Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    sammie sterkte ermee hopelijk gaat het wat vooruit .

banne zou inderdaad leuk zijn als de laatsten allemaal tegelijk op roze staan . zit alleen wel met onze trouwdatum dus beetje plannen zover als dat gaat natuurlijk.

Fijne dag allemaal

o eline hoe ligt de kleine?

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Sammie... Wat naar zeg... Veel sterkte met Oma.. Hopelijk mag ze opknappen!
    En jammer van de 3d echo.. maar idd ;) een 2de keer is ook niet verkeerd!

@ Banne..
    Helemaal mee eens.. zou super zijn als iedereen nu snel op roze mag! Het is en blijft een onwerkelijk topic hier... volgens mij geen afspiegeling van de werkelijkheid! Dus dan maar helemaal bijzonder en iedereen nu heel snel op roze! :D

@ Eline... Ben heel benieuwd hoe jullie dame nu ligt..
    Hier voor mijn gevoel nog stuit...

Getver wat een vies weer vandaag...
    Dat wordt een dagje aanrommelen binnen...
    Ben nu bezig met allerlei lijstjes... Wat nog kopen, Wat nog schoonmaken, Wat moet er in de vluchttas ;)
    En daarnaast de laatste puntjes op de i aan het zetten voor het geboortekaartje.. Mijn broer heeft het grote werk gedaan, en zelf krijg ik die laatste dingetjes wel voor elkaar :)

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Sammie Beterschap met oma. 2 keer voor de prijs van 1 om naar jullie eigenwijsje te kijken is ook niet verkeerd. :D Ik hoop dat hij/zij dan een beetje meewerkt.

@san Balen dat je ongi bent geworden maar wel fijn dat je cyclus een stuk korter is geworden.

@Banne Wij willen heeeeel graag weten wat het gaat worden. :) Maar moeten nog even geduld hebben. :p

@Miekje Goed dat je aan jezelf en de kleine denkt! Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.

@angelsound Ik hoor de kleine ook al met de angelsound, luister af en toe eens een keertje. Is echt grappig dan hoor je niets en dan in de verte hoor je hem/haar al aankomen en zoef dan is hij/zij weer weg. :D

@kinderkamertje Ik zal even een foto van de commode erbij doen, dan hebben jullie een idee wat de kleurencombinatie is. ;)

Bekijk bijlage 77144

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, jammer van de echo maar super dat jullie nog een keer mogen. Hopelijk knapt jullie oma toch nog op, sterkte.

@ Banne, ja zoals jij het beschrijft zo voel ik mezelf ook elke ronde. Maar ben dan ook niet lang somber en ga er dan gewoon weer voor maar die eerste 2 weken vliegen voorbij maar die 2 erna niet :( maar deze ronde moet het bij ons allemaal maar eens raak zijn;)

@ San, balen van je ongi. Maar het lijkt er wel op dat je cyclus nu normaal aan het worden is. Ben jij al begonnen met ovu testen? En wanneer hoor je of je aangenomen bent?

@ Wen, leuke commode:D ben benieuwd naar de rest:) voel je je al wat beter?

@ Chivay, hier hangt de was buiten en het zonnescherm uit :) wat een verschil he.

Liefs

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen, leuke commode! Ben benieuwt naar de rest!

@ Eline, Is er al iets bekend over hoe je dametje ligt?

Ik zit 2 dagen voor mijn "eisprong" ik vraag me af of die er komt.... volgende week dinsdag bloedprikken en dan weet ik vrijdag of ik hem heb gehad. Ik he manlief aan t werk gezet s avonds... en voor het eerst stribbelt hij niet tegen hahaha. Netjes na het douche met de blote kont naar bed. ( ook voor het eerst dat hij dat niet vervelend vind om te doen) dus komende 3 dagen ook nog en dan maar hopen dat de eisprong er is geweest......

liefs

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    chantal: ik voel de kleine de ene dag meer dan de andere,wisselt nogal.bij mij kun je het ook nog niet aan de buitenkant zien bewegen. dus maak je geen zorgen.

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Jeanetjuh ik heb helaas nog niks gehoord maar dat kon 2 weken duren ze hadden heel veel sollicitanten denk dat het niks word hoor .
    ovutesten heb ik liggen en gebruik ze deze maand weer heb het even links laten liggen kijken wat er allemaal gebeurde met mijn lichaam en dan pas weer in oktober want zit met onze trouwdag in mei en wil dan graag ja zeggen inplaats van bevallen .

hier regent het ook vies weer kom wel bij jou bakje koffie doen.

groetjes san

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    meiden, ben net uit werk en van echo, lees zo even bij

Ze ligt goed, en is al ingedaald.
    Ze zei dat ze heel veel haar heeft, en lange benen. Geschat op 2500 gram nu. Ik ben helemaal blij

xxx

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, dat is super goed nieuws zeg:D

@ San, je bent welkom hoor haha;)

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sammie jammer van de echo zeg, wel leuk nog een keer

chantal rond die tijd voelde ik de baby maar paar keer per dag, meestal smorgens en savonds. En zag je aan buitenkant ook nog niet echt wat.

Wen leuke commode zeg

Wendy spannend met je eisprong, ga duimen

chivay bij mij moet ze ook dus pas ergens na de 32 weken gedraaid zijn

xxx

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, Wat fijn dat ze ingedaald is en goed ligt!!! Ben blij voor je meis. Jeetje wat gaat dat hard zeg! Wij zijn op dezelfde dag gestopt met de pil en jij word binnen 5 a 6 weken gewoon moeder!!!

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen... Leuk! Ben benieuwd naar de rest!

@ San... Dat is lang zeg.. 2 weken.. Blijf voor je duimen!
    en daar ook al zo'n vies weer... bah... Hier is het ondertussen droog, maar nog erg grijs

@ Eline... Joehoee wat fijn dat ze goed ligt nu!
    Hier nog regelmatig kermis.. dus volgens mij draait ze nog veel..
    Voel haar soms wel heel duidelijk in stuit liggen nog...

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wen, ja het is soms oneerlijk. Ik hoop zo dat je snel zwanger mag worden

Chivay ik voel nooit goed waar wat ligt, maar had sinds een paar weken al idee dat ik rechts steeds getrapt werd, en dat voelde ik eerst onderaan mijn buik.

Het gaat nu opschieten idd, best onwerkelijk vind ik.

xxx

14. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @ sammie wat fijn dat je nog een keertje mag! hoop dat je dan wel alles goeed kan zien. Heel veel sterkte met je oma.

@ eilne wat fijn dat ze goed ligt! Nog ff en je kleine meis is er!

Heeft iemand hier ook last van of herkend iemand dit ?

Als ik op me linker zij lig als ik ga slapen dan krijg ik ineens last van krampen en steken in me buik? Zodra ik weer op me rug lig dan gaat het langzaam aan over maar ik ben niet echt een rug slaper weet nu niet meer hoe ik moet liggen en wat het beste is .

liefs

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lovely me dat heb ik oo op mijn linker zij, ik ga op mijn rechter.
    Op je rug slapen is niet zo goed, omdat het dan iets afknelt, de bloedtoevoer ofzo.

xxxx

16. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heeii meiden..

hier weer een bericht van deze kant..
    Ik lees wel mee maar tijd omoveral op te reageren heb ik niet heb het zooo druk!!!

eline super nieuws dat ze goed ligt..

Sammie Sterkte met je oma..

banne balen meid hopelijk volgende ronde raak..

Jeannetje: Positief super klussee:D

Wen: mooi hoor..
    Ben vast mensen vergeten sorry..

Hier zonet een super echo gehad..
    ik kwam voor het hartje te horen maar ze zat steeds te laag met het apparaat dus hoorde het hartje niet dus echotje erbij en wat een drukte hele tijd gebonz tegen de micro door het schoppen.. super maar heel druk :D
    En hartje ook nog heel mooi kunnen horen ..

nog 6 weken voor de 20 wk echo.. zin in :p

Meiden die echo hebben succes en veel plezier..

xx

17. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Ik heb meer dat het een trekgevoel is of een velle steek is het misschien bijmij banden pijn?

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik had dat ook van die steken. Nu lig ik wel op de linkerzij maar ik heb een klein kussentje als ondersteuning van de buik en dit helpt goed. Kan helaas niet meer op de buik liggen nu:(

Eline wat fijn dat je al ingedaald bent en dat je kleine meis goed ligt!

Ik heb vanmorgen de menzis gebeld ivm toch een poliklinische bevalling. Moet er wel geld bij, dus moet er nog even goed over nadenken. Zijn er meer mensen die eventueel in het ziekenhuis willen bevallen? Bedankt Eline en Kwebbelsnoes voor jullie antwoorden. Stelt me echt gerust:) Morgen weer naar de verloskundige. Zoveel zin in!

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Girrlie wat fijn zeg een goede echo, leuk he om weer te zien.

Chantal, ik wil ook in het ziekenhuis. Ben ook bij menzis verzekerd, 2 sterren, weet jij wat je dan zelf moet bijbetalen?

xxx

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Als je dus poliklinisch wilt bevallen en je hebt basisverzekering + extra verzorgend 1 dan moet je 297,43 bijbetalen. Ben jij dan extra verzorgend 2 verzekerd? Dan zou ik het niet weten. Anders bel je even de menzis. Ze helpen je zo:)

Deel Deze Pagina