Chantal vervelend dat je moet overgeven, ik hoop dat het snel over is. De andere echo's staan in mijn album voor degene die het leuk vinden om te zien
@ Jane, woooow wat een super mooie echo en wat super fijn voor jullie dat er een tussenschot is. Ga lekker genieten meid!!
Zo ben even niet hier geweest. Heb dus niet alles terug gelezen. was een beetje veel Dus knuffel voor iedereen die dat nodig heeft! Ben een paar dagen met mijn vriend naar Zwitserland geweest. Vriendin opzoeken die daar woont. Verder heb ik vandaag bij de huisarts een verwijzing gevraagd voor de gynaecoloog. De assistente ging het overleggen, moest vandaag namelijk vitamine b12 prik halen. Ze belde me na een tijdje terug, dat er een verwijzing klaar ligt en dat ik maandag even terug moet bellen. Dus ik kan eindelijk weer wat verder.
Nog niemand wakker vandaag? Ik heb de afgelopen week de hele week cursus gehad, druk druk dus. Ik heb wel af en toe even bijgelezen hier, maar eigenlijk geen tijd gehad om te reageren. Jane, erg fijn dat er nu een tussenschot te zien was, dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. Kirin, super dat je een verwijsbrief naar de gynaecoloog krijgt! Hier is alles redelijk rustig, NOD zou 12 maart moeten zijn op basis van de eerste 2 rondes... en ach, af en toe zoek ik naar symptomen. Zo heb ik een paar keer wat last van mijn maag gehad, en ben ik de laatste tijd wat sneller duizelig lijkt het. Maar dat is vast toeval. Ik zit wel een beetje te twijfelen wat ik zal doen als het deze ronde niet raak is. Overwegen sommige van jullie misschien om een rondje te wachten als je anders net zo rond de feestdagen zou uitkomen? Mijn eerste zoontje, Jelle, is jarig op 2 januari, dus ik heb toch sterk de neiging om als het nu niet lukt even te wachten totdat ik na die tijd uitkom.
Kirin wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen hopelijk krijg je nu snel wat duidelijkheid. Jane wat goed nieuws dat er toch een tussenschot gevonden is Morgen alweer 7 weken zwanger
Hallo allemaal, 't heeft even geduurd maar mijn visiestuk is af!!!!JIPPIE! eindelijk! Zo dat moest er even uit! @Jane: Wat fijn dat ze daar gelijk een tussenschotje hebben gevonden. Heerlijk, dan hoef je je daar geen zorgen meer om te meken! Het zal inderdaad verschil in apparatuur zijn. Ben super blij voor je @Kirin: Fijn dat je nu een verwijzing hebt. Hopelijk heb je er iets aan en kun je snel verder....Hoop dat het allemaal een beetje wil vlotten, gun het jou namelijk ook! @Eveline: Het is natuurlijk net wat jezelf wilt...Als je echt heel graag een tweede wilt dan zou ik geen maand overslaan. Je hebt nou eenmaal niet voor het zeggen wanneer je zwanger wordt en wanneer niet. Tuurlijk kun je het regelen maar wat nou als het lang gaat duren? Dan denk je achteraf had ik het maar niet gedaan....(Denk zo maar even met je mee)
Hoi meiden, Jane wat goed dat er een tussenschot is, toch weer een hele geruststelling. Mooie echofotos ook. Kirin fijn dat je een verwijzing krijgt zeg. Eveline, tis maar net hoe je er zelf over denkt, denk ik. Ik zou het gewoon doen, elke ronde is toch weer een kans. Chantal, hoe gaat het nu met je? Miek, sterkte met je opa, hopenlijk slaat de kuur toch aan zeg. Goed dat je een streepje zag met ovu test. Chivay succes met je katje, ben benieuwd. Bij jou gaat het ook alweer hard he. Wij gaan straks behang uitzoeken voor de babykamer. xxxxx
@ Eline vandaag gaat het redelijk. Wel weer vlagen van misselijkheid, maar heb gelukkig nog niet over hoeven te geven. Gisteren was het tot laat in de avond raak bah Maar goed je hebt je goede dagen en slechte dagen. Ik heb ook wel dat ik de ene dag mijn borsten heel goed voel en de andere dag een stuk minder. Het is maar een raar iets het lichaam.......Nog 3 nachtjes Kan bijna niet meer wachten. Eline heb je al een idee qua behang?
@Jane. Super mooie echo en wat fijn dat ze meteen een tussenschotje zagen. Nu kunnen jullie helemaal genieten. Ook mooie buikfoto. Je hebt best al een aardig buikje voor 12 weken,maar jij zult natuurlijkl een stuk sneller gaan met twee kindjes. @kirin. fijn dat je een verwijzing hebt gekregen,nu hopen dat ze wat kunnen doen. @Miekje. Hoe gaat het met je opa nu? @Eveline. Grappig dat je het vraagt,maar mijn vriend en ik hadden afgesproken dat als we in de maand maart nog niet zwanger zouden zijn,die maand over te slaan. Mijn vriend werkt in de winkel en de week voor kerst tot het nieuwe jaar is superdruk. Hij kan dan ook nooit vrij nemen. Als ons kindje dan geboren zou worden kan hij nooit bij zijn of haar verjaardag zijn. Ik snap dus wel dat je een maand wil overslaan,hadden wij anders ook gedaan. Weet je al wat jullie gaan doen? Hier alles goed. Gister wat shirts gekocht. Mijn iegen zitten nu wel strak (draag altijd aangesloten shirts) dus word tijd voor iets anders. Ga dit weekend dus maar een over op zwangerschapskleding. Vind het leuk dat het nu te zien is,al zullen sommige zich afvragen of ik aangekomen ben
@ magic... Vervelend dat overgeven zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf! @ Miekje.. Wat een dubbel bericht zeg... Gefeliciteerd met je 11 jaar samenzijn en een beginnend positieve ovu test! Maar wat verdrietig om te horen dat het niet goed gaat met je opa.. Hopelijk gaat het snel beter, en slaat de chemo toch aan! @ Jane... Whoehoeeee fijn dat er een tussenschot gevonden is! En wat een super mooie foto's zeg! Echt gaaf... Hoe voel je je nu??? En met je vriend.. Is hij al een beetje aan het idee van een tweeling gewent? Wowwww wat een mooi buikje heb je al zeg!!! @ Chantal.. Ook al overgeven.. Balen! Heeft de kippensoep gewerkt???... @ Kirin... Wat fijn dat er schot in de zaak zit en je een afspraak hebt! Hopelijk gaat het balletje snel rollen en kan hij veel voor jullie betekenen! @ Eveline... wij overwogen dat wel ja... hadden nooit verwacht dat we voor deze periode een positieve test zouden hebben.. dus hadden ook al besloten om halverwege feb te stoppen tot halverwege april... @ Eline... En gelukt met het behang??? Gaat zeker hard! Ik ga alweer richting de 18 wk... dat klinkt zoooo ver.. Maar als ik jou dan zie met je 20wk Over de helft alweer! De tijd vliegt echt.. @ Alicia.... Heb jij al buikfotos??? Ben benieuwd Leuk datje over kan op zwangerschapskleding.. Hier is het een twijfelgevalletje... Eigen broeken zitten niet altijd lekker meer (soms wel soms niet)... maar de zwangerschapsbroeken die ik heb zijn weer wat losjes Hier: Ons logeetje doet het prima gelukkig!! Ipv van wat ver verwachtte, dat ze als een bang jong katje in een hoekje zou kruipen.. is onze bejaarde dame lekker aan het slapen, snorren, eten, en ons aan het opzoeken.. Helemaal goed dus! Straks in april komt ze dus 4 weken, wanneer mijn ouders op vakantie zijn... (eerst woonde mijn broer nog thuis) Mijn vriend heeft daarmee de hoofdprijs... 4 weken kattenbak haha!
Chantal fijn dat je niet meer over hoefde te geven zeg. jane was je buik altijd plat? Dan zie je wel al iets, leuk. Chivay wat fijn dat het goed gaat met je logeetje, ja je mag nu natuurlijk geen kattenbak doen hahaha. We hebben gebroken wit behang genomen, met beertjes erop. de rand is ook met beertjes. Dat is blauw met roze. Echt heel schattig. Ben blij dat we geslaagd zijn. xxxxx
@ Kirin, fijn dat je doorverwezen wordt, hopelijk heb je snel duidelijkheid. @ Jane, mooi buikje heb je al, je zal wel snel groeien @ Eline, fijn dat jullie behang hebben gevonden. @ Chivay, dat is mooi dat de kat het naar zijn zin heeft. Ach mijn vriend verschoond al vanaf oktober de kattenbakken moet zeggen dat ik het niet mis haha @ Ingie, hoe is het met jou? je zou gister al testen toch? Fijn weekend allemaal, mijn vriend komt zo thuis met chinees en daarna gaan we gezellig naar vrienden toe. Liefs
ow ja nog even reageren op evelien, wij gaan gewoon door het maakt ons nu echt helemaal niet meer uit hoe of wat als ik maar zwanger raak maar snap ook wel dat sommige even pauze nemen het is maar net waar je je goed bij voelt
Tja, vorige keer was ik in de eerste ronde al zwanger, dus heb nu toch steeds het idee dat het wel een keer raak moet gaan zijn binnenkort. En dan zit ik te rekenen... als het volgende ronde zou worden zou ik precies rond begin januari uitgeteld zijn. Rond kerst, oud op nieuw, Jelle's verjaardag. December is al druk genoeg, als je dan ook nog op 2 januari en nog ergens daar in de buurt de verjaardagen van je 2 kinderen moet gaan vieren... Dus ik zal nog eens overleggen met m'n vriend, maar kan best zijn dat we een maandje over gaan slaan. Er zijn hier veel mensen die voor een eerste kindje gaan, dan zou ik ook geen pauze inlassen denk ik.
Wij hebben vanmiddag de aanstaande opa's en oma's ingelicht met logeerkoffertjes. Het is voor beide kanten het eerste kleinkind, dus ze zijn allemaal helemaal door het dolle heen!
Alicia ik denk dat mijn buik straks ineens hard gaat groeien, het zijn nu vooral mijn darmen die denk ik omhoog schuiven, maar de kindjes liggen toch al echt boven mijn schaambot, ik weet nu ook goed hoe ik ze moet zoeken met de angelsound en dat is echt geweldig. Chivay, we zijn er nu wel aan gewend. Vooral ook blij dat we sinds gisteren weten dat er wel een tussenschot tussen de twee kindjes zit. Dat geeft mij toch een geruster gevoel en kan ik meer genieten. Eline, mijn buikje is altijd wel redelijk plat geweest. Ik had geen buikspieren hoor maar ook omdat ik 4 kilo kwijt ben zie je het wel goed nu. Verder heb ik sinds vandaag echt knallende hoofdpijn, ben ik niet blij mee. We hadden een verjaardag maar zit nu lekker op de bank met laptop en dekentje