Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, heb ik nu dus ook :( ben blij om te horen dat jij dat ook had:) op internet staat dat het alleen maar goed is omdat de baarmoeder zich klaarmaakt voor de groei van het kindje

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, je hoort inderdaad veel positieve verhalen. Helaas ook een hoop meiden die jaren bezig zijn en resistent zijn voor clomid en moeten gaan prikken. Daar zijn wel een hoop positieve verhalen over!

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wendy gelukkig, ik ben benieuwd en hoop dat het bij jou snel aanslaat.

Net bij de verlos geweest, die klachten komen van het indalen nog steeds, en het vast gaan zitten in het bekken.
    Ze schat niet zon groot kindje, denkt dat ze de 7 pond niet gaat halen.

xxxx

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ben ook weer terug uit t zh :)
    Groeiecho was mooi... netjes tegen de middenlijn aan...
    Ze is nu ongeveer 2140gr...

Bij de gyn ook maar even binnen geweest.. Zolang er geen bloedverlies meer is mag ik geheel terug naar de vk nu..
    Al is het nog even afwachten of ze nog draait binnen 2 weken.. anders weer terug voor een draaipoging... (Ze ligt nog steeds in stuit)

Nu snel eten :) en zo weer naar cursus...
    Kom straks ff bijlezen!

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline en Chivay, fijn dat alles goed is met jullie meiden:D

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Die onzekerheid zal helaas nog wel even blijven. Weet je al wanneer je voor echo mag? En idd zolang het streepje duidelijker wordt, zit het echt wel goed. Heb je er zelf ook een goed gevoel over?

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline en Chivay Fijn dat alle controles goed waren!

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh ik had ook veel ongiepijn, en nu sinds 4 dagen weer. het is echt door de groei.

@ kwebbel mooie buik hoor, ben ook benieuwd naar je trouwfoto's.

@ eline en chivay fijn dat alles goed is.

@ wenrich hoop ook zo dat je snel zwanger bent.

@ jane mooie vakantiefoto.

veel liefs

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline en Chivay fijn dat alles goed was met jullie meiden

Wen75 super he om het hartje te horen

Jeanetjuh die onzekerheid is vreselijk, we kennen hem allemaal maar positief blijven denken hoor! Misschien krijg je er ook wel twee! Ben echt super benieuwd of er nog een tweeling bij komt hier in dit oktober topic :D

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh ik had ook in het begin ongi pijn. Net wat je zegt dat is de groei van de baarmoeder:D

Chivay en Eline fijn dat alles weer goed was!

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ik heb er wel een goed gevoel bij maar had ik de eerste keer ook.

@ Missy en Chantal, het steld me echt gerust dat er meer meiden zijn die dit hebben:D

@ Jane, ja ga ik vanaf nu ook gewoon doen;) haha wie weet mijn vriend zegt dat het twee zijn:$ we zullen zien.

Ook kreeg ik vandaag nieuws van mijn broertje hij wordt vader en ik dus tante (het is een 'ongelukje'). Hij is nog maar 22 en zei 26 maar ze moeten nog heel erg veel in huis verbouwen ook hebben ze de financien niet echt op orde maak me best wel zorgen, hoop dat het allemaal goed komt.

Liefs

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jane Ja dat is echt bijzonder en maakt het helemaal "echt". ;)

@Jeanetjuh Ondanks "ongelukje" toch gefeliciteerd dat je tante gaat worden. Wel leuk want zij weten nog niet dat zij ook oom en tante gaan worden. :D

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Het is deze week echte klusweek bij ons:p.
    We zitten vandaag op dag 12, een eisprong kan ik krijgen van dag 12 tm dag 18. Dus deze dagen is het spannend met temperaturen.
    En dan volgende week maandag te bloedprikken.

Wendyric hoe kom jij aan de medicijnen? had je de eerste keer gewoon voor 3 keer gekregen, of haal je zelf elke keer bij? Maar kan dat dan zonder recept? Ik heb wel voor 3 keer 50mg clomid gekregen, maar niet die andere. Maar ja wachten het wel af.
    Heb drukke weekend in juli, dus heb genoeg af leiding:p.

Veel liefs van pluisje

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @pluisje Spannend meid, veel klusplezier in ieder geval! :D

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pluisje spanned zeg, hup aan de klus

Jeanetjuh, hoe ver is zij met de zwangerschap? Wel leuk dat je ook tante wordt, ondanks ongelukje, gefeliciteerd

Chivay fijn dat bij jou ook alles goed was meis

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen75, fijn dat je het hartje gehoord hebt! En al lekker eigenwijs dus!:D

@Jeanetjeh, dit keer gaat het vest goed! Je testte al vroeg positief en de streep wordt donkerder! Hoeplijk mag je wel, voor je eigen geruststelling snel voor een echo/hartje controle!
    Enne, gefeliciteerd dat je tante wordt! Leuk hoor! Maar snap ook wel dat je je afvraagt of het wel goed gaat..

@Kwebbel, trouwdag komt al dichterbij! Leuk hoor! Ben ook heel benieuwd naar jouw jurk.. Mooie buik trouwens! Hoe voel je je verder?

Ik ben morgen alweer 3 jaar getrouwd!:D Gaat erg snel! Ik zat net op internet te kijken of ik 'mijn' jurk nog kon vinden. Ik zal zo een plaatje erop zetten waar die op lijkt.

@Chivay, fijn dat alles goed was! Is toch weer een geruststelling denk ik..

@Eline, ik ben zo benieuwd wanneer het gaat beginnen bij jullie..:D Leuk hoor de eerste geboorte van de oktober-meiden!

@Jane, wat een leuke foto van jullie! Je buik gaat echt hard nu. Mooi! Ik ben ook benieuwd of er nog een tweeling bijkomt, zou wel leuk zijn!

Pfff... en nou weet ik niet meer wat ik verder allemaal nog gelezen heb!:)

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Deze lijkt op de jurk die ik droeg op mijn trouwdag, alleen mijn 'band' was zonder steentjes..

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #3158 Alicia78, 21 jun 2010
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
    @Wen. Altijd fijn he om het hartje te horen. Ik heb dat nu nog steeds.

@Kwebbel. Inderdaad een mooie foto. Ze zeggen zelfs dat het weer erg mooi word vrijdag,dus dan moet helemaal gaan lukken.

@eline. Spanennd nu. Fijn dat de controle goed was. Toch indalen. Wist niet dat dat zo lang duurde.

@Chantal. Bij ons zit er ook een matras in de kinderwagen. Wij hebben lakens,deken en hoeslaken gekocht voor in het wiegje. Daarna willen we die gebruiken in de kindrwagen. In het wiegje ligt het kindje toch maar kort en anders blijf je dekens kopen.

@Jeanetjuh. Ik had ook last van die ongikrampen. Dacht ook dat ik ongi zou worden terwijl er toch een posi test was geweest. Probeer vertrouwen te hebben en ik hoop dat je na de echo er helemaal van kunt genieten. Snap dat het voor jou iets moeilijker ligt.
    Gefeliciteerd dat je tante word. Het zal vast goed komen met ze. Als vrienden en kennissen het horen zullen ze vast van mensen dingen kunnen krijgen en zo goedkoop aan spullen kunnen komen. En het belangrijkst is dat ze hun kindje heel veel liefde geven.

@Chivay. Fij dat jouw controle ook goed was en je terug kunt naar je verloskundige. Hopelijk draait de kleine meid zich nog snel. Moet toch ongeveer met 34 weken goed liggen?

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

Jippie weer een zwangere erbij!!!!(heb je gelijk sms gestuurd jeanet, heb je m'n nr ook gelijk)
    Ook nog tante worden is ook leuk!vooral omdat je het straks samen kan delen met hun ;)maar voor hun wel pittig met zo'n situatie!

Wenrich balen voor jou dat clomid niet geholpen heeft!Hopelijk helpt nieuwe middel en hogere dosering!!
    We blijven duimen voor je!!

@kwebbel spannend je trouwdag zo dichtbij, het weer schijnt super te worden, dus kan je lekker genieten!

@eline wordt steeds spannender nu!

@de rest, sorry heb t wel gelezen maar s ff niet veel blijven hangen...
    heb nu weer m'n avonddiensten gehad, dus kan weer meer bij lezen!
    Heb trouwens idee dat ik frummel af en toe al voel, voel van die 'plopjes' in m'n buik, en zijn toch echt m'n darmen niet!
    Heel apart,want als je denkt heee voel wat, en je concentreert je, is t weer weg, Alleen toen ik met angelsound bezig was voelde en hoorde ik t tegelijk...
    Hoop dat t nog duidelijker gaat worden;)

Hopelijk komen er snel nog meer zwangeren bij!vind 8 ronden inderdaad wel mooi maximun;)

liefs miek

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @pluisje, clomid 150 zijn 3 pilletjes 50 mg.... Ik krijg ook elke keer herhaal recepten maar je moet iedere maand contact hebben met je gyn omdat je niet zomaar een hogere dosis in mag nemen. De apotheek doet ook moeilijk bij het afgeven van hogere dosissen! Ik heb op cd23 contact met mijn gyn... vandaar dat ik weet of k een eisprong heb gehad of niet.. ik ga ook temperaturen deze maand..
    Eerst nog 3 dagen provera.. :(

Deel Deze Pagina