Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel plezier jane

2. Veel plezier in Zwitserland Jane!
    Een tummytub in je kraampakket, dat is toch wel een aardig kado! IZZ is mijn zorgverzekering, en dat valt ook onder VGZ... ik hoop dat ik ook zoiets leuks krijg.
    Vorige keer kreeg ik een rugtas/luiertas. Heb ik wel wat gebruikt, maar echt heel leuk of praktisch was ie ook weer niet.

Ik ben op mijn werk, heb nachtdienst... nog even wat TV kijken en dan maar proberen op tijd te gaan slapen, tot nu toe is het gelukkig wel rustig.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Hele fijne vakantie en tot volgende week!

4. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @ jane Fijne vakantie

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedemorgen meiden

Sammie gecondoleerd, wat is het snel gegaan zeg. Gelukkig geen lange lijdensweg. Ook gek dat de oma van een vriendin ook is overleden.

jane, idd zelfde box, ik heb geen meetlat, deze is denk ik zon 1 meter bij 1 nog wat.
    Veel plezier in zwitserland.
    Wow een tummy tub in je kraampakket, dat is luxe.

Heb slecht geslapen, elk uur gezien, dat is steeds zo de laatste nachten.
    Misschien zo nog even mijn bedje in.
    Vanmiddag weer naar de verlos.
    Gisterenavond had ik weer erge steken in lies, denk toch nog van het verder indalen ofzo.

xxxxx

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Veel plezier in Zwitserland Jane:)

Eline spannend hoor. Ik had gisteren ook een gesprek met mijn man waarin we fantaseren over de baby en hoe we denken dat het gaat:) Toch grappig om te weten hoe mannen erover denken.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ook wij gister hebben een gesprek gehad. Voornamelijk over wat we gaan doen als het kindje er eenmaal is.. of ik minder ga werken en of het haalbaar is. ( iets wat ik van tevoren wil weten aangezien ik over een maand een nieuw contract ga krijgen) Zit eraan te denken om 36 uur te gaan werken, ook omdat ik wat vaker naar het ziekenhuis toe moet binnekort ( mits ik zwanger ben) Hoe doen jullie dat met werk?
    Is misschien raar dat ik daar al overna denk terwijl ik niet zwanger ben maar wil altijd alels van tevoren goe geregeld hebben!

@jane, veel plezier in zwitserland!!

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wendy het zijn belangrijke dingen om van te voren te weten. Ik ga 26 uur werken, en mijn man 34.

*Op de maandag werk ik overdag, past mijn moeder op.
    *Op de woensdag werk ik overdag, is mijn man thuis
    *En op donderdag heb ik avonddienst, past mijn moeder uurtje op tot mijn man thuis is.
    *En ik werk om het weekend tot half 12 smorgens, dan is mijn man thuis.

Ben blij dat het zo geregeld kan.

Leuk he fantaseren over hoe het straks zal zijn met de baby, ik kan me het nog steeds moelijk voorstellen.
    Vind het wel lekker dat mijn man gelijk na de geboorte ook een maand thuis is, kunnen we er heerlijk samen aan wennen

xxxx

9. Goed geregeld Eline!
    Werkte je voor je zwangerschap 40 uur?

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Gecondoleerd met jullie verlies. Inderdaad snel gegaan,maar misschien voor haar wel beter. Sterkte.

@Eline. Ziet er mooi uit die box. Je bent ook weer flink gegroeid zie ik,behoorlijke buik.
    Vraag over de steken die jij in je lies had. Ik heb nu twee avonden als ik in bed op mijn linkerzij ga liggen dat ik steken boven in de lies heb,onder bandje v.d onderbroek zeg maar. Als ik op mijn rug ga liggen gaat het weer weg. Had jij dat ook zo,ik vraag me namelijk af wat het is.

@Jeanetjuh en Wendyenr. Spannend voor jullie. Zou zo fijn zijn als jullie ook op roze kunnen.

@Jane.Ik heb dat pakket ook gekregen,stond daar ook van te kijken. Wij hadden ook nog niet zo'n ding gekocht. Wat een maandverband zit er in de doos he:$. We zijn dan 9 maanden niet ongesteld geweest maar dat halen we volgens mij wel weer in:(

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, Als het goed is blijf je na de bevalling een tijd vloeien.. ( van mijn zus gehoord)

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jane... Veel plezier in Zwitserland! Ik hoop voor je dat de weersvoorspellingen een stukje zonniger worden!

@ Wendy... Slim om er al over na te denken! Je kan toch maar beter wat voorbereid zijn! Ik werkte 24 uur over 3 vaste dagen... en daarvoor hebben we al kinderopvang bij een kdv kunnen regelen..
    Mijn vriend zal haar altijd gaan brengen en halen..
    Komt nu mooi uit dat ik niet vast zit aan haal/breng tijden ivm t zoeken naar een andere baan.. Alleen de dagen staan deels vast (maar is ws wel wat in te schuiven nog)

@ Eline... veel succes bij de vk.. Ben benieuwd hoe t nu staat met t indalen!

@ Alicia... haha ja idd.. dat gaan we dubbel en dwars inhalen!

Hier gaat t z'n gangetje...
    Alleen bij vlagen fiks hoofdpijn, en de vermoeidheid is weer op het niveau van begin zwangerschap ;) Dus ik doe lekker rustig aan..

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden het is idd weer spannend we wachten weer af he ga proberen om za of zo een testje te doen ook al is het wat te vroeg zou moeten kunnen zou het zo leuk vinden als het raak is om mijn vriend te verassen op vader dag:D we hebben tot nu toe nog elke keer samen getest maar dan een keer even niet.

Over werk hoef ik gelukkig niet na te denken werk nu ook maar 24 uur en mijn vriend 38, ik kan evt nog naar 20 of 16 uur en werk als oproep in het dierenasiel dus dat is ook makkelijk.

@ Sammie, gecondoleerd. Gelukkig heeft ze niet lang hoeven leiden maar het is allemaal wel heel erg snel gegaan voor jullie. Sterkte.

@ Eline, mooie box en buik:) hoe was het bij de vk?

@ Wen, ja idd grappig hopelijk brengt het geluk:D

@ Jane, een hele fijne vakantie hopelijk knapt het weer nog op. Leuk een tummytub als kado.

Ik ga nu lekker voetbal kijken:) zijn er nog meer oranjefans??

Liefs

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden heb hier een leuke link.
    Als jullie op de 10e bevallen in 2010 dan krijg je een gratis lodger wrapper. dus meiden doe je best:D
    Lodger ®

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8- 1e kindje
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg
    Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Alicia die steken in mijn lies had ik wel is op een bepaalde zij, maar ook als ik sta bijv. Op mijn rug kan ik nu helemaal niet liggen, krijg ik buikpijn.
    Ik denk miss toch het indalen wat je dan voelt, die steken.

eveline ik werkte 34 uur altijd, dus lever 8 uur in

Chivay naar van die hoofdpijn. je merkt nu weer dat je moeier wordt he , dat had ik ook. ik slaap nu vaak smorgens nog even of smiddags

Jeanetjuh spannend zaterdag testen, ik hoop het zo voor jullie.

Bij de verlos was alles goed, ze is al aardig ingedaald.
    Ze zei dat ik een mooie soepele buik heb, verwacht niet echt striae. Maar ja wat niet is denk ik dan.
    Ze gaf me ook een lijst met wanneer ik moet bellen enzo, en al info over de hielprik. Gaat echt snel nu

xxxx

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, fijn dat het allemaal weer goed was en dat ze al aardig is ingedaald:) we wachten met spanning af:D gaat nu echt opschieten voor je he. Net nog even 5 goedkope testen besteld dus kan er weer even tegen;)

18. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @ sammie gecondoleerd meis! heel veel sterkte.

liefs.

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Ik blijf (zoals elke maand:p) duimen voor je. *duim duim* Spannend hoor nu je toch weer zo dichtbij de testdatum komt.

@Eline Vervelend dat je zo lastig slaapt nu, gelukkig zijn het de laatste loodjes. Fijn dat alles weer goed was bij de vk.

@Alicia Je gaat idd aardig vloeien na de bevalling, nu begreep ik wel van mijn stiefzusje dat als je borstvoeding geeft dat het vloeien meestal sneller ophoud.

@Wendy Nee hoor dat is helemaal niet raar, juist goed om er al over na te denken. Zeker met je contractverlenging in het vooruitzicht.

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Nederland gewonnen:D leuk he!!

Gister op kraamvisite geweest bij me nichtje. Lief natuurlijk om te zien, maar ook moeilijk. Ik denk dat er geen dag voorbij gaat, dat ik niet aan baby´s denk. Ben nu ook zo bezig met die medicijnen.
    En temperaturen elke ochtend.
    Straks krijg ik geen ei, net als wendyric. Die kans is zeker aan wezig. En daar ben ik me zelf van bewust. En dan hoop ik echt dat de gyn wel weer die medicijnen voor schrijf, waar ik een ontrekkingsbloeding van krijg. Die medicijnen zijn op namelijk. En de gyn zei, je krijg 1 keer medicijnen en dan gaan we kijken wat er gebeurt.
    Daar maak ik me wel een beetje druk om. Straks moet ik weer maanden wachten op nieuwe medicijnen. Hoop zo dat alles mee gaat vallen, maar me gevoel zegt eigenlijk iets anders.:(

We wachten weer af, heb wel al dagen last van hoofdpijn.
    Zal wel van de medicijnen zijn, hoort er allemaalbij.

sammie@ sterkte met het verlies, gecondoleerd.

eline@ het duurt niet lang meer, spannend!!

Jeanetjuh en wendyric@ Hopen op heel veel mooie streepjes deze maand voor jullie!!

Fijne avond allemaal.

liefs van pluisje

Deel Deze Pagina