@wendy Het kan ook zijn dat de ovutesten onbetrouwbaar zijn door je PCO, dat had je toch ook gehoord of gelezen? Niet gelijk je koppie laten hangen hoor, wacht nou eerst je labuitslagen af. Misschien is je ei al wel geweest. Dikke knuffel, meis!
dat kan inderdaad ook zo zijn ja sorry wenrich . maar zoals wendy al zei niet je kop laten hangen je zit nu in de molen en het komt echt wel goed . groetjes san
@ Wenrich, waarom moet je zolang wachten? Hopelijk heb je gewoon een eisprong gehad. En meid kop op he!! Wat een rot weer vandaag het is gewoon heel de dag al grauw en donker hier en het blijft maar regenen:x
Hier viel het gelukkig wel mee met het weer vandaag De kleine is vandaag erg actief, vooral als ik op mijn rug lig Ben ik alleen maar blij mee. Wendy ik hoop echt dat je een eisprong hebt gehad. Wel frusterend dat je zolang op de uitslag moet wachten Hopelijk mag jij ook volgende maand op roze
Zo meiden gister ff druk geweest met strijken etc dus ff geen ZP, gister alleen ff snel controle echo gehad of het vruchtwater nog goed verdeeld was dus geen metingen omdat dat vorige week dinsdag nog gedaan was. Alles zag er goed uit, eerste ligt al met het hoofdje beneden de ander ligt in stuit maar als dit zo blijft kan ik wel proberen op een normale manier te bevallen. Baarmoeder was nu 27 cm lang al. Eline ik ben echt super benieuwd wanneer jouw dochter zich aandient, duurt nu niet lang meer....de eerste oktobermeiden baby! Alicia hier moet het bed op 80 cm hoogte staan, wij hebben ook een boxspring en ik dacht dat het niet hoefde maar vorige week vrijdag tijdens de intake heeft ze gekeken en het bed moet dus wel omhoog Mamanouk lekker rustig aan doen en zoals ik in het september topic al zei een goed gesprek kan geen kwaad denk ik Wenr wel positief blijven denken hoor! Pluisje ik ga voor je duimen dat het doorzet Chivay wat heerlijk om tot 32 weken er 's nachts niet uit te hoeven ik moet er al een lange tijd 's nachts 3 tot 4 keer uit....... ik ben jaloers Sorry als ik wat vergeten ben maar het was weer meer dan normaal
He dames, Heb ook weer ff bijgelezen... Ik weet nu al dat ik in t z'huis wil bevallen, ben zelf verpleegkundige en voel me daar gewoon helemaal thuis!Wil liever de 'troep' niet thuis hebben, en qua pijnbestrijding vind ik t ook wel fijn om dan daar te zijn... Heb ook al paar x verhalen uit omgeveing gehoord dat dames met persweeen en al in ambulance moesten...en da's dus echt geen pretje! @mamanouk Lekker aan je zelf en je ukkie denken!Je hebt ook nog een gezin om voor te zorgen, dus snap je volkomen!Succes! @wendyrich ga er maar gewoon van uit dat ovu testen met pco niet snel kloppen, dan valt je bloedtest vast mee! @san, banne en jeantjuh Hoop dat jullie snel op roze mogen!!! @de zwangeren... gaat echt snel nu de eerste baby zich bijna aankondigt!Merk nu zelf ook dat voor m'n geveoel de weken sneller gaan...al weer 16,4 nog paar weekjes en dan 20wkn echo...moet manlief nog overtuigen geslacht wel te willen weten! Iedereen fijne avond! liefs miek
dank jullie meiden, heb weer wat moet gekregen. Afgelopen 3 dagen wel kwaaltjes, steken in mijn buik, waaronder gisteravond een aantal steekjes in mijn onderbuik, gister wat rechts. Verder heb ik ook zo nu en dan een steekje in mijn rechter borst... uit het niets, en eergister voelde hij zelfs iets beurs aan aan de zijkant... geen idee of dit van de hormonen kan komen? ( op het moment ook lichte steekjes, maar het houd niet continue aan.) En lage rugpijn..dus misschien is het mijn ei wel? Ik hoop in elk geval niet teveel van voor je het weet is er een telleurstelling volgende week vrijdag.. en daar zit ik niet op te wachten..
Morgen meiden jane fijn dat alles weer goed was met de meiden, goed dat 1 al met hoofdje naar beneden ligt. Heb je nog nie het gevoel dat je buik uitscheurd met 2? Of valt het nog mee? Wendy ik hoop dat het je ei is meid Miek alles goed met je verder? Chantal leuk dat de kleine actief is, ik ben dan ook altijd blij, als ik haar goed voel. het blijft byzonder he. Ik voel rechts vaak een voet, voel gewoon echt dat het een voet is, zo byzonder Het schiet idd op meiden. Ik word nu ook wel een beetje ongeduldig hahah. Ben zo benieuwd naar mijn meisje. Gisterenavond had ik weer zon last van mijn buik, voelt net of ze met hoofdje heel laag drukt. Ben inmiddels de ziekenhuis tas al een beetje aan het inpakken, je weet maar nooit.
Eline mijn buikje groeit nu wel sneller maar nog geen last van striae, hoop niet dat ik dat krijg maar de kans is aanwezig. Zal snel ff een buikfoto maken.
Wendy denk gewoon door het indalen eigenlijk, zoek er niets achter. Moet er maandag weer heen, elke week dan, ik ga het maandag even vragen xxx
Spannend Eline. Doet het nu ook al zeer of valt dat wel mee? Als wij in het ziekenhuis willen bevallen zijn we wel thuis tot vijf centimeter ontsluiting. Is dit bij jullie ook zo? Morgen ga ik uit eten en nu vroeg ik mij af of ik biefstuk enz mag eten als het helemaal doorbakken is? Weet iemand van jullie dit? En vanaf welke week moet je bed op klossen staan?
Chantal, dit is hier ook zo ja, bij 5 cm ontsluiting. Mijn kraamverzorgende zei, als je in het ziekenhuis bevalt, het inweze pas omhoog hoeft te staan als je weer thuis komt. Ik dacht anders vanaf 37 weken al doen, je kan ook pas vanaf 37 weken klossen halen bij de thuiszorgwinkel. Heb nu geen last meer van mijn buik, gelukkig Biefstuk mag wel, als ie helemaal doorbakken is. Dus gen rood vlees meer! Ik ben ook een keer uit eten geweest, en nam biefstuk, maar vond het steeds toch te rood, dus heb het gewoon maar niet meer genomen met uit eten gaan. xxx
@ Eline... Ohh tjee zeg wat gaat het snel Al elke week naar de vk! Hoewel ik vlak achter je zit heb ik altijd zo het gevoel dat jij zoveel verder bent.. Maar dan kijk ik weer op mijn tikker en denk.. Oeh, ik ga toch ook wel hard haha Ik ben maar eens begonnen aan een lijstje voor de vluchttas.. stiekem is het nog best veel zeg! @ wanneer naar zh... Dat ga ik volgende week even goed met de vk bespreken.. bij ons is het ook bij 4 a 5 cm dat je welkom bent.. Alleen mijn moeder is gigantisch snel van mij bevallen (om 6 uur de vk gebeld, die is mij om 6.45 komen opvangen) Bij de cursus vertelde ze dat ik dit niet hoef te herhalen, maar ik wel een verhoogde kans heb op een snelle bevalling.. @ Alicia... Hoe is het nu met je?? Heb je al een beetje rust kunnen vinden? Ik had express even niet te veel werk-achtige dingen gedaan nu... wel even met uwv gebeld.. maar nog geen vacatures zoeken oid... Ga ik volgende week eens rustig mee beginnen... @ All... t wordt weer een spannende tijd voor een aantal zeg! Echt onwerkelijk hoe enorm je voor mensen die je eigelijk amper kent kan duimen en hopen dat het raak mag zijn!!! @ Kamertje.. Kast en ledikantje staan al! dacht ik al... Mijn vriend is van het type: "Nu wil ik ook weten hoe het staat ook!" Dus die heeft na zijn werk nog alles in elkaar gezet haha Nu hopen dat ze me vandaag bellen over de commode.. Want hoewel ik nog wel een paar weekjes heb.. de hormonen beginnen nu toch wel te kriebelen dat het af moet
@chantal, wat eline al zegt... alleen als hij doorbakken is! Je mag ook geen leverworst e.d. @eline, het word nu wel spannend allemaal he?! Vind je het niet eng? @all, ik heb ongi achtige krampjes in mijn onderbuik, zal het dan toch mijn eisprong zijn Vanavond voor de zekerheid nog een keer aan de klus... ( al is de zin ver te zoeken na een hele week)
Wendy ik hoop dat het je eisprong is zeg. Ik duim voor jullie allemaal, voel me soms zo lullig dat ik het over de zwangerschap heb enzo, maar ja voor jullie komt die tijd ook. Vond het eerst enger, nu begin ik me steeds iets minder druk te maken, wil wel dat ze eruit komt haha. xx
@eline, kan me voorstellen dat het "eng" is... zou ik ook hebben! Ah je hoeft je niet schuldig te voelen hoor meis! we gunnen het iedereen van harte!!
@Wendy Het zou idd je eisprong kunnen zijn geweest, ik hoop het voor jullie. @Eline Het wordt nu echt spannend voor jullie, leuk hoor. Kan me voorstellen dat je nu wel nieuwsgierig bent naar haar. Trouwens klein detail, je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend. @Chivay Geldt dat voor de 1e bevalling of ook voor de 2e? Mijn moeder heeft nl met mijn broer 48 uur overgedaan en ik was er ook zo. Volgens mij was de vk er nog niets eens en heeft mijn vader me opgevangen en navelstreng om mijn keel weggehaald. Ik kijk echt niet uit naar herhaling van mijn moeder de 1e bevalling... @Chantal Doorgebakken biefstuk mag idd, maar je moet het wel lekker vinden... Ik laat het maar gewoon staan. @Jane Ik ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto's. @Pluisje Hoe gaat het nu? Heeft je ongi doorgezet? @Jeanetjuh Fijn dat je ei is geweest, lijkt wel of jouw cyclussen steeds langer en wisselender worden na je vmk. Of vergis ik me? @san Ik lees dat je medicijnen hebt voor je knie, ik hoop dat ze helpen. Hoe gaat het verder met de revalidatie? Heb je zelf het idee dat het beter gaat? Nou het weer is weer waardeloos vandaag hier. Gisteravond was het best lekker weer, droog en 18 graden. Nu grauw en voelt kouder aan. Ik hoop dat dit weekend de zon zich weer een beetje gaat laten zien.