Zoooo mijn vriend weet het ook hij was heel erg verbaasd had het echt niet verwacht dus was het extra leuk. We gaan vanavond uit eten met zijn werk heb er zin in
@ Jeanetjuh....... Wauwwwwwww wat een mooi nieuws! Van harte proficiat!!!!!!!! @ Kwebbel... Nog proficiat met je verjaardag! @ Wenrich... Ahh shit.. lees nu pas je berichtje... Niet aangeslagen wat balen zeg!!! Hopelijk mag deze ronde wel zijn werk gaan doen!!! @ all... Hier gaat t goed... Erg blij weer lekker thuis te zijn.. Maar ook erg blij dag ik maandag nog terug mag voor een groeiecho + controle bij de gyn... Blijft toch een raar gevoel dat ze geen reden voor t bloedverlies hebben gevonden (al vinden ze dat vaak niet begreep ik) Mijn vriend is jarig vandaag gelukkig niet hele hordes visite gehad... vanavond lekker samen met 3tjes op de bank!
@ Chivay, dank je. Gefeliciteerd met je vriend. Snap dat je blij bent dat je maandag een extra controle krijgt. Heb je nu geen bloedverlies meer gehad? En hoe voel je je? @ Missyf en Eveline, dank je wel
@jeanetjuh wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd. Hopen dat hij/zij blijft vasthouden. @wendyenrichard balen zeg dat het niet aangeslagen is. Hopelijk voel je je snel beter en slaat het deze keer aan. @chivay gefeliciteerd met je vriend.
Jeanetjuh VAN HARTE GEFELICITEERD!! (Ben stiekem wel een beetje jarloers.) Maar ja het is je zeker gegund!!! Voor de rest geen nieuws, een fijne papadag allemaal morgen!! veel liefs van pluisje
Meiden hier ook weer terug in Nederland, vanmorgen om 09.00 uur vertrokken en om 18.45 uur waren we thuis. Ben echt kapot nu, echt vervelend zo lang in de auto en vooral als je vaak moet plassen want daar wordt ik echt gek van. Heb sinds deze week ook veel last van het zitten want heb echt het idee als ik zit dat de meisjes tegen m'n ribben zitten het doet echt zeer....Ze zijn in ieder geval wel vaak aan het bewegen dus dat is dan weer geruststellend. Heb snel ff bijgelezen maar niet zoveel onthouden.... Jeanetjuh wat een super nieuws! Heeft lang geduurd weer een zwangere erbij maar ga voor je duimen dat het een voorspoedige zwangerschap wordt Kwebbel nog proficiat en je trouwdatum snel dichterbij zeg! Ingie mooie echo zeg! Chivay jeetje zeg, zal wel schrikken zijn geweest. Hopelijk gaat het vanaf nu beter en blijft jullie kleine meid nog lekker zitten waar ze zit Wenr balen zeg, kan me voorstellen dat het toch een teleurstelling is geweest Meiden neem me niet kwalijk als ik mensen vergeten ben maar ben echt brak en hoop snel weer bij te kunnen lezen
@ Jane... Welkom thuis weer! snap goed dat je helemaal kapot bent! Wel heel fijn dat je de meiden zo veel voelt bewegen nu! @ Jeanetjuh... Behalve flink moe gaat het goed... Mijn vriend ook.. Die is natuurlijk ook 3 dagen volop druk geweest.. Heb alleen vrijdagochtend nog heel lichtjes bloedverlies gehad.. alleen met afvegen iets.. dus ws een minivaatje gewoon... Woensdagochtend was t veel meer.. echt flink maandverband vol zeg maar...
Jeanetjuh, hoe was je etentje? Jane, fijn dat je weer terug bent, en snap dat je kapot bent Chivay ja weer een geruststelling morgen echo en controle. Ik heb mijn naam verandert, ipv eline25. Wat een prut weer he vandaag, bah. xxx
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011 missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150mg Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline25 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes zo weer even het lijstje aangepast...loop er wel erg mee in mijn hoofd op het moment..
@ Pluisje, dank je wel. Snap dat je een beetje jaloers bent, ik gun het jou ook zo. @ Jane, welkom terug pffff... wat een lange zit zeg. Maar fijn dat de meiden goed bewegen, wel vervelend dat je er nu last van krijgt. @ Eline, ja was erg gezellig. Hij mag nog een jaartje blijven @ Wenrich, ja kan dat goed begrijpen. Een dikke knuffel van mij.
@Chivay. Fijn dat het beter met je gaat. kan me voorstellen dat je blij bent met een extra echo,ff een geruststelling he. @Jane. Welkom terug. Was het leuk? hebben jullie nog tijd gehad om iets samen te doen? Rust het weekend maar lekker uit. Weet niet meer wie haar vriend jarug was,maar gefeliicteerd. Vandaag vaderdag. Volgend jaar vieren veel van onze mannen hun eerste vaderdag. Lijkt me erg leuk die dag,met moederdag erbij
Hier alweer de derde vaderdag, vandaag. Maar volgende jaar een vaderdag met 2 kindjes Zometeen samen met Jelle eens papa (die we eerst lekker hebben laten uitslapen) wakker gaan maken. Jane, ik kan me voorstellen dat zo'n lange autorit niet erg fijn meer is. Erg hè, dat gevoel dat je de hele tijd moet plassen? Ik had dat ook wel toen, dacht dat ik echt niet meer op kon houden en een megaplas moest doen, en als ik dan eindelijk een WC bereikt had was het echt maar een klein miniplasje dat toch al zo in de weg zat
Alicia we zijn met mijn schoonfamilie geweest dus we hebben lekker gewandeld met z'n allen. Zijn met de liften de bergen opgeweest alleen jammer dat gister pas alle liften open gingen dus wij maar een beperkte keuze hadden. Eveline, ja dat is idd zo. Je denkt dat je een paar liter moet plassen maar in werkelijkheid zijn het maar een paar druppels Hieronder een foto van ons saampjes in Zwitserland
@Jeanetjuh Wat leuk dat het echt een verrassing was voor je vriend. Is het inmiddels allemaal al een beetje tot jullie doorgedrongen? @Jane Welkom terug! Leuke foto van jullie. @Chivay Morgen mag je weer voor controle, fijne gedachte. S6 morgen. Nog gefeliciteerd met je vriend. @Wendy Jullie tijd komt echt ook wel, kan me voorstellen dat je er nu veel mee bezig bent. Ook van mij knuffel. @Eline Voel je je nog goed of mag de kleine al wel komen van je? @Vaderdag Volgend jaar idd voor het eerst vaderdag en natuurlijk moederdag. Wij gaan zo naar mijn vader, zijn al bij mijn schoonvader geweest. Fijne (vader)dag allemaal!
@ Wen, ja het is nu echt doorgedrongen. Gisteren was ik echt alleen maar heel erg blij maar voel me nu best onzeker wil zo graag genieten maar bij elk krampje schrik ik en ben ik bang heb jij dat ook gehad? Heb mijn vriend vanmorgen een rompertje gegeven met ik ben papa's kanjer hij was erg verrast en vind het echt onbegrijpelijk dat daar straks een klein mensje van ons samen in zit @ Jane, wat zie je er stralend uit
@Jeanetjuh Helaas herken ik het... Kon er in het begin door de onzekerheid niet van genieten, had aandelen in het KV door alle testen. Maar zeker toen de CB indicator van 1-2, naar 2-3 ging en daarna naar +3, toen voelde ik me al wat beter. Maar toen ik mijn echo had met kloppend hartje, viel alle spanning van me af. Vooral belangrijk, mijn gevoel was dit keer veel beter dan de vorige keer. Toen voelde ik vanaf het begin al dat het niet goed zat. Meis, ik hoop echt dat je snel je echo krijgt en dat je het dan ook los kan laten en genieten!
@ Jane... Wat een ontzettend leuke foto van jullie samen.... Krijg meteen fotokriebels van zo'n leuke foto Snel mijn vader eens aan het werk zetten die veel fotografeert hehehe @ Wendy... Ontzettend begrijpelijk dat je er nu zoveel mee bezig bent! Niet aangeslagen, nieuwe zwangere, vaderdag... alles komt nu ook even tegelijk.... Hoop zo dat het ook voor jullie snel raak mag zijn!!! @ Jeanetjuh... Logisch die onzekerheid.. Hoop dat de weekjes tot de zekerheid van de echo snel voorbij mogen gaan Leuk dat je vriend zo verrast was door t rompertje! Speciaal moment zo samen zeg @ Vaderdag... Mijn vriend kreeg een slabbertje met daarop "De allerliefste papa" En een sleutelhanger van Homer Simpson met daarop: #1 Dad... Gewoon ff iets kleins Hij vroeg al of hij volgend jaar een macaroni-plakwerk krijgt ... Zo.. Nu zal ik stiekem blij zijn als het morgen is... weer controle... Na de eerste blijdschap om lekker thuis te zijn heb ik nu weer te veel tijd gehad om lekker te piekeren Voel haar gelukkig volop dansen & bewegen.. en ze heeft nu minstens 3 a 4x per dag een half uur de hik
Wen, ik voel me nog wel goed eigenlijk, maar begin nu wel een beetje ongeduldig tre worden hahaha. We gaan straks is bekijken hoe de maxicosi in de auto moet, handig als je dat alvast weet. We zijn verder klaar met echt alles, dus ze mag van mij wel over 1,5 week komen ofzo hahaha