Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #2961 Chivay, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8- 1e kindje
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg
    Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

Buddy's:
    Eline25 - Chivay

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @chivay, hmm ik heb het nu ook meer dan "normaal" ohh meiden dat wachten...

@jeanetjuh... ik heb echt werkelijk geen idee, wil volgende ronde ook meer zekerheid!

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2963 Alicia78, 15 jun 2010
    @Eline. Ik ben benieuwd wat het dan is. Heb er afgelopen nacht geen last van gehad. Al voel ik het kindje de afgelopen week wel heel laag zitten. Heb het idee dat ie daar de hele tijd met zijn/haar hoofd ligt te draaien. Had jij die steken ook maar aan een kant?

@luiertas. Ik heb de luiertas bij de kidnerwagen erbij genomen. Is ook in dezelfde kleur. Zit ook een verschoonmatje in en twee vakjes aan de zijkant om de borstvoeding koel te houden.

@Kwebbelsnoes. Vervelend dat je zoveel last hebt. Werk je nu nog wel dan?
    Misschien dat rust voor jou ook wat is. Ik heb nu ik thuis ben,weinig last meer van mijn 'kwaaltjes' en begin steeds meer energie te krijgen. Dit was eerst wel anders. Ik hoop dat je een goede oplossing kunt vinden.
    Hoe gaat het met de voorbereiding van jullie huwelijk,want dat schiet ook al op he?

@Wendyenr. Als die witte vloed,zoals jij het noemt, draderig is komt je ei eraan heb ik eens gelezen. Ik had toen ik net zwanger was,hier ook last van maar toen was het niet draderig,maar kwam blijkbaar van de zwangerschap. Weet niet zo goed hoe jij het moet opvatten. Wanneer heb je je nOD ook al weer?

Hier alles oke.

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dankjulliewel voor de tips ;)

Werk nog maar 20%, komt neer op ongeveer 5 uur per week, wilde nog niet helemaal de ziektewet in, voel ik me in ieder geval nog een beetje nuttig. Niet dat ik veel doe in die 5 uur, maar ben in ieder geval bezig.

Heb nu 3 weken vakantie, dus hoop dat dat wat helpt.

Vanmorgen naar de kapper geweest voor proefkapsel en make-up voor het trouwen. Toen ik al een poos onder de droogkap zat, werd ik ineens beroerd en viel flauw. De kapster was erg geschrokken. Na een glaasje suikerwater ging het weer beter gelukkig.
    Gelijk aangekaart bij de vk en moet in ieder geval mijn suiker laten controleren.
    Verder had de vk niet echt tips voor het slapen. Alleen om voor het slapen 2 paracetamols te nemen om te kijken of dat wat helpt.
    De papieren van de 20-wekenecho waren niet aangekomen, dus nu moet ik weer naar het ziekenhuis bellen. Zeker naar de verkeerde praktijk gestuurd ofzo.

Met de baby was gelukkig alles goed, die schopte vrolijk tegen de doptone aan, dat gaf me een herrie haha. Eerst hoorde je het hartje en dan ineens een doffe dreun en dat een paar keer achter elkaar, dus de vk zei dat dat de kleine was die ertegen schopte. Grootte baarmoeder loopt ook iets voor op groei, maar omdat die papieren niet binnen waren kon ze het niet vergelijken met de metingen van de 20-wekenecho.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, Het is wit waterig en in mijn slipjes zit een klein beetje witverlies... ( klein beetje plakkerig maar niet heel erg kan er geen draden van trekken daar is het te waterig/dun voor)

Ik vermoed dat mijn NOD 23 juni is maar weet ik niet cker.. morgen bloedprikken..

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    kwebbelsnoes dat is schrikken zeg dat je flauwviel, gelukkig goed afgelopen.
    Was het wel gelukt bij de kapper, met je make up ook?

Steken, ik heb het meestal aan de rechterkant

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, ow dan houdt ik weer moed haha. Weet gewoon ook dat je lichaam je zo voor de gek kan houden maar ben ook erg moe gister 2 uur geslapen na het eten en kon vannacht niet in slaap komen heb het toen nog 2 uur zien worden en ben nu ook weer erg moe en elke keer wat lichte krampen/steken. We zullen van het weekend wel zien;)

@ Kwebbel, dat is wel even schrikken zeg. Is je kapsel wel gelukt en je make-up?

Ow ja moeten we 1 of 2 buddys doen? Want stel je voor als Eline en Chivay tegelijk in het ziekenhuis liggen er zitten maar 2 weken tussen :)

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje wat is er weer veel gekletst weet neit meer of ik het allemaal onthouden heb hoor;)

Kwebbelsnoes zullen wij elkaar buddy worden? Jeetje was wel schrikken met dat flauw vallen zeg. Fijn dat wel alles goed was met de baby. Dat geeft je weer moed:D

Wendy ik herken dat witverlies alleen toen ik zwanger was. De eerste 3 maanden zeg maar.

Jeanet spannend die symptomen hoor:) Hopelijk is het raak:D

Ik heb weer een gesprek met een nieuwe gastouder. Haar kinderen gaan naar de zelfde toekomstige school als mijn kinderen. Ze woont buitenaf. Heeft kippen, ganzen en een hond. En ze houd van knutselen. Klinkt leuk:d Ben benieuwd wat ik er live van vind.

Eline wat toevallig zeg van dat werken en oppassen.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal dat klinkt goed van dat gastoudergezin. ben benieuwd.
    Super dat jullie het op die manier doen trouwens. Trok een kinderdagverblijf jullie ook niet echt aan?

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, dat klinkt leuk hopelijk klikt het:D Ik denk dat wij ook voor een gastouder kiezen ivm onregelmatige diensten van mij. Waarom hebben jullie er voor gekozen?

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wij hebben ervoor gekozen, omdat mijn werk me geen vaste dagen wil geven. Ook geen 2 wekelijks terugkerend rooster, dus vandaar op deze manier.

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    wendyric@
    Heb je geen temperatuurlijst bij gehouden? Ik moet dat wel van de gyn. Heb zelfs een mooie temperatuurlijst gekregen waar ik het kan invullen. Dan zie ik volgende week hopelijk van zelf of de eisprong is geweest.
    En op je werk vertellen zou ik wel doen. Heb het zelf ook gedaan, en de baas reageerde heel gewoon. Hij zei, wat moet dat moet;). OKe dacht ik, dat is duidelijke taal.
    Ik begrijp dat het moeilijk is om positief te blijven:). Kom op meid!!
    Onze tijd komt hopelijk ook dit jaar nog!!;):p:)

liefs van pluisje

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ pluisje, ik heb het niet bijgehouden, was het vanplan maar ik was te laat 'begonnen". Volgende maand beter.
    Ik moet morgen dus bloedprikken ( zo geen ster in) en dan weet ik vrijdag meer.. maar dag wachten vind ik wel slopend hoor! Vrijdag weet ik of ik uberhaupt zwanger kan zijn of dat ik een andere behandeling ga krijgen.. ik vermoed het laatste...:(

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2974 Alicia78, 15 jun 2010
    Kwebbelsnoes. Dat is inderdaad schrikken als je zo bij de kapper zit. Misschien de warmte onder de droogkap. Hopelijk krijg je er niet vaker last van.
    Leuk een proefkapsel en make up. Wat heb je voor kapsel?

@Eline. Ik heb ook rechts. Zal het de volgende keer eens vragen als ik op controle ben. Vraag me ook af of er misschien een voetje laag ligt.

@Wendyenr. Ik heb dat ook gehad en af en toe nog iets. Bij mij heeft het echt met de zwangerschap te maken. Ik hoop dat dat bij jou ook de reden is

@Chantal. Klinkt inderdaad goed die gastouider. Heerlijk als je kind zo alle ruimte buiten heeft. Ben benieuwd hoe ze in het echt is en of jullie op een lijn zitten.

Gister intake van de kraam gehad. Allerlei gegevens opgeschreven. We mochten aangeven of we nog wensen hadden. Gaf aan dat wij graag een niet-roker willen. Ze proberen daar rekening mee te houden,maar kan dat niet garanderen zegt ze. Wel gaf ze aan dat kraamverzorgsters bij hun niet mogen roken als ze bij het gezin zijn. Vind dat best lang als ze 8 uur niet mogen roken,zeker als je een flinke roker bent,maar goed dan vind ik het prima. Al vind ik het wel vreemd. Als ze niet bevalt konden we bellen en dan kijken ze voor een ander,ben erg benieuwd wie we krijgen. Ik vidn het zelf wel heel belangrijk dat we een leuke krijgen waar we een klik mee hebben. Ze is tenslotte wel de hele dag in osn huis, zit in onze spullen en controleerd mij van onder,dus wil dan wel een goede. We wachten het af.

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, ja bij mij is dat precies het zelfde.
    Is een gastouder eigenlijk veel duurder dan een kinderdagverblijf?

@ Wenrich, succes met bloedprikken morgen. Ga voor je duimen dat je gewoon zwanger bent. En ga je het vertellen op je werk? Want je hebt nog geen jaar contract toch?

@ Ingie, hoe is het met jou?

Zo even GTST kijken zou sjors vandaag bevallen en is het van Bing of Danny SPANNEND :D:D:D

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Spannend de komende dagen voor je, ik duim voor je dat je eisprong gewoon geweest is. ;) Overigens zou ik het niet tegen je werkgever zeggen dat je er mee bezig bent, zeker omdat je nog geen vaste aanstelling en nieuw contract hebt. Tenzij je het natuurlijk geen probleem vindt om hier evt je baan om te verliezen, ik zeg niet dat dat gebeurd maar je weet het niet...

@Jeanetjuh Ook voor jou spannende tijd... *duim duim* :)

@buddy Moet je perse al zwanger zijn om een buddy te worden? Want anders zou ik het leuk vinden als Jeanetjuh mijn buddy zou worden, als zij dat tenminste ook wil... :)

@san He balen dat je niet aangenomen bent, ik hoop dat je snel wel een leuke baan vind.

@chivay Lekker hoor zo rustig aan kunnen doen tot je bevalling. Is toch nog een soort van geluk bij een ongeluk. Trouwens leuke luiertas!

@Kwebbel Wow dat zal schrikken zijn geweest. Fijn dat alles met de kleine in ieder geval goed was. Ik ben benieuwd wat er uit je suikertest komt.

@Chantal Ik hoop dat deze gastouder beter bij jullie past.

Fijne avond allemaal!

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, aan het duimen van jou zal het niet liggen:D

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, heb je pb al beantwoord :D

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8- 1e kindje
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg
    Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

Buddy's:
    Eline25 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh

20. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Bij de eerste ben ik minder gaan werken. Ik werkte 36 uur na de eerste ging ik 32 uur werken. Veerle ging dan 2 dagen naar kdv en 2 dagen paste familie op. Op een gegeven moment ben ik 3 dagen gaan werken. Het is financieel net haalbaar, maar ik wil wel zo vaak mogelijk bij mijn kinderen zijn.

kwebbel je zou wel geschrokken zijn. Heb je er vaker last van gehad?

Eline ben je al aan het aftellen? Het duurt niet meer zo heel erg lang.

Vandaag had ik een afspraak bij de gyn voor een hysteroscopie en er bleek nog een stukje van de miskraam te zitten. Dit is verwijderd. Nu is mijn baarmoeder helemaal schoon en kunnen we er weer voor gaan. Moet wel over 3 weken bellen voor de uitslag van het restje, maar daar maak ik me niet zo druk over. Ik ben blij dat het achter de rug is.

Deel Deze Pagina