Wat leuk een pup Chantal! Wel naar dat er hier een aantal dames zijn, die zo ziek zijn. Beterschap allemaal! Vandaag gynaecoloog gebeld, kan 12 maart terecht!! Dus dat is al best wel snel.
@ wen, voor jou wordt het spannend. Ga voor je duimen heb je er een goed gevoel bij? @ Chantal, idd een hele leuke naam. En een super leuk ras mijn broertje heeft er ook 1 van een jaar ook een zwarte een geweldige hond is het. @ Chivay, echt geweldig dat je de kleine al voelt. Nog even en jullie weten wat het wordt al een voor gevoel? @ ingie, weet je al wat?? hoop zo voor je dat het raak is. Nou ik ga weer in mijn bed want voel me nog steeds helemaal niet lekker. Liefs
Jeanetjuh... Slaap lekker! Hoop echt dat je snel opknapt! Nog 11 nachtjes!! En hopelijk kunnen ze het dan zien! Voorgevoel... Neig een beetje naar een jongen.. Mijn vriend ook iets wat naar een jongen.. en onder vrienden, familie en collega's zijn de meningen echt heel verdeeld
@Chantal. Leuk een puppie. Ik ben ook wel benieuwd of je een foto hebt. @Eline. Spannend. De laatste dagen aftellen. Alles geregeld? @Mamavan4. Flauwgevallen? Hoe voel je je nu? Ben je naar de dokter geweest? @Kirin. Fijn dat je al zo snel terecht kunt. Wij zijn vandaag naar het gemeentehuis geweest zodat mijn vriend ons kindje kon erkennen. Stelt eigelijk helemaal niks voor. Ik zeg dat hij de vader is en dat het kind zijn naam krijgt, ee handtekening en klaar. Ik heb vaak gehoord dat het zo'n toestand is om te regelen maar dat valt echt 200 % mee.
@mamavan4, lekker rustig aan doen!Succes!! @chantal Leuk een lab pupje,heb hier een bruine dame vab 3 jaar op de bank naast me liggen.... Wees blij dat je ze eerst nog ff kan opvoeden voordat de kleine er is,want sommige(zoals de onze)zijn af en toe flink oostindisch doof en het opvoeden duurde dan ook poosje... Ga je puppycursus doen??? @jane balen dat je zulke drukke weken voor de boeg hebt!succes ermee! @alicia fijn dat het zo makkelijk was met de erkenning @eline nog 2 dagen en dan ben je mw!!!!Geniet van je dag en de laatste kleine voorbereidingen!gaan jullie ook apart slapen ervoor?? Hebben jullie feest of alleen lekker diner? @sammie morgen de echo,veel plezier en succes!! @chivay da's aftellen tot de 20weken echo,wat gaat t snel he! @jeanetjuh nogmaals berg beterschap voor je!!! @all Klussen gaat met mate,manlief is nu weer 3 nachten weg, en heeft best vermoeiend werk... Eerst maar s proberen knal posi ovu test te krijgen,dan kan ik weer verder rekenen Vandaag nog aparte actie op t werk gehad.... Heb samen met collega buizerd gevonden die uit boom gevallen was, heb m in doosje gezet,toen kwam ie weer beetje bij en ging hij daar dus uit!!!(ondertussen was de dierenambu onderweg,die hadden we al gebeld)De vogel fladderde in onze hal en wachtruimte(mijn collega en ik stonden als angsthazen achter de deur) Toen kwam gelukkig de dierenambu en die dappere dames hebben m gevangen en naar vogelopvang gebracht!!! zo maak je nog s wat mee,en hebben we weer s wat te vertellen aan onze oudjes! Iedereen fijne avond! Liefs miek
@Eline en Jeanetjuh Ik heb echt geen idee, probeer er ook niet te veel op te hopen. Wat makkelijker gezegd is als gedaan hoor. Ik heb niet echt "klachtjes", dus wacht het maar rustig af. @Ingie Weet je al iets? Ik hoop dat je inmiddels een mooie positieve test in je handen hebt gehad. @Alicia Goed om te weten, mocht het zover komen, dat het regelen wel meevalt. @Sammie Veel plezier morgen bij je echo, laat je weten hoe het was? @Miekje Ik hoop dat je snel een knalovutest krijgt, veel klusplezier.
Ja, dat stelt inderdaad echt niks voor. En na je bevalling moet je dan nog even een formuliertje invullen en opsturen naar het kantongerecht, dat je vriend ook het gezag krijgt. Stelt nog minder voor. Dus wat dat betreft hoef je echt niet te trouwen als je een kindje krijgt... volgens mij moet je daar een stuk meer voor regelen namelijk. Pfff, ik zit maar steeds zo te hopen dat ik zwanger ben nu. Ben wat eerder moe geweest de afgelopen dagen, nog steeds snel misselijk... maar ja. Mijn NOD zou in principe pas over 11 dagen zijn, dus dan lijkt het me wat vroeg om echt al dingen te voelen. Blijven duimen maar...
Goedemorgen dames. Nou over 2 uurtjes is het dan zover. Heb vannacht zeer slecht geslapen en ben super zenuwachtig Het blijft toch spannend zo' n eerste echo. Als ik foto's van de hond heb zal ik ze hier wel even online zetten Spannend evelien als je al zoveel voelt. Hopelijk is het goed nieuws
Hoi allemaal, Hier weer even een berichtje van mij Mamavan4 wel een beetje rustig aan doen he. Chantal hoe was je echo? ben wel benieuwd. jeanetjuh beterschap. En voor iedereen een knuffel. Hier is het nog steeds hetzelfde de ene dag word je er moedeloos van de andere dag kan ik het wat beter van me afzetten . We zullen het wel zien denk dat wij maar voor 2011 gaan . iedereen een fijne dag . Groetjes san84
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 11-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje wachtbankje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje Girllie23 - 2 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 4 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje Ingie - 30 Maart 2010 - ronde 5 - 2e kindje. Zo mijn nieuwe nod even weer vermeld.
Balen Ingie. Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt. @hantal. Ben benieuwd hoe de echo ging. ij weet nu al veel meer. Laat je het ons weten.
Heeii meiden.. Hier weer even berichtje van mij eventjes niet geweest en zoooo veel bij te lezen helaas kan ik niet alles dan onthouden om erop te reageren las van een put @chantal erg leuk en mooie naam.. @jane Fijn dat het tussenschot is te zien nu ! @inge balen meid.. op na volgende ronde.. Hier vandaag/gister nod nog niks te bekennen wel iets buikpijn maar verder niet echt dus zou het ongi worden of toch niet!! @miekje ik heb het zelfde probleem manlief is 4nachten weg van huis.. en waarschijnlijk ei in die dagen maar had op een zaterdag en zon iet lichter ovutest streepje.. @ all : Heb je altijd rond 14 dagen voor nog je ei kan het ook 10 dagen voor nod of ..? Nou nog even afwachten als er geen ongi komt ga ik zaterdag testen maar ja dat duurt nog even dus hopen dat de ongi weg blijft! Verder alles goed meiden?? Kiss G.
Reactie op erkenning: Mijn vriend heeft aan het begin van onze relatie gezegd nooit meer te willen trouwen, toen wij het over kinderen gingen hebben heeft hij aangegeven dat hij wilde trouwen als ik zwanger zou zijn en nu hij ook gehoord heeft dat erkenning helemaal niet zo moeilijk is, is dat eerder een optie voor hem..... Ik vind het wel jammer, had graag dezelfde achternaam als mijn kind gehad, maar ja..... Het is nu al zo lastig met mijn stiefzoontje..... ben zelf bang dat het straks nog veel lastiger gaat worden, als ik niet hetzelfde heet als mijn eigen kindje...... Wie weet verandert hij nog van gedachte na de echo volgende week, ik weet het niet..... Groetjes, Elleke