@ Jane... Wauw je schiet ineens vooruit zeg Mooi! Vandaag op een verjaardag geweest... Er was ook iemand die een weekje of 4 verder dan mij is.. Maar dan zie ik weer hoe klein mijn buikkie is! @ Wen en Girllie... Jeps er wordt idd bloed geprikt... Ook niet mijn hobby! Maar.... als jullie vk net zo goed kan prikken als de mijne, dan komt het helemaal goed!! Normaal krijg ik mega blauwe plekken, nu maar een mini-tje! Ik mag vrijdag weer bloedprikken & krijg een injectie ook in mijn been of bil.... Ivm de negatieve bloedgroep... Brr... Zometeen ga ik naar een dansvoorstelling hier in het Beatrix Theater... Ben benieuwd! Kaartjes gekregen voor mijn verjaardag... !
hey meiden, Hier gaat het allemaal wel. Spannend wachten op donderdag, wil nu wel eens beginnen met medicijnen. Kan nu niet snel genoeg gaan voor me. De een na de ander wordt nog steeds zwanger, en ja waarom ik dan niet. Weet wel dat ik voordat ik stopte met de pil, er heel anders over dacht. En had dus nooit verwacht dat ik al deze ellende zou mee gaan maken. Soms baal ik ervan en kan ik me echt heel depri voelen. Maar ja vroeger konden ze niks voor je betekenen en nu gelukkig wel! Dus ja ik wacht weer eens af op donderdag. girll23@ heb wel een tip voor je, laat je prikken in je arm die je het minste gebruik. Want je kunt een week daarna nog last er van hebben. En dat is geen pretje. Voor de rest tot 3 tellen, dat doe ik altijd. Sterkte! veel liefs van nana( krijg als het goed is een andere naam)
Nana ik vindt het echt kl@te voor jullie, ik hoop dan ook echt dat je ook snel zwanger mag zijn. Hele dikke knuffel
Jane wat een super mooie buik Morgen 20 weken echo Ben best wel zenuwachtig nu, maar heb onwijs veel zin om ons kindje weer te zien. Kan niet snel genoeg morgen zijn. Nou ik laat morgen wel weten hoe het gegaan is.
Spannend zeg, ik ga voor jullie duimen dat alles goed is. En uiteraard ben ik weer erg benieuwd naar de mooie plaatjes
Hee meiden Jane je buik groeit hard zeg. Voel je je goed verder? Gefeli met je 25 weken vandaag. Chivay was de dansvoorstelling leuk? Nana, nog 2 dagies dan is het gelukkig donderdag. Vind het ook echt shit voor jullie dat het zolang duurt. Ook een knuffel van mij. Chantal veel plezier en succes vandaag bij de 20 weken echo. Ik slaap trouwens sinds een paar dagen met een voedingskussen, echt een aanrader, als je buik in de weg zit haha. Zal eerdaags weer is buikfotos maken. Nog steeds geen straie gelukkig. Volgende week maandag alweer afrijden, spannend. xxxxx
@jane, wat een mooi buikje heb je al!!! @nana, meis, knuff... wij komen er ook wel hoor!!! Het is inderdaad zo dat we blij moeten zijn dat het tegenwoordig allemaal kan maar natuurlijk leuk is anders... bij mij schiet ook vaak genoeg door mijn hoofd wil ik dit wel op deze manier, want de bijwerkingen van die medicijnen zijn ook niet mis... ik moet nu weer wachten op mijn menstruatie...
Dank jullie wel allemaal De zenuwen gieren nu door mijn lichaam hahaha. Nou ik laat wel weten hoe het gegaan is. Ik hoef er pas om 13:00 te zijn.
@ Jane, je buik groeit echt hard nu. Heb je er nog geen last van? idd gefeliciteerd met je 25 weken @ Chivay, hoe was de dans voorstelling? @ Nana, snap dat je je soms depri voelt en je dingen afvraagt maar hou de moed erin meid en hopelijk komt het allemaal goed. @ Chantal, heel veel plezier straks he, en hopelijk is alles goed. Ik heb vanmorgen de huisarts even gebeld, er was eigenlijk geen plek meer baalde wel een beetje want zei is er alleen ma en di de andere dagen is het een mannelijke huisarts opzich niet zo erg maar zei weet alles van mijn miskraam enz. Dus vroeg de assistent of het dringend was en dat is het niet echt, maar even mijn verhaal een beetje uitgelegd en gezegd dat ik volgende week ma en di weg ben en nu mag ik toch vanmiddag om 3 uur even langs komen dus dat is erg fijn. Hopelijk kan ze mij een beetje geruststellen. Liefs
@Chantal Veel plezier met je echo! @Jeanetjuh Heel veel s6 straks bij de ha, ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt. @Nana Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag je naar de gyn! Ik hoop dat jullie hierna ook snel op roze mogen. @Eline Spannend nog een klein weekje, komt vast goed. Zo de intake bij de vk heb ik achter de rug. Wow wat willen die veel van je weten , mijn oren suizen nu nog na. Morgen mogen we weer even naar de kleine gluren en krijg ik mijn uitgerekende datum te horen, dus is best weer spannend. Fijne dag allemaal, wij gaan zo even naar Ikea en Prenatal om wat ideeen op te doen alvast.
Jeanetjuh, super dat je nog bij de huisarts terecht kan vanmiddag, succes WEn, lekker dat je de intake hebt gehad, en leuk morgen naar kleintje gluren. Veel plezier bij prenatal vanmiddag. Ben net terug van rijles, best vermoeiend haha. Baby schopte ook veel tijdens rijden, word je toch een beetje afgeleid. xxx
Hi All Hoe is het hier??? De dansvoorstelling was echt heel erg leuk gisteren! Onvoorstelbaar wat ze daar op het podium allemaal deden! @ Chantal... En en en en ? @ Eline... Ja lekker hè dat voedingskussen.. Ik gebruik hem alleen niet elke nacht omdat ik het zo'n lomp ding vind... Probeer het altijd eerst met een klein kussentje onder mijn buik, blijf ik draaien dan komt het gevaarte erbij Super dat je nog geen straie hebt! Ik ook niet, maar ben wel een aantal plekjes in de gaten aan t houden.. Succes met je laatste lessen tot het afrijden... Spannend hoor!! Lijkt me idd lastig met zo'n schoppend meissie erbij! @ Jeanetjuh... Wat fijn dat je vandaag al langs mag komen! Super dat de assistente niet alleen naar agenda kijkt maar ook naar t verhaal luistert... Je hoort wel eens andere dingen... @ Wen... Veel plezier bij Prenatal en Ikea! Lekker hoor morgen een echo! Ben benieuwd... En idd Wat een hoop willen ze weten hè! Vandaag maar een half dagje gewerkt... Onverwachts waren er een hoop kinderen niet en hadden we dus te veel personeel.. Ook gebabbeld met de leidinggevende... We gaan toch richting een officiele ziekmelding voor mij... (Veel harde buiken die soms pijnlijk zijn, en wisselende bekkenklachten) Sommige dagen gaan prima.. andere totaal niet.. En dat onvoorspelbare is voor mij vervelend, maar ook voor mijn collega's... Dus dan maar compleet ziekmelden zodat iedereen weet waar ie aan toe is... Vrijdag moet ik naar de vk.. dus ook even babbelen wat zij er van vind.. Maar ben vooral blij dat ik zelf die knoop niet heb door hoeven hakken Want voel me te goed voor een complete ziekmelding.. maar voel me ook harstikke schuldig naar mijn collega's toe!
Eline dankjewel! Ik voel me verder goed gelukkig mag echt niet klagen. Ben ook benieuwd naar jou buikje Je gaat gewoon lekker slagen voor je rijbewijs, ik ga hier in ieder geval hard voor je duimen Chantal en en en.....? Jeanetjuh hoe was het vandaag bij de HA Wen75 leuk om morgen weer naar je kleintje te kijken, ik ben benieuwd naar de plaatjes Chivay je moet echt aan jezelf en je kleintje denken hoor, ik doe dat straks ook als het niet meer gaat. Maar ik begrijp je volkomen, wij zitten ook met personeelstekort en als ik ook nog wegval dan is het helemaal erg. Vindt het ook rot voor mijn collega's waarvan er ook nu een 19 weken zwanger is. Ohja die vriendin waar ik laatst op visite was is afgelopen weekend bevallen van een zoon. Genaamd Bram. Zometeen weer naar yoga, en vriendlief moet mee.... hij vindt het niet zo heel leuk
@ Eline, spannend volgende week examen ik ga duimen @ Chivay, je moet idd goed aan jezelf en de kleine meid denken. @ Chantal, hoe was je echo? @ Wen, hoe was het bij ikea en prenatal? En leuk morgen weer een echo @ Jane, veel plezier samen met je vriend bij de yoga Nou ben niet veel opgeschoten bij de huisarts zucht.... ik legde uit dat ik zo veel pijn heb tijdens mijn ongi en dat ik 2 keer bijna ben flauwgevallen van de pijn toen zei ze heb je nog een kinderwens anders is de pil misschien wat ik ben bij haar geweest toen ik net zwanger was met mijn miskraam en erna zo dom vond ik dit ben er maar niet te veel op ingegaan. Maar ze vond een bezoek aan de gyn nog niet nodig heb nu zwaardere pijnstillers voor tijdens mijn ongi. En ga van de week menstrusan halen een homeopatisch middel. Ik moet vannacht nog werken dan lekker weer 10 dagen vrij
chivay fijn dat de dansvoorstelling leuk was. Rustig aan doen hoor meid, teveel harde buiken zijn echt niet goed. Denk maar lekker aan jezelf en de klein, tis gewoon nie anders jane veel plezier bij yoga, leuk je vriend mee, mijn man moet volgende week mee Jeanetjuh, wat jammer dat je er niet veel mee opschoot. Raar van die assistente zeg dat ze vroeg of je een kinderwens hebt. gelukkig wel zwaardere pijnstilling gekregen. Chantal, ben heel benieuwd hoe de echo is gegaan. Ik ga ook zometeen naar yoga, nie echt veel zin, tis niks voor mij, maar ja heb al betaald voor 12 keer, dus ga maar. xxx
Hallo allemaal! Nou alles was goed met onze beeb Ben een trotse mama Ik vond het super om mee te maken. Ik heb vriend lief ook overgehaald voor een pretecho, dus die hebben we rond week 24-26. En het mooiste is nog dat ik eigenlijk een volle week verder ben. Krijg er nog wel een groeiecho voor tzt, maar de vk wist het eigenlijk wel zeker, dus dat is weer een weekje mooi meegenomen. Ik heb foto's van de echo in mijn album gezet. Jeanetjuh wat dom dat ze niet meer wist van je miskraam. Kan me voorstellen dat je dat niet leuk vond. Hopelijk helpen de tabletten tegen de pijn. Chivay wat fijn dat je zelf niet de keuze hoefde te maken. Ik moet zeggen dat sinds ik in de ziektewet zit het veel beter gaat. Ik merk wel dat zodra ik teveel doe ik ook meteen weer heel veel pijn heb Dus mooi rustig aan doen! Wendy veel succes morgen bij de vk. Geniet ervan
Chantal fijn dat alles goed was zeg, super. Kunnen ze dat nu nog wel zien, qua groei? Ik liep toen 9 dagen voor met de groei, maar ze houden toch de datum aan van de termijnecho. xxxx
@ Eline ja dat konden ze nog zien. Hij heeft naar hoofd, omtrek buik en benen enz gekeken, maar krijg nog wel een groeiecho om het officieel te maken ivm zwangerschapsverlof enz.