Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik snap het helemaal, ik ben zelf ook in december jarig en vindt het zo'n rotmaand. Aangezien jullie op 2 januari ook nog een kinderverjaardag hebben begrijp ik dat je even wilt wachten

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedenmorgen meiden,

Hoe is het met iedereen? Ik heb sinds een paar dagen pijn onder mijn ribben links, denk omdat de baarmoeder omhoog gaat ofzo. Een naar gevoel.
    Wat een prutweer he.
    Gaan jullie nog wat doen vandaag?
    Ik heb een lekker rustig dagje, heerlijk.

xxxxx

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen iedereen,

Eline ik denk hier ook een rustig dagje, gister hele dag hoofdpijn gehad.

In het nub topic hebben ze naar aanleiding van de echo vrijdag voorspeld dat we twee jongens krijgen. Oh wat ben ik benieuwd, vriend zegt al vanaf begin dat het jongens worden.

4. Pfoeh nou, vies regenweer.
    Wat dat betreft mag het nu wel weer lente worden van mij.
    Als m'n vriend op tijd op is gaan we misschien nog wel naar m'n zus en family (ze hebben een kleintje van 5 maanden), en anders misschien nog naar vrienden van ons... ik weet het nog niet, maar heb ook niet echt zin de hele dag thuis te zitten.

Eline, ik hoop dat je ribben snel weer wat beter voelen.

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Hier is et ook s**t weer. Wij blijven lekker thuis,kachel aan,boekje erbij en wat lekkers.

@Jane. Ik geloof dat het in het begin bij iedereen darmen zijn. Ik merk dat ik in de loop van de dag steeds meer buik krijg. Na het avondeten kan ik mijn broek niet meer dicht houden. Ik zou het leuk vinden al shet kindje nu wat gaat groeien en het een 'echt' buikje word.

@Chivay. ik heb al wel buikfoto's,maar die zijn wat bloot. ik wil elke maan een foto maken voor in het dagboek om zo de vorderingen te bekijken. Ik heb nu een punt op mijn navel,daar staat mijn buik naar voren. Ben normaal slank en heb een platte buik,al is het geen wasbordje ;) Ik zal binnenkort een nieuwe maken en laten zien.

@Eveline. Iedereen zijn eigen keuze daarin. je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Ik zou ff goed narekenen als je aan je nieuwe cyclus begint.

Grappig dat meerder van jullie al van anderen voorspellingen horen over wat het gaat worden. Ik vraag me wel eens af hoe ze dar bij komen. Wij hebben ook al een paar mensen die zeggen dat het een jongetje word. Wij hebben daar zelf geen gevoel bij. Ik vraag me ook af of je dat kunt 'aanvoelen'.

Fijne dag verder allemaal. ik zal het lijstje ook weer even meenemen.

Groetjes Alicia

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje

Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010
    Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje
    Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje.
    Girllie23 -
    2 maart - ronde 5 - 1e kindje

Wen1975 - 4 maart - ronde 4 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje

missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje
    Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje

Zo,daar is het lijstje ook weer. Hij word al mooi roze.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, je kan dat niet voelen hoor denk ik wat het wordt.
    Ik dacht ook echt een jongen, en was een meisje haahaha

xxxx

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Wij willen niet weten wat het gaat worden. Mijn vriend en ik willen het allebei als verrassing houden.... Mijn schoonvader loopt al 6 maanden te roepen dat wij een meisje gaan krijgen, toch knap, toen was ik nog niet zwanger.....
    Ik ben er nu ook achter waarom mijn moeder zo koel reageerde op het nieuws... Zij heeft tussen mij en mijn broer (bijna 4 jaar ouder), 3 keer een miskraam gehad. Met 13 weken, 15 weken en 1 keer vroeg. Zij is wat voorzichtig totdat ze zeker weet dat het goed gaat......
    Groetjes,
    Elleke

9. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Zo het is inderdaad nogal Nederlands schijtweer ;)

Mijn vriend is vandaag dagje weg voor zijn hobby dus heb het rijk alleen. Ben op mijn gemakje wakker aan het worden, heb net even foto's van onze vakantie upgeload, ga zo even heerlijk in bad. Vanmiddag ga ik even op de koffie bij mijn ouders. Gewoon een relaxte zondag dus.

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia het zou inderdaad leuk zijn om alvast een klein zwanger buikje te zien dat echt door de beeb komt. Ik kan niet wachten maar ik denk dat we op het eind wat anders zeggen ;)

Er bestaat een NUB-theorie waar je tussen 12 en 14 weken ook het geslacht kan bepalen. Google nub-theorie maar eens en hier op het forum doen een aantal meiden dat. Ik vindt het wel leuk om straks te kijken of het klopt aangezien wij wel willen weten wat we krijgen.

In het radboud adviseerde ze ons wel om alles voor 28 weken al klaar te hebben voor het geval ze toch eerder komen en omdat ik vanaf dan alle rust nodig heb om de bevalling zo lang mogelijk uit te stellen. Dus binnenkort snel ff babykamers gaan kijken

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Nou ik had gisteren iets te vroeg gejuigd over het overgeven. Gistermiddag begon het en het eindigde laat in de avond. Nu alweer misselijk. Ik ga morgen de dokter bellen, want dit kan ik niet weken volhouden. Voel me zo slap als een vaatdoek. Vandaag aanbeland in week zeven:D

12. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Inderdaad Kwebbel een heel leuk idee, ik ben ook opzoek naar een idee voor de opa's en oma's...mmmmm

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zin om lekker op een terrasje te zitten, in de zon, icetea, heerlijk!!! Maar ja, dat zal nog wel een tijdje duren....
    Nu dus maar op de bank met een kopje groene thee en een dekentje, Ach zo slecht hebben we het niet!! Haha...:D

Ben gisteren voor het eerst met m'n moeder naar babyland geweest. Voor mijn man hoeft dat nu nog allemaal niet, hij houdt niet zo van winkelen, hihi! En mijn moeder is niet te houden!! Ze heeft het er de hele dag over, leuk hé? Heb niks gekocht alleen een voornamenboek. De rest wil ik echt met mijn mannetje doen. Er is zo veel, lijkt me straks moeilijk om te kiezen....

@all:
    Hebben jullie al spulletjes gekocht?

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. daar heb je waarschijnlijk gelijk in. En ik denk dat jij de laatste weken helemaal flink zal gaan groeien met twee. Met hoeveel weken zwangerschap word een tweeling normaal geboren. 40 Weken zul je niet halen neem ik aan.

@Eline. Dat lijkt mij ook,maar er zijn een aantal mensen in mijn omgeving hel resoluut over wat het gaat worden. Wij zijn er zelf nog niet over uit of we het willen weten. Misschien wat meer naar het einde toe.

@Doglover. DAt verklaart veel van je moeder. Het is wel fijn dat je dat nu weet,had ze beter meteen kunnen zeggen. Had jou veel nadenken gescheelt,maar goed,nu weet je het alsnog. Hoe gat het bij jullie thuis? Al weer wat rustiger?

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Sammie wij proberen volgende week te gaan shoppen als we tijd kunnen vrijmaken.

Alicia tweelingen komen normaal gesproken bij 36/37 weken

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ All, ik heb geen puf om te reageren ook ik heb de griep :x hoop dat ik er weer snel vanaf ben.

Liefs

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even in egostand.. Wel alles meegelezen maar nog geen tijd gehad om op iedereen weer te reageren.. Volgende keer ga ik dat weer braaf doen ;)

Vanacht werd ik wakker.. normaal nooit..
    En nadat ik mijn hand op mijn buik gelegd had voelde ik enorm veel :) Echt leuk... veegjes, trillinkjes, en af en toe een miniduwtje... Voor het eerst dat het zo aanwezig en duidelijk was! Meestal voel ik nu 2 of 3 keer per dag een veegje of trilling.. Maar nu was het zeker een paar minuten achter elkaar...
    ;) voor het eerst wakker gemaakt door onze kleine denk ik dus haha

18. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @ jeanetjuh BETERSCHAP!!!!!!

@jane gefeliciteerd met je tussenschot!da's echt super nieuws!nu kan je inderdaad wat onbezorgder gaan genieten,zeker als je iedere 2 weken een echo krijgt :)

@kirin fijn dsat je naar gyn mag!

@doglover fijn dat je je moeder nu beter begrijpt!denk dat je moeder nu toch terug denkt aan haar eigen zwanger zijn....

@de rest heb alles bij gelezen maar weet ff niet meer te reageren, Lavast maar een algemene knuffeL!!!

ben vandaag ff bij m'n opa geweest,ging wel wat beter, krijgt extra bijvoeding,hij s namelijk toch wat afgevallen, en omdat hij al 27jr geen maag meer heeft,eet hij het er niet zomaar bij,
    ga dinsdag met hem mee voor de chemo.
    Moet straks werken.....niet fijn met dit klote weer!Moet veel autorijden, dus ga op tijd weg en geod oppassen!

Vandaag weer ovu test gedaan,2de streep wordt al iest donkerder, dus ga nu dinsdag weer s kijken,ben erg benieuwd en wil het nu s ff poosje volgen....

Iedereen fijne binnen blijf middag en avond!

x miek

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeanetjuh vervelend zeg, veel beterschap

Chivay wat leuk om je kleine al te voelen

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Chivay, haha wakker gemaakt! Leuk, maar dat zal je straks waarschijnlijk niet meer vinden....:D

Jeanetjuh, beterschap!

Miekje, Hoop dat het snel raak is!;)

Deel Deze Pagina