Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

@Banne:
    hoe is je examen gegaan?

@mereli:
    Fijn dat alles achter de rug is. Hopelijk raak je snel weer zwanger.

@minder werken:
    Ik blijf na mijn verlof 2 dgn werken i.p.v. 5 dgn. Mijn moeder past die 2 dgn op.

@wen&r:
    ik zou je baas pas inlichten als die tijd echt is aangebroken en het echt niet anders kan. Je weet immers maar nooit!

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, het is altijd afwachten...Ik ben ook niet zo voor een roker maar, als ze het buiten doet heb ik er geen bezwaar tegen.
    Wij hebben over een 3 wkn onze intake. Ben benieuwd wat ze allemaal vragen. Ik hoop niet dat ze gaan pushen om borstvoeding te gaan geven, dat lijkt me namelijk helemaal niks.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, wat betreft pushen kwa borstvoeding moet je meteen heel duidelijk je standpunt geven. Toen ik in de kraamzorg werkte was het echt een hot item, maar heb nooit iemand gepusht daarin maar weet wel dat collega's dat wel deden. Ik vind je moet er zelf 100 procent achter staan anders mislukt het toch.
    Dus gewoon zeggen hoe je erover denkt ook als het zover is.

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Nou meiden, ik ben vandaag GESLAAGD!!! Ben zo blij!:D:D:D:D:D

@San, balen dat je niet aangenomen bent!! Wat voor werk zoek je eigenlijk?

@Alicia, ik hoop voor je dat het klikt! Lijkt me niks als je iemand hebt waar je je niet lekker bij voelt!

@Sammi, zo dat is een flinke stap terug in uren! Wat een luxe (in mijn ogen dan..:))! En super dat je familie hebt die op kan passen!

@Mereli, wat fijn dat alles nu 'afgesloten' is voor je! Hopelijk kom je snel weer op roze en blijft hij/zij deze keer lekker 9 maanden bij je..

@Gastouder, in principe zijn de prijzen per uur ongeveer gelijk aan een kinderdagverblijf. Alleen is een nadeel van een gastouder dat je minder toeslag krijgt van de belastingdienst. De toeslag wordt namelijk niet berekend over het gedeelte wat je betaald voor het gastouderbureau. Dus per saldo is het duurder!

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Merili, fijn dat je het nu kunt afsluiten en verder kan. En hopelijk is de uitslag over 3 weken ook gewoon goed.

@ Banne, GEFELICITEERD :D:D
    Bekijk bijlage 79119

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne VAN HARTE GEFELICITEERD! :D

@Mereli Fijn dat je baarmoeder nu schoon is en jullie verder kunnen. Moeten jullie die 3 weken nog afwachten of hebben jullie nu meteen "groen licht" gekregen?

@sammie Volgens mij gaan ze niet pushen hoor voor borstvoeding. Hooguit zullen ze nog een keer de voordelen vertellen, maar uiteindelijk is het je eigen keus.

@kraamzorg Wat hebben jullie al vroeg de intake. Ik kreeg bij de bevestiging van mijn aanmelding te horen dat ze pas tussen week 32 en 36 contact opnemen voor de intake. Deze moet wel plaats gaan vinden vóór week 36.

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Banne... Joehoeeeeeeee gefeliciteerd!!!!

@ Kraamzorg.... Hier intake op de dag dat ik precies 35wk ben... Wat een goeie zeg Alicia het vragen om een niet roker! Dat ga ik ook zeker doen... Want ook als het in de kleren hangt kan ik er flink last van krijgen..
    Hoop natuurlijk ook op iemand waarmee het goed klikt.. heb alleen al wel begrepen dat het allemaal wat krapper en lastiger zal zijn door de zomerperiode... Ben benieuwd over 2 weekjes...

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mereli fijn dat het restje nu is weggehaald, en jullie er weer voor kunnen gaan

banne yoehoeee wat goed, gefeliciteerd

Kraamzorg kwamen bij mij al met 28 weken voor de intake.
    Vroegen ook of het erg was dat ze rookt( niet thuis natuurlijk) heb gezegt dat het me niet uitmaakt, zolang het maar niet binnen is

Ik was gisteren naar yoga, gingen het persen oefenen, was nu opzich wel interessant.
    Ik had zon rare droom, de baby werd gebracht door de postbode:D, niks geen bevalling hahaha.
    En ze was weer heel groot, 1 dag oud en tandjes, en kon lopen.
    Ik was de hele dag vergeten voeding te geven.

Pff wat kan je raar dromen he. Verder wel goed geslapen

xxx

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Merili fijn dat je baarmoeder weer helemaal schoon is:)

Banne van harte gefeliciteerd. Die heb je mooi in de pocket.

Ik weet niet wanneer ik de intake heb van de kraamzorg. Ben via naviva. Heeft iemand dit nog meer?

Zometeen weer naar het werk dossiers in het electronisch dossier zetten. pffff wat een werk zeg.......

Wendy nog 1 dag en dan ben je 12 weken:D:D

San balen dat je niet bent aangenomen:(

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. gefeliciteerd. Lijkt me een opluchting dat je dat hebt gehad.

@Mereli. Fijn dat je dat hebr gehad. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn. mag je er meteen voor gaan?

@Sammie. Ik denk dat Jeanetjuh gelijk heeft wat betrfet het pushen voor borstvoeding. Toen ze het ons vroeg en wij aangaven borstvoeding te willen,stak ze nog een heel verhaal af over hoe goed dat was,dus ik denk dat duidelijkheid voor jou naar haar toe meteen goed is.

@Banne. Klopt,maar het is natuurlijk altijd afwachten wat je krijgt. Vroeg me later nog af of er ook mannelijke kraamverzorgers zijn? Dat hoeft voor mij ook niet zo.

@Chivay. Tja,ik dacht,geef het meteen maar aan met roken. Bij ons rookt er niemand in huis en in de familie en ik zou het heel jammer vinden als ons kindje dan juist alleen in de kraamdagen met roken in aanraking komt. Ook omdat een kindje de lichaamsgeur van degene die hem/haar vasthoud aanneemt en ik vind het lekkerder als ons kindje naar zwitsal ruikt ;)

@Kraamzorg. Bij ons is het de gewoonte om voor de 7de maand de intake te doen. Ze nemen dan ook en lijst door met wat je in huis moet hebben. Daarna heb je dan nog de tijd om wta dingen te kopen. Wat Chivay zegt klopt;in onze tijd is het wat krapper qua personeel. Bij mij doen ze om die reden de eerste vier dagen,hele dagen hulp en de andere vier dagen,halve dagen. Dan kunnen ze personeel op de halve dagen bij twee gezinnen plaatsen. Maar goed,ze hebben bij ons verder niet zo veel te doen;we hebben geen andere kinderen,huisdieren en boodschappen hoeft ook niet,dus als ze maar voor de baby en mij zorgen vind ik het wel goed.

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banne van harte gefeliciteerd die heb je mooi binnen.

een baan ik zoek eigenlijk vanalles telefoniste/receptie werk.
    zit er nu nog mee dat ik nog niet mag staan en veel lopen dus heel veel banen vallen al af en wat ik heel graag wil is onderwijs assistente worden maar het is heel moeilijk om daar een baan in te krijgen en op die manier te gaan leren (werken leren zeg maar).

fijne dag allemaal

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

chantal: Ik wil jouw buddy wel zijn :D Moeten we alleen niet op dezelfde dag bevallen, want dan kunnen we het allebei niet hier melden :p

borstvoeding: de vk begon gisteren over een borstvoedingscursus, dus ik zei dat ik al naar zo'n voorlichtingsavond was geweest. Zei ze: nee, ik bedoel een cursus! Ik krijg daar echt rare beelden bij haha. Wil wel borstvoeding gaan geven, maar zo'n cursus, ik weet niet, vond die avond al heel nuttig.

kraamzorg: weet niet wanneer ze hier op intake komen. ik wil echt een niet-roker, want ook al rookt ze buiten, het hangt toch om haar heen en ik ga echt over mijn nek van rooklucht.

Ik ga straks even naar de grote prenatal in utrecht! Ik ga met mijn zusje zwemmen 1 avond in de week, maar heb nog geen leuke zwangerschapsbikini kunnen vinden. En wil even kijken voor een kraamcadeau voor mijn collega.

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @banne gefeliciteerd meis!!!

@ san, waar zoek je werk? ( welke omgeving)

hier gaat alles goed.. nu nog 2 dagen wachten tot de uitslag van de gyn... zit wel beetje in spanning, we hebben voor de zekerheid gister ook nog geklust. ( had totaal geen zin en het verplicht klussen is niet veel aan.. ) Ik ben erg benieuwt.. denk dat ik komende dagen even wat afstand neem van t forum ( tot ik de uitslag heb) en me voornamelijk op werk stort.. :)

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ****Buddynieuws****

Ik kreeg net een sms van chivay, ze is opgenomen in het ziekenhuis.
    Ze had vanmorgen bloedverlies, hartfilmpje en echo zijn goed, en ze beweegt goed. Waarom ze bloedverlies heeft is nog onduidelijk.
    Ze is ter observatie opgenomen waarschijnlijk tot vrijdagochtend

xxxxx

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @chivay, sterkte meis!

Dames die mij als buddy willen stuur maar een pm-tje doe het met alle liefde!

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay He getver meid, dat zal schrikken zijn geweest. Positief dat hartfilmpje en echo goed zijn en de kleine meid goed beweegt. Ook fijn dat ze je voorlopig ter observatie opgenomen houden. Sterkte en een dikke knuffel!

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay heel veel sterkte! Gelukkig dat het hartfilmpje goed was:) Hoop dat je snel weer naar huis mag!

Kwebbelsnoes ik zal je even mijn 06 in een pb bericht sturen. Lijkt me idd verstandig dat we niet op dezelfde dag bevallen;) Ik ga trouwens ook zo'n borstvoedingscursus volgen. Ik zie wel hoe het is:D

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8- 1e kindje
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg
    Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken

Buddy's:
    Eline25 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chivay: Dat was even schrikken! Goed dat ze je even ter observatie houden! Sterkte!

Chantal: je hebt pb!

Wenenr: Kan me voorstellen dat je in spanning zit en dat verplicht klussen lijkt me idd ook niks. Hoop dat je een goede uitslag te horen krijgt!!!!

Heb me net lekker uitgeleefd bij de prenatal! Ze hebben Sale! Heb 3 setjes kleertjes voor de baby gekocht, 2 rompertjes en stoer setje voor de uk van mijn collega. Voor de wieg een dekentje en lakentje. Nog wat hydrofiele luiers en washandjes en voor me zelf een tankini voor het zwemmen. De zwangerschapszwemkleding viel wel tegen, 2 verschillende badpakken en 1 tankini, meer variatie was er niet.

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes ik heb je mijn email en 06 nummer via de mail gestuurd.

Deel Deze Pagina