Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeanetjuh gefeliciteerd wat een geweldig iets is het toch en kleine blijven zitten in mama's buik.

jane fijn dat je er weer bent heb je het leuk gehad?

wendyr snap heel goed dat je er de balen van hebt maar het komt goed echt waar.

chivay succes morgen en gefeliciteerd met je mannetje (die was toch jarig)

banne 77 hoe is het met jou ook al goed geklust deze maand?

hier hebben we een beetje mot met elkaar hebben de hele dag nog niks gezegd en ben alleen naar mijn ouderss geweest hij lg brak op de bank. dus erg gezellig .

fijne avond groetjes san

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden bedankt voor de reacties!

San we hebben het ondanks het weer leuk gehad maar ben ook wel blij om weer thuis te zijn. Jammer dat ik volgende week weer 40 uur moet werken....

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San... Tnxs :) Hij was idd zaterdag jarig...
    Vandaag mijn moeder... Altijd veel verjaardagen in mei, juni & juli....

Wat vervelend die ruzie samen.. Hopelijk is het straks of morgen allemaal weer voorbij gewaait!

@ Jane... Pfoei... 40 uur aan t werk weer.. dat zal ook wel flink zwaar aan het worden zijn??? Tot wanneer werk je door?

@ Eline.. En is het gelukt met de maxicosi??
    Moeten wij ook maar eens gaan doen ;) Kijken hoe het werkt!

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik probeer tot 30 juli te werken maar of dat lukt weet ik niet, tot nu toe gaat alles goed maar als ik minder moet werken van de gyn of moet stoppen dan doe ik dat meteen.

Ik vindt het leuk werk en het scheelt dat het zittend is, woensdag mag ik weer op controle.

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San naar zeg die ruzie, is het alweer bijgelegt?

Chivay ja is goed gelukt, alleen kwamen er achter dat ons auto achterin ook airbag heeft, dus die moet worden uitgeschakeld.
    Verder was het heel makkelijk met die gordel erom.

Had gisteren avond de hele tijd steken van onder, en baby was 2,5 uur pijnlijk aant bewegen.
    Moet vandaag weer naar de verlos.

xxxx

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline en Chivay succes bij de verloskundige!

San wat rot dat je ruzie hebt:( Hoop dat je het gauw weer goed hebt.

Jeetje Jane wat een werkweek voor de boeg pffffff......

Weten jullie misschien dat als je een kinderwagen koopt wat je er dan allemaal nog bij moet kopen aan dekentjes enz???? En is het matrasje standaard meegeleverd met de kinderwagen? Ben dom geweest en heb er niet opgelet. Kheb ook foto's van de babykamer. Zal proberen om ze er zo een beetje op te zetten.

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal leuk fotos babykamer.
    Wat betreft kinderwagen, ik had hem 2 e hands natuurlijk.
    Matrasje zit er wel altijd bij hoor volgens mij.
    Ik heb ook een klein dekbedje erbij, en hoeslakentje.

xxxx

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline.. misschien is het wel het begin??

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jane... Dat scheelt idd wel dat je zittend werk hebt! Hopelijk lukt het.. maarja, zo niet dan geen man overboord :) Jullie 3 zijn idd t belangrijkste...

@ Eline... ahh fijn dat het gelukt is... Wij hebben een 3deurs, dus het zal wel even wat meer in bochten wringen zijn ;) Gelukkig zal ik daar weinig mee van doen hebben.. Rij eigelijk nooit alleen, en mijn vriend brengt haar straks naar t kdv.. dus die wordt daar vast harstikke handig in hehe
    Wat vervelend die steken.. Benieuwd wat de vk er over zegt.. Hier ook steeds vaker dingen te voelen laag beneden.. Hele week al een soort ongesteldheids achtig gevoel in mijn onderbuik en steken/steekjes bij mijn schaambot..

@ Chantal.. Je zou eens kunnen bellen, is bij elk model wel anders.. Hier wel een matrasje erbij..
    Heb zelf een lakentje erbij gekocht.. dekentje niet ivm augustus (hebben een wrapper die eventueel als extra warmte kan dienen) En voor in het zitgedeelte hebben we een voetenzak gekocht..

Gelukkig belde net mijn vriend.. die moest nog even kijken of hij het op zijn werk voor elkaar kreeg om weer weg te mogen.. (Natuurlijk afgelopen woensdag en vrijdag ook al extra bij zijn werk weg geweest ivm t zh) en daar deden ze gelukkig niet moeilijk over! Hij kan dus bij de groeiecho zijn.. Erg fijn!
    Meteen afspraak met de gyn erachteraan..

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wendy denk het nie, tis nu weer over ook

Chivay, wij hebben ook 3 deurs, maar ging toch makkelijk moet ik zeggen.
    Succes straks bij de gynacoloog, fijn dat je vriend weer mee kan.

xxx

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Mooi buikje Renske!:) Je hebt vrijdag goed weer volgens de voorspellingen:D

Ik zal eens even naar babydump bellen hoe dat dan zit met onze kinderwagen.

Vanmorgen de verloskundige even gebeld. Heb onwijs veel pijn rond mijn bekken en bovenbenen. Ik kan niet eens op een normaal tempo lopen. Ze zei dat het mijn bekken was in combi met de isias en dat ik werk en rust goed moest afwisselen en als dat niet meer gaat zelfs moet stoppen met therapeutisch werken:( Nou ja ik wacht het wel eventjes af allemaal. Woensdag pretecho:D Zoveel zin aan!

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @renske mooie buik meis! Je krijgt heerlijk weer! Ga je een foto van je jurk plaatsen :)
    Veel plezier alvast vrijdag!!!!

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Vervelend dat jullie ruzie hebben gehad, ik hoop dat het inmiddels weer is bijgelegd.

@Eline Spannen, wie weet is het idd wel het begin. Ik ben benieuwd hoe het bij de vk was.

@Chivay Hoe was het in het zkh?

@Kwebbel Mooie buikfoto! Ik ben benieuwd naar je trouwfoto's straks. ;)

@Wendy Hoe gaat het nu met je?

@Chantal Wat vervelend dat je nu zo'n last weer hebt van de isias en dat je daardoor wrs moet stoppen met werken. Woensdag in ieder geval iets leuks in het vooruitzicht. :D

@All Ik ben vanmorgen bij de vlos geweest en ik heb het hartje voor het eerst bij hun gehoord. Het is een eigenwijze donder, nu al :p, want elke keer al ze het hartje had gevonden, zwom hij/zij weer weg. :D Uitslagen van het lab waren allemaal binnen, alles was goed en ik heb idd antistoffen tegen toxoplasmose. Er wordt nu niet meer gezegd dat ik géén rauw vlees meer mag, maar moet er wel mee uitkijken want het geeft geen garanties. Dus ik doe het maar gewoon niet. ;)

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kwebbel mooie buik heb je

Chantal wat naar zeg van je bekken. En leuk woensdag pretecho

Wen fijn dat je hartje weer hebt gehoord, altijd weer een geruststelling he

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, wat lijkt me dat heerlijk om het hartje te horen:D wil ook zo graag genieten vandaag weer een testje gedaan en was veel donkerder. Wel heb ik ongi krampjes had jij dat ook? Ook fijn dat je bloeduitslagen allemaal goed zijn:)

@ Kwebbel, mooie buik heb je hoor:) en ze geven idd prachtig weer af vrijdag.

@ Chantal, wat vervelend hopelijk wordt het snel minder.

@ Eline en Chivay succes bij de vk.

Liefs

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Je weet echt niet wat je hoort als je het hartje hoort kloppen. Is ook heel anders dan via angelsound. Ongikrampjes heb ik dit keer niet gehad, meer steekjes achter schaambeen en in liezen. Maar maak je niet druk he meis, het hoort erbij! En wat fijn dat je streepje duidelijker was, ik echt superblij voor jullie. ;) Heb je je vk al gebeld?

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen, vind het erg fijn voor je dat je het hartje hebt gehoord!!!! Lijkt me een heerlijjk geluid!

Hier gaat alles goed.. op dag 4 van de provera,dus nog 3 te gaan! dus over 8 dagen aan de Clomid. Ik heb dit keer meer last van meer bijwerkingen. Enorme krampen in mijn onderbuik, ben s middags misselijk als ik eet/drink.. snap er niks van!! heb wel een zw. test gedaan op cd 21 en ik heb geen eisprong gehad... maar normaal zou misselijkheid niet zo lang moeten blijven...
    Verder blijf ik positief!!! Heb soms wel de raarste dromen, maar dat komt ook omdat je er natuurlijk mee bezig bent. Ik neem er ook ( weer) wat meer afstand van.. ik zie wel wanneer het gebeurd. Ik richt me nu op de vakantie in Sept. Gaan we kamperen. Wie weet ben ik dan al zwanger en boeken we gewoon een appartement:D

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ja weet dat het erbij hoort maar ben op het moment gewoon erg onzeker, komt wel goed. Zolang het streepje duidelijker wordt zal het ook wel goed zijn;) Ja het lijkt me erg bijzonder idd:D die ga ik zo even bellen

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wendy ik duim voor je meid, en lekker in sept op vakantie. En wie weet ben je wel zwanger dan.
    je hoort toch vaak wel goede verhalen over clomid? Dat het best snel gaat

jeanetjuh, ik had rond de 5 weken ook ongi krampen, dacht toen steeds het gaat mis, ging toen steeds kijken op de wc.

Deel Deze Pagina