Chivay, fijn dat je weer thuis bent en het allemaal flink meeviel met het bloedverlies. Lijkt me toch wel schrikken als zoiets gebeurt. En inderdaad, de buddy's precies op tijd! Kwebbel, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Hey meiden, @wendyric toch een beetje spannend, ondanks je eigenlijk al de uitslag weet, toch!? @kwebbelsnoes VAN HARTE GEFELICITEERD!! Alweer een jaartje jonger. @chivay welkom thuis!! En doe wel rustig aan he, denk om de kleine beebie!! Hier gaat alles zijn gangetje. Was net groenten aan het klaar maken, om het in te vriezen. We moeten toch maar volgende week gezond eten haha, je weet maar nooit. We eten eigenlijk altijd potjes groenten, of diepvries groenten. Maar was gister met boodschappen in een goeie bui, dus ja toen moest ik er net in geloven. Was gisteravond wel even verdrietig. En ja dan mis ik wel een beetje steun, me vriend geef die wel maar anders. HIj zegt alleen maar, komt wel goed schatje. Daar heb ik niks aan:x. Moet nu nog 14 dagen wachten, en net als wendyric al zegt dat wachten is slopend. Maar ja we zien wel, meer kan ik niet doen. Wil iedereen een fijne avond toe wensen!! liefs van pluisje
@pluisje, ik hoop het voor je meissie!! Ik weet de uitslag nog niet helemaal zeker.. maar ik heb een vermoeden... zelfs het wachten op dit telefoontje is slopend... grrrrrrrrr
@ Wenrich, duim duim duim @ Pluisje, ieeewww groente uit blik hou ik helemaal niet van wij eten alleen erwtjes uit blik verder alles vers gebruik je ovu testen? Succes met wachten he. Moet jij ook bloed laten prikken of moet je terug naar de gyn? @ Wen, ben idd goed voorbereid haha heb er normaal maar 1 of 2 in huis maar heb er een paar van Miekje gekregen en zelf nog wat extra gekocht. Hoop dat ze deze keer geluk brengen en denk dat ik die van kruidvat eerst probeer. Liefs
Alicia, ik had van iemand van het forum een pakket overgekocht met meidenkleding, voor 30 euro. Het is zoveel, rompers met korte mouw, lange mouw, maat 50 en 56, wel 30 ofzo. Wat een vriendin zegt wat die van haar vooral aan heeft zijn boxpakjes. Die heb ik met voetjes en zonder, dus van wat dunnere stof. Ze heeft nu al meer kleding dan dat ik heb hahah
Ja moet 29 juni te bloed prikken, en kan gelijk door lopen om een bel afspraak te maken met de gyn. Hoop dat het de zelfde week dan nog kan, maar denk het niet. Want me gyn werkt partime, dus zit vaak niet. Ik ga niet met ovu testen aan de gang. Maar ben elke ochtend voor me werk, om half 6 dus aan het temperaturen. De gyn heeft me dat aan geraden, dan kan zij ook meer zien. Het houdt je onder tussen zoet elke dag! Wendyenric denk aan je meid!! liefs pluisje
He dames, mioet ff snel, want zo eten maken en daarna werken.... @chivay Da's ff schrikken zeg!gelukkig met je ukkie alles goed!rust lekker uit dit weekend! @jeantjuh balen van je neus!!hoop dat je er snel geen last meer van hebt!Succes met wachten! @wendyrich AL Nieuws???Hoop t beste voor je!! wil jij mijn buddy trouwens zijn?wel zo leul als iedereen iemand heeft he @all thanks voor de tips voor luiertas! Moet nu echt koken....hoop dit weekdn nog ff te kunnen buurten, heb 3 avonden dus ff pittig! Fijn weekend! x miek ps jeantjuh zal jou mijn nr ook pb'en, als zeeuwen onder elkaar ook wel leuk he
helaas meiden.. het is niet aangeslagen.. ik moet beginnen met clomid 150 mg.. heb vandaag mijn eerste provera alweer op...
@ Wenrich, wat balen meid gun het je zo! @ Pluisje, tempen kan ook idd. Hopelijk slaat het bij jou wel aan. @ Miekje, Hoe gaat het verder met jou? Ja leuk Liefs
@Wendy Jammer meis, had het je zo gegund. @Miekje Werkse de komende avonden, ik hoop dat je ze goed doorkomt. @Pluisje Voor jou dus ook spannende tijden. Ik hoop dat je deze ronde gelijk een eisprong krijgt. @All Wij zijn net thuis, ik ben weer even bij mijn nichtje geweest. Wat een schatje is het toch... I think I'm in love!
Wendyric@ Vind het echt heel erg rot voor je. Zo ben je weer een maand verder, en ben je eigenlijk nog niks op geschoten sinds oktober. O meid en wat zal deze maand weer lang duren voor je. Ik vind deze eerste rond al vreselijk, laat staan dat ik er straks ook 3 moet door staan. Kan alleen zeggen meid, hou vol en hopelijk komt onze tijd ook heeeel snel!!!! veel liefs van pluisje
YOEHOE IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry voor mijn ego berichtje maar meiden ben zo blij zit echt te trillen kan het gewoon niet geloven. Mijn vriend weet nog van niks. Hij moet tot 17.00 werken ga straks iets leuks kopen om hem te verassen ow ben zo benieuwd hoe hij reageert Liefs
Hey Jeanetjuh: GEFELICITEERD!!!!!!!! Geniet er maar van en ben benieuwd hoe je vriend straks gaat reageren.... Groetjes, Elleke
Jeanetjuh: Het streepje is in ieder geval zichtbaar!!!! Gefeliciteerd meid, dat is nog eens een leuk vaderdagcadeautje voor je vriend!!