zal ik zeggen dat ik naar 4 uur per dag wil. Dat is zeker ook veel fijner ELINE meer rust voor jezelf. Ziy nu lekker in het zonnetje die kleine is ook wakker lekker aan het schoppen zn bijzonder gevoel!

@ kwebbel mooie echo zeg! Ook lekker rustig aan doen!

@ chivay als het echt niet gaat dan ook gewoon rustig aan doen zoals Jeanetjuh als die kleine is het belangrijkst!

@ jeanetjuh ben nog steeds aan het duimen.

@ wen1975 hoe gaat het met jou en je kleine?

Liefs

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, Ja test gewoon morgen of zondag pas weer denk zondag. Maar het is niet zo dat je precies 14 dagen na je ei ongesteld wordt het kan varieren tussen de 10 en 18 dagen dacht ook altijd dat het 14 dagen waren maar hoor van verschillende mensen dat het niet zo is.

@ Lovelyme, goed dat je naar de arboarts gaat!

13. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Ja wil zoo graag kijken..
    Misschien kopen :D
    Heb nu leuke aanbiedingen!!
    Gaat hier inmiddels iets beter nog niet helemaal maar dat zal ook nog wel even duren..
    Nog steeds erg onwerkelijk..

Mooie buik foto's en echo super..

Donderdag intake en bloedprikken.. ben benieuwd ben zooooooooo bang voor naalden is de eerste x dat ik moet bloedprikken :S moet nu even...
    Is intake ook gelijkt contole of?

Fijne weekend meiden ...

xx

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lovely me lekker rustig aan doen hoor, ik denk dat mijn baas er ook niet blij mee zou zijn maar als het moet dan moet het en dan moet je voor jezelf kiezen

Nana ik ben ook benieuwd hoe het was

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ kwebbel mooie echo en een mooie buik.

@ lovely idd rustig aan doen!

@ jane jou buik word echt groot :$ leuk hoor.

@ jeanetjuh ik ben nog steeds voor je aant duimen!

@ wen1975 hoe gaat het met je?

16. @Lovely me: gewoon minder gaan werken als dat nodig is hoor! Je baas heeft makkelijk praten, maar uiteindelijk heeft die er natuurlijk ook geen profijt van als er iets mis zou gaan, toch? Beter nu wat te voorzichtig dan achteraf spijt dat je te hard gepusht hebt.

@Kwebbel: wat een mooie echo! Die ribbetjes :)

@Girllie: bij mij was intake toen nog geen controle, maar mijn intake was al met 5,5 week. Ik zou zeggen dat ze je met 12 weken wel meteen even controleren.

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #2437 Chivay, 21 mei 2010
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
    @ Lovely me... Wat fijn dat je al zo snel een afspraak hebt.. Ben benieuwd wat de arboarts zegt!

Ik heb iig weer mijn redelijke best gedaan om vandaag rustig aan te doen ;) Lekker pc & bank gehangen...
    Alleen aan t eind van de middag even naar de apotheek.. en daarna nog even spontaan richting prenatal en babydump met mijn vriend.... Blije doos opgehaald.. (leuk leuk)
    Boxkleed & nog een leuk rompertje gescoord...

Mijn vriend wilde wel meteen even kijken hoe t eruit komt te zien ;) Dus bij thuiskomst is hij meteen de box in elkaar gaan zetten! Staat erg leuk...

Bekijk bijlage 73384

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Chivay leuk die box, past mooi bij die kast ook, en leuk boxkleed.

Lovelyme bij mij was het intake gesprek met 9 weken geencontrole, alleen werd bloeddruk toen gemeten.

Jeanetjuh ben benieuwd of je nog niet ongi bent, ik hoop het.

Wat een weertje he meiden, heerlijk

xxxx

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ,

Hier weer een berichtje van mij heb weinig te melden.
    Alles gaat zo zijn gangetje loop nog wel op krukken maar gaat wel de goede kant op .
    Verder heb ik het idee dat ik nu wat eerder ongi ga worden heb nu last van slijmerig afscheiding sorry dames.

Groetjes san

Deel Deze Pagina