Chivay, ik ben ook nogal lui vandaag... terwijl ik eigenlijk nog vanalles te doen heb. Jelle ligt nu net op bed, als ie echt slaapt zal ik boven eens wat was gaan opruimen...
hee meiden Wen gefeliciteerd met je nichtje, mooie naam ook Banne wat balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden Jeanetjuh hoe is het met jou? Hoop dat je deze keer zwanger wordt. Lovelyme verstandig dat je nog thuis blijft meid, je voelt zelf het beste wat je kan. Ik krijg morgen om kwart voor 11 de liggingsecho, ben heel beniewd. Hoop echt dat ze goed ligt nu xxxx
Hee meiden, sorry voor het korte berichtje gisteren, maar had niet veel tijd om verder te reageren.. Helaas inderdaad weer ongesteld geworden. Echt balen weer maar ja, wat doe je eraan. Vol goede moed weer naar de volgende ronde. Ergens dit jaar moet het toch goed komen zou je denken.. @Wen, gefeliciteerd met je nichtje! Mooie naam ook! Ik wordt binnenkort voor de 2e keer tante, al is het wel van de zus van mijn man.. @Chivay, lekker op standje 'relaxed' blijven! @Eline, mooie foto's! Nog maar even en dan ben je mama! Hopelijk zie je morgen dat ze goed ligt! Ik ga voor je duimen! @Lovelyme, lekker doen waar jij je het beste bij voelt! Ik zal straks weer even verder lezen!
@ banne jammer meid, hoop dat de volgende ronde meer geluk breng. @ wen hoop dat je snel opknapt. @ eline hoop de kleine meid goed ligt. veel liefs
Hey ladies, @ Banne dit jaar test jij zeker roze!! @ Eline ga voor je duimen dat ze goed ligt! succces morgen! @ Banne en eline Het voelt nog niet goed om te gaan werken heb nu soms al bij de kleinste beweging last van me buik dus ja ik blijf nog ff thuis. liefs
@ Banne, balen meid!! had het zo gehoopt voor je. Ga je nu beginnen met ovu testen? Hoe voel je je verder? @ Wen, leuk dat je je nichtje gezien hebt moet je voorstellen hoe je straks verliefd wordt op jullie eige kleintje @ Wenrich, hopelijk heb je snel een posiovutest. Hoe gaat het nu met je zus? @ Eline, succes morgen he ga duimen voor je! @ Lovelyme, jij en de kleine zijn nu het belangrijkst en als het niet gaat moet je gewoon rust houden. @ Miekje, hoe is het met jou?? @ Kirin, ben ook erg benieuwd hoe het met jou is? Hier vandaag een positievie ovutest dus zal mijn ei snel hebben, en dan is het weer 14 dagen afwachten. Verder gaat het goed met me soms is het allemaal erg frustrerend soms snap ik niet waarom het de eerste keer zo snel raak was en het nu maar niet lukt. Maar goed het is niet anders en het komt vast een keer goed. Liefs
Meiden ben weer terug van Center Parcs, was super leuk. Lekker gewandeld met de honden, gezwommen en uit eten geweest, Heerlijk er even tussenuit, en volgende week maandag lekker een kleine week naar Gstaad in Zwitserland. Heb ff vlug bijgelezen maar helaas niet alles onthouden Missyf mooie echo zeg! Banne wat balen zeg Jeanetjuh ik hoop dat je ei nu bevrucht is en dat je over 14 dagen een dikke posi test heb Wen75 proficiat met je nichtje! Wenr hoe is het met je zus?
@ Jane, dat hoop ik ook fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Heerlijk een klein weekje naar zwitserland
@Jeanetjuh Veel klusplezier en mijn duimen draaien alweer hoor. Ik ben me wel voorstellen dat het frustrerend is dat het de 1e keer zo snel ging en nu niet, dat had ik nl ook. Toch had ik het de laatste maand een beetje losgelaten, beetje het idee: ik zie het allemaal wel. Tja en toen was het ineens wel raak. Ik hoop dat het voor jullie een roze maand is deze maand. @Chivay Moeders was een beetje ver uitgescheurd, dus moest in het zkh onder narcose gehecht worden. Daarna een catheter gekregen en dan is het wachten tot je zelf gaat plassen. @Eline Ik duim voor je dat de kleine er goed voor ligt. @Banne Ook jij gaat dit jaar zeker nog op hoor roze hoor! Vanavond zijn we bij een babykamertje wezen kijken en dat is hem geworden. Goede prijs en ook nog eens hier praktisch om de hoek. Ik ben helemaal blij. Zaterdag gaan we hem ophalen. Zo nu ga ik snel weer onder de wol. Fijne avond allemaal!
He dames, Ben ik ook weer....schaam schaam schaam 6 dagen weg geweest...vaak gewoon 's avonds geen puf om laptop te pakken...gebeurt hier ook niet zo veel dus ja..... bloeddruk s nog steeds laag en dat hakt er behoorlijk in! @werk wat belachelijk dat jullie nu te horen krijgen dat je contract niet verlengd wordt!!lekker makkelijk om t nu te zeggen...pfffff groot gelijk dat jullie met vervroegd verlof zijn gegaan! @pluisje, wendyrich, jeantjuh en banne hoop dat jullie echt snel op roze mogen!!!blijf hard duimen voor jullie!! @de andere zwangeren wat gaat tijd toch snel he!zie er al weer tegen de 30weken, en eline al met verlof!Heerlijk hoor! Zelf net 16 weken, luister nu om de dag met angelsound, echt heerlijk om te doen! Verder best veel last van m'n banden...dus ga t op t werk ook wat rustiger aan doen!geen laat-vroeg meer, en niet teveel avonden achter elkaar...nu denk k echt alleen aan ukkie en mezelf!gelukkig snappen m'n collega's dat volkomen! @iedereen zal echt weer proberen mee te lezen...tv seizoen s ook eind klaar nu... x miek
@ wen, leuk dat jullie al een kamertje hebben welke kleur is het? Beterschap he. @ Miekje, vervelend dat je bloeddruk nog zo laag is. Idd je moet nu aan jezelf en de kleine denken. Liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011 missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER Kirin - 6 mei- ronde 2- 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) Jeanetjuh - 19 juni - ronde 8- 1e kindje Pluisje1985 - 26 juni - ronde 1 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 2 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje san84-7juli-ronde5- 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken ben ook weer ongesteld duurde niet zolang als de vorige keer zit nu op 32 dagen als dit zo doorgaat dan ben ik ongi in de vakantie groetjes san reageer straks even verder
hoi allemaal, Eline hoop dat ze nu goed gedraaid is heb wel eens gehoord dat je een knuffel met geluid tussen je benen kunt leggen dat ze daar op af gaan. Jane je had mooi weer dit weekend in de eemhof. Jeanetjuh duim voor je dat het nu raak is voor je. Wendyrich ook voor jou hoop ik dat de medicijnen hun werk doen. Pluisje voor jou ook. Banne we gaan toch aardig gelijk op kwa datum zit iets achter je nu hopen dat het deze ronde raak is. groetjes xxx san Sorry als ik iemand vergeten ben.
@San, hmm... ongi in de vakantie is ook geen pretje! Hopelijk word je het gewoon helemaal niet! @Jeanetjeh, ik begrijp dat het voor jou helemaal frustrerend is omdat je zo snel al een keer zwanger bent geweest! Het is ook moeilijk.. Maar ook wij zullen dit jaar (weer) op roze komen! Het ergste vind ik die 2 weken (hoopvol) afwachten en dan in 1 keer wordt de vrees weer werkelijkheid en ben je ongesteld! Op dat moment baal ik er zo van dat ik dan even denk, ik doe het niet meer! Wat frustrerend! Maar ach als dat moment weer voorbij is (duurt gelukkig nooit zo heel erg lang) dan weer vol goede moed de volgende ronde in. Het komt goed met ons!! @Miekje, je hoeft je niet te schamen als je een paar dagen niet komt! Je hebt alleen best veel te lezen.. Vervelend dat je bloeddruk zo lag is, lijkt me lastig! Lekker rustig aan doen! @Wen, auw.. moeders ver uitgescheurd!?! Oei, dat lijkt met verschrikkelijk! Wat leuk dat jullie al een kamertje hebben gevonden! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet! Willen jullie weten of het een meisje of jongen wordt? @Jane, klinkt heerlijk ontspannen jullie vakantie in Centerparcs! Alvast veel plezier in Zwitserland! @Alicia, hoe is het met jou nu??
@San, we zitten inderdaad dicht bij elkaar! Hopelijk staan we allebei snel op roze! Lijkt me leuk als je een beetje gelijk opgaat met iemand... De rest is alweer zo ver! Dus eigenlijk de komende 2 maanden iedereen op roze! Ik ben voor!
Hoi hoi, hier ben ik weer even... Zaterdag hebben we de pretecho (3d) gehad. Het was kansloos!!! Onze kleine spruit wilde niet echt mee werken. Hij/zij lag de hele tijd met een armpje voor het hoofdje en ook de navelstreng lag langs het gezicht. De kleine had geen zin om even een armpje naar beneden te doen. Zelfs niet na een rondje huppelen en buikdansen. Nu al eigenwijs!!!(Lijkt al op z'n papa!!!!hihi) Gelukkig mogen we gratis een keertje terug komen. Maakt mij niet uit, 2 echo's voor de prijs van één! Met de oma van mij man gaat het niet zo goed. Ze is erg benauwd en heeft vocht achter de longen. Ze heeft nu een drain en krijgt zuurstof. Het is nu even afwachten... De laatste maanden is ze erg hard achteruit gegaan en veel afgevallen. Ze is al 87 maar toch...
@Sammie, he jakkes! Wat naar voor jullie! Heel veel sterkte met oma! Leuk dat jullie nog een keer mogen! Willen jullie weten wat het wordt??
Nee, we willen het niet weten. Toch zitten we stiekem te gluren of we het kunnen zien. Maar ach, wij snappen daar toch niks van. Het schijnt namelijk heel veel op elkaar te lijken. We vinden het geweldig om een beetje te rikraden en straks verrast te worden!
Wat jammer Sammie dat je het niet goed kon zien, maar gelukkig mag je nog een keer gratis terug komen. Dat is altijd goed San wat fijn dat het dit keer maar 32 dagen duurde. Hopelijk kom je volgende maand op rose. Dit geld ook voor de anderen! Wendy leuk dat jullie een kamertje hebben uitgezocht Heb je foto's???? Kwebbelsnoes voel jij de baby heel vaak? (vraag het maar aan jou, want wij lopen gelijk op). Ik voel de baby wel af en toe, maar ook niet de hele dag door en zie ook nog geen bewegingen op mijn buik. Jij wel? Maak me een beetje ongerust.