Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay mooie box en boxkleed!

San ik hoop het zo dat jij ook snel in het roze mag

zometeen moet ik echt poetsen, hele week geen tijd/zin in gehad. Vanavond krijgen we een logee, het 1 jarig ventje van een goede vriend blijft slapen. Ben benieuwd hoe het gaat.

Fijne dag iedereen

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Gisteravond was ik flink moe en hoofdpijn. Ik denk zelf wel dat het een beetje een stress week was. Kreeg natuurlijk me bloed uitslag en weet nu eindelijk dat ik donderdag na de uitleg me medicijnen krijg! Vind het ook wel weer een beetje spannend en hoop zooo dat het een beetje mee gaat vallen alles. We wachten alles maar weeer af;).
    Fijn weekend allemaal!!! veel liefs van nana

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Wat een mooi boxkleed hebben jullie!

@san Is dat niet het vruchtabre slijm voor je eisprong?

@Jeanetjuh Hoe gaat het vandaag met jou? Ik hoop nog steeds zonder ongi!

@eline We treffen het echt de laatste dagen met het weer. Heerlijk!

@missy Met mij gaat alles goed, nog steeds weinig kwaaltjes. Dus mag helemaal niet klagen. ;) Hoe voel jij je?

@girllie Ik heb a.s. dinsdag mijn intake bij de vk, brrrrr gaan ze dan echt bloedprikken? :$

Een heel fijn weekend allemaal!

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden het heeft niet mogen helpen al dat duimen van jullie vanmorgen is de ongi weer begonnen :x

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    He getver, nee toch? :(:x Ik baal even heel hard met je mee! Dikke knuffel meis.

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh neeeee ik had het zo voor je gehoopt!

@ wen1975 ik voel me ook goed maar heb nog wel veel buikpijntjes.

@ chivay wat een schattig boxkleed.

@ san ik denk ook dat het je vruchtbare slijm kan zijn.

@ nana natuurlijk gaat alles mee vallen!

@ all ik ga ff van het zonnetje genieten :D

veel liefs

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ja baal er zelf ook enorm van. Ook al had ik niet het idee dat het zo zou zijn toch was ik even heel erg verdrietig maar goed moest gaan werken en nu is het wel weer gezakt misschien dat het vanmiddag als ik thuis kom nog even boven komt maar goed we gaan door he.

@ Chivay, echt een super leuk boxkleed:D

@ Nana, fijn dat je donderdag kan beginnen met de pillen.

Liefs

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)

Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER
    Ingie- 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER 02-01-2011
    missyf-27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER
    Kirin - 6 mei- ronde 2- 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Wendyenrichard - 15 Mei - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid
    Banne77 - 6 juni - ronde 6 - 1e kindje
    san84-26 juni-ronde 4-1e kindje
    Jeanetjuh - 19 juni - ronde 8- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: wat jammer zeg en logisch dat je even baalt, heb je alle recht toe!!! Dikke knuf

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh ik had het weer zo gehoopt voor jullie. Echt balen.
    Knuffel

xxxx

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanetjuh balen balen balen .
    Misschien wil je wel te graag en dat het daarom niet wil merk zelf dat ik er nu minder mee bezig ben druk met revalideren en met de bruiloft baan zoeken .
    denk gewoon aan andere dingen en geniet van elkaar dan komt het goed zeker weten. denk aan je want je hebt er wel een mooie regelmaat inzitten.

trouwens chivay mooie box+kleed.

groetjes san

12. Jeanetjuh, het wordt nu vast vruchtbaarder weer, met dat lekkere zonnetje ;)
    Balen meid, dat het nu weer niet raak was.

Nana, heel veel succes donderdag!

Chivay, echt een leuke box!

Ik zit op mijn werk, de hele dag al en vanavond/vannacht ook nog. Jammer hè, met dit weer. We gaan wel lekker bbq-en morgen, is de planning.

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ San, tja kan er niet zo goed tegen als mensen dat zeggen. Want hoe kan je er nou NIET te veel mee bezig zijn.... Maar goed snap je ook wel, maar geniet gelukkig overal nog van het is niet dat het mijn leven beinvloed. Ben ook absoluut niet depri ben ik de persoon niet echt voor geloof ik.

@ Eveline, Ja idd aan het weer zal het niet liggen hihi:D zo dat is wel weer een lange dienst voor je, is dat altijd zo? Nou meid werkse.

Bedankt voor jullie steun meiden:)

We gaan volgende week zaterdag tot dinsdag weer even er tussen uit naar de ouders van mijn vriend die wonen in Duitsland voor het werk van zijn vader hij is nu net terug gekomen uit kabul was daar op uitzending.

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeanetjuh snap het van jou kant ook heel goed gelukkig dat het je leven niet beinvloed het komt echt goed dat geloof ik echt.

veel plezier in duitsland. groetjes san

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chantal:
    Haha, slapen is ook mijn favoriete hobby sinds 22 weken!!!

@eline:
    Je gaat nu ineens hard zeg!!! Nog een aantal weken en dan is het zover…spannend!

@Nana:
    Fijn dat je al zo snel terecht kunt. En een beetje baas houdt dat wel voor zich!

@Jane:
    Wow, mooie buik hoor!!!

@Lovelyme:
    Als je verloskundige je aan raadt om het rustiger aan te gaan doen zal ik haar iig serieus nemen. Je moet nu aan jezelf en aan je kleine denken. Heb je al een gesprek gehad met je werkgever? Lijkt me heel lastig als ze je op je werk niet serieus nemen.
    Harde buiken heb ik ook. Ik werk nog wel full-time maar doe het wel veel rustiger aan dan voorheen ook vanwege mijn rug natuurlijk. Een harde buik is als het ware een samentrekking van je baarmoeder, geheel pijnloos maar soms wat vervelend en in principe ongevaarlijk mits ze niet te veel voorkomen! (Dit is mij verteld)

@Kwebbel:
    Leuk dat je de kleine nog even mocht zien, had je mooi een gelukje!!! Mijn vk doet dat echt niet!!

@Girllie:
    Je moet lekker gaan kijken als je daar zin in hebt, je hoeft natuurlijk niet perse iets te kopen! Vooral lekker doen waar je zin in hebt!!! Ik was zelf ook niet zo vroeg met kopen……..maar kijken wel!

@Chivay:
    Staat leuk zeg die box, past idd leuk bij de kast!

@jeanetjuh:
    Balen joh! En ik had nog wel goede hoop….Op naar de volgende ronde!
    Veel fun in Duitsland..

Hier is de kleine net zo’n stuiterballetje. Hij of zij hopst de hele dag (met slaappauzes tussendoor) door mijn buik!!! Echt eentje van z’n vader haha!!

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeanetjuh wat balen zeg ik had stiekum nog goede hoop

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, ja ik ook. Ook al had ik het gevoel dat het niet raak was.

Dinsdag ga ik de huisarts bellen en vragen of ik langs kan komen wil even praten over alles en hoop dat zei me gerust kan stellen heb zo'n pijnlijke menstruatie soms ben ik wel eens bang dat ik endometriose heb.

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Gewoon doen hoor, want als je er niet lekker bij voelt kan je maar beter gerustgesteld zijn

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh..... pffff balen!
    Vooral doen eens babbelen met de huisarts! Veel succes!

@ All... Tnxs voor de leuke reacties op de box! Ben er ook echt blij mee hoe het zo staat :)

Hier vandaag aan de gang geweest met het geboortekaartje.. Mijn broer heeft het basisontwerp gemaakt... Zijn met 3en een flinke tijd aan het rommelen geweest en uiteindelijk werd het toch totaal anders dan we in ons hoofd hadden :) Maar dat heeft juist wel wat! Nog de puntjes op de i....

Helaas wel weer veel harde buiken vandaag.. soms op het pijnlijke af... Dus dat wordt ws toch eens een tripje arboarts en goed met mijn vk babbelen!
    Vooral irritant dat het zo onvoorspelbaar is.. Soms een drukke dag met weinig last.. en andersom een rustige met veel!

20. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Jeanetjuh wat vervelend logisch dat je, je even verdrietig voelt maar als je zelf al denk volgende ronde nieuwe kansen positief bleven denken dan heb je binnenkort een positieve test ik blijf voor je duimen gun het je zo! Goed dat je naar jw dokter gaat.

@ sammie ik ga zeker rustig aan doem en neem het gesprek met mijn verloskundige heel serieus werk gaat echt niet voor mijn kleine!

Liefs

Deel Deze Pagina