jeanetjuh, beterschap meid Miekje, fijn dat het iets beter gaat met je opa. Je kan aan de klus he Chivay wat gaaf dat je het al zo kan voelen zeg, echt leuk. Ik ga op de bank hangen, en vroeg mijn bed in. xxxx
Ohja, voorspellingen Bah! Ik had daar altijd maar een hekel aan. Van die mensen die je nog nooit hebt gezien (vriendin van een collega van Sander op een personeelsfeest bijvoorbeeld) die heel stellig lopen te beweren dat je toch echt een meisje krijgt, zeker weten, dat zie je zo. Pffff en mooi dat Jelle toch echt een jongen is! Elleke, ik snap dat je moeder voorzichtig is. Hopelijk is dat nu in jouw geval niet nodig. Lekker blijven plakken beebje! Jeanetjuh, beterschap! Chivay, wat gaaf dat je al zoveel voelt! Ik had dat pas tegen de 20 weken, heel vaag. Geniet ervan! Vandaag zijn vrienden bij ons op visite geweest. Zij hebben een tweeling die in april 2 wordt; scheelt 2,5 maand met ons zoontje. Lekker drukke boel dus als die met zijn drietjes al het speelgoed overhoop halen. Ze bleven ook gezellig eten, maar ik ben er wel moe van.
heey meiden, ik ben er wel maar doe ff rustig aan, ben gister flauw gevallen en later nog eens over gegeven... voel me vandaag ook nog niet helemaal lekker... chivay, jij was het geloof ik die vroeg over zwangerschapsbroeken, ik heb 2 jogging broeken (leuke) die ik nog aan kan... en ik heb 1 zwangerschaprok...kreeg gister met de post een zwangerschapsbroek, ook jogging stof... wil ook nog wel een spijkerbroek... gewone kleren pas ik niet meer in... erg he... ben nog maar 13 weken... jane, ik las dat er een tussenschot te zien was, heel fijn om te horen zeg, en leuke foto's heb je zeg... lekker ook dat je straks om de 2 weken mag... ben ik nu ook al... 6-7-10-12-14 weken controle en daarna moet ik ff zien.. 2 weken kan het dan niet worden want dan ligt de kleine van mij in het ziekenhuis, dus dan ben ik in een andere ziekenhuis... voor de rest laat i het hier ff bij, denk wel aan jullie hoor... maar ga nu mijn bedje opzoeken
Manavan4 lekker rustig aan doen hoor. Er is idd een tussenschot gevonden, gelukkig. Iedereen een fijne (werk)dag, ik mag de komende weken 40 uur werken want een collega is op vakantie
@Chivay. Wat een aparte ervaring dat je je kindje voelt. Lijkt me erg leuk. Dus je wordt nu al wakker gehouden door de kleine. Dat belooft nog wat
Goedemorgen allemaal Vannacht is onze pup geboren. Zo schattig Ik heb me vandaag ziek gemeld van het werk. Heb de dokter gebeld en ik kan vanmiddag tabletten ophalen voor de misselijkheid. Ik hoop dat het helpt Morgen naar de verloskundige. Ben nu al enorm zenuwachtig. Ben blij dat ik s' morgens om 9 uur aan de beurt ben.
@ Mama van 4, dat is niet goed he. Pas goed op jezelf. @ Chantal, ow wat leuk wat voor ras is het. Ik ga mijn laptop weer uitdoen ben echt zo beroerd:x voel alle spiertjes in mijn lichaam
Het is een labrador We wilden graag een bruine, maar er zijn alleen maar zwarte teefjes geboren, dus nu krijgen we een zwarte. Echt zo schattig.
Ik wilde eerst 4 weken vooraf maar nu maar 6 weken aangehouden, alles wat ik eerder niet meer kan of mag werken ga ik in de ziektewet.
@ Chivay, wat gaaf zeg!!! Leuk hoor @Jeanetjuuh, beterschap meid! @ Miekje!!Flink aan de klus dus deze week! Succes! Hopelijk is het dan raak
Hier alles prima, niet misselijk meer geweest,tot nu toe pfff!! Ik wil het voor iedereeen nog even geheim houden tot goede vrijdag dan gaan wij het onze ouders vertellen, en een weekje erna de vrienden enz... Maar dat is zo moeilijk als ik met de meiden zit te kletsen over de toekomst!! Hahaha dan denk ik steeds je moest eens weten, met een big smile!! En dan maar f snel de andere kant uitkijken!! Woensdag 1e afspraak verloskundige! Spannend! Liefs Magic!
@Jeanetjuh Beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt. @ Chantal Gefeliciteerd met jullie pup. Dat wordt een drukke bedoening en zwanger en een pup opvoeden. Wij hebben zelf een bruine labrador reu en ik ben echt stapelgek op hem. Het is echt een geweldig ras. @MamaVan4 Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, goed aan jezelf en de kleine denken. @Jane Mooie echo en fijn dat er nu een tussenschot te zien was. Toch weer een zorg minder... Nu genieten, meid. Ik ben gelukkig weer wat opgeknapt, ben alweer aan het werk geweest vandaag. Nog wel huiverig met eten, maar dat zal de komende dagen wel beter gaan. Sorry, heb wel bijgelezen maar er is zoveel geschreven dat ik niet overal op kan reageren.
Wen spannend bijna je nod, heb je een voorgevoel? Chantal leuk een hond, en leuke naam ook Senna. Mamavan4 jeetje dat is balen dat je bent flauwgevallen, rustig aan he. jeanetjuh, beterschap meid xxxx
@ mamavan4.. Hoe is het nu??? balen dat je flauw gevallen bent!! @ Chantal... Leuke naam senna! Laat je een keer een foto zien??? @ Jeanetje.. Beterschap.. balen dat je je nog zo beroerd voelt!! Hier... Drukke dag op t werk.. dus vanavond lekker even een hang avondje
Als het goed is gaan we er van de week voor het eerst kijken Senna vond ik een leuke babynaam, maar mijn man helaas niet Dan maar de hond zo noemen Krijg ik toch een klein beetje mijn zin
@ all meiden ik lees bijna ieder dag trouw jullie berichten, maar kan het ff niet meer bij houden er is zoveel geschreven. @ eline nog 2 daagjes dan is jullie bruiloft leuk hoor. @ jeanetjuh beterschap. @ mamavan4 dat is niet zo best flauw vallen. @ wen1975 ik hoop dat je een mooie test heb. @ chivay echt leuk dat je de kleine voelt. dames nog een fijne avond allemaal en veel liefs