Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wen mooie echo, leuk he om te zien.
    Ik had toen een topic geopent, of het normaal is dat ze altijd stil liggen haaha. Ik maakte me ook ongerust. Maar scheen bij velen te zijn.

jane shit zeg die verkoudheid, beterschap

chivay lekker lijkt me dat zw zwemmen nu.

ik ga me klaar maken voor het etentje op mijn werk.

tot morgen

xxxxx

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Bij mij ligt de baby ook steeds stil. Zelfs bij de 20 weken echo. Hoop dat ik straks met de pretecho eens wat beweging zie:D

Wendy fijn dat de echo goed was:)

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, wat balen zeg die verkoudheid!! Sterkte d'r mee! Vind dat eigenlijk altijd iets voor in de winter.. stom, haha
    Hoe is het met jullie meiden??
    Stiekem hoop ik een beetje dat ik je volg met een tweeling..;)

@Chivay, wat klinken jouw dagen relaaaaaaaxed! Goed zo!:p Nieuwe film van satc al gezien?? Ik heb 'm nog niet gezien, ben wel benieuwd!

@Wen75, mooie echooooo!!! Volgens mij wordt het een jongen! Hahahaha Echt leuk om te zien zo'n inieminie mensje.:D

@San, succes deze vruchtbare periode! en veel klusplezier!:D Hopelijk komen wij snel op roze! Goed plan om buddy's te worden! En samen zo snel mogelijk op roze!

@Alicia, ik was toch nog even aan het zoeken naar een rood boxkleed..:D Kon het niet laten. haha
    En toen kwam ik dit merk tegen! 'Pluisje by concept design'
    op Villa uk staan wat boxkleden van dit merk en daar stond bij dat het ook in (egaal) rood verkrijgbaar is. Misschien heb je er toch wat aan voor een reserve boxkleed ofzo?! haha

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, hoe was het bij de gyn?

@ Banne, heb je het gevoel dat het deze ronde raak is?

Zwangere meiden zijn jullie al helemaal uit de namen voor jullie kindje?

En hoe zijn jullie aan ideen gekomen voor de kleuren van de baby kamer?

Liefs

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen... Mooie foto zeg!!

@ Eline.. is inderdaad heerlijk.. Helaas nog maar 1x, dan stoppen ze ivm de zomervakantie... Misschien dat ik zo nu en dan nog eens zelf een keer ga zwemmen..

@ Banne... Nee die heb ik nog niet gezien :) Ook de oude niet... Sowieso kende ik de serie eigelijk niet! Alleen soms een losse aflevering gezien.. Mijn vriend had het als cadeauidee bedacht zodat ik wat te doen had tijdens mijn verlof :) Desparate Housewives vind ik geweldig... dus hij durfte wel te gokken dat dit wel wat voor me was ;) Het is iig lekker verslavend :) Zit al ruim in seizoen 2 haha

@ Jeanetjuh...
    Ja... hier is de naam toch wel 99.9% zeker ;) (zeg nooit nooit wat je nog tegen komt haha) Maar hij voelt erg goed...

Qua kleuren van de kamer hadden wel al wel het idee richting de paars/oud roze/grijs tinten te willen... Mijn vriend kwam daarop een deken tegen die helemaal ons ding is.... En we hebben alle kleuren op die deken aangepast uiteindelijk :) De meubeltjes zijn wit

Bekijk bijlage 80928

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeanetjeh, ik heb geen idee eigenlijk! Vind het altijd lastig, je voelt wel vanalles maar ja, dat is elke ronde wel zo en elke ronde weer anders!;) Vandaag een vlaag misselijk, maar ook dat heb ik al vaker gehad dus ik verwacht niks! Zeg ik heel dapper!:p hahaha

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, OEHH als je de hele serie (alle!) hebt gekeken is de film een must-see! Hahahaha Vind ik dan he..
    Ik vond 'm geweldig na alle losse series! Ik denk eigenlijk dat deel 2 van de film daar niet tegen op kan.;)
    Wat leuk dat je vriend daar mee aan kwam zetten!

Gave kleuren hebben jullie! Heel mooi!

@Naam, zelfs wij denken er af en toe al over na! Haha Mijn man kwam laatst met een jongensnaam die nu nog steeds in mijn hoofd zit dus wie weet is het een blijvertje.. haha

Ben ook erg benieuwd naar de namen als de eerste hier geboren worden!

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even een kort bericht van mij..

Alles gaat goed hoor maar ik ben ontzettend druk met de laatste loodjes op mijn werk. Vandaar dat ik een tijdje niet hier geweest ben. Moest iets van 20 paginas bijlezen, sorry, maar daar heb ik even geen puf in....:p
    Hopelijk heb ik niet te veel gemist!

Nog 7 dagen werken.....

We zijn daarnaast ook nog druk met het kinderkamertje. Het wordt echt super mooi! Kan niet wachten tot straks de meubeltjes erin staan en ik het kan gaan aankleden.

Hope

9. Chivay, super kleuren!

Namen, jeetje... daar moet ik me echt nog flink in gaan verdiepen. Gisteren wel een beetje gekeken voor het geboortekaartje, dat zal dit keer een stuk minder lastig worden dan vorige keer denk ik :p
    Toen hadden we namelijk een compleet verschillende smaak wat betreft het soort kaartje... maar nu wordt het iets vergelijkbaar met het kaartje voor Jelle.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames de pretecho was super!:) Het kindje was heel erg druk en schopte af en toe flink in mijn buik. Wat ik al vermoede werd bevestigd ik heb de placenta aan de voorzijde zitten, dus voel de baby niet altijd even goed. Het kindje had lange benen (volgens hem zat ik qua groei in week 25) en heeft precies het neusje van mij en het mondje van mijn man. Ik ben helemaal verliefd:D

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames

er is weer lekker veel geklets :D

@ jeanetjuh vandaag over 2 weken spannend en leuk dat je tegelijk met je schoonzusje loop.

@ wen gefeliciteerd met de goeie uitslag en uiteraard weer een mooie echo.

@ dames die bijna mogen testen ik ben flink aan het duimen voor jullie!!!

@ chantal gefeliciteerd met je goeie echo.

@ all ik ben sinds een paar dagen weer erg moe :( maarre die schoonmaaktic heb ik nu ook al hhahahah

slaap lekker dames

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, wat leuk dat jullie kindje zo aan het bewegen was en je echt al kon zien hoe het mondje en neusje eruit zien. Konden jullie niet zien wat het was?

@ Sammie, ben erg benieuwd naar jullie kamertje:D

@ Chivay, echt super leuke kleuren:)

@ Wen, wat een super mooie site heb je gemaakt!

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden ik ben weer terug van de voorlichting over borstvoeding, was weer interessant, volgende week deel 2.

Vanmiddag was alles weer goed bij de gyn, liep weer eens een uur uit jammer genoeg.

Wen75 super nieuws zeg! en ook een mooie echo

Chantal fijn dat jullie pretecho goed gelukt is, heb je mooie plaatjes?

Banne zou idd leuk zijn als je zou volgen met een tweeling!

Ben echt kapot nu, zo lekker m'n bedje in

14. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @wen mooie echo van jullie kleine. En wat een goed nieuws.

@chivay mooie kleuren heb je uitgekozen voor de baby kamer, echt heel lief.

@chantal leuk he om weer eens in je buik te gluren naar je kindje.

@jeanetjuh ik hoop dat je op 7 juli een goede echo hebt en straks van de zwangerschap kan gaan genieten. Het is zeker erg spannend deze zwangerschap?

Met mij gaat alles goed. Wacht op een menstruatie zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben qua cyclus enzo.

Ik hoop dat mijn menstruatie snel komt, dan gaan mijn zwangerschapskwaaltjes misschien weg (zijn psychische kwaaltjes, ik heb vorige week nog een hysteroscopie gehad).

Morgen wordt een drukke dag en de oudste krijgt voor het eerst zwemles. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @ wen wat een mooie echo.

Nou duik snel me bedje in ben kapot!!

liefs

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Chantal fijn dat je echo leuk was, geweldig he om te zien

Namen Toen ik met de pil stopte hadden we het over namen, en die naam is het ook al die tijd gebleven

Etentje was wel leuk gisteren , maar had alleen maar harde buiken, was voor het eerst. Vannacht ook last van gehad.
    Merk nu toch dat ik beetje op eind ben van de zw schap, steeds andere klachten.
    Had ook raar gevoel bij mijn anus, soort hele rare druk.
    Slecht geslapen ook.
    ( wat een geklaag he hahaha)
    xxx

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline kan me best voorstellen dat het nu allemaal een stuk zwaarder word:) Klagen mag dus volop;)

We konden niet zien wat het werd, want hij vroeg eerst van tevoren of we het wilden weten en wij zeiden van niet en dan gaat hij ook niet langs het geslacht heen en stopt hij onderaan het ruggetje.

Wij hebben sinds week 8 ofzo de namen al klaar. En als het goed is blijven het deze namen ook, maar goed je weet maar nooit wat je nog hoort of tegen komt.

Weet iemand vanaf welke week je om de twee weken naar de verloskundige gaat?

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal je gaat eerst een paar keer elke 3 weken. Ik weet het ff niet meer, vanaf week 30 ofzo elke 2 weken denk

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Lief dat je nog gekeken hebt. Tja,nu hebben we net de andere gekocht. Moet zeggen dat ik die ook erg leuk vind en goed bij alles past,dus die rode moet dan maar voor een evt volgende zwangerschap wachten ;)

@Chivay. Ik heb deze week ook de laatste les van zwangerschaps zwemmen gehad en vond dat ook jammer. Heb gekeken of het ook nog ergens anders is en ga nu met die meiden naa een andere plaats. Daar zwemmen ze nog 5 weken langer door en tegen die tijd zla ik wel zo hard niet meer zwemmen ;)

@Jeanetjuh. Wij wilden een neutrale babykamer, omdat we niet weten wat het word. Er waren wat mensen die iets wilden kopen om ons te feliicteren met de zwangerschap en niet wisten wat. Daarop zijn wij gaan kijken en zagen dat je heel veel van woezel en pip kunt krijgen qua aankleding en speelgoed. Alle kleuren passen daar ook bij,dus nu hebben we daar veel van gekregen en daar een muurschildering van gemaakt.
    Qua namen zijn wij nog niet uit. Een meisjesnaam is 90 % zeker, maar een jongensnaam vinden we erg moeilijk. We hebben er een in gedachten,maar zijn nog niet zeker. Ik vind dat nog wel het moeilijkst. Het kindje moet het daar toch zijn of haar hele leven mee doen.

@Chantal. Leuk dat de kleine beweeglijk was met de pretecho. Is leuker om nar te kijken he. Heb je foto's?
    Ik moet maandag weer op controle,ben dan 33 weken en was dan nog om de drie weken. Vanaf dan moet ik om de twee weken. Ik heb ook nog vier weken gehad.

@Sammie. Succes met de laatste loodjes en dan heb je heerlijk lang vakantie.

Hier vanochtend last van mijn buik. Van die steken helemaal onderin,bij het schaambeen. Nu is het weer weg. Las iets bandenpijn en het bekkenbodemspier. Komt dat iemand bekent voor?

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik mag nu om de 3 weken naar de vk.

Namen: De jongensnaam hebben we al een hele tijd maar de meisjesnaam wil maar niet vlotten. alles waar ik mee kom, vind hij "wel leuk", maar niet overtuigend zeg maar. Hopelijk komen we er snel 1 tegen die we wel helemaal leuk vinden en anders moet het maar gewoon een jongen zijn haha, want die naam vinden we allebei geweldig!!!!

Morgen is onze grote dag!!! Super veel zin in, maar ben wel bang dat ik het niet volhou, ben zo snel moe, kan niet lang staan enzo. Maar goed, we zien wel.

Vandaag nog even wat hapjes maken voor de receptie en de taarten ophalen en dan zijn we er helemaal klaar voor.

Vanavond slaap ik bij mijn ouders en daar komt dennis me morgen ook ophalen! Ben zo benieuwd wat hij van mijn jurk vind.
    Probeer hem al weken wijs te maken dat de jurk zwart is, maar hij trapt er niet in :p

Deel Deze Pagina