@ Kwebbel, snap dat het erg vervelend is maar jij en de kleine zijn nu even het belangrijkst. Wel fijn dat je de administratieve taken nu kan doen.
Hey ladies bedankt voor jullie reactie's. We wilden het heel graag weten daarvoor zijn we te nieuwsgierig ihihi! @banne priorin tegenhaar uitval heeft voor mij heel goed geholpen! liefs
Lovelyme geweldig zeg een meid, gefeli, leuk leuk leuk. Kwebbel wel fijn dat je nu voor 80% de ziektewet ingaat. Denk maar even aan jou en de kleine meid. Hardebuiken, heb ze niet vaak gehad, maar voelt als een leren bal, heel hard. heb dat ook wel is met kramp gehad, maar je moet het wel in de gaten houden. Bedankt voor jullie lieve reacties na gisteren. Mijn volgende poging zal na de bevalling worden, rijschool raadde het ook af om het nu nog te doen. Had gister hele dag een harde buik van de stress. Had trouwens bij kruidvat een handige wikkeldeken gekocht van bambino, kan je ook makkelijk in maxicosi gebruiken, zitten gaten in voor de riempjes. Was 10 euro, roze en blauw. xxxx
hey meiden ff snel bericht van mij, ik kom vanavond verder lezen dan gaat mijn vriend toch voetbal kijken, maar de pretecho was echt super
@ Harde buiken... Hier ook een hoop.. Zware grote voetbal idd.. staat allemaal heel strak... Hier voelen ze niet altijd even lekker, en houden soms best lang aan... @ Lovely me ... ohhh helemaal vergeten te reageren.. Nog een meid erbij!! Leuk! Echt heel fijn om het te weten idd! @ Mamanouk... Wauw mooi al die plaatjes!! Super! .. Zo.. ik heb weer 2 uurtjes liggen slapen net Toch erg moe ondanks een klein ochtendje werken..
Lovely me super een meid! Idd veel meiden hier ik ben benieuwd naar de eerste jongen Kwebbel goed van je dat je minder bent gaan werken Afgelopen zondagochtend 1,5 tot 2 uur last gehad van buikpijnen of harde buiken (weet het nl niet want heb dit niet eerder gehad), het kwam en het ging maar na het douchen was het gelukkig over. Vandaag heb ik het wel gemeld bij de gyn en die zei dat als het weer gebeurt ik snel moet bellen, voor de zekerheid heeft ze nog inwendig gekeken naar de baarmoedermond maar dat was goed. Gelukkig nog gesloten en dat mag zo blijven tot uiterlijk 17 augustus hoop ik. Verder zijn de meisjes weer goed gegroeid, ze kon nu niet eens meer onderscheiden wie wie was.... zijn namelijk net zo groot
@ mama anouk, mooie echo's @ Jane, dat is even schrikken. Gelukkig dat alles gewoon goed was. En dat ze beide even groot zijn
Mamanouk wat een mooie pretecho Nu krijg ik steeds meer zin in de mijne Jeetje Jane dat is ook wel even schrikken. Rustig aan doen!
He dames, Ben ik ook weer n keer....geloof bijna n week niet geweest hier... Nogal druk geweest en ook echt geen puf om achter pc te kruipen, sorry! Las dat er weer een meisje bij komt!Leuk, hoop ik stiekem ook opzal je zien wordt t stoer mannetje....ook leuk! Mag 2 juli voor 20 wkn echo! Verder hebben wij afgelopen weekend bij baby dump combi kinderwagen besteld, de quinny speedy in coralblue, en maxi cosi pebble erbij, kreeg daarop 80 korting, en gratis speeltje! En omdat schoonmoeder en moeder t zo leuk vonden daar hebben we ook nog trip-trap stoel gekregen Wordt in wk 30 pas geleverd, kunnen we dan gaan oefenen met inklappen van de wagen enz... Verder heb ik hier ook een angelsound gekocht!Echt zo bijzonder om zelf naar frummel te kunnen luisteren!Doe t stiekem iedere avond als gerust stelling....kan volgens mij niet zo veel kwaad! ga proberen nu weer wat meer actief te zijn hier!! IEdereen fijne avond, en geniet van t mooie weer wat er aan komt! x miek
hey meiden, er kwam wat tussendoor vanavond, mijn jongste dochter haar Beppe (oma) ligt al sinds zaterdag in het ziekenhuis en zij was vanmiddag op gehaald door haar vader om daar heen te gaan en ook zou hij haar thuis brengen maar omdat het zo slecht gaat moest ik haar ophalen.. het is echt afwachten wanneer ze zal gaan.... het is mijn ex schoonmoeder maar toch het doet je wel wat. Eline, wat balen dat je gezakt bent zeg, kan me voorstellen hoe je je voelt hoor... miekje, leuk een angelsound, die heb ik ook alleen gebruik ik hem niet vaak omdat ik het hartje niet vaak kan vinden, omdat mijn placenta voor ligt. en leuke inkopen gedaan zeg!! lovely me, wat leuk ook een meid... zijn er al jongens hier... nou ja op de verassing na dan... jane, wel schrikken zeg en gelijk bellen indd als je het weer hebt. en fijn dat de kleintjes even groot zijn. chivay, heerlijk ff liggen, kan ik helaas niet doen, nou ja soms wel dan maar dan ben ik weer te druk met andere dingen... moet ook echt aan mezelf gaan denken nu hoor... En ja dat het hier thuis niet allemaal zo gaat als ik wil is ook niet leuk.. ik hou nou eenmaal van een op geruimd huis maar alleen lukt het me niet meer helaas... en ja hoop echt dat ze het hier in gaan zien... oh ik las nog een kleine man die was geopereerd, fijn dat het goed gaat zeg...en lekker vlot weer thuis... kwebbel, jij en de baby zijn belangrijker en harde buiken zoveel kunnen we nog niet hebben. hier soms last van harde buiken, maar was normaal zei de gyn
hier een filmpje.... laatste gedeelte van mijn echo op dvd, totaal wel meer dan 40 minuten opname YouTube - echo 1juni 2010
@ Miekje, leuk al die inkopen en een hele mooie kinderwagen. Leuk die angelsound zal vast geen kwaad kunnen hoor. @ mamaanouk, ga vanavond je filmpje eens bekijken
Zo eventjes niet geweest en meteen een hoop bij te lezen. @Eline Jammer zeg dat je gezakt bent, ik hoop dat je de volgende keer wel slaagt. @Missy Hoe was je echo vandaag? @Jeanetjuh Worden je ovutesten al donkerder? Spannend hoor, ben echt benieuwd wanneer je ei dit keer komt. @Mamanouk Vervelend dat je overal alleen voor staat, misschien toch maar eens met vriendlief hierover gaan praten? Denk je wel een beetje aan jezelf en de kleine! Trouwens mooie echofoto's. @Miekje Leuk geshopt voor de kleine zie ik. @Chivay Bevalt het goed halve dagen werken? Ik ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt morgen. @Wendy Hoe gaat het met jou? @Lovely me Gefeliciteerd, leuk dat ook jullie een meisje krijgen. Hier gaat alles goed, misselijkheid is gelukkig weer een stuk minder. Misschien dat dat komt door de gemberpillen die ik 's morgens inneem. Ik heb alleen heel erg last van obstipatie, maar daar heb ik vandaag iets voor gekregen van de huisarts. Dat middel moet ik de gehele zwangerschap door blijven gebruiken. Ik hoop dat het gaat helpen. Fijne avond alvast allemaal!