Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje missy hopelijk komt alles goed met je neef en zijn collega?

eline geniet van je dag. klinkt heerlijk.

jeanetjuh succes bij de kno arts ook ik weet niet wat het is.

groetjes san

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Meiden,wat gaat de tijd snel hier. Over 4 weken al de eerste baby. Ik hoop dat op korte termijn iedereen zwanger is hier,gun het iedereen. Ik ben ook benieuwd wanneer het eerste jongetje zich aandiend. Wel apart dat er allemaal meisjes verwacht worden. Bij mij op yoga en zwemmen zijn diegene die het weten ook in verwachting van een meisje.

Hier gaat het prima. Moet nog wat kleertjes kopen. Vind het moeilijk in te schatten hoeveel je vanalles nodig hebt,zeker nu je nog niet weet in welke maat het kindje past. Nog even de bedklossen en de po ophalen en dan schieten wij op. Nu ik thuis ben, voel ik me steeds beter en heb energie voor 10. Zo kan ik de laatste weken prima vol houden :)

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Wie weet meld wen hier wel het eerste jongetje:D ben benieuwd.

Hier is het huis weer lekker schoon:) hele huis gestofzuigd, badkamer wc helemaal gedaan en toen alles gedweild, wasje opgehangen en zo nog even binnen halen en toen de keuken nog even een beetje afgedaan:D dus alles is weer spik en span haha.
    Zo hou ik de zenuwen een beetje in bedwang;)

Liefs

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeanetjuh heb je al kwaaltjes?

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ben vreselijk moe, heb maandag na het eten een uur geslapen en dinsdag met moeite smiddags wakker gebleven en gister weer 1,5 uur op de bank liggen slapen;) dus hou hoop

Jij moet nog 1 nachtje wachten dan weet je meer, hou je het nog vol?

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    *****Buddynieuws*****

Chivay mag morgen weer naar huis. Ze bloed niet meer, en alles gaat goed met de kleine. Ze hebben geen oorzaak kunnen vinden.
    Vandaag mocht ze weer wat rondlopen

Jeanetjuh, hoop dat het meeviel bij kno arts. Spannende dagen

Alicia ik heb een paar dingen in maat 50, meeste 56, en ook al wat 62. Kleinste maatje toch mee oppassen, en kan evt bijgehaald worden anders.

xxxx

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is goed nieuws dat ze weer naar huis mag morgen.

kan misschien een bloedvaatje geknapt zijn had mijn nicht de hele zwangerschap last van.

groetjes san

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, dat is super goed nieuws voor chivay:D

KNO arts pffff..... wat viel dat tegen meiden eerst werden allebei mijn neusgaten vol gedauwd met gazen is echt vreselijk toen moest ik 25 minuten wachten tot de verdoving was ingewerkt dit liep ook in mijn mond en is echt GOOR dus ook mijn tanden lip en keel waren verdoofd.
    Toen mocht ik na 25 minuten weer na binnen en kwam hij met een naald om gaatjes te prikken daar voelde ik vrij weinig van en daarna nog met een apparaat met 2 stekertjes eraan om wat slijmvlies wegtebranden.
    Heb nu nog watten in mijn neus omdat het behoorlijk bloedde.
    Ben zo blij dat het achter de rug is maar dit NOOIT meer.

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jeanetjuh:
    Dat heb ik meer gehoord. Ben van plan om daar gelijk duidelijk in te zijn (voor zover me dat lukt!) Mijn vriendin hebben ze het ook aangepraat en dat lukte ook niet. Achteraf heeft ze daar spijt van gehad. Tuurlijk is borstvoeding beter, maar ik ben daar gewoon geen type voor. Zelf ben ik ook groot geworden zonder borstvoeding en ben van mening dat het heus niet slechter is voor je kindje..

@banne:
    Gefeliciteerd!!!!!!Zo daar ben je lekker van af.
    En qua uren ga ik idd. een stuk minder werken. Ik kies echt voor m’n kindje hierin en wil de kleine niet te veel wegbrengen. Financieel kan het, en in het onderwijs is dat makkelijk te regelen!

@Chivay:
    Rustig aan meid! Hopelijk blijft alles goed gaan met jou en de kleine. Fijn dat je weer naar huis mag.

@Missyf:
    Jeetje, dat is heftig!

@Eline:
    Het zal je maar gebeuren dat ineens de postbode aan de deur staat, haha! Nog even wachten dan zie jij je klein spruit!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Dat klinkt veelbelovend die kwaaltjes... Ow ik hoop ik het echt voor je. :) Wanneer wil je op zijn vroegst gaan testen? En jeetje wat klinkt dat afschuwelijk van de KNO, kan me voorstellen dat het eens maar nooit weer was. Heb je nu nog erg last?

@Chivay Ow wat een goed bericht zeg dat je weer naar huis mag en dat alles goed gaat met de kleine meid!

@Wendy Spannend, morgen hoor je of je een eisprong hebt gehad. *duim duim*

@Eline De kleine meid van mijn stiefzusje paste niet eens maat 50, er moesten een kleinere maat kleertjes bijgehaald worden. Alles was veel te groot, terwijl zij toch 50cm was.

@Alicia Fijn dat je je zo goed voelt nu je thuis bent, ook al is de reden daarvan niet echt leuk. Voor jou gaat het nu langzaam maar zeker ook opschieten.

@Geslacht Ja ik ga voor een jongetje, maar jullie moeten nog tot 16 augustus geduld hebben om te horen of ik gelijk heb. :D

Yeeeeaaaahhhhh heb de magische grens van 12 weken bereikt! Bekijk bijlage 79522 Bedankt voor jullie felicitaties. :)

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh o wat erg zeg die behandeling. Ik zou bang zijn dat ik geen lucht kan krijgen en niet kan slikken, ben daar panisch voor.
    gelukkig is het achter de rug

12. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Eline Ik had 2 setjes in maat 50, deze paste goed toen ze geboren werd, maar ze groeien in het begin zo hard dat ze het maar 1 of 2 keer aan heeft gehad. Maat 56 was iets te groot en heb de mouwtjes omgeslagen en ze groeit er zo in. Mocht het echt te groot zijn kan je altijd nog wat bij laten halen en misschien zit er nog wat bij de kraamcadeautjes.

@jeanetjuh het KNO bezoek klinkt niet als een pretje. Gelukkig is het nu achter de rug.

@Chivay fijn dat je morgen weer naar huis mag. Gelukkig is alles goed met de kleine.

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay wat fijn dat je morgen weer naar mag:)

Jeanetjuh vreselijk dat bezoek blehhhh:( Hopelijk heeft het wel geholpen:)

Wendy spannend morgen de uitslag. De duimen draaien hier!

Ik begin weer mee last te krijgen van de isias:( Zal wel komen omdat ik nu wat meer aankom. Baal er wel flink van. Hebben jullie ook dat je weer wat meer moe word? Ik namelijk wel. Voelde me vol energie, maar dat is deze week ver te zoeken. Zei al tegen mijn man dat ik iedere middag maar even een uurtje ga liggen, want dan ben ik s' avonds langer van de partij:D

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden ik wil jullie in elk geval bedanken voor jullie steun en medeleven, krijg ik echt een opkikker van en ik hou mijn hood daardoor beetje boven water!

@jeanetjuh, herkenbaar! Mijn man heeft zn tussenschot recht laten zetten en ook zijn slijmvliezen zijn weggebrand, heeft er mega veel last van gehad.. ontsteking gehad enz.. ik hoop dat het voor jou beter gaat.... moehied kan inderdaad een kwaaltje zijn meissie! Ik hoop het voor je!

hier gaat alles goed, heb me beetje op werk gestort.. valt me wel even zwaar en de minuten tikken langzaam voorbij... ik hoop dat ik goed nieuws heb morgen maar ben bang van niet....

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ wen jeahhh gefeliciteerd met je 12 weken!!!
    nog twee derde te gaan:D

@ jeanetjuh oei lijkt me helemaal niks gelukkig heb je het achter de rug. ow ja wij willen ook weten wat het word.
    hoop voor jou dat je zaterdag/zondag ook posi test.

@ chivay gelukkig mag je morge naar huis.

@ wenrich ik duim ook voor jou meid.

@ eline ja nog heel eventjes voor jou.

16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Vandaag de 12 weken echo gehad. Alles goed en hartje klopt mooi. We hebben al een echt druk kindje. Wou niet goed op de foto. Zijn/haar grote broer vond het ook helemaal geweldig om te zien. Ben nu een stuk geruster gesteld. Nu kan het echte genieten gaan beginnen. Onze officiele datum is nu 01-01-2011. Vind het wel spannend hoor.

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Jeanetjuh fijn dat het achter de rug is. Kan nooit prettig zijn geweest! Binnen kort testen ga voor je duimen!!

Chivay fijn dat alles goed is en dat je morgen lekker naar huis mag!

Nou ga me bed in ben echt op!

Tot snel liefs

18. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Ingie mooie echo fijn dat alles goed is. Nu lekkker genieten!

Weet iemand hoe het met Magic gaat???? Hoop dat alles goed gaat.

Liefs

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    o jeanetjuh dit klinkt echt vreselijk doe mij dan maar een knie operatie.

wendyr het komt echht allemaal goed is het morgen niet dan wel volgende maand je bent in ieder geval onder controle. kom op he.

net lekker gebbq heerlijk nu languit op de bank en dan zo maar even bedje opzoeken.
    zijn jullie het voetbal ook al een beetje beu het is iedere avond voetbal voetbal voetbal alleen het nederlands elftal vind ik wel leuk maar meer ook niet

groetjes san

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ja hoop het ook zo:D ga zaterdag testen ook al is het wat vroeg, zou mijn vriend zo graag willen verassen voor vaderdag:) ik heb de hele middag en tot nu toe op de bank gelegen heb net nog 2 paracetamol op en voel me iets beter maar mijn hele hoofd doet zeer en mijn neus zit helemaal vol, durf ook niet te snuiten of neusspray te gebruiken;) maar denk toch dat ik het moet doen.

@ Ingie, Mooie echo fijn dat alles goed is en leuk 1 januari:) kan dus nog alle kanten op.

Idd Magic is al even niet geweest.

@ Wenrich, succes morgen he, duim voor je! Hoop idd dat ik dat allemaal niet krijg.

Liefs

Deel Deze Pagina