Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @ wen1975 wat een mooie echo's van je kleintje.

@ jane idd jammer dat het een beetje tegen viel maar nig een paar weken wachten en dan zie je je meiden in het echt kan je ze lekker vast houden enzo dan gaat alles beginnen!

@ eline jij moet ook nog maar een paar weekjes en dan is het zo ver spannend.

@ jeanetjuh ik ben voor je aan het duimen!

Hier gaat alles zn gangetje na de 20 wk echo m.dag gaan we beginnen aan de slaap kamer van de kleine moet alleen opnieuw behangen worden en dan wachten op de spullen. Dat aankomen bij mij wil nog niet helemaal lukken ben pas 1 kilo aangekomen! Nog woog ik al niet zoveel maar ja afgevallen door dat ik zo ziek was maar dat is er nog steeds niet bijgekomen.
    Ach ja we zullen het zien.

Liefs

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ben ook benieuwd omdat ik ook cyclussen van 27 er tussen heb. Hopelijk is dat deze keer zo :D hoef ik niet zo lang te wachten en in spanning te zitten haha. Ik begin gewoon dinsdag weer op dag 11 dat raden ze aan met een cyclus van 27 dagen dus dat hou ik gewoon aan.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER
    Kirin - 6 mei- ronde 2- 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    Banne77 - 6 juni - ronde 6 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 19 juni - ronde 8- 1e kindje
    san84 - 26 juni - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 26 juni - ronde 1 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

kwebbel fijn dat de 20 weken echo goed as, super. Leuk om weer te zien he.

Chivay ook nog in stuit, ik moet donderdag weer, ben heel benieuwd.

Net gewerkt, mijn laatste werkweekend, dat vind ik wel heerlijk hoor, omdat mijn mannetje ook in het weekend vrij is.
    Vanavond bij mijn broer eten.

xxxx

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ingie:
    Fijn dat alles goed is joh! Nu kun je lekker gaan genieten.
    Hoe is het met je mannetje?

@Banne:
    Wat goed dat je huisarts gelijk actie onderneemt! Ben benieuwd.
    En wat je examen betreft, jammer! Mag je m herkansen? Vaak is je eerste ingeving de beste!

@Wendy:
    Ook fijn dat jouw echo goed was. Het zijn de eerste 2011 baby’s!!! (Die van jou en die van Ingie)

@Nana:
    Fijn dat je nu wat mag gaan proberen. Hopelijk wordt je ongesteld! En raak jij ook vlug zwanger nu!

@Alicia:
    Heb jou ook al een tijdje niet meer gezien, alles goed met je?(Of heb ik je over het hoofd gezien?)

Vannacht heeft de kleine me voor het eerst wakker gemaakt, daarna hoorde ik van alles buiten….Uiteindelijk heb ik anderhalf uur wakker gelegen….pffff!

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen dames! Jeetje wat een slecht weertje vergeleken met gisteren:( Ik moet toch werken tot 13:00, dus dat scheelt alweer.

Chivay hopelijk draait ze nog voor die tijd!

Gezellig etentje gehad eline?

Kwebbel fijn dat de 20 weken echo goed is:D Mooie foto's ook!

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Ik zou persoonlijk iets eerder gebinnen, maandag denk ik. De maand dat ik zwanger werd, had ik nl mijn eisprong al op dag 12. Is het dan niet wat kortdag om een dag van te voren beginnen mocht het bij jou ook gebeuren? Spannend hoor, ik hoop dat je je ei snel vind. ;)

@Sammie Ingie en ik krijgen idd de 1e 2011 baby's en Missyf ook. Zijn met zijn 3-tjes en ook nog eens rond dezelfde data. :p

@Eline Nu nog 2 daagjes werken toch deze week voor je verlof? Je bent zeker al echt aan het aftellen?

@Lovely Me Fijn te horen dat alles zijn gangetje gaat. Wanneer heb je je 20-weken echo?

@Chantal Het ziet er hier wel grauw uit, maar de temp is wel lekker. Gisteravond was het erg, kwam echt met bakken uit de lucht vandaag.

@ego Wij hebben besloten om de prenatale screening te gaan doen. Dinsdag 8 juni hebben we een afspraak met de gyn en dan moeten we ook het bloedprikgedeelte doen. Dan woensdag 23 juni krijgen we de nekplooimeting en meteen de uitslag van alles.
    Overigens hebben wij wel ook meteen besloten om géén vervolgonderzoeken te doen, mochten de kansberekeningen ongunstig uitvallen. Maar we zouden er wel graag op voorbereid willen zijn als het mis zou kunnen zijn. En een kindje met Down is net zo welkom als een gezond kindje hoor.

Fijne zondag allemaal!

8. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden,

ik ben echt weken niet hier geweest, ik zou me moeten schamen eigenlijk, heb dus ook heel wat bij te lezen.
    Ben echt heel druk geweest, met heel veel dingen, de kinderen, het huishouden en ik heb heb me ff een tijdje niet zo goed gevoeld, niet lekker in mijn vel. dus daarom was ik niet aanwezig.
    Ik wil niet zeggen dat het nu al beter gaat, ik heb hier thuis ondanks dat we met zo veel zijn, ik voor alles alleen sta...
    is niet leuk dan, mijn vriend, die is al een poos niet aan het werk, maar afgelopen weken in het huis bezig geweest van zijn moeder... van smorgens tot savonds en thuis moet ik alles maar doen dan...krijg geen steun en hulp van iemand, terwijl ik dat nou juist nodig heb.
    tot overmaat van ramp ben ik van de week zelf maar begonnen met het leggen van laminaat op de babykamer, nu is het niet z'n grote kamer maar ik heb het grootste gedeelte gedaan, nou en dat heb ik geweten, kon vrijdag bijna niet meer bewegen, zo'n spierpijn. en dan nog helpt niemand me...

Maar goed de babykamer is nu klaar, alleen de plintjes moeten nog op het laminaat, maar die moet ik nog even kopen.
    heb dus gelijk de kamer veranderd omdat er een andere kast in is gekomen. zal binnenkort foto's maken.

ik moet trouwens volgende week maandag een GTT doen...waarom weet ik dus niet precies maar ik denk om mijn gewicht misschien en ik al 2 kindjes heb gehad boven de 4 kilo... de zwaarste was 4580 gram.
    dan hebben we dinsdag een pretecho, ben echt heel benieuwd of we mooie plaatjes kunnen krijgen.

nou meiden ik zal ff verder hier, heb een mooi (prinsessen) bed voor mijn dochter gehaald, dus die zal ik ff opmaken, gister op gehaald via marktplaats, en dochter is te slapen bij haar papa dus had geen haast gister.

en ik zal weer wat meer mee lezen en schrijven

liefs

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
  10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wat een leuke kaartjes Jane...

ik moet er ook nodig mee aan de slag...ik maak hem zelf nou ja ontwerp dan of mijn zusje...

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jane:
    Wat een leuke kaartjes!!!

@mamanouk:
    Echt lullig dat je thuis overal alleen voor staat. Mannen blijven mannen, en hormonen helpen ook niet echt mee!!! Hoop dat je vriend je snel gaat helpen met alles.

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Chantal, etentje was leuk ja bij mijn broer, was wel erg pittig haha

Wen ik moet idd dinsdag en woensdag nog werken.
    Ik ga wel die vrijdag en maandag erop nog, medicijnen delen.
    Ik voel me wat dat betreft nog goed, en vind het lekker om nog te gaan. Dus ga vrijwillig een paar uurtjes per dag, misschien paar keer in de week, zolang het gaat.
    Wij hebben ook die nekplooimeting laten doen, lekker doen waar je je goed bij voelt meid.

mamanouk wel rustig aan doen he. Fijn dat de babykamer zo goed als af is.

jane leuke kaartjes, lekker he als dat weer is geregeld.
    Ik had afgelopen donderdag de proefdruk opgehaald, was ook goed

meiden ik moet morgen om 3 uur afrijden, gaan jullie duimen?
    ben zenuwachtig hahaha

x
    xxxxx

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline veel succes met afrijden!

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline ik ga ook voor je duimen! Je kan het!

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @ jane wat een leuk kaartje!

@ wen ik mag morgen 31ste! We zijn echt benieuwd kan niet wachten tot het morgen middag is!

@ eline heel veel succes morgen!

Nou ga optijd naar bedje toe ben echt op!

Liefs

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eline... Ik ga ook duimen! Veel succes morgen!
    Lekker nog zo kort werken!

@ Stuit
    ;) Hoop idd dat ze nog draait.. gelukkig heeft ze nog even de tijd.. Begrijp ineens wel weer goed wat ik voel haha... Vond het soms zo gek wat ik voelde..

Zo... redelijk kalm weekendje gehad..
    Beetje uitslapen.. beetje tv.. beetje pc ;) paar wasjes...
    Lekker kalm....

Vanavond wel een teamuitje gehad.. Gezellig samen Tapas gegeten en tussen de gangen door een 'ik hou van holland' spel... :) me prima vermaakt!

Morgen ws mijn laatste volledige dag werken.. Moet wel even gaan rondbellen met kantoor/arboarts.. dus ben benieuwd..

Slaap lekker allemaal!

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    thnx voor jullie berichtjes...

Eline meid succes morgen, zal heel hard duimen...

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Chivay leuk teamuitje en tapas. Fijn dat dit je laatste lange werkdag is, ga je dan halve dagen?

Ik was net al aan de dunne, heb echt zenuwen. Debiel, ben nooit zo zenuwachtig voor iets, pffff

xxxx

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline je moet gewoon gaan zonder teveel verwachtingen. Ik ben ook gelijk geslaagd, toen ik er vanuit ging dat het de eerste keer niet ging lukken. Gewoon lekker proberen te rijden, ik zal echt voor je duimen.

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames

weer veel om bij te lezen zeg. :D

@ eline veel succes hoop dat je slaagt.

Deel Deze Pagina