Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #2761 Chivay, 8 jun 2010
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
    @ Girllie... Fijn dat de echo goed was!

@ Zh... Ik wil ook in het zh bevallen...
    (ze hebben vaak ook rondleidingen..)
    Ik ben bij Interpolis verzekerd.. en had het geluk dat ik in Januari nog kon overstappen naar een hogere verzekering.. Krijg nu alles vergoed van de poli-bevalling...
    Wel hoger bedrag voor de verzekering, maar alles bij elkaar was ik zo goedkoper uit...

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Wat fijn dat de kleine meid nu goed ligt,lijkt me een opluchting. En wat leuk dat ze kon zien dat ze veel haar had. Ik wist niet dat ze dat op een echo konden zien. En 5 pond,lijkt me netjes qua gewicht.

@Chantal. ik heb juist als ik op rechts lig die steken zoals jij ze noemt. Het kindje drukt dan in mijn zij. Als ik op links lig niet. Ik merk wel dat ik altrijd op mijn buik lig als ik wakker word. Blijkbaar voelt dat onbewust het beste voor mij en het kindje is dan ook gewoon rustig.

@Banne. MEt mij gata het goed. Ik geniet van mijn vervroegde verlof en ben de laatset dingen aan het kopen. Ons kindje is weer rustig dus daar ben ik ook erg blij mee. Donderdag hebben we weer een echo. Dan word gekeken hoe lang en zwaar hij/zij nu is. Ik zal wel blij zijn als alles dan goed is,want maak me toch zorgen over wat het kindje van de spanning heeft meegekregen,al was de vorige controle prima.

@Jeanetjuh. Ik kan me jouw gevoel erg goed voorstellen. Het is eigelijk ook heel raar dat je de eerste keer zo snle zwanger was en nu al weer een paar maanden bezig bent. Ik hoop dat je ook snel op roze kan en kunt genieten van een zwangerschap.

@Girllie. Fijn dat je een goede echo had.

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal jeetje dat is nogal wat zowat 300 euro, ik ga ze gelijk even bellen

Alicia ja grappig he, ik zag het ook. Ben benieuwd of ze ook van die blonde haartjes krijgt

xxx

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik krijg 160 euro vergoed zie ik, maar wat zou het in totaal kosten?

xxx

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hier kunnen we niet thuis bevallen dus heb geen keus;) neem aan dat het dan niks extra's kost.

Nou hier is het nu ook slecht weer maar mijn was is droog:D

Had vanmiddag weer een positieve ovutest dus mijn ei is nog niet geweest. Maar vind het wel raar want de vorige keer was die 1 dag donker en daarna de volgende dag lichter. Even afwachten hoe het streepje morgen is

@ Girlie, fijn dat alles weer goed was.

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik weet niet wat je er dan bij moet Eline. Ik heb gebeld en mij hebben ze alleen het bedrag genoemd wat ik moet betalen. Zou niet weten wat het in totaal kost.

Jeanet je kunt ook 2 dagen een donkere test hebben. Aan de klus dus;)

Eline mooi als je kindje veel haar heeft:)

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Jeanetjuh... Wapper die ovutest maar eens onder je man's neus... Fijne avond :p

8. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @ jeanetjuh wacht niet langer en ga lekker klussen met man lief! hihi

wat een slecht weer ineens zeg!

liefs

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    eline fijn dat de kleine goed ligt .

jeanetjuh klussen klussen klussen succes
    en mijn was is droog kon hem nog net optijd binnen halen het kwam nog geen minuut later met bakken uit de hemel

groetjes

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chantal Ik wil ook poliklinisch in het zkh bevallen, maar krijg het volledig vergoed. Ben ik toch niet voor niet overgestapt begin van het jaar. :D

@Jeanetjuh Dat wordt aan de klus vanavond! :p

@Wendy Fijn dat je man nu meewerkt en niet tegenstribbeld. Ik duim voor je dat je dit keer een eisprong hebt.

@Eline Fijn dat de kleine er goed voor ligt en dat ze ook al ingedaald is.

@Girllie Fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@Kinderkamer Zodra hij staat (kan nog wel een tijdje duren hoor) dan zal ik een foto maken.

Fijne avond allemaal!

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Volgens mij worden alle babys met donker haar geboren en word het daarna lichter. Maar we horen het over 6 weken wel van je ;)

@Bevallen. Jeetje wat duur. Wist wel dat je moest bijbetalen in het ziekenhuis,maar vind 300 euro wel veel. Bij ons in het ziekenhuis heb je een keer in de maand een achter de schermen avond. Dan leggen ze uit hoe het allemala gaat met bevallen en kun je de verloskamers zien. Dan heb je een beter beeld van joe het gaat en wat er allemaal aan apparatuur staat. Kiezen jullie om medische redenen voor het ziekenhuis?
    Ik zelf wil thuis bevallen. Lijkt me fijn om in vertrouwde omgeving de weeen op te vangen samen met mijn vriend. Eventueel lekker in eigen bad te liggen en in eigen bed waar ik me fijn voel. Als er iets is ,ben ik met paar minuten in het ziekenhuis. Ik sta er van te kijken dat zoveel van jullie in het ziekenhuis gaan bevallen.

Vraagje: ik ben op zoek naar een rood boxkleed. Heeft iemand vcan jullie die toevallig in een winkel gezien?
    Ik heb al meerdere winkels gekeken,maar kan geen rode vinden.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Nou meiden de natuur moet nu echt zijn werk weer gaan doen;);)
    Bedankt voor jullie aanmoedigingen:D

@ Chivay, haha als hij positief is laat ik hem express op het aarecht liggen :) dan weet hij genoeg ;)

@ Wen, ben erg benieuwd.

@ Wenrich, idd fijn dat je man mee werkt, voor mannen is het toch anders maar ze moeten wel een beetje meewerken we kunnen het niet alleen he.

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ik snap het ook niet zo goed het lijkt mij heerlijk om thuis in je eigen omgeving te bevallen. Bij ons kan het echt niet anders omdat het zeker een half uur duurt voor we in het z'huis zijn en als het druk is duurt het nog langer, daarom zijn de thuis bevallingen afgeschaft. Ben ook wel benieuwd waarom de meeste in het z'huis willen bevallen:)

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @zkh bevallen Ik zelf vind het gewoon een prettiger idee om in het zkh te bevallen. Mocht er iets mis gaan, kunnen ze daar iets sneller ingrijpen dan als je thuisbevalt. Maar goed, iets zijn eigen ding natuurlijk. Mijn stiefzusje is afgelopen zondag ook thuisbevallen op de baarkruk, maar zij heeft echt een supersnelle bevalling gehad. Daar teken ik voor. Niet voor het uitscheuren hoor. :p Maar dat was echt bij de laatste perswee pas, toen was het hoofdje er zelfs al uit. Het kindje lag er net iets schuin voor, dus de vk zag het ook niet aankomen. Misschien juist omdat ze op de baarkruk zat, wie zal het zeggen. ;)

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Alicia Rood boxkleed nog niet gezien, maar misschien eens op marktplaats kijken? Daar bieden ze ook nieuwe boxkleden aan, wie weet ook rode.

EDIT: in de webshop van Prenatal en babydump hebben ze wel rode boxkleden. ;)

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Net even gekeken op marktplaats maar staat vol met leuke rode boxkleden:)

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Eline, wat fijn dat de kleine meid helemaal goed ligt! Leuk veel haar! :D

@Jeanetjeh, ik hoop heel erg voor je dat het deze ronde raak is!! Er hoeft er maar 1 de snelste te zijn!:p En natuurlijk nog veel plezier vanavond...;)

@Wen75, leuke kamer! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als ie af is! Ik heb geduld..;)

@Girllie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Willen jullie weten wat het wordt??

@Bevalling, ik zou het liefst thuis bevallen. Ben ook benieuwd waarom bijna iedereen in het zkh wil bevallen..

@Alicia, wil je een egaal rood boxkleed of mag er een andere kleur in zitten??

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden

Vandaag op me werk tijdens de pauze, kregen we leuk nieuws te horen. Een collega van me wordt vader, ik kreeg een brok in me keel. Ik wist effe niet waar ik moest kijken. Had het idee of de baas me aan keek zo van wat gaat die zeggen. Omdat hij het natuurlijk van me weet. Ze hadden er een jaar overgedaan, en iedereen zei er op; zooo dat is erg lang. Ik dacht ze moesten eens weten van me.
    Maar ik zei niets, ben de hele dag stil geweest.
    Me collega´s vroegen wel waarom ik zo stil was, ik zei stilte voor de storm haha:p. Toen ik thuis kwam heb ik effe een potje zitten huilen, wat is de wereld oneerlijk:).
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, als die medicijnen maar wel aan slaan deze week! :x Ik probeer zo positief te blijven maar vandaag storten ik dus toch even in:(.
    Nou ja morgen maar weer een betere dag hoop ik.
    fijne avond allemaal

liefs van pluisje

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Pluisje, ja dat is altijd vervelend dat soort situaties!! Een collega van mij wordt ook vader, ongepland!!! Zit ik hier met m'n goeie gedrag mooi te plannen en dan lukt het niet!! Zo frustrerend!! Niet dat ik het anderen niet gun, maar soms denk je wel eens waarom zij wel en ik (nog) niet!! Helemaal bij sommige mensen!:) *schaam*
    Voor jou is het nog moeilijker omdat jou menstruatie nog steeds op gang moet komen!! Ik zou me niet druk maken om je baas of de collega's hoor! Ze zien het echt niet aan je ook al denk je soms van wel..:) En wat dan nog het is niks om je voor te schamen hoor!

Ik hoop dat alles bij jou snel op gang komt en dat je ook verder kan! en dan natuurlijk razend snel op roze!

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Zh....
    Ik kies niet rondom t medische voor t zh... Het lijkt me juist erg fijn om alle 'rotzooi' achter te laten straks in t zh...
    ;) Weet ook wel dat alles thuis om me heen zou 'verdwijnen'... maar ook als het een zware bevalling zou zijn... Letterlijk dat achter me kunnen laten...
    Het is dus meer een gevoel dan een directe reden.. medisch/zekerheid ofzo.... ;) vaag verhaal, maar hoop een beetje duidelijk..

@ Jeanetjuh.. haha goed idee om hem op t aanrecht te leggen!

@ Alicia..... Wij hebben een grijze met rode lieveheersbeestjes.. maar das denk ik te weinig rood??

@ Pluisje... Tjee ja dubbel zeg... Zo'n fijn nieuws, maar komt zo dubbel aan!

Deel Deze Pagina