Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, nog GEFELICITEERD!! Enne mooie box hoor!!

@Jeanetjeh, wat stom zeg! Ga je speciaal naar haar omdat zij weet wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurt is, komt ze met zo'n opmerking!:$
    Hopelijk heb je wat aan het homeopatische middel of anders die pillen van de huisarts..

@Wen75, spannende dag morgen! Heel veel plezier alvast! En al veel ideeën op gedaan bij Ikea en Prenatal??

@Chantal, wat fijn dat alles goed was! Niet even gespiekt tussen de beentjes??:D Knap hoor!

@Eline, spannend maandag afrijden! Hopelijk houdt ze zich een beetje rustig tijdens je examen..:D

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer last van haaruitval. Ik dacht dat dat vanzelf wel weer goed zou komen maar heb het nu nog steeds... En nu heb ik al geen enorme bos haar van mezelf! Begin me toch wel een beetje zorgen te maken eigenlijk. Morgen maar eens de huisarts bellen, kijken wat hij te zeggen heeft. Tot nu alleen nog maar last van het stoppen met de pil! Baal daar soms heel erg van!! Als je zwanger bent en je hebt dit soort "huid en haar kwaaltjes" dan weet je dat het voor een goed doel is. Ik heb nu puistjes (best veel, ook op m'n rug) en m'n haar valt uit. En ben ook nog niet eens zwanger!! :( Word er soms zo moedeloos van...

Zo dit moest ik toch even kwijt, sorry voor dit egoberichtje

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen, veel plezier morgen bij de VK!

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal...

@Banne:
    Snap je helemaal meid! En ego-berichtjes mag je hier altijd even kwijt, dat weet je toch! Hopelijk is het voor jullie deze ronde ook raak.

@Chantal:
    Fijn dat alles goed is met de kleine! Weten julie wat het wordt of willen jullie het niet weten? (Je hebt het vast al een keertje gezegd, maar ach, zwangerschapsdementie!!!)

@Wendy:
    Er is niks mooiers dan even naar je kleine kunnen kijken! Veel plezier!

Hier net terug van het zwemmen!
    Verder weinig nieuws. Volgende week gaan we het kamertje verven. één muur wordt zacht oranje en de rest wit. Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien. Begin juli krijgen we de meubeltjes, het duurt dus nog wel even!

4. Chivay, gefeliciteerd nog met je verjaardag!

Jane, je buik gaat nu echt heel hard inderdaad. Nouja, niks mis mee toch? Geef die 2 maar lekker de ruimte :p

Ik heb het aardig druk, vandaag m'n neefje gehad om op te passen, morgen eerst zwemmen met Jelle en dan een vriendin op visite... en vrijdag gaan we een weekje op vakantie naar de Eiffel, dus daarvoor moet ik ook nog alle spullen pakken. Ohja, en Jelle's site moet ik nodig updaten, dat is schandalig genoeg al een dikke maand geleden. Ik weet niet of ik dus nog echt online ga komen voor die tijd.

En ik vergeet nog dat ik donderdagochtend naar de verloskundige mag (op m'n verjaardag :p )

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh... Pff... balen dat je niet veel verder bent gekomen... Slordig hoor dat je arts naar je kinderwens vraagt.. Hopelijk helpen de pijnstillers!

@ Banne... Chantal schreef het al... Hier mag je dat allemaal kwijt... Harstikke begrijpelijk dat je er van baalt!

@ Chantal... :D Fijn zo'n goede 20 weken echo! En nog een pret & groei echo in het vooruitzicht!
    Met de 20 wk echo was onze dame strak op tijd.. maar met de pretecho enkele weekjes later was ze een kleine week minder... omdat er nu verschillen beginnen te komen...

@ Jane... lekker geyogaat? Hoe vaak moet je vriend mee.. jammer dat hij er niet zo veel zin in heeft!

@ Eline... Jammer dat de yoga niets voor je is.. idd zonde om toch niet te gaan!

@ Sammie :) plaats je een foto van het resultaat??? ben benieuwd!

@ all... Tnxs voor de reacties... Ben heel benieuwd hoe t gaat lopen nu... :)

Vandaag trouwens precies 30 weken!
    En dat ziet er aan deze kant van het scherm zo uit:
    Gaat nu echt ergens op lijken haha
    Bekijk bijlage 74187

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chantal fijn dat alles goed was, ik kan de echo's niet zien....ligt dat aan mij?

Chivay wij hebben totaal 8 lessen waarvan er twee partnerlessen zijn, Dus op zich viel het wel mee, vandaag ademhalingtechnieken gehad en een heerlijke massage van mijn vriend......mag hij wel vaker doen.

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, meid begrijp je helemaal zo denk ik soms ook;) maar goed denk dan dat het voor een goed doel is. wat betreft die haar uitval kun je vitamine b gebruiken helpt erg goed schrijven we hier ook altijd voor.

@ Chivay, mooie foto je buikje ziet er goed uit:)

@ Sammie, leuk ben benieuwd naar de foto's

@ Wen, veel plezier vandaag he bij de vk :D

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, mooie buik!! 30 weken alweer , voor jou gaat het ook hard nu...:D

@jeanetjeh, bedankt voor de tip!! ik slik al 7 maanden(!) de complete vitamine van centrum (meterna ofzoiets) of etos zwanger worden. Je zou zeggen dat daar toch voldoende in zou moeten zitten?! Verder eet ik volgens mij ook best gezond.

@Eveline, alvast GEFELICITEERD!!

@Wen, hoe was het bij de verlos?

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @all Ik ga vandaag naar het zkh voor echo, vk ben ik gisteren geweest. Maar moet nog even geduld hebben, mag pas om 17:45 uur. ;)

@Chivay Mooi buikje hoor!

@Jeanetjuh Jammer dat je bij je ha niet veel verder bent gekomen. En erg ondoordacht van je ha terwijl ze weet dat je zwanger bent geweest en een mk hebt gehad, ik bedoel ze had eventjes in haar computer kunnen kijken toch? ;) Ow ja, een fijne vakantie he, alweeeeer...:D:D:D

@Eveline Alvast gefeliciteerd en veel plezier bij de vk.

@Chantal Fijn dat je 20-weken echo helemaal goed was en leuk een pretecho in het vooruitzicht. Deze willen wij ook doen rond de 24 weken en dan alle opa en oma's mee.

@Wendy Hoe is het met jou? Is je ongi inmiddels doorgekomen?

@Banne Voor jou gaat het nu ook weer spannend worden, ik duim voor je!

Fijne dag allemaal!

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay mooi buikje hoor:)

Sammie wij willen niet weten wat het word. Nou ja ik wel, maar mijn man niet, dus helaas kom ik het niet te weten. Ach ja bij de volgende mag ik het wel weten:D

Jane ik heb de foto's per ongeluk op prive gezet en weet niet meer hoe ik dit kan veranderen. Volgens mij als je vrienden met mij word dat je ze dan wel kunt zien.

Vandaag alweer 21 weken. Gaat mooi snel zo als er een week bij opgezet word;)

11. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Gisteren naar de vk geweest. En een mooi knipperend hartje gezien. Het was echt nog allemaal super klein, maar zag er goed uit. Is een hele geruststelling voor mij. Kan er nu echt van gaan genieten.

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Ingie, fijn dat alles goed was!! Vast een hele opluchting! Nu lekker genieten meid! ik zou gewoon wat leuks voor de kleine gaan kopen..:D

@Chantal, knap hoor dat je dat volhoudt om het niet te willen weten! Ik zou het niet kunnen!

Net de huisarts gesproken over m'n haaruitval en hij vond het toch ook wel een lange tijd al. Na stoppen met de pil komt het wel voor maar dan duurt het niet zo lang.
    Morgenochtend bloed prikken en kijken wat daar uitkomt. Ben erg benieuwd!

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Ik ben benieuwd wat eruit komt, want duurt idd al wel lang.

@Ingie Hier ook nog een keer gefeliciteerd met je goede echo! Ook ik kon pas genieten nadat ik een kloppend hartje had gezien, dus kan je wel begrijpen. Geniet er nu van! :)

@Chantal Zo dat schiet idd lekker op...:D

@ego Straks mijn termijnecho maar ondertussen komen de zenuwen wel weer. Is het al 17:45 uur? :( Tot overmaat van ramp lag mijn internet er ook nog eens uit tot zojuist. :x Maar gelukkig kan ik weer even mijn tijd doden hier. ;):D

14. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ga er nu ook zeker van genieten. Morgen nog eerst even een operatie voor de kleine man. En dan kan het genieten echt beginnen. Denk dat ik er meer last van heb dat hij geopereerd moet worden. Dan hij zelf. We moeten er om 13:00 uur zijn.

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Veel sterkte met de kleine jongen morgen!

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Ingi, veel sterkte met de kleine man morgen! Gelukkig heeft hij er (nog) niet zoveel last van...

@Wen, hoe gaat het met wachten, beetje vol te houden??:p Spannend weer hoor!

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nog 2 uur en 19 minuten... :D Het gaat nu wel snel, want om 17:15 uur moeten we uiterlijk hier weg zijn... Maar ben de minuut worden toch die zenuwen weer erger... :)

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen75, het komt vast goed! Straks kom je er weer huppelend vandaan met een mooie foto van jullie kleine!:D
    Nog 1 uur en 45 minuten dan kan je in ieder geval al vertrekken! haha
    Heel veel plezier alvast! En sterkte nog even met wachten..;)

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Gaat wel lukken, dank je wel in ieder geval. Ik hoop dat ik inderdaad een mooie foto kan komen showen later. ;)

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Ingie fijn een kloppend hartje. En sterkte morgen met de operatie.

Banne vervelend zeg die haartuitval. Ben benieuwd of er wat uit je bloed komt.

Chantal idd knap zeg dat je het nog niet weet wat het wordt. Ik zou het niet kunnen.

Wen wachten duurt dan lang he. Nog een uurtje dan kan je wel weg zeker. Succes

Chivay gefeli met je 30 weken, weer een mijlpaal is dat he.

Ik vind het nu langzamer gaan de tijd, terwijl het eerst zo hard ging.
    Ben zo benieuwd naar ons meisje.
    We hebben alles al klaar, en alles ook al gekocht, dus het is echt wachten nu.

xxx

Deel Deze Pagina