@ Kwebbel, idd je ziet het wel he. Hij is ook vrij duidelijk hoor maar op de foto valt het altijd wat lichter uit. Ja idd een leuker vaderdag kadootje kan niet he
Jeanetjuh GEFELICITEERD Kreeg helemaal kippenvel toen ik het net las Super! WendyenRichard wat balen en wat een teleurstelling. Ik leef met jullie mee. Hopelijk slaat het deze maand wel aan. Mijn duimen draaien
@Jeanetjuh. Gefeliciteerd!!!!!!! Echt helemaal super. Ik ben helemaal blij voor jullie. Het is jullie zo gegund. En nu iets leuks kopen voor je vriend. Wat zal hij een te gekke vaderdag hebben. geniet er lekker van meid en ik ben erg benieuwd wat hij morgen zegt.
@Wendyenr. Balen voor jullie. En ik had nog wel zo geduimd Ik hoop dat je weer nieuwe moed kan verzamelen om verder te gaan,want ik kan me voorstellen dat het een flinke domper is. Sterkte. Ik leef met jullie mee. Liefs Alicia
@ Alicia, dank je wel. Ik vertel het hem natuurlijk straks al pak de test in. Ben net even snel naar de stad geweest heb een rompertje gekocht met ik ben papa's kanjer wilde eigenlijk een speen maar die hadden ze helaas niet, dit krijgt hij wel pas morgen @ Chantal, dank je wel. Haha wat grappig kan het ook gewoon nog niet geloven
Wow jeanetjuh wat goed. gefeliciteerd yoehoeeeee Ben zo blij voor jullie, had al zon idee met de kwaaltjes die je had. Echt super gewoon xxxxx
@Jeanetjeh!! JEEEEEEEEJJJJJJJ!!! Wat een geweldig nieuws!! Ik ben zo blij voor je! Ben benieuwd hoe je vriend reageert.. Geniet er lekker van! Dit keer gaat het vast en zeker goed! Je test al vroeg positief, en het streepje is goed te zien hoor!
@Wenenr, balen joh! Hopelijk de volgende ronde meer geluk!! @Kwebbel, nog gefeliciteerd met jouw verjaardag! Voelde je je nog een beetje jarig?? @Chivay, hoe is het nu met je?
Jeanetjuhvan harte gefeliciteerd !!!!! Ben zo blij voor jullie!!! Geniet er van. Wenrich wat jammer meis. Hopelijk is het volgende rond raak ga voor je duimen! liefs
Meiden bedankt voor jullie super lieve reacties. Ja de vorige keer pas na 4 dagen ofzo. Hoop dat het goed blijft gaan. Nu mogen jullie daar voor duimen Liefs
@Jeanetjuh Mijn duimen draaien voor je! Ik ben benieuwd hoe je vriend gaat reageren op dit mooie vaderdagcadeautje, weet je al hoe je het gaat vertellen? Mag jij trouwens ook komen voor een vroege echo? @All Zo zometeen even voetbal kijken, dan boodschappen doen en vanavond weer op visite. Drukke dag weer dus.
@jeanetjuh, GEFELICITEERD MEIS!!!!!!! Geniet ervan!!! Ja hier valt het enorm zwaar, heb gister hele dag hoofdpijn gehad en s avonds bij mijn vriend in slaap gevallen op schoot. ( na 5 wijntjes.. had ik gemist zeg!) Ik zit nu op dag 2 van provera, heb ook helemaal niet getest dze ronde omdat er toch geen eisprong was... en gelijk begonnen toen ik thuis kwam! Heb last van wat maagzuur oprispingen, is heel erg nieuw voor mij dit keer... hoop dat het nu wel aanslaat en anders moet ik naar het ziekenhuis voor prikinstructies... We gaang ewoon vrolijk door! Dit keer gaan ik tempen om te kijken of het aanslaat.. en dan maar het beste van hopen!
@ Wenrich, wijn kan je gewoon blijven drinken hoor de eerste weken krijgt het kindje daar toch niks van mee. De eerste ronde deed ik dat ook niet maar na een aantal rondes dacht ik ja het is goed hoor dronk dus gewoon een wijntje. Hoop zo dat het deze keer wel aan slaat van die injecties wordt je ook niet vrolijk. Sterkte meid! @ Wen, heb de test ingepakt niet zo orgineel maar vind het leuk. En morgen geef ik hem een rompertje met ik ben papa's kanjer ja mag ook een vroege echo, ga dinsdag de vk bellen ga niet meer naar de huisarts. Met hoeveel weken kreeg jij die echo?
@Jeanetjuh Mijn vk wilde een vroege echo met 6 weken (ook om mij gerust te stellen), toen nog geen duidelijk kloppend hartje, dus week later weer. Toen wel duidelijk kloppend hartje.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011 missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg Wendyenrichard - 27 Juni - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 100mg Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline25 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes
Gefeliciteerd Jeanetjuh!!!! Dat heeft lang geduurd, eindelijk weer een nieuwe zwangere erbij! Nou, en dan moet 8 rondes ook maar het maximum worden voor iedereen, niet dan? Gaan we voor duimen! Nu ga ik snel Jelle uit bed halen, die wordt net wakker van een flinke middagdut. 'Mammaaaaah'