Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline fijn dat het rustiger is geworden!

@wen, ik heb ovu testen gedaan ( zie fotoalbum) maar helaas lijken ze allemaal op elkaar!! Dus ik heb geen idee.. ik wacht het wel gewoon af weer...

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Fijn dat het allemaal weer rustig is in je buik. Wrs stilte voor de storm. :D

@san Knap idd dat je er zo over kan denken. Zou wel leuk zijn als jullie met zijn drietjes konden trouwen, althans lijkt mij erg speciaal.

@Sammie Lekker hoor nog maar 3 weken werken. Is het dit keer nog een gelukje dat je in het onderwijs zit. :p

@Wendy Ik ben benieuwd wat je ovutest vandaag doet.

@ego Voel me nog steeds niet lekker, ben ook nog steeds thuis. Inmiddels is alles vast gaan zitten, hoofdpijn e.d. Ga zometeen maar eens even een stoombadje klaarmaken, kijken of dat helpt.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    die is even.. licht/donker.. toen hij er net overheen vloeide had ik het gevoel dathij lichter was... ik doe ff foto maken :)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, mijn ovu testen tot nu toe.. onderste 2 zijn van vandaag...

( die zwarte dingetjes zijn aarde van een plant die ernaast staat... de katten hebben weer lopen klooien)

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wendy die onderste zijn wel weer donkerder he

Wen, balen meid dat je niet lekker bent, beterschap

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, ja..alleen waren ze allemaal zo de fgelopen paar dagen...

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik vind de een na onderste echt wel een stuk donkerder...

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja.. maar die ligt nu een half uurtje.. over een uurtje is deze waars. ook zo licht als de bovenste...:(

liefs

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    meiden, ik heb gister besloten om hier voorlopig ff niet meer te komen, ik kan het er niet meer bij hebben, het is me allemaal teveel en lig al 2 dagen om half 9 op bed. moe van alles en alles wat maar niet wil....

denk wel aan jullie, en sommigen heb ik op hyves dus daar kunnen jullie mij evt blijven volgen, voor die gene die dat willen.

echt sorry maar het lukt me gewoon ff niet meer.

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamanouk, ik snap je meid! Rustig aan en ik volg je op hyves!!

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    dank je wendy,

ja het lukt me gewoon niet, gister lag ik gewoon te huilen op bed, en heb zo over dag ook van die momenten...

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Hihi,dat is ook een amnier van opvoeden. Zou mijn ding ook niet zijn. Fijn dat je zo vroeg kennis hebt kunnen maken,dan kun je nu weer verder zoeken.

@Eline. gelukkig dat het nu weer rustig is bij jou. Heb je de verloskundieg nog gevraagd wat het was?

@San. Ik snap je nog. Heb je goed dat je dan even 'n paar maanden stopt,hoogzwanger trouwen lijkt mer best vermoeiend en nu kun je alles doen wat je die dag wil doen.

@mamanouk. Heb je goed dat je rustig aan doet. je moet nu alleen aan jezelf denken en jullie kindje. Als je eraan toe bent,zien we je hier wel weer. Sterkte ermee.

@Banne. Bedankt voor het zoeken. Ik had die sites ook gevonden,maar kan geen egaal rode vinden. Die ene is van plastic en dat lijkt me ook zo koud liggen,dus weet niet goed waar ik moet zoeken.

vandaag even op zoek voor een matras voor in het wiegje. Moeilijk om de goede maat te vinden en speciaal laten maken is best duur. heb nu iets gevonden. Is wel aan beide kanten 1 cm te klein,maar heb die cm ook wel nodig om een dekentje in de stoppen. Als ze 'm speciaal maken,halen ze er ook een cm vanaf,dus moet goed zijn. ook eens geinformeerd voor bedklossen. Wat een hoge dingen zeg en we hebben al een vrij hoog bed. Dat word zweven de laatset paar weken :)
    Weet iemand hoe hoog het bed moet?

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Mamanouk heel veel sterkte! Hopelijk ben je snel weer beter te pas en zien we je hier weer.

Alicia ik zou niet weten hoe hoog het bed moet. Weet iemand of je ook klossen onder een boxspring kunt plaatsen. Lijkt me doodeng liggen eerlijk gezegd hahaha.

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Van vrienden begreep ik dat het best ideaal is om er ook een van plastic te hebben. En koud is het echt niet, kussens zijn best dik.

@Mamanouk Uiteraard moet je aan jezelf denken en aan de kleine. Maar zoals ik al eerder aan gaf, zou ik het echt eens bespreekbaar maken thuis bij vriendlief maar ook je oudere kinderen. Als iedereen een klein steentje bijdraagt, scheelt dat voor jou een hele berg wrs. Sterkte meid!

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Tijdens de bevalling en kraamzorg moet de hoogte van het bed gemeten vanaf de grond minimaal 60cm zijn.

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Mamanouk.... Goed dat je voor de rust kiest!! Groot gelijk! Veel sterkte! en ik volg je op hyves!

@ Eline... fijn dat de buikpijn/steken weer gestopt zijn..
    Herken het wel... heb nu af en toe eens een wat zeurgevoel onderin mijn rug... en steekjes heel laag..
    Ging zelf uit van banden.. hoewel ik toch ook wel eens voor mezelf in de gaten hou hoe lang t allemaal duurt steeds..
    Ben benieuwd wat je vk er van zegt als je er weer naar toe gaat!

@ Alicia... Begreep dat de hoogte van t bed niet bij elke kraamzorg t zelfde is... Ik heb van de week gevonden dat die van ons op minimaal 60cm moet op hun site.. Misschien kun je daar eens kijken??

Joehoeee het werd tijd zeg!
    Vandaag is het ledikantje en de kast gebracht... 8-10wk levertijd.. dit is wk15... :( heeft een hoop telefoontjes gekost.. en hopelijk hoor ik vrijdag wanneer ze dan ook de commode komen brengen..
    Kunnen we eindelijk het kamertje helemaal afmaken!

Verder lekker moe vandaag... Ik sliep tot nu toe elke nacht nog perfect.. nooit eruit om te plassen.. nooit veel wakker...
    Maar nu sinds 2 nachten toch een keer eruit gemoeten.. :) en vanacht had mevrouw zich genesteld in mijn lies waardoor ik mijn draai niet vinden kon...
    Ach ja :D Moest er toch eens van komen toch???

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamanouk een knuffel voor jou, rustig aan meid

Klossen kan niet onder een boxpring heb ik gehoord, die hebben wij ook, bierkratten kunnen ook
    De hoogte moet dacht ik 80 cm zijn

Chivay fijn zeg dat je de spullen hebt voor het kamertje, werd wel tijd ook dan zeg. Plaats je nog fotos als het klaar is?

Ik heb de verlos niet gevraagd wat het was, het hoort er gewoon bij, had het wel is eerder. Er gebeurd daar ook zoveel natuurlijk

xxx

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Zooo even een avondje niet geweest en kan het niet meer bijhouden haha sorry maar weet ook echt niet meer wat er allemaal verteld is.

@ mamaanouk, jammer maar je moet aan jezelf denken he!!

@ Eline, fijn dat de krampen weer weg zijn.

@ Wen, naar mijn idee verandert er weinig in je ovutesten.

Hier vandaag nog een lichtere ovutest dus mijn ei is echt weer geweest. Gisteren niet meer geklust had avonddienst en ben dan pas rond kwart voor 12 thuis.

@ Wen, vervelend dat je nog steeds niet lekker bent. Beterschap.

Liefs

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeanetjuh, dat gevoel heb ik ook.. ze zien er allemaal hetzelfde uit.. dus ben bang dat ik ervan uit kan gaan dat de clomid niet is aangeslagen deze ronde.. nu kan het zijn dat over 2 weken een verhoging krijg, en anders moet ik hormonen gaan prikken :( eerst natuurlijk nare onderzoeken.. ik vermoed dat ik dan wel een inwendige echo krijg. of misschien wel een HSG ( baarmoederfoto met contrastvloeistof) al met al.. ik wacht het wel af....alleen het wachten duurt nog zo lang.. ik moet zeker tot volgende week vrijdag wachten tot ik de bloeduitslagen heb.... :( is wel een beetje frusterend...

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

mamanouk vooral aan je zelf denken en de kleine dat is het belangrijkste.

Wendyrichard kan het niet zijn dat je al zwanger bent omdat de testjes eigenlijk hetzelfde blijven de hele week iemand anders had dat geloof ik ook?

wij hebben ook een boxspring en vrienden van ons ook en die heeft er blokken hout onder gedaan omdat het bed zelf al vrij hoog is .

Eline met kratten bier eronder lig je dan niet tegen het plafond? hi hi

hier een rustig dagje knie doet weer zeer maar heb nu gelukkig medicijnen gehad dus hopen dat ze werken.

het lijkt mij wel mooi als we gaan trouwen dat de kleine er dan al is maar goed we zullen deze maand ons best doen en anders trouwen we misschien wel met een dikke buik vind ik niet erg drink toch al niet .

Greotjes san

Deel Deze Pagina