Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh... Wat fijn om een datum te hebben! :) Echt aftellen nu!

@ Eveline.. Pfoeii.. dat lijkt me pittig idd nog nachtdiensten!

@ Alicia... Leuk zeg dat je man dat allemaal doet!
    Hier ook eentje die er erg mee bezig is... Vooral als er iets nieuws in huis is wil hij er meteen mee aan de gang..
    Bv vandaag kwam er een nieuw veluxgordijn binnen voor haar kamertje, die moet en zal meteen hangen ;) Of toen de kast en t ledikantje kwamen stonden ze ook nog dezelfde dag in elkaar..
    ;) en hij is nu de babyfoon aan het testen ;)

Maar bv ook voordat hij nu 'smorgens uit bed moet om te werken heeft hij mijn buik een tijd vast.. daar wordt ze altijd wakker van (en ik niet) Is zijn vader/dochter momentje zoals hij t noemt haha...

Ben ook wel heel benieuwd hoe jullie mannen er nu mee omgaan..
    Zwanger, maar ook niet zwanger... Leven ze nu erg mee??
    En met het zwanger worden??

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, wat een lieve man!:D Wie weet is het echt zo dat hij/zij zijn stem herkend! Ik denk dat de mijne dat ook zou doen.. hahaha
    Oja, ik zal ons even als buddy toevoegen!

@Chivay, Wat een meid hebben jullie nu al! En wat grappig dat zij wakker wordt en jij niet! Leuk, nu al een papa/dochter momentje!:D

Mijn man leeft nu ook al mee. Hij baalt ietsje minder dan mij iedere maand, maar ja hij voelt ook niks! Dus dat is op zich begrijpelijk.. Maar hij gluurt ook gewoon mee met de ovu-testen als ik die gebruik. En vraagt bij thuiskomst al of ik al een test heb gedaan.:D Ik vind 'm erg lief en toegewijd. haha
    En dat meteen dingen in elkaar willen en zetten en op willen hangen herken ik ook Chivay!;) Hahaha

@Schoonmaakwoede, ik hoop ook dat ik 'm krijg tegen die tijd want ik ben niet zo'n schoonmaaktype.:) Ik wijt het ook vaak aan tijdgebrek (40 uur werken en dan elke ochtend om 6 uur op), 's avonds geen puf en het weekend is ook zo snel voorbij..

@Eveline, lijkt me zwaar zeg nu nog nachtdiensten!! Ik hoop voor je dat dat niet zo lang meer doorgaat, dat is dan toch niet meer vol te houden?!

@Jeanetjeh, 2 weekjes lijkt misschien toch nog lang maar voor je het weet zijn ze voorbij! Hopelijk krijg je een hele mooie echo.

@ingie, geniet nog lekker van je vakantie! Het wordt in ieder geval mooi weer!:D

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Wat lief dat je dat zegt! :D
    Ik heb natuurlijk wel m'n baal momenten maar die komen en gaan! Op zich valt het ook hartstikke mee hoor. Dat staat ook los van het feit dat ik het iedereen hier heel erg gun! Dus ja dan kan ik moeilijk niet enthousiast zijn! Ik geniet net zo hard mee, met alles wat jullie vertellen hoor!;)

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    eline1984 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)

Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest)
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150mg
    Banne77 - 2 juli - ronde 7 - 1e kindje
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje
    Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Eline1984 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77

Eline, ik ben zo vrij geweest om jouw naam ook meteen even aan te passen..

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Ingie Geniet nog even van jullie vakantie! Gaat verder alles goed?

@Chivay Wat een lekker eigenwijs meisje hebben jullie. Ik ben erg benieuwd of ze straks nog zo is als ze geboren is. :D

@Chantal Alvast heel veel plezier morgen met je pretecho.

@Eveline Dat lijkt me idd nu erg pittig die nachtdiensten, tot wanneer moet je die blijven doen? Wat leuk dat je de kleine nu veel beter voelt.

@Eline Mmmm schoonmaakwoede, volgens mijn stiefmoeder is de bevalling dan in aantocht. Althans dat zij ze bij mijn stiefzusje. :D

@Alicia Ik ben benieuwd naar jullie geboortekaartjes. Was het trouwens nog gelukt om een rode boxkleed te vinden?

@Miekje Wat leuk dat jij ook de kleine al voelt bewegen.

@Banne Zo te zien had jij een mooie jurk aan toen jullie gingen trouwen. Ik hoop dat ook jullie wens snel in vervulling mag gaan, het liefst natuurlijk deze maand. ;) Ik zie trouwens dat we weer voor je mogen gaan duimen, dus *duim duim*

@partner Mijn vriend is wel erg zorgzaam, was hij altijd al wel maar nu toch wel meer. Hij leeft wel erg mee, zover als dat nu kan. Het liefst zou hij ook elke afspraak mee gaan naar de vk, maar ja dat is ivm zijn werk nou eenmaal niet handig.

Zo voor mij is het morgen op mijn parttimedag weer vroeg dag, wij mogen ons om 9:00 uur melden in het zkh voor de nekplooimeting en uitslag van de combinatietest. Ik ben nu nog niet zenuwachtig, maar dat zal morgen vast wel komen.;) Slaap lekker allemaal!

6. De nachtdiensten gaan nu nog wel hoor. Bij Jelle heb ik tot ik ongeveer 6 maanden zwanger was nachtdiensten gedaan.
    Nu sta ik nog tot eind augustus op de roosters voor de nachtdiensten (dat was al zo toen ik zwanger werd), dan ben ik bijna 7 maanden.
    Ik ga kijken of ik dat vol ga houden, omdat het precies de zomervakantie is, en die is al druk genoeg voor de andere dienstdoeners. Maar ik ben maar verplicht tot 12 weken zwangerschap diensten te doen, dus zodra ik het te zwaar vindt worden kan ik aangeven met nachtdiensten te stoppen, dan moet de rest ze maar overnemen.

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

PPPFFFF nachtdiensten draaien lijkt me opzich al vermoeiend laat staan als je zwanger bent.

hier is de lucht weer geklaard gelukkig en heb hem al liefjes verteld dat hij deze week op scherp moet staan dus er word deze week hier ook weer volop geklust.

banne77 mijn duimen draaien voor je hopen dat we ook op roze mogen.

Wendyr pluisje en kirin hoop dat er voor jullie ook gauw vooruitgang inzit.

welterusten groetjes san84

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, ik vind het ook erg moedig van je hoe leuk ja altijd reageerd:D we gaan allemaal gewoon weer hard voor je duimen. Fijn dat je vriend zo lief is voor je en meeleefd.

Ik heb ook een hele lieve vriend, wel was het de laatste ronde allemaal wat moeilijker omdat het natuurlijker leuker is als je kan klussen wanneer het allemaal spontaan gaat maar helaas gaat dat niet altijd en hij vond dat allemaal erg vervelend. Maar nu is hij ook weer helemaal blij en trots en hoopt dat ik ook snel kan genieten.

@ San, fijn dat het weer goed is tussen jullie:)

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh wat lekker 7 juli, aftellen

banne tnx voor aanpassen naam

Gisterenavond lekte ik voor het eerst melkachtig iets uit mijn tepels, en niet zon beetje ooki. Nog niet eerder gehad.
    Toch gek is dat hoe je lijf verandert hahaha.

Vanavond een etentje met mijn werk, leuk.
    Verder maar beetje rustig aan doen vandaag, gister veel gedaan

xxx

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!

Jeanetjuh wat fijn om naar een datum uit te kijken, ik ga hopen op een mooie echo voor jullie.

Banne vindt het ook lief van je hoe je elke keer reageert, nu hopen dat iedereen snel in het roze mag

schoonmaakwoede heb ik nog niet echt extra.

Gister weer partnerles yoga gehad, dat doet mijn vriend wel maar vanavond naar de borstvoedingsinfo avond gaat hij niet mee dat vindt hij niks.

Eline ik heb sinds vorige week last van lekkende tepels, ik ga vanavond even vragen hoe er mee om te gaan want vindt dat niet leuk nu al.

Ben echt snip verkouden, wordt moe van mezelf.

Vanmiddag weer naar de gyn dus das een fijn vooruitzicht nu hopen dag ze goed gegroeid zijn. Er staan nog wat pittige werkweken aan te komen namelijk op m'n werk.

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen dames! Jeetje wat is er weer veel geschreven:) Erg leuk, maar kan niet alles onthouden hahaha.

Banne ik ga ook voor jullie duimen dat je snel op rose mag:D

Jeanetjuh dat van dat verplichte klussen herken ik heel goed. Mijn man wilde dat op een gegeven moment ook niet meer, dus ik vertelde toen gewoon niet meer wat mijn vruchtbare dagen waren hahaha. Moet zeggen dat ik het zelf ook niet zo leuk vond om verplicht te klussen pfffff.......

Eline en Jane wat lastig als het lekken is begonnen. Ben benieuwd of ik er zelf ook last van ga krijgen. Hoop het natuurlijk niet!

Ik heb zelf zo af en toe ook een schoonmaakwoede, maar moet zeggen door de isias en de hond ben ik wel iets meer relaxter geworden. Moet ook wel anders heb ik er mij zelf mee.

Mijn man is ook erg lief. Toen we bezig waren met zwanger worden vond ik dat ik er mee bezig was dan hij, maar goed hij voelt ook niet de veranderingen, overal rekening mee houden (verplicht klussen enz) en dit was dan vooral bij de 1e ronde zo. Bij de 2e ronde was hij al veel meer betrokken en nu is hij de liefste papa (samen met jullie kerels natuurlijk hahaha) van de wereld:)

Nou ik ga mooi op tijd naar mijn werk dan ben ik er ook nog een keer weer. Nog 2 weken en dan gaan mijn man en ik lekker een weekendje naar Scheveningen.

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Leuk dat jouw vriend er ook zo mee bezig is. Alles meteen ophangen en in elkaar zetten. Ik denk dat dat doen,het voor hun allemaal wat echter maakt. Het lijkt me al man zijnde ook moeilijker om het allemaal mee te krijgen. Ik bedoel;zij voelen niks omdat ze het niet dragen,zien osn alleen maar uitdijen;) Mijn vriend begint het nu ook moeilijk te vinden om 's ochtends van huis te gaan. Hij wil mij er niet alleen mee laten zitten en wil er vanaf het begin bij zijn. Dat hij nog 'n half uur moet rijden als ik hem bel als de bevalling begint,vind hij niks. Wel heel lief van hem,hij kan alleen moeilijk de komende 8 weken bij me blijven ;)
    Het zijn toch wel schatjes die mannnen he :)

@Jeanetjuh. Spannend bijne de echo.

@Chantal. Ben benieuwd hoe de echo is vandaag. Toch wel een spannende is dit he. Ik denk aan je.

@Wen75. Het is niet gelukt met het rode boxkleed. De stoffen waren allemaal met beestjes erop of bloemen,dat vind ik voor een jongen niet zo leuk. En anders kreeg je een plastic boxkleed,terwijl ik graag een stoffen wil. We hebben nu een boxkleed van Woezel en Pip. Aangezien dat toch ons thema is in de babykamer,kan die ook wel in de box. Dus dat hebben we ook were klaar.
    Ik ben ook benieuwd naar de geboortekaartjes. Vrijdag kan ik een proefdruk ophalen. We zijn aardig aan het schuiven geweest met de teksten en hebben de kleur van de tekst aangepast,dus hoop dat het mooi word. Anders kunnen we het nog aanpassen.

@San. Lijkt me best moeilijk om te klussen,omdat het dan moet. Het spontane gaat er dan ook een beetje af he. Daarom von dik die ovu testen fijn. Dan hoef je op zich maar twee keer te klussen voor een kindje en kun je de rest nog spontaan houden. Al zal het waarschaijnlijk wel anders worden als je al meerdere rondes hebt gehad. Ik hoop dat jullie deze ronde ook op roze kunnen.

@Jane. Veel plezier bij de gyn.

@Eline. Lijkt me erg raar als er melk uit je tepels lekt,maar schijnt er wel bij te horen. Daar hebben ze volgens mij van die soort maandverbandachtige rondjes voor?

@Banne. Lief dat je man zo samen met jou die testen bekijkt en ermee bezig is. Wij deden dat ook en ik vond het altijd leuk om er zo samen mee bezig te zijn. Nog een weekje er dan weten jullie ook meer. Gaan we weer voor jullie duimen.

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Veel klusplezier alvast :D en ik hoop dat het de laatste maand "moeten" is en dat jullie ook roze komen!

@Jeanetjuh Dat verplichte klussen herken ik ook wel, het ging mezelf ook op een gegeven ogenblik tegenstaan. Was bijna opgelucht als de vruchtbare periode voorbij was. :D Net al vriendlief trouwens.:p

@Alicia Jammer dat je het boxkleed niet hebt kunnen vinden, maar een Woezel en Pipkleed is ook erg leuk.

@Jane Veel plezier bij de gyn vanmiddag.

@All Ik ben weer terug van de nekplooimeting en uitslag van de combinatietest. Ik kan maar 1 ding zeggen: I'm so happy! :D Alles was goed, nekplooi was 1,6 en de kansberekening 1:5575. Dus hartstikke goed allemaal. Ook qua hersentjes e.d. was alles goed, dus sluit ook al veel neurologische afwijkingen uit. Hij/zij heeft 2 armpjes en 2 beentjes, dus helemaal compleet. :p Hij/zij lijkt alleen nog steeds op zijn/haar vader, nog steeds net zo lui als bij de vorige echo. Lag weer te slapen. ;):D Ik hoop toch met de 20-weken wat meer beweging te mogen zien. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus zal wrs mijn kindje ook later gaan voelen. Ow ja, qua termijn ben ik verder dan ze de vorige keren zeiden. We blijven 3 januari aanhouden, maar eigenlijk is het 30 december nu. Mijn gevoel is dus al die tijd juist geweest, want volgens mijn eigen berekening was dat ook de datum. Vandaar mijn banner nooit veranderd, ben dus echt morgen alweer 13 weken zwanger. :D

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Nou het verplicht klussen is er nog niet echt bij omdat we het niet zo vaak deden i.v.m. mijn knie dat ging niet dus we hebben nog wat schade in te halen .

o banne ik hoop zo dat je op roze komt .

eline en nog iemand je kunt zoog compressen bij de kruidvat of etos halen en die in je bh stoppen zodat ddie het vocht op kunnen nemen en zo word je t shirt ook niet nat . heb nog even verder gekeken als je er vooral s'nachts last van hebt dan kun je ook lilypadz gebruiken heb je geen bh nodig.
    Hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groetjes san84

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wen, fijn dat alles goed was bij de nekplooimeting.
    Die van ons lag toen ook steeds heel stil, maar schijnt normaal te zijn rond die termijn.

San ik heb bij etos idd van die pads gehaald, tnx

Mijn man leeft ook erg mee, smeert elke avond mijn buik in met switsal, en kijkt zeker om de dag wel in de babykamer.
    Ben blij dat hij zich er ook zo mee bemoeid, je hoort ook wel is anders.

xxx

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden onze mannen doen het dus best goed :D:D zal het hem vanavond vertellen haha. Ze hebben het ook niet altijd makkelijk met ons he.

@ Wen, ja wij hadden dat ook:) gefeliciteerd met al jullie goede uitslagen:D lekker genieten.

@ Jane, succes bij de gyn.

@ San, veel klus plezier;)

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey allemaal!

Wat een lekker weer vandaag zeg..
    Vanmorgen naar zwangerschapszwemmen geweest.. en op mijn allerdooiste gemakkie terug gefietst.. Echt lekker..
    Even bij de Etos binnen geweest... Postzegels voor de kaartjes gehaald.. net lekker wat afleveringen van sex & the city zitten kijken.. owow wat een genot :D

Ga nu even een rondje opruimen... even kort, want gisteren kreeg ik na een uurtje opruimen meteen flink kramp..

@ Lekkage...
    Hier nog niet.. ja heel soms een druppeltje hier en daar, meestal snachts, maar geen nat beddengoed ;)

@ Wen... Gefeliciteerd met de mooie nekplooimeting!!

@ Chantal... Klinkt goed nog even naar scheveningen! Hopelijk mooi weer!

@ Alicia.. Ook al zo herkenbaar! Werken vind hij nog niet zo erg (binnen 15 min kan hij hier zijn) maar bij andere dingen merkt hij ook heel erg dat hij liever niet gaat... Bv sporten is wat verder weg...
    Hij ging vaak een dubbele les achter elkaar, maar gaat steeds vaker niet, of komt na de eerste alweer naar huis omdat ie liever hier is ;)
    ;) Ga het hem straks eens vertellen dat jou man dat ook heeft... hij had al het idee dat hij een van de weinige was die dat zo voelt!

@ Jane... Ah balen die verkoudheid.. Hopelijk gaat het snel over..
    Veel succes bij de gyn.. Ben benieuwd hoe het is!

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Lekker hoor dat je zo ontspannen naar de eindfase kan gaan en ook nog eens het zonnetje erbij. Wat wil een mens nog meer?

@Eline Dat vind ik wel fijn om te horen dat de kleine bij jullie ook zo stil lag. Dat was eigenlijk het enige waar ik me toch een beetje zorgen om maakte :), maar de echoscopiste zei er niets van. Nu hoor ik van jou dat het normaal is, ben ik helemaal gerustgesteld.

@Jeanetjuh Idd lekker genieten van het wondertje dat in mijn buik groeit (Blijf het een vreemd idee vinden :)) En onze mannen doen het idd goed, zal het de mijne ook eens vertellen. Na al die hormonsterbuien van de laatste tijd mag dat wel. :D

Zo nog even een fotootje spotten van onze luiwammes :p en dan ga ik even het dorp in.
    Bekijk bijlage 80849

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wen75. Gefeliciteerd met de goede echo. Fijn om te horen dat alles erop en eraan zit. Er word vaak van uit gegaan dat alles wel goed is,maar ik ben me nu met de zwangerschap ook wel bewust dat een klein 'foutje' maar zo zou kunnen. Met dit soort uitslagen ben je dan extra blij. Geniet er lekker van.
    Las dat het je geruststeld dat er meerdere zijn waar het kindje zo rustig lag. Dan kan ik je zeggen dat dat bij ons zo was. Zelfs met de 20 weken echo lag ie te slapen en moest ik bijna een nieuwe afspraak maken. Babys slapen heel veel. Merk nu pas dat het kindje meer wakker is op de dag. Eerder was het een kleine slaapkop ;)

@San. het scheelt dat jullie de schade nog willen inhalen ;) Dat houdt het leuk.

@Jeanetjuh. Onze mannen doen het inderdaad goed. Dat moeten we ze af en toe ook zeggen he ;)

@Chivay. Jouw man is absoluut niet de enige. Mijn vriend hoorde maandag een verhaal dat iemand 6 weken te vroeg is bevallen, ik ben zelf 4 weken te vroeg,dus nu gaat hij ervan uit dat de mogelijkheid best bestaat dat ik eerder ga bevallen. Dat maakt dat het heel dichtbij komt nu. Hij is er daarom ook meer mee bezig. Ik vind het wel schattig en ben blij dat hij zo meeleeft. Ik hoor ook weleens anders. Hij is nu bezig om allemaal films op de computer te zetten en aansluitingen aan het maken op de slaapkamer zodat ik braaf in bed blijf liggen an de bevalling en mijn rust kan nemen. Hij zorgt goed voor mij

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, mooie echo. Ja want ben ook niet altijd even lief voor hem geweest:$ haha

Ik ga even lekker de zon in:D

Deel Deze Pagina